Hirdetés

KTM Comp R 2.0+upgrade (3 év 600km)

2019-05-16 08:13 9 órája Budapest, Győr, Lenti

Hirdetés részletei

150 000 Ft

Hirdetés

Állapot: használt
Szándék: kínál

Eladó a címben jelzett bringa / kész hobbiprojekt, minimálisat használt. Zalában van, de szállítás komoly érdeklődő esetén megoldható.

27" gamer monitorra csere érdekelhet.

Méret 17", nekem 178 cm + erősebb testalkattal országúton kicsi, épített területen (város), XC-re jó. Ajánlom akár hölgynek is.

A képen szereplő konfighoz + : állítható stucni, zselés markolat, a rendelt fékalkatrészek beszerelve (megvan a gyári is, azzal volt a képen, félig volt kopva), eggyel kijebb húzott első teló.

2ik tulaj vagyok, egy keszthelyi srácé volt akinél állt a garázsban. Most nálam is ezt teszi, napon nem volt tárolva. Amint megvettem én a hajtás/váltóban mindent benzinben mostam, szintetikus zsíroztam (Piros Berner, szint. nagyteljesítményű ált., de van motoros, és bringás zsír is), szárazon nem volt hajtva.

Gyári külső+belső gumikat most cseréltem le elöregedés miatt (Mitas-okra, elöl ballonosabb, bütykösebb, hátul v-mintás, kisbütykös, ahogy kell - pontos típust is tudok)

Első telót cserélem egy Suntour Epicon-ra, ég és föld. Magnézium láb, teflonos becsúszó, állítható olajpatronos csillapítás, 80-120mm. Másfél kiló, karcmentes, hibátlanul tömít. Ehhez gyári manuált, és pontos mindent tudok. Középen a gyári Raidon tag van (karcmentes, hibátlanul tömít az is).
Fékeket upgrade-eltem szinter betét+tárcsára, 90%osak. (hűtött 180 SLX tárcsa elöl, acél hátul, lásd kép a rendelésről). Fék típusa BR-M486, állítható fékkar, olajos.

Váltó SLX hátul, Deore elöl, Deore karok, 3x9, fogkiosztás 44-32-22 elöl, 11-34 hátul. Hibátlan, és mint a vaj. Bowdenen mikor jött a meleg akkor kellett mindig egy kattot szorítani, ősszel engedni (hőtágulás), amúgy semmi. 3 év alatt csak a tisztaságáról és a kenéséről kellett gondoskodni.

Váz forgópontoknál egyszer volt nézve, hamvas pormentes és hibátlan, minimális grafitos zsírt kapott a miheztartás végett. Taurus kerekek. Kormánycsőből (handlebar) vágtam kicsit, most 600as (hiába, 90s gyerek vagyok).

Kresz szerint felszerelve (első-hátsó macskaszemet kell még feltenni, de megvannak, színben is törvény szerinti), JÓ visszapillantót vadásztam rá.

A bringát komplett kittel árulom, úgy mint: teleszkóppumpa, szerszámok (kis imbuszkészlet+kazetta/féktárcsa kulcs), kispumpa a kerékhez, magnézium kulacstartó, hozzáillő termós kulacs, CO patronos felfújó+patronok, sprés tömítőanyag, zsírok, olajok, többfunkciós, vezeték nélküli km/h műszer...és és és.

Váz leültve nincs, minimális karcok, kopások vannak a hajtókaron, fékkarokon. KTM feliraton (matrica, nem kopik nem enged fel) van asszem 2 kicsi pötty. Fekete hibajavítóznám, észre se vennéd, de leírok róla mindent. Kerékben van KIS (mondom még1x, KIS) nyolcas, én nem húztam ki mert nem vagyok gyakorlott, nem rontom el. Szervízesnek meg 3 perc és patent lesz. Első teló tavaly kapott szervízt, mosni nem kellett mert hamvas tiszta volt, kapott szilikonzsírt, meg 5w szintetikus olajat (aztán visszaírt a taiwani support, és kiderült h 10w kell bele, de így sincs koppra tekerve, ez talán csere). Szimering, minden mint az új, csavarok cibálva NEM voltak.
Fékolaj a gyári (!). Nem levegős, nem esik be, fog szépen, de cserés (más szót se veszítene ré, szerintem meg cserés, ennyi).

Esve egyszer volt vele, földúton. Nem mentem lendülettel a "bakháton", így leléptem róla inkább, mikor szűkült a felület. Bringa eldőlt, fűre, én meg be a villanypásztorba.

Őőőő...ennyi. Jelenleg áll a garázsban, eladás előtt hajtás komplett mosás+zsírozás, tisztítás. Komoly érdeklődő esetén Zalaegerszegen van egy profi szervíz, beviszem a bringát a gyári viszkozitású telóolajért, fékolajcseréért, és kerék centírozásért - vagy megbeszéljük, ha azt már te akarod.

EZ az ideális városi bringa Mo-ra, épített területből semmit sem érzel rajta. Ezenkívül jó XC-s, könnyű terep, természet való neki. Nagyon agilis, ügyes szerszám, jól fordul, demózni gyakorolni tudsz vele figurákat ha akarsz. És mindemellett mocsok szép, szerintem.

Ha kérdésed van, írj.

Légy az első hozzászóló!

Még nem szólt hozzá senki sem.

Hozzászólok