Archív – Navigációk javítása (GPS,PNA,PDA)

MY2K (aktív tag) – 19 éve regisztrált
1 pozitív értékelés
2009-02-22 22:48 15 éve
csak személyes átvétel

0 Ft

Állapot: használt
Szándék: kínál

Archivált hirdetés

A készüléket működtető szoftver(ek) hibáival kapcsolatban próbálok segíteni. Egyéb hardveres hibát mint pl: törésből eredő cserét vagy más hardverhiba miatt alkatrész pótlást sajnos nem vállalok.

de pl:
- térképfrissítéssel kapcsolatos problémák
- véletlenül letörölt indítófájlok esetén
- egyéb szoftveres hibából adódó hibák esetén
- vagy kérlek egyeztess pü-ben a hiba jellegéről a félreértések elkerülése miatt és megpróbálok segíteni.

Az alábbi típusok "újraélesztésében" tudok segíteni:

BluePanther: ( ALPHA NAVIGO A-N318 ) /v350 egygombos,v350 kétgombos,v350-b
v460/

MIO-k, Wayteq (N770,X820), MYGUIDE (3000, 3100 GO), Goclever 4384BT FM, AIRIS T920
ROYALTEK RN2,Navon N250,N350,N360,N460,N470,ORION GPS01,Navman F35 (N254)

Köszönöm a figyelmed!

Keresés

Új hozzászólás

  • Judit67

    újonc

    Nekem ugyanaz a promblémám a BluePanther V350-el mint az előző hozzászólónak : (#17) nexans , ezért nem részletezem én is. Kérek segitséget ha lehet. A címem: tjudit@msn.com. Előre is köszönöm!!!!

    ....("Helló! van nekem egy BluePanther v350-es készülékem, (2 gombos) és a következő hibajelenség tapasztalható rajat: Bekapcsolás után, nem boot- ol be, azaz mondhatjuk úgyis, hogy lefagy a képernyő, csak a BluePanther- es logó jelenik meg.
    Ezt a hibát azóta produkálja, mióta a menűben a fényerő kicsit feljebb lett állítva... azóta nem akar elindulni.
    Mi lehet a hiba oka?
    Megoldató e szoftverfrissítésel, ha igen milyen modon?")

Új hozzászólás