Számítógép, PC távirányító (PC Remote)

hirdetés

hirdetés

hirdetés

this page is valid

xhtml . css

Számítógép, PC távirányító (PC Remote)

kép

Eladó új OEM (zacskós) PC Remote távirányító. (Távirányító, usb-s vevőegység, angol leírás)

Segítségével távolról irányíthatod a számítógépet. Programokat indíthatsz vele, kezelheted a multimédiás alkalmazásokat és a számítógépet. Én is ilyet használok, Winamp, Media Player Classic, BSPlayer tökéletesen használható vele, de használható más szoftverekhez is, valamint egérként kiválóan használható a gép irányítására. Írni SMS szerűen lehet vele.

Plug & Play, a Win7, WinXP, Vista automatikusan felismeri billentyűzetként és egérként és máris használható.
2db AAA elemmel működik (nem tartozék)

Személyes átvétel Tatabányán (előre egyeztetés után hétvégén Komáromban).
Postázás lehetséges, de a vevőt terheli. Minden esetben ajánlott küldeményként adom fel a termékeimet. (kb. 460Ft ajánlott-elsőbbségi küldeményként), utánvétel nem lehetséges!

Ha írsz, akkor PM-ben tedd meg, mert azt hamar észreveszem, a sima hsz-t viszont lehet, hogy csak napok múlva. Csere és beszámítás nem érdekel.

hirdetés

navigáció

listázás
üzenetek  >> >|
Jó, ha tudod:

hozzászólások a hirdetéshez

(#1) Gyufaaa

Új Válasz Privát 2010-04-07 21:05:46

Gyufaaa
(PH! addikt)

UP! a cuccnak honfitárs! :D

(#2) ztoldy válasza Gyufaaa (#1) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-07 21:31:10

ztoldy
(tag)

Köszönöm. Vigyétek és molesztáljátok távolról a gépet :D

(#3) Gyufaaa válasza ztoldy (#2) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-08 17:21:29

Gyufaaa
(PH! addikt)

:DDD Köszi. Ha fölösöm lenne kipróbálnám, de sajna most szükségem sem lenne rá. Pedig nem rosz kis találmány.

(#4) ztoldy válasza Gyufaaa (#3) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-08 17:37:03

ztoldy
(tag)

Lesz még, ha egyszer úgy adódna, hogy érdekel.

(#5) zsigee

Új Válasz Privát 2010-04-13 08:54:52

zsigee
(tag)

Ment egy pü!
Power ON-Off megy vele?

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#6) ztoldy válasza zsigee (#5) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-13 17:24:40

ztoldy
(tag)

Vissza is.

(#7) sz.zoli25

Új Válasz Privát 2010-04-15 18:31:21

sz.zoli25
(fanatikus tag)

UP!!! :C

korrekt

(#8) zsigee

Új Válasz Privát 2010-04-16 11:09:10

zsigee
(tag)

Hatalmas up!
A megbeszéltek szerint megérkezett.
:R

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#9) Chaser

Új Válasz Privát 2010-04-17 11:12:47

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

Power ON-Off megy vele? Ez engem is érdekelne.

Eladó Dell Latitude E4300 5hó garanciával 90k! P9400/6GB ram/160GB 7k2 hdd/webcam érd: pm vagy apróban

(#10) ztoldy válasza Chaser (#9) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-17 12:00:27

ztoldy
(tag)

Power-ON nem tudom, hogy megy-e még nem próbáltam. Talán, ha engedélyezed a billentyűzetről és egérről történő indítást BIOS-ban, akkor megy.

A power-off megy vele. Azóta zsigee már megkapta az irányítóját.

(#11) Chaser válasza ztoldy (#10) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-17 13:17:25

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

Power off majdnem minden remotanak megy, csak rá kell lépdelni a leállításra, a power on az érdekesebb. Esetleg kipróbálnád? :R

Eladó Dell Latitude E4300 5hó garanciával 90k! P9400/6GB ram/160GB 7k2 hdd/webcam érd: pm vagy apróban

(#12) ztoldy válasza Chaser (#11) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-17 13:52:13

ztoldy
(tag)

Ezzel nem kell rálépdelni a poweroff-ra. Megnyomod a kikapcsolás gombot az irányítón és leáll. Legkorábban vasárnap tudom kipróbálni, de légy szíves privátban írj, mert ahogy írtam nem figyelem a hsz-eket folyamatosan.

(#13) Chaser válasza ztoldy (#12) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-17 14:00:45

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

Sztem ez olyan dolog ami nem csak engem érdekel, írd ide megnézem vasárnap :R

Eladó Dell Latitude E4300 5hó garanciával 90k! P9400/6GB ram/160GB 7k2 hdd/webcam érd: pm vagy apróban

(#14) ztoldy válasza Chaser (#13) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-19 17:16:08

ztoldy
(tag)

Megnéztem kérésedre a dolgot.

Alvó illetve készenléti módból fel lehet éleszteni távkapcsolóval a gépet. Természetesen, ha áramtalanítva van a gép, akkor nem, mert akkor ugye usb-n a vevőegység sem kap áramot.

Kikapcsoláshoz nem kell rálépdelni a leállításra, csak megnyomod és leáll a gép kérdezés nélkül, mintha a tv-t kapcsolnád ki.

További tudnivalók:
A távkapcsolón van 4 gyorsgomb, amire bármilyen program parancsikonját beállíthatod. Illetve van egy alapértelmezett email kliens és egy alapértelmezett böngésző indító gomb, valamint a Power-off gomb.
Ezen kívül van egér funkció jobb és bal gombbal, valamint play, pause, next, back és fullscreen gomb lejátszó programokhoz.
Van rajta hangerő állítás gomb, és van le-fel görgőzés gomb és ablak bezárása gomb.
Továbbá van Start menü gomb, sajátgép gomb, asztal megjelenítése gomb, ablakváltás gomb, ENTER, TAB, Backspace billentyű.
Továbbá van numlock gomb, melynek segítségével lehet sms szerűen írni.
Illetve vannak nyíl gombok is.

(#15) Chaser válasza ztoldy (#14) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-19 17:22:19

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

Mindent értek, kivéve ezt:
"Alvó illetve készenléti módból fel lehet éleszteni távkapcsolóval a gépet. Természetesen, ha áramtalanítva van a gép, akkor nem, mert akkor ugye usb-n a vevőegység sem kap áramot."
Alvó mód alatt érted S1 vagy S3-at, készenlétin meg azt, mikor win alól kikapcsolod a gépet és legközelebbi bekapcskor bootolnia kell? Ha áramtalanítva van nyilván nem megy power gombbal se, ha nincs fesz. alatt a táp.

Eladó Dell Latitude E4300 5hó garanciával 90k! P9400/6GB ram/160GB 7k2 hdd/webcam érd: pm vagy apróban

(#16) ztoldy válasza Chaser (#15) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-19 18:19:26

ztoldy
(tag)

Alvó mód alatt azt értem, amikor Win7-ben rányomsz az alvó állapotra, ami gondolom megegyezik XP esetén a készenléti móddal. Win alól kikapcsolás a leállítás (teljesen leáll a gép), készenléti módnál nem kell gombnyomás után bootolnia.

(#17) zsigee

Új Válasz Privát 2010-04-19 20:47:18

zsigee
(tag)

Hi mindenki.
Nekem is van már ebből az irányítós cuccból, teljesen elégedettnek mondhatom magam. Nagyon könnyű kezelni, igazából először féltem egy kicsit, de pofon egyszerű.
Egy szépséghibája azért van, és ez némileg kapcsolódik az előző hszk-hez.
Minden funkció elérhető, kikapcsola gép, pontosabban nálam hibernálás van beállítva, de feléledni nem akar. Ezt azért tartom furának, mert a jumperek úgy vannak állítva a lapon (Gigabyte ep35c-ds3r), hogy az usb-k, valamint a ps2 portok folyamatos feszültség ellátáson vannak. Van egy usb-hub bedugva, ez folyamatosan világít. Szerintem csak valamit engedélyezni kell, és működni fog az.
Valakinek esetleg "hozzáfűznivalója"? Engem bármilyen ötlet érdekel, ztoldy kolléga pedig szerintem nem veszi rossz néven, ha a tapasztalatokat megosztjuk itt. Javíts ki, ha nincs igazam.
A kis remote-nak pedig upp, a nagyobbikból. Felülmúlta várakozásaimat!
És persze up az eladónak! :C :R
Üdv mindenkinek.

[ Szerkesztve ]

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#18) Chaser válasza ztoldy (#16) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-19 21:32:41

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

No akkor erre akarok egy választ, xp-től-win7-től, OS-től függetlenül. Ha a tápegység feszültség alatt van, a gép pedig kikapcsolva, be tudom-é kapcsolni a vezérlővel a gépet vagy sem? Rövidebben: normál boot bekapcsolásra is alkalmas, vagy csak készenlétből tudja ébreszteni? Mert ez még mindig nem derült ki nekem :B

zsigee: Talán van valami hasonló biosban, hogy lehessen usb-ről éleszteni mint lan-ról, valszeg annak a környékén kell keresni. Vevő mennyire érzékeny, mondjuk ha eldugom a házba úgyis működik a vezérlő?

Eladó Dell Latitude E4300 5hó garanciával 90k! P9400/6GB ram/160GB 7k2 hdd/webcam érd: pm vagy apróban

(#19) zsigee válasza Chaser (#18) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-19 21:52:24

zsigee
(tag)

Először utolsó kérdésedre válaszolok. Még nem tudom, de ezt tervezem. 7végén építettem át a cuccom egy POV-M2S házba, de még nem végleges, így nem rejtettem el. Folyamatban, de szerintem venni fogja a dolgot.
Biosos dologra, amit írtál ott keresgéltem, de csak egér "double click",es valami billentyűzetes beállítás van. USB sajna nincs.
Szerintem a sima bekapcsolás pedig szimplán lap függő. Ha tudod usbről éleszteni, akkor simán mennie kell!

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#20) ztoldy válasza zsigee (#19) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-20 17:29:59

ztoldy
(tag)

BIOS-ban kell lennie olyannak, hogy wake up on keyboard és ugyanez egérre, vagy valami hasonló módon van megfogalmazva. Engedélyezd ezt a két lehetőséget.

Felélesztés rendesen kikapcsolt állapotból, hogy bootolni kelljen nálam nem megy, ez meg biztos az a másik beállítási lehetőség, amit írtál, hogy az usb-k akkor is fesz alatt legyenek, ha a gép ki van kapcsolva. Ezt milyen címszó alatt keressem? (gigabyte ma-770-ud3).

Hibernálást nem használok, erről nincs tapasztalatom, a készenlét is megteszi.

[ Szerkesztve ]

(#21) Chaser válasza zsigee (#19) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-20 22:05:32

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

USB-s billről nálam megy az élesztés, de távvezérlőt ha veszek pont azért venném hogy bekapcsolni is lehessen a gépet, ha ezt nem tudja akkor nekem nem jó, biztosra kéne mennem :U Én se találtam spec. usb-re vonatkozó wake up funkciót.

ztoldy: Alapból így szoktak lenni a gépek, ha van usb-s egered vagy lámpád akkor tesztelheted is, belső usb tüskék mellett van -elvileg- valahol egy jumper azzal lehet ki/be kapcsolni, hogy kapjon-e áramot az usb kikapcsolva is.

Eladó Dell Latitude E4300 5hó garanciával 90k! P9400/6GB ram/160GB 7k2 hdd/webcam érd: pm vagy apróban

(#22) ztoldy válasza Chaser (#21) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-20 22:33:27

ztoldy
(tag)

Megnézem holnap vagy holnap után az alaplap leírásában találok-e erre utaló bejegyzést.

[ Szerkesztve ]

(#23) zsigee válasza ztoldy (#20) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-21 17:34:21

zsigee
(tag)

Kicsit megkésve, jön a válasz. A biosban az én lapomon nincs " wake up on keyboard " dolog, csak amit írtam. Billentyűzetről csak "password", illetve "win 98 keyboard" lehetőség van. (utóbbi pontos szövegét nem tudom, de nem wake up :)) )
Az egérrepedig double click a lehetőség. Tehát szerintem a lapomon van valami gond.
Az usb-k fesz alatt vannak, ha úgy van jumperolva a lap. 3tüske egymás melett 1-2 a normál, 2-3 pedig a +5v, azt hiszem. Ilyen van a ps2port mellett fennt, illetve az usb-k környékén. Ha usb-s az egered,és így van jumperolva, akkor kikapcsolt állapotban is világít az optika.

A vevőt még nem sikerült beépítenem, nem volt rá időm, így erre nem tudok még válaszolni. Amúgy teljesen okés az irányító. Win7 mediacenterrel akarom majd konfigurálni, már nézegettem, igen tetszik :DD .

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#24) zsigee

Új Válasz Privát 2010-04-21 17:39:52

zsigee
(tag)

Most néztem a lapod, azon lehet nincs is jumper :U . User manualban nem találtam :F

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#25) nibi88 válasza zsigee (#23) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-21 17:42:17

nibi88
(újonc)

UP!!

[ Szerkesztve ]

(#26) ztoldy válasza zsigee (#23) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-21 17:43:18

ztoldy
(tag)

Na nekem is ezek vannak billre és egérre a BIOS-ban, csak nem emlékeztem pontosan. Jumper-t még nem volt időm megnézni, pénteken már lehet, hogy tudok rá időt szakítani. Köszi az előzetes infot az alaplapról.

[ Szerkesztve ]

(#27) Chaser

Új Válasz Privát 2010-04-21 21:25:00

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

Azt megnéznétek ha biosban a keyboardnál a vezérlő valamelyik gombját adjátok meg ahhoz mit szól? Esetleg a vezérlőn van-e egér jobb/bal klikk és azzal be lehet-e kapcsolni? Elvileg p&p cucc, valamelyiknek működnie kellene.

Eladó Dell Latitude E4300 5hó garanciával 90k! P9400/6GB ram/160GB 7k2 hdd/webcam érd: pm vagy apróban

(#28) zsigee válasza Chaser (#27) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-22 14:40:20

zsigee
(tag)

Tényleg, hogy ez eddig nem jutott eszembe.... :W
Kipróbálás a mai nap folyamán! Infókat tolom majd!

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#29) zsigee

Új Válasz Privát 2010-04-22 17:10:04

zsigee
(tag)

Nos. Mivel nincs del gomb az irányítón, nem tudok vele belépni a biosba...Szerintem felesleges részleteznem.
Amúgy van egér billentyű rajta, de nem akarja venni az adást.

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#30) Chaser válasza zsigee (#29) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-22 20:15:31

Chaser
(PH! félisten)
(LOGOUT blog)

Úgy gondoltam, hogy bill legyen rajta, de a vezérlő is, nálam volt már ps2-es meg usb-s bill egyszerre, gond nélkül mentek. Bill-el belépsz a biosba aztán meglátod reagál-e ha keywordot akarsz megadni.

Eladó Dell Latitude E4300 5hó garanciával 90k! P9400/6GB ram/160GB 7k2 hdd/webcam érd: pm vagy apróban

(#31) zsigee válasza Chaser (#30) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-04-22 20:53:50

zsigee
(tag)

Persze, értem. Túl vagyok rajta, sajnos biosban nem csinál semmit. Azon gondolkodtam, hogy esetleg valami programmal meg kéne támogatni? De igazából megy minden gomb...
Véleményem továbbra is az, hogy az én lapom beállításánál van a gond.

"Az élet egy ponyva, egy gyenge kis szatíra, majd becsomagoljuk az illatos papírba..."

(#32) ztoldy

Új Válasz Privát 2010-05-02 09:24:50

ztoldy
(tag)

Elnézést kérek, hogy kicsit megkésve, de megnéztem az alaplapom manual-ját. Sajnos tényleg nincs benne erre a gépleállítás utáni usb feszültségre utaló bejegyzés, se jumper-t az alaplapon ehhez. Sajnos így nem tudom kipróbálni az említett funkciót.

(#33) whabaky

Új Válasz Privát 2010-05-09 01:38:03

whabaky
(kvázi-tag)

UP a cuccosnak :)
Valamikor majd beinvesztálnék egyre én is :D
Folyamatosan vannak, vagy véges a készlet? :B

http://hardverapro.hu/apro/barmilyen_nemu_digitalizalashoz_hasznalhato_kevero/hsz_1-50.html

(#34) ztoldy válasza whabaky (#33) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-05-09 08:06:13

ztoldy
(tag)

Jelenleg épp nincs, de folyamatosan érkezik belőle. De, akkor felírom, hogy 1-et félre kell tennem.

(#35) whabaky válasza ztoldy (#34) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-05-09 11:17:45

whabaky
(kvázi-tag)

Rendben, köszönöm szépen :R

http://hardverapro.hu/apro/barmilyen_nemu_digitalizalashoz_hasznalhato_kevero/hsz_1-50.html

(#36) ztoldy válasza whabaky (#35) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-05-09 16:14:51

ztoldy
(tag)

Én köszönöm, bizalmadat!

[ Szerkesztve ]

(#37) K!LLeR

Új Válasz Privát 2010-07-05 19:12:31

K!LLeR
(senior tag)
(LOGOUT blog)

na ha lesz feles pénzem jelentkezek érte :C

minden elérhetőségem az adatlapomon. origin, xfire, msn, skype.

(#38) ztoldy válasza K!LLeR (#37) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-07-06 20:24:56

ztoldy
(tag)

Rendben.

(#39) zeix

Új Válasz Privát 2010-08-23 11:06:54

zeix
(fanatikus tag)

Köszi, megkaptam a távirányítót!

hőmérséklet különbség + nyomás=akusztikus energia=>villamos energia + hőenergia.

(#40) zeix

Új Válasz Privát 2010-08-24 08:45:58

zeix
(fanatikus tag)

Ma kipróbáltam bekapcsolható vele a számítógép alvó állapotból.
Arra viszont még nem jöttem rá, hogy a power gomb megnyomásakor alvó állapotba kerüljön.
Ezt belehet állítani?

hőmérséklet különbség + nyomás=akusztikus energia=>villamos energia + hőenergia.

(#41) ztoldy

Új Válasz Privát 2010-08-24 18:19:50

ztoldy
(tag)

A távirányító a számítógép kikapcsolását tudja. Ha csinálsz az asztalra egy parancsikont, ami az alvó állapotba állításért felelős és erre a parancsikonra beállítod a 4 színes programozható gomb valamelyikét, akkor alvó állapotba is tudod helyezni a gépet.

(#42) zeix válasza ztoldy (#41) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-08-26 13:03:14

zeix
(fanatikus tag)

ok.

A távirányítót nem lehet hozzárendelni csak egyetlen programhoz?

hőmérséklet különbség + nyomás=akusztikus energia=>villamos energia + hőenergia.

(#43) ztoldy válasza zeix (#42) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-08-26 16:17:46

ztoldy
(tag)

Hogy érted, hogy egyetlen programhoz hozzárendelni? Mindig azt a programot tudod vele irányítani, ami el van indítva. Ha pl. media player classic, akkor annak a hangerejét tudod állítani, lejátszást szabályozni stb., ha winamp, akkor azt.

(#44) zeix válasza ztoldy (#43) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-08-27 08:32:43

zeix
(fanatikus tag)

Úgy értem, hogy a távirányító autómatikusan az XBMC-re fókuszáljon.
Találtam egy programot a neten ami egyszerre több beviteli eszközt tud kezelni, de sajnos ez az opció még nincs benne.
Team Player a neve.
Ha hozzá lehetne rendelni az XBMC-t a távirányítóhoz, minden mást (egér+bill.) pedig az egyéb programokhoz, akkor lehetne igazán kihasználni a számítógép funkcióit.

A Linux viszont már tudja alapból.

[ Szerkesztve ]

hőmérséklet különbség + nyomás=akusztikus energia=>villamos energia + hőenergia.

(#45) Duracellm...

Új Válasz Privát 2010-08-29 04:11:16

Duracellm...
(őstag)

UP a segítőkész eladónak és a kiváló portékának! :R :R :R

Az élet értelme:42

(#46) zeix válasza zeix (#44) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-09-09 12:27:26

zeix
(fanatikus tag)

Megoldva! :)

[link]

Eszméletlenül jó így a HTPC!
Dual Screen, TV-n XBMC, monitoron minden egyéb :)
Ez a távirányító csak az XBMC-vel komunikál nálam. :))

hőmérséklet különbség + nyomás=akusztikus energia=>villamos energia + hőenergia.

(#47) whabaky

Új Válasz Privát 2010-09-16 18:51:16

whabaky
(kvázi-tag)

Óriási UP :D
Megérkezett a cabledrop-okkal együtt.
Csak ajánlani tudom. Korrekt, megbízható és tuti nem esik baja a kütyünek posta közben, mert alaposan becsomagolta :K
Köszönöm még egyszer :R

http://hardverapro.hu/apro/barmilyen_nemu_digitalizalashoz_hasznalhato_kevero/hsz_1-50.html

(#48) magistern

Új Válasz Privát 2010-10-15 20:42:56

magistern
(újonc)

bocsi mindekitöl végig olvastam a hozászolásokat de csakk egy helyen látam hogy a MÉDIA CENTER támogatást taglalnátok de az sem let meg válaszolva az lene a kérdés hogy azt kezeli e valaki probbálta már
amugy korekt a dolog is és az elado is énis venék egyet

(#49) ztoldy válasza magistern (#48) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-10-19 21:47:39

ztoldy
(tag)

Szia!

Media Center támogatás alatt pontosan mit értesz? Milyen funkció kellene?

(#50) Milka 78

Új Válasz Privát 2010-11-19 10:44:14

Milka 78
(őstag)

PÜ! :R

--Jótündér! A kívánság az kívánság! Na hajolj csak szépen előre!--

navigáció

listázás
üzenetek  >> >|

jogi információk

A Prohardver Kft. semmilyen formában sem vállal felelősséget az apróhirdetések tartalmáért, illetve az adás-vétel által okozott közvetlen és közvetett károkért!