Archív –
ALZA garancia rtx3060ti, rtx3070, rtx3080, rtx 3090
Pemethe (csendes tag) – 10 éve regisztrált | |
értékelés |
500 000 Ft
Állapot: | használt |
---|---|
Szándék: | kínál |
Archivált hirdetés
Gainward GeForce RTX 3060Ti Ghost eladó!!-500.000,-Ft
GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix -700.000,-Ft. 2021.01.04. vásárlás. (Alza)
Megjegyzés:
Vigyázzatok az Alzával, mert nem adják vissza a garanciális javításra leadott videókártyákat!!!!
Az árukeresőn visszaolvasható, hogy mások is hasonlóan jártak!
2021. 01. 04 napján vásároltam egy RTX 3070 8GB típusú videokártyát az Alzától.
2021. 02. 22. napján a meghibásodott terméket leadtam személyesen az Alza Róbert Károly utcai üzletébe.
Kifejezetten javítást vagy cserét jelöltem meg a kérelmemben.
Az Alza 2021. 04. 01. napján kelt levelében tájékoztatott, hogy a panaszom pénzvisszafizetési jóváírással lezárult.
A 2021. 04. 08. napján kelt levelemben információt kértem az Alzától, hogy biztosítsanak számomra egy jegyzőkönyvet a garanciális javítást végző cégtől, tekintettel arra, hogy szeretném megtudni, hogy a jelenleg több mint fél millió forintba kerülő videokártya miért nem javítható. Telefonon is felkerestem a céget, ahol azt az ígéretet kaptam, hogy megküldik részemre a jegyzőkönyvet. Ezek után tájékoztatott az Alza, hogy nem áll módjában megküldeni a jegyzőkönyvet, illetve írták, hogy részemre jóváírásra került a termék. Levélben jeleztem az Alzának, hogy ragaszkodom a jegyzőkönyvhöz, tekintettel arra, hogy a tulajdonomat képző terméket garanciális javításra adtam le így kötelességük tájékoztatni, hogy milyen hibát állapítottak meg a terméknél ami nem javítható. Tekintettel arra, hogy a termék a többszörösét éri a vásárláskori értékéhez képest, így szerettem volna más szerviznél is bevizsgáltatni a terméket. A termékre egyébként 36 hónapos garancia van feltüntetve jelenleg is a honlapon. Megjegyezni kívánom, hogy az Alza részéről semmilyen jóváírás nem történt a mai napig. Az ügyintéző tájékoztatott, hogy a leadott terméket nem hajlandóak visszaadni, illetve nem adnak semmilyen jegyzőkönyvet a garanciális javítást végző cégtől! Elfogadhatatlannak tartom, hogy egy garanciális javításra leadott készüléket ami jelenleg is a cégem tulajdonát képezi visszatartsanak. A fogyasztóvédelem felé is megtettem a bejelentést, tekintettel hogy a mai napig nem szolgáltatták vissza a javításra leadott terméket.
Alza válasz 1:
Köszönjük a türelmét.
Az Alza.hu az érvényben levő Reklamációs kódex alapján járt el a reklamáció kezelése során. Ezt Ön a reklamáció elindításakor elfogadta, továbbá a megrendelés leadásakor az ÁSZF-ünket is elfogadta.
Nagyon sajnáljuk, de nem tudunk segíteni.
A szerviz munkáját és döntését nem áll módunkban felülbírálni.
Ön a termék vételárát teljes egészében visszakapja.
Miután több száz ezres kárt okoztak felajánlottak 1500,-Ft-ot kompenzációként!
Üdvözöljük!
Köszönjük a türelmét és elnézését kérjük a kellemetlenségért.
Illetékes kollégáink visszajelzése alapján a termék visszaszállítására nincs lehetőség, mivel a szerviznek sajnos nem sikerült javítania a terméket és cseretermék nem található a weblapunkon, ezért a kollégák HUD2126742 pénzvisszafizetési jóváírást állítottak ki.
Az okozott komplikációkért szíves elnézését kérjük, és szeretnénk felkínálni 1500 Ft-ot kompenzációként.
Megértését köszönjük.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.