Törölt hirdetés
A hirdetés törölve lett, azonban a hirdetés tartalmát az ÁSZF-ben és az Adatvédelmi tájékoztatóban szereplő módon és ideig tároljuk.
Az Üzenek a hirdetőnek és a Jelentem funkciógombok ez idő alatt is végig használhatóak!
Értékelés a hirdetés lejárata után 30 napig indítható (ha tehát az Értékelem gomb már nem látszik, akkor már nem lehet értékelni a hirdetést!)
-
Pug
veterán
Szerintem mindenki aki már vásárolt Giannitól jól tudja, hogy gyors, korrekt és semmi probléma nem szokot adódni a vele való üzletelésnél, szerintem ennek ellenkezőjét senki sem állította
De hogy ettől még le kéne hülyézni azokat a vásárlókat/potenciális vásárlókat, akik szeretnének egy árlistát....
Szerintem Achmed, gondolkozz el, hogy melyik a hülyeség[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
I got it
És tényleg hülye a helyzet, hogy verbálisan itt maszturbál a fél ph arról, hogy kell-e lista vagy sem, szerintem továbbra is lesz lista, mert igenis üzletnövelő hatása van, tényleg sok-sok vásárló hozzászokott, még azok is amúgy akik többet konyítanak a számtechhez
Bevallom perverz módon én is szeretem a listanézegetést, valahogy megvan neki az az oldschool varázsa -
Pug
veterán
Mivel sms-re, privátra nem reagáltál és a tegnap este folyamán se küldted el a csomag postai kódját ahogy ígérted (amit egy hete várok), így itt is kérlek, hogy amint újra belépsz tedd már meg, mert szeretném tudni végre, hogy hol van a vga-m
-
Pug
veterán
Kedves Gianni!
A mai nap folyamán megérkezett a garanciába visszaküldött Sapphire HD5770 Rev.1-es 1GB-os hibás kártyának a "cseréje".
Na már most: Én nem véletlenül kérdeztem már az elmúlt 2 hét folyamán számtalanszor privátban, hogy pontosan milyen revíziójú lesz az új kártya, erre választ nem kaptam tőled, egész mostanáig amíg ki nem bontottam az előttem álló csomagot.
Hol is kezdjem:
-Én anno tőled nem véletlenül Saphhire kártyát rendeltem, mivel azt a márkát szerettem volna.
-Garanciális csere esetén minimum, hogy ugyan azt a márkát várja el a vásárló, de maximum, ha az nem áll rendelkezésre /amit nagyker esetében kétlek/ akkor talán illene megkérdezni a vásárlót...
DE ami szerintem finoman fogalmazva elfogadhatatlan, hogy egy HASZNÁLT, poros, piszkos Gigabyte Batmob-os hűtésű kártyát kapok, szakadt dobozban.... amin úgy meg van húzva a hűtés csavarjai, hogy még a nyák is meg van tőle feszülve... és a hűtés ferdén áll, ez se nem Sapphire, se nem originál...Ne haragudj meg, de ez garanciális cserének, elfogadhatatlan
Üdv
PugEzt az üzenetet privátban is elküldtem, várom mielőbbi válaszod, privátban, sms-ben, telefon
-
Pug
veterán
Amúgy állításoddal ellentétben a csomagon szereplő feladószelvény tanulsága szerint, ahogy pénteken közölted velem, nem múlt hét kedden, hanem 18-án, azaz SZOMBATON adtad fel, miután azt állítottad, hogy már postáztad, ehhez azért kell kurázsi..
Holnap postázom is vissza ezt a gyönyörűséget és várom, hogy postázz /záros határidőn belül/ egy bontatlan Sapphire HD 5770 1GB-os modellt (azaz nem Gigabyte szutyok batmobilos vackot és NEM HASZNÁLT kártyát /aminek még a hűtése is kotyog!!!!!!!!!!!!!/)
Pofám leszakad....[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz goodboy007 #8190 üzenetére
Nézd, December 14-től kezdve azt hallgatom, hogy a kártya postára lett adva, na most, a kártya 18-án lett postázva, nagyon nem új terméket és nagyon nem azt a márkát kaptam amit eredetileg vásároltam, szerintem a felháborodásom teljesen jogos és érthető. Nem tudom, hogy te hol olvastál bármiféle fenyegetőzést /szerintem sehol/, de nehogy már én legyek a hibás, hogy sorozatban "valótlan" információkat kaptam és nem azt, nem olyan állapotú (új) terméket kaptam, mint amit kellett volna. Szerintem, ha Te lennél hasonló esetben, nem hiszem, hogy annyira nyugodt lennél, de remélem nem kerülsz ilyen cipőbe
Nem fogom ide bemásolni, mivel a fórumszabályzat tiltja, de privátban, a cserekártya típusáról, hiába kérdeztem nem kaptam tájékoztatást, többször kértem a postai csomagkódot, csak ugye azt nem kaphattam meg, mivel szombaton lett postázva a csomag. Szerintem a probléma nem az én "készülékemben" van[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Hali!
Megjött a mai nap folyamán a kártya. Remélem hozzád is megérkezett a Giga kártya.
ThxÜdv
Sipi -
Pug
veterán
Helló Gianni!
Kérlek légy oly kedves és tájékoztass a garanciális cserébe küldött Sapphire HD5770 1GB Vapor-x garanciájának időtartamáról és a garancialevelét postázd el nekem:
A címem szerepel az utolsó elküldött pü-benKérlek erre reagálj valamit, mert már egy hete várom, hogy a pü-imre válaszolj és nehéz úgy eladni egy kártyát, hogy nem tudom pontosan mennyi gar van rá és a garpapírral sem rendelkezem!
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Újra ment Pü, légy oly kedves valamit reagálni
-
Pug
veterán
válasz harmincas #8284 üzenetére
Nem, nem próbáltam, mert ez most szeretném privát levelezésen keresztül lebonyolítani, hogy maradjon nyoma, de nem hiszem, hogy szükséges lenne számodra megmagyaráznom a választásaimat, már megbocsájts....
Gianni:
Kereken 10 napja várok arra, hogy adj valami választ az azóta kb 10 elküldött pü-re, szerintem most már ideje lenne....
Helló Gianni!
Kérlek légy oly kedves és tájékoztass a garanciális cserébe küldött Sapphire HD5770 1GB Vapor-x garanciájának időtartamáról és a garancialevelét postázd el nekemA címem továbbra is ott figyel kb 3-4 elküldött privátban (ezeket a napokban küldtem, válasz szintén semmi)
Szóval kérlek légy oly kedves és válaszolj......
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Nézd egy másodpercig se gondolom, hogy egy kártya garlevele miatt költözködne bárki is, maradjunk annyiban, hogy volt egy kisebb "félreértés/tortúra" annak a kártyának a garanciáztatása során, ami helyett kaptam ezt a mostanit, mindenképpen szükségem van valamilyen írásbeli tájékoztatásra a kártya garidejről, mert különben nem tudom értékesíteni, ennyi, pont
-
Pug
veterán
Én továbbra is várom válaszod.... csupán 13 napja.....
Vagy ha már válaszra nem méltatsz, akkor a garpapírt postázd el kérlek....
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
válasz harmincas #8299 üzenetére
Ne haragudj meg, fogalmazzunk úgy, hogy semmi közöd a dologhoz, és akkor finom voltam, nem fogom a részleteket se a te orrodra, se a többi fórumozóéra kötni (nem fogok sárt dobálni feleslegesen, nyugodtan álljon csak meg a kis eszed, ha a fentebb leírtakból nem tudod azt feldolgozni, hogy valamilyen ÍRÁSOS és nem szóbeli tájékoztatást akarok a garanciáról, akkor tudlak sajnálni, de csak úgy mondom, hogy nem egyedi a problémám.... )
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
-
Pug
veterán
válasz Gianni27 #8308 üzenetére
Vicces, anno az utolsó telefonos beszélgetésünk során még te kértél sűrűn bocsánatot a kis "malőrért" ( Szerintem örülj, hogy nem voltan olyan gerinctelen, hogy részleteiben kiteregettem volna a garanciális ügyintézés során tanúsított "korrekt" hozzáállásodat ), de én vagyok nálad "alapos" indokkal letiltva (mondjuk megeshet, hogy azért nem óhajtottam veled telefonon felvenni a kapcsolatot, mert nem nagyon szerettem volna újra hasonló eszme futtatást hallani tőled, mint amikor kifejtetted a véleményed a fogyasztóvédelmi törvényekről: " ezek a törvények semmit sem számítanak, ezeket akkor találták ki, mikor még max kilyukadt a fazekad és a fazekas bácsi megfoltozta" ezt szó szerint idéztem, ha valaki esetleg kétségbe vonja a szavaimat, annak szívesen prezentálom a telefonbeszélgetésről készült hangfelvételt
Nyugodj meg, soha többet eszembe nem jut tőled bármit is vásárolni (azt is tudom, hogy egy vásárló nem számít semmit (ezt a hozzáállásod is híven tükrözi )
A tájékoztatást azért köszönöm....[ Szerkesztve ]