Törölt hirdetés

A hirdetés törölve lett, azonban a hirdetés tartalmát az ÁSZF-ben és az Adatvédelmi tájékoztatóban szereplő módon és ideig tároljuk.

Az Üzenek a hirdetőnek és a Jelentem funkciógombok ez idő alatt is végig használhatóak!

Értékelés a hirdetés lejárata után 30 napig indítható (ha tehát az Értékelem gomb már nem látszik, akkor már nem lehet értékelni a hirdetést!)

Hirdető: Gianni27 +833 | -1
Üzenek a hirdetőnek
Problémás a hirdetés?
Jelentem
Keresés
  • csaba17

    senior tag

    válasz Dee-Jay #7874 üzenetére

    ez a garivesztett azt jelenti hogy visszaadják és vége. pénz nem adnak vissza?
    elvégre a gari erről szól hogy mindenképp kárpótoljanak ha olyan a dolog. v megcsinálják, v kicserélik v vissza a pénzt

    [ Szerkesztve ]

  • aimettirlz

    tag

    válasz Dee-Jay #7878 üzenetére

    Igazat adok a srácnak, az nem fizikai sérülés hogy kiég rajta valami, a fizikai sérülés erre vonatkozik: BENYOMÓDÁS, LETÖRÉS, KARCOLÁS, HAJLÍTÁS, REPEDÉS... bár az hogy kiég valami az alaplapon az nem egyértelműen a lap hibája de elég nagy %-ban adok erre esélyt... főleg akkor ha a gép X ideig hibátlanul működött... úgyhogy sztem rossz napon rossz időben küldted vissza a cuccot vagy nmtom :(

    ® aimeTTi atticuS ™

  • Gianni27

    őstag

    válasz Dee-Jay #7885 üzenetére

    Pont azért nem cserélem neked ki idő előtt, csakazért sem, az se baj, ha mindenki látja.
    Normális esetben velem mindent meg lehet beszélni privátban, és segítek is mindig a lehetőségekhez képest.

    Miután te minden alap nélkül helyből itt kezdted a letámadást, alaptalanul, egy egyszerű tájékoztató üzenet után, tőlem ne várj extra segítséget. Majd ha sorra kerül a lapod, ill. az Asus megjavította visszakapod. Felőlem addig akár Göncz Árpádnál is panaszkodhatsz. :P

  • WildBoarTeam

    aktív tag

    válasz Dee-Jay #7889 üzenetére

    Hidd el...a mistralnál is olyan hozzáállások voltak, hogy a hajad égnek állt volna. Kecskeméten mindenki tudta a fősulin, ha egyszer gariztatásra kerül a sor akkor meg kell küzdeni a bunkó eladókkal. Vagy visszaadták a cuccot, vagy küldték a gyártóhoz (ha jól adtad elő). Egyedül a 3 napos cseregarinál nem vitatkoztak.

    Elhiheted, hogy egyetlen egy boltnál sem ajánlanának fel "alternatív" lehetőséget. Nincs olyan bolt, aki a saját pénzét hagyná benne 2 hónapig, még ha vissza is kapja. Az, hogy Gianni ezt felajánlotta (volna), az azt jelentené, hogy átvállalta (volna) ezt Tőled.

    Természetes érthető a dühöd, mivel voltam ebben a cipőben én is, és én sem tudtam mi lesz a vége. Reméljük a legjobbakat és kicserélik!

    blabla

  • Elmör

    senior tag

    válasz Dee-Jay #7878 üzenetére

    Nekem nem kell magyarázni, 120K-s VGA 3 éve tönkre ment MAGÁTÓL, semmi fizikai nyom és ha nincs egy nagyon drága barátom (Killhates) akkor mind a mai napig a polcon porosodna, én meg átkoznám a napot amikor megvettem. Az egyik itteni bazárostól vettem újonnan, egy teszt erejéig húztam meg, majd fél évig szépen működött alapon, gyári hűtéssel, tisztán, aztán elkezdett hülyéskedni, mire 2 hónap után benyögte a tag, hogy Ő nem tudja cserélni, mert most nincs olyan viszonyban a szállítókkal.
    Pedig én felhívtam, kértem szépen, hogy tegyen valamit, erre kaptam a 8800GTX helyett egy cserekarit (6600GT, hehe, jó vicc volt). majd amikor visszaadtam neki, akkor az volt a válasz, hogy nála megy rendesen a kari, ismét 10K üzemanyag oda és haza autózni, persze nem volt jó azon semmi más jó, csak a venti, így végül Malájziában vagy hol a tökben cserélték a nyersanyag áráért, ami volt valami nevetséges 14K, aztán persze eladtam az újat, de azóta sem vásároltam nála semmit, nekem ez elég lecke volt.
    Gianniban még nem csalódtam, bár az is biztos, hogy ha most lenne ilyen nem küldözgetném sehová, hanem sok-sok kedves szó után elmennék pár barátommal és 3 másik olyan termékkel térnénk vissza...többet senki sem fog bepalizni, persze nagyon türelmes vagyok, nem szabad elsőre támadni, kell adni esélyt meg kérni kell, hátha a szép szó segít. Néhanapján nálunk is reklamálnak, de el szoktam ilyenkor mondani, hogy attól senkinek sem lesz jobb, ha rögtön kiabál meg fenyegetőzik (nagy poén amikor mondja, hogy bejön és szétveri a boltot, hát tessék, legalább eladtunk egy csomó mindent az ügyfélnek, ha úgy nézzük, mert úgyis fizetni fog érte), próbáljunk meg dűlőre jutni, ha nagyon nem megy akkor meg pénz vissza, aztán húzzon a sunyiba, de szerencsére ez 100-ból 1, az is azért, mert neki semmi sem felel meg. ;)

    RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz