Felfüggesztett hirdetés
Új hozzászólás
-
YikeSS
tag
1. a regisztráció annyi, amennyit te is írtál
2. sehol nem írja ki tudtommal, hogy 24 hó gari van rá, a garancia info asszem a folyamatban lévő javítások esetén ad info-t
3. a "Warranty Extension Activation" pedig "garancia kiterjesztés", ha vásárolsz 1 termékre az alap garancián kívül plusz garanciátmergedes...
-
YikeSS
tag
Sajnos be kell állnom az elégedetlenek vevők közé...
2012.12.16-án vettem egy új Nexus7-et a hírdetőtől. Ezzel nem is volt baj. A baj ott kezdődött, hogy ajánlgatott egy "nagyker demó" Nexus7-et is, hogy ha kell valakinek, akkor nettó 7800Ft-al olcsóbban el lehet vinni. Mivel tetszett a készülék és épp kellett a családban még1, másnap visszamentem megvenni. Na itt kezdődtek a problémák, ugyanis a "nagyker demó" készülék teljesen használhatatlan volt, mert a kijelzője összevissza működött...
Ezt eleve furcsának tartottam, hogy hogyan demózhattak ezzel, ha egyszer szar, de mondta, hogy nem gond, kicserélreti, majd hív, hogy mi lesz.Hívott is másnap, hogy most AZONNAL vigyem a készüléket át a városon az M1/M7 bevezetőre, mert ő úton van "ki a nagykerbe" és ha most kiviszi, lehet még kari előtt meglesz a csere. Nyilván rohantam keresztül a városon én marha, visszaadtam neki a készüléket, még a számlát is visszakérte (szerencsére lemásoltam előtte)...
Mondanom sem kell azóta megy az ígérgetés, hétről hétre, hogy hívjam, szerdán, hívjam pénteken, hívjam jövő szerdán és így tovább...
Január 15-én már azt mondta, hogy ha jövő szerdáig sem kapja meg a cserét, akkor hoz nekem egy újat, és mivel ő úgyis egy újat kap cserébe, akkor majd eladja azt. Természetesen ebből sem lett semmi, sőt ez az ígéret olyannyira el is "felejtődött", hogy amikor felajánlottam neki később, hogy akkor ráfizetnék egy újra, hogy nehogymár bukjon szegény ezen, akkor mondta, hogy jó, ha kifizetem a különbözetet, hoz egy újat.
Azóta még 1x tudtam vele beszélni, mikoris ígérte, hogy este 6 után visszahív, de ez is több, mint 1 hete volt...Azóta viszont SEM SMS-re NEM REAGÁL, SŐT A TELEFONT SEM VESZI FEL NEKEM!
Gyakorlatilag 7 hete kifizettem a cuccot és már a szóba se áll velem, a pénzem nála, Nexus7 sehol...
Ennyit a korrektségről...
Ezt a hozzáállást abszolút inkorrektnek tartom, nem tudom miért nem lehet visszahívni ha már egyszer megígéred, vagy ha már ez nehezedre esik, legalább felvenni a telefont és elmondani, hogy sorry, ez és ez van...
Ez sajnos a tipikus magyar kereskedői mentalitás..."Kedves" Zsolt, mivel nem tudok veled kommunikálni, itt teszem fel a kérdést... Mi lesz ezzel a szarral? Lesz valaha? Vagy ha nem, akkor akár vissza is utalhatod a pénzem...
(és amúgymeg elbuktál legalább 5-6 megrendelést az ismeretségi körömből és remélem e hozzászólás alapján még más megrendeléseket is...)
[ Szerkesztve ]
mergedes...
-
YikeSS
tag
válasz HPservice #126 üzenetére
Ez nem válasz ne is haragudj...
Ki állította, hogy új volt a készülék?
Most akkor ott tartunk, hogy meg kell várnom míg kicserélik? 1x már ott tartottunk, hogy ígérted, hogy ha X dátumig nem cserélik, akkor adsz 1 újat "saját kontóra".
Majd hetekkel később ott tartottunk, hogy KIFIZETEM a különbözetet az újra, és hozol azt...
Most megint ennek a cseréjére várunk?
Akkor hogy van ez? Miért igérgetsz olyat amit nem tudsz/akarsz betartani?
Nem azt kértem számon rajtad, hogy az Asus miért nem cseréli, hanem azt, hogy miért igérgetsz olyat, amiből 0 dolog teljesül és dinamikusan változik amit mondasz? Arról nem is beszélve, hogy "szóba sem állsz velem", mert ez így kényelmesebb...
[ Szerkesztve ]
mergedes...