Törölt hirdetés

A hirdetés törölve lett, azonban a hirdetés tartalmát az ÁSZF-ben és az Adatvédelmi tájékoztatóban szereplő módon és ideig tároljuk.

Az Üzenek a hirdetőnek és a Jelentem funkciógombok ez idő alatt is végig használhatóak!

Értékelés a hirdetés lejárata után 30 napig indítható (ha tehát az Értékelem gomb már nem látszik, akkor már nem lehet értékelni a hirdetést!)

Hirdető: Gianni27 +833 | -1
Üzenek a hirdetőnek
Problémás a hirdetés?
Jelentem
Keresés
  • WildBoarTeam

    aktív tag

    Éppen "erre jártam" és látom a vitátokat.
    Egy történet a gyári gariztatásról, tanulság gyanánt:
    Vettem anno egy Vantec előlapi panelt (4 venti szabályzós, ledes, miegymás) a Mistralban. Aki ismerte a boltot, tudja, hogy a garanciáztatás volt a legnehezebb náluk, talán még a porosodás miatt is kötekedtek.
    Na, egyik nap azt vettem észre (kb 1 óra gépezés után), hogy a ledek nem világítanak a szabályzón. Gép kikapcs, oldallap leszed, ventiszabályzó csatija látom megsülve :Y .
    Kiszedtem a gépből és akkor látom, hogy még a hozzá kapott kábelen is megolvadt a szigetelés. :O
    Természetesen visszavittem a mistralba, ott kb negyed óra veszekedés után oda jutottam a sráccal, hogy küldje vissza a gyártónak, mivel Ő nem volt hajlandó elfogadni a tényt, hogy egyik nap még jó volt, másik nap már nem... Szóval elküldte.
    Mivel éppen a vizsgaidőszak jött így ki is ment a fejemből a dolog, de kb 2,5-3 hónapra rá jött a telefon, hogy mehetek a pénzért a boltba, vagy kaphatok másikat. Tehát jól jártam.

    Megnyugodhatsz, az Asus is cseréli/javítja majd a lapodat szerintem. :K

    Amúgy szerintem ez egy jól bevett szokás, hogy ha égési sérülés van valamilyen terméken, akkor azt visszaküldik a gyártónak. Így az is megszemlélheti, hogy mi az amit esetleg Ő méretezett alul a fejlesztés során.

    blabla

  • WildBoarTeam

    aktív tag

    válasz Dee-Jay #7889 üzenetére

    Hidd el...a mistralnál is olyan hozzáállások voltak, hogy a hajad égnek állt volna. Kecskeméten mindenki tudta a fősulin, ha egyszer gariztatásra kerül a sor akkor meg kell küzdeni a bunkó eladókkal. Vagy visszaadták a cuccot, vagy küldték a gyártóhoz (ha jól adtad elő). Egyedül a 3 napos cseregarinál nem vitatkoztak.

    Elhiheted, hogy egyetlen egy boltnál sem ajánlanának fel "alternatív" lehetőséget. Nincs olyan bolt, aki a saját pénzét hagyná benne 2 hónapig, még ha vissza is kapja. Az, hogy Gianni ezt felajánlotta (volna), az azt jelentené, hogy átvállalta (volna) ezt Tőled.

    Természetes érthető a dühöd, mivel voltam ebben a cipőben én is, és én sem tudtam mi lesz a vége. Reméljük a legjobbakat és kicserélik!

    blabla