Yose Power 350w (hátsó kerék) Feat Imotor2 240w (Első kerék) 26" + 36v24ah , 36v10ah

Nemet Zsolt (friss újonc) – 2 éve regisztrált
nincs értékelése
Extra (fizetett hirdetés) 2024-10-22 22:41 3 órája
Budapest, X. kerület csak személyes átvétel

140 000 Ft

Állapot: használt
Szándék: kínál

Eladóvá vált szeretett e-bike-om...

Nagyon hozzám nőtt, de mennie kell. A váltás oka, hogy meglett a jogsi, és leváltja egy 50-es robogó.
A hátsó kerék adatai a 3. képen láthatók, amin sok információ szerepel.

Linkek:
Hátsó kerék: [ [link] ]
Első kerék: [ [link] ]

Apróbb hibák:
A kijelző bal felső része picit berepedt, de ez nem befolyásolja a működését, teljesen látható.A pedálszenzor nincs beleépítve, de megvan, és adom mellé.Az első motor nem működik, vagy csak ritkán. A szerelő szerint elég lenne egy vezérlőt cserélni, de én nem foglalkoztam vele, mert akkorra már megvolt a Yosepower (első kerék). Eddig másik biciklimben volt, de mivel hátul ott volt a nagy motor a kerékben, és az akkumulátor, ami 5 kiló, azt is hátul, a csomagtartón tartottam, így a súlypont nagyon hátra került. Nagyobb indításokkor annyira ellőtt, hogy majdnem hátraborultam... Szerencsére soha nem történt meg. Akkor jutott eszembe, hogy van egy viszonylag, sőt... egy nagyon nehéz első kerekem. Még így is az első kerék a nehezebb, de a súlypont ott van, és így sokkal jobb, mint hátul!

Mit is mondhatnék róla... Egy szerelemgyerek, mindig óvtam, szerelgettem, nagyon a szívemhez nőtt, sosem hajtottam annyira, hogy az már ne tetszen neki. 32 km/h a maximum, amit tud, de ezt elvileg ki lehet ütni valahogy – vannak fent a neten videók. Viszont ha egyszer kiütik, akkor már nem lehet visszacsinálni. Ettől függetlenül lehet állítani a kijelzőn, hogy hány ampert vegyen fel (3-30), illetve, hogy mennyi km/h legyen a maximum (max 40 km/h), stb. Van 1-5 fokozat, stb.

Akkumulátor:
Első:
36V, 24 Ah.Újonnan vettem, kb. 3 hónapja.Samsung 40T cellákkal.
Hibája: Valószínűleg valahol picit elengedett a nickel, ezért 35V-nál kikapcsol 33V helyett. Tekintve, hogy nekem ez a 2V nem volt annyira idegesítő, hogy megcsináltassam, egy szerelő 5000 Ft-ért megjavítja. Az akksi körül cellux van, illetve egy hosszú, vastag szigetelésféleséggel vettem körbe, hogy akár nagyobb esések esetén se sérüljön. Általában 35-36V-nál tettem fel töltőre, ritkán "merült le teljesen."
Vele kb. 80 km-t megy el az e-bike (melegebb időben, átlag 25 km/h sebességgel, a 50 kilós testsúlyommal).

Második:
36V, 10.4 Ah.Ő a kisebb.Csúnya, de menő, maximum terhelhetősége kb. 20A lehet. Én általában 10A-en használtam.
Vele minden rendben van. Ráfér egy kisebb doboz, de akár így is felrakható a csomagtartóra. Én egy esőálló táskában használtam őket.

Bármi kérdésed van, válaszolok. Átvehető Budapesten, akár robogóra is cserélhető.

Megvásároltad tőle?
Értékelem
Problémás a hirdetés?
Jelentem

Hirdetés

Légy az első hozzászóló!

Még nem szólt hozzá senki sem.

Hozzászólok

Hirdetés