-
HardverApró
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás
-
V.Stryker
nagyúr
válasz 313313 #58247 üzenetére
Engem is felidegeltek ezzel, mert a Move M, azt kb mindenben a felét nyújtja az Ikon-nak. Meg is írtam nekik, hogy ok, még van pár hónapom a hűségből, aztán lemondom a p.csába, használom a cégest oszt hello. Remélem ez biztos jobb lesz nekik, mitn hagyták volna az Ikon-t.
Azt meg ne mondja nekem senki, hogy nem volt gazdaságos. Romániában 5 eurós feltöltésekért ilyen 1000 perceket kapnak a tesómék, még külföldre is valamennyit...még lehet az is olcsóbb lenne ha ott vennék előfizut és itt roamingelnék. Csak ugye engem nem tudnának jó áron hívni...
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
szabogabor10
veterán
válasz marositech #58250 üzenetére
Én se értem. Ismerek olyant, akinek még ATK Relax 50 díjcsomagja van...
Valamiért nagyon szúrta a szemüket ez a díjcsomag.iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
marositech
senior tag
válasz szabogabor10 #58252 üzenetére
Páran említették előttem. Túl jó eza csomag, ennyi az oka.
Ha nekik nem érdekük az ügyfelek megtartása, lelke rajtuk.
Én meg ilyen sötét céggel még életemben nem találkoztam...még a személyes ügyintézésnél nagyon észrevehető a munkatársakon, hogy fullosan kiégtek.Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
br.rak
őstag
A legkisebb ikon viszonylag tűrhető nyilvános ( nem trükkös flottás)csomag volt, de lehet a T már nem adott el annyit iphone-t hogy hosszabb távon is megérje nekik. (vagy egyszerűsíteni akarják az adminisztrációt, passz)
-
dptrsk
Topikgazda
válasz V.Stryker #58251 üzenetére
Az ikon szerintem az apple jutalék miatt szűnik meg, míg az eladott iPhoneok haszonkulcsa fedezte az ikon csomag jutalékát, megérte.
Most hogy sok az ikon csomag s kevesebb a iPhone eladás veszteséget termelnek az ikonosok.
Ezért kevesebbet bukik ha lelépsz, mintha megtartja és bukik rajtad havi 2000 ftot.A romániai díjakról pedig akkor érdemes beszélni, ha az adóterhek ugyan azok lesznek itt is ott is.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz marositech #58253 üzenetére
A túl jótól azért messze van...
Inkább túl költséges a szolgáltatónak.Gondolom az Applel kötött szerződés nem enged áremelést és e-packosítást, így maradt a megszűntetés.
Ha a veszteséget áremeléssel el tudta volna törölni tuti azt választja. -
kali
legenda
válasz cris78 #58249 üzenetére
amennyiben igazolod a jogosultságodat, biztos tudnak segíteni valamilyen formában.
pietrasko; sok ismerősöm van, akik ikon díjcsomaggal vettek anno iphone-t, de már régen más gyártóra/platformra tértek át, viszont az ikon díjcsomagot örömmel használják tovább, ha ez az arány csak megközelítőleg igaz összességében, akkor részint érthető a szolgáltató döntése.
-
QuadRacer
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni...
1. A Nokia Lumia 735 körülbelül mikor került be a Telekom portfóliójába? Vajon a nyáron még tudok nálunk majd vásárolni, vagy lehet, hogy arra már kivezetik?
2. Move XS csomaggal kedvezményes készülékcserével (üzletben) télnyleg csak 59760Ft-ban kerül?
3. Lehetséges egy hónapon belül lemondani, majd újra aktiválni/megrendelni az adatopciót? Például, ha x hónap 10-én lemondom, akkor 11-én akár újra aktiválhatom? Vagy csak havonta egyszer tehetem meg? Mikor érdemes aktiválni? (Figyelembe véve, hogy adott hónap 22.-től 22.-ig számlázzák, vagy érdemes 1-jén?)
Elnézést az ostoba kérdésekért, de még új vagyok ezekben. A segítséget előre is köszönöm!
-
r3dsnake
nagyúr
válasz QuadRacer #58260 üzenetére
Az aktiválás mindegy, időarányosan fizeted. (A hónap napjaival elolsztva az aktív napok számával megszorozva.)
Havi 2 újraaktiválást nálam eddig nem számláztak (a harmadikat igen), tehát így az 1gb-os bővitőből igazából 3 giga is lehet (ugyanannyiért), ha odafigyelsz erre.
-
QuadRacer
csendes tag
Azt, hogy tudom kideríteni, hogy a hozzám legközelebbi üzletben van-e olyan telefon, amit szeretnék (Lumia 735 fehér)? Amennyiben nincs, tudnak rendelni, vagy azt tudják kínálni nekem, ami éppen a raktárukban van?
-
V.Stryker
nagyúr
Erről beszélek. Ott a Duna....az a kiépített infrastruktúra. Tök mindegy hány hajó megy fel le rajta, nem arányos a fenntartási ktg.
Arról van szó, hogy magas az adó, de a részvényeseknek a nyereséget csökkenés nélkül virítani kell. Mi köze az egésznek ahhoz költségikeg, hogy 500mb net van a csomagba vagy 1tb... Nekik mindegy. Az a nem mindegy, hogy 500mb mellé még megrendeltetnek pluszba egy netes csomagot.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Vangelis
nagyúr
-
Gery1987
őstag
válasz Cranium #58267 üzenetére
Sziasztok!
Telekomos vezetékes otthoni net mellé vennék laptop-ot a szolgáltatótól. Van aki itt ért a dologhoz vagy keressek más fórumot? Lenne pár kérdésem, és mivel bedöglött a honlap (502-es hiba) ezért ott senkivel sem tudok kapcsolatba lépni.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
Gery1987
őstag
válasz Teko001 #58270 üzenetére
Megrendelés, mert gépből csak 1 lehetőségem van. Az nem is gond, tudom hogy nem erőgép, de a mostanimnál még az is fényévekkel jobb pláne hogy ez már elég öreg.
Igazából a következő érdekelne:
1. Átfutási idő mennyi szokott lenni? Mert valami igénybejelentést írt a cucc.
2. A vezetékes net nem az én nevemen fut, hanem anyumén. A kezdőrészlet kifizetésekor ez lehet gond vagy a futárnak tök mindegy?
3. Itt is él-e előtörlesztési lehetőség?
4. A net szerint meglévő hűségidősre is lehet. A mienkből 1 év van még. Ha most erre a gép mellé 2 év hűség lenne a díjcsomagra akkor jól értelmeztem, hogy ez +1 évet jelentene nekünk?Azt hiszem első körben ennyi.
"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk
-
Teko001
őstag
válasz Gery1987 #58271 üzenetére
Ja, hogy otthoni szolgáltatáshoz akarod. Annak is van egy másik téma, érdemesebb a vezetékesben feltenned a kérdést szerintem. A TV-k esetében azt tudom, hogy nem a Telekom szállítja ki, hanem a forgalmazó, tehát ott általában van pár hét átfutási idő. A futártól elvileg az veheti át, akinek a nevére szól a csomag (ami ha jól tudom, lehet más is). A kezdőrészletet szerintem postán fizeted, viszont előtörleszteni is lehet ha jól tudom, és igen, az internet hűségideje újraindul 2 évre.
-
hiimmark
újonc
Sziasztok!
Van egy problémám amiben szeretném a segítségeteket kérni. Rendeltem vasárnap a tmobile webshopból egy htc one minit. Átvettem kedden az egyik tpontban. Otthon bontottam ki szét volt repedve több helyen az oldala visszavittem közölték velem, hogy a pénzt csak 30 napon belül kapom vissza (készpénzben fizettem érte 101ezret), most várhatok mire visszaküldik. Megrendeltem kedden még 1szer ugyanezt a telefont ma átvettem fizettem érte megint 101ezret külsőleg oké bár pár alig észrevehető repedés ezen is van, de úgy voltam vele, hogy szinte nem is látszik. Hazavittem bekapcsolom, nézem a kamerát, hát benne van egy tmobilos fényképe az elvileg original unboxed telefonomban. Holnap visszamegyek és megbeszélem velük, hogy ez még is micsoda. Megmondom nekik, hogy a fogyasztóvédelem biztos kíváncsi lesz, hogy miért adnak el újként szervizelt vagy kiállitott telefont visszamatricázva. Teljesen nem vagyok tisztában, hogy mik a jogaim ilyen esetben, illetve kíváncsi vagyok mások mit tennének a helyemben, és, hogy milyen válaszra számíthatók a tmobiltól.[ Szerkesztve ]
-
Vangelis
nagyúr
válasz hiimmark #58274 üzenetére
Üdv!
Képes volták kiadni 101 ezret 2x egy One Mini-ért?Azok már mind újra csomagoltak sajnos....
Hát szerencséd van, hogy visszakapod a pénzed!
Természetesen vissza is jár! De azért rossz ötlet volt ezen készüléket megvenni ennyiért.@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
hiimmark
újonc
válasz Vangelis #58275 üzenetére
Most itt nem az a kérdés, hogy megér-e 100at (sokan mondták, hogy nem és biztos igazuk is van ha azt nézzük mit tud. Nekem külsőre ez tetszik a legjobban és nálam ez a fő szempont, innentől magánügy, hogy mennyit adok ki érte), hanem az, hogy megtehetik-e, hogy átverik a vásárlót undorító módon...
-
taip
senior tag
válasz hiimmark #58274 üzenetére
Ha a vásárló meggondolja magát 14 napon belül, akkor 30 napjuk van a pénz visszaadására. De ha ők teljesítenek hibásan, az szerintem egy másik eset, akkor szerintem nem húzhatják 1 hónapig.
Vangelis: Ezt újként adták el, nem?
[ Szerkesztve ]
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
313313
addikt
válasz arminlok #58280 üzenetére
Valakinek el kell adni a 14 napon belül visszavitt termékeket...
Senki nem nyeli ezeket be veszteségnek.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
arminlok
senior tag
válasz 313313 #58282 üzenetére
Az oké ezzel nem is lenne baj kivéve ha a törötteket is megprobálják eladni. Meg hogy lehetnek ekkora nyomorultak hogy egy hard resetet nem csinálnak amikor valaki visszaviszi és ott virit rajta a képe. Azért ez igy ránézésre nem egy vásárló barát dolog enyhén szolva, na mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
taip
senior tag
válasz 313313 #58282 üzenetére
Nem tudom mi a gyakorlat, de szerintem ha törött készüléket vesznek vissza 14 napos csere keretében és visszaadják a teljes árat az 1. tulajnak, akkor az az ő saruk, miért nem csak egy csökkentett árat adtak vissza. Ezt ne a 2. (gyanútlan) tulajon próbálják meg behajtani.
Egyébként pedig azt akkor is félrevezetésnek tartom, hogy ha a honlapon újként árulják.Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
talamasca
senior tag
Teljesen igazad van!!!
Emberek!
Én is felhívtam őket tegnap este 22.00 körül, hogy korábban már beszéltem kollégájukkal és levelet, mailt se kaptam. Viszont én a számlámat még nem kaptam meg 15 napnál régebben és tényleg ott volt a "kis betűs rész". Közöltem a nővel, hogy ez engem hátrányosan érint (igazából mindenkit...) és élek a 15 napon belüli bejelentéssel. Erre azt mondja az üsz-os nő, hogy tartsam. 10 percig várattak...
Közölte, hogy a hűségem dec 2-ig tart. Addig mindenhogyan maradnom kell. Erre én: Akkor azt kötök helyette, amit akarok, plusz hűség nélkül? Igen, kivétel a next-ek, mert azok csak rablánccal vannak. Ez még így se állja meg a helyét szerintem, de egye fene - gondoltam - majd kiválasztom a legolcsóbb díjcsomagot. Erre: Ja, 6000 Ft-nál olcsóbbat nem választhatok!!! WTF???
A végén le akart rázni és annyit mondott, hogy írjak mail-t is a problémámmal, majd válaszolnak. Írtam még tegnap este, kértem, hogy tisztázzuk ezt a jogi helyzetet. Még egy autamata válasz se jött.
Most minden nap rájuk fogok egyet küldeni, plusz a hívásom is rögzítették, szóval ha majd a békéltető testületnél találkozunk lesz mit felmutatnom.Egyszerűen röhej!!!
Én is kérdeztem, hogy mi a retekért nem hagyják kifutni a "hűséges" ügyfeleket? Semmi válasz...Értem én, hogy profit, meg minden, de minden áron?
Remélem kapnak érte majd egy jó kis bírságot, mint anno, mikor a napi netet "aktiválták ügyfeleknek" szó nélkül...[ Szerkesztve ]
“Black as midnight on a moonless night.”
-
313313
addikt
válasz arminlok #58287 üzenetére
Nincs szerviz háttér, kirúgták az embereket... a többiek mindent nem bírnak, meg nem is érdekli őket a dolog...
taip:
Védeni nem akarom őket, kereskedelem ilyen... Mindent nem lehet elkönyvelni veszteségnek...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
taip
senior tag
Ha jóindulatú vagyok, el tudom hinni, hogy mindezek nem felsőbb utasításra történnek, hanem egyszerűen ennyire hülyék az ügyintézők.
Viszont én a Telekom helyében sürgősen megválnék az ilyen ügyintézőktől, mert így eléggé kinéz egy szép kis bírság, ha ezt valaki megkapargatja. (És persze akkor is bírsággyanús, ha az ügyintéző felsőbb utasítást követ.)Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
-
arminlok
senior tag
válasz 313313 #58290 üzenetére
Hát nagy gázok vannak itt. Az ügyfélszolgálat és vevők "segitése" is katasztrofa. Én amikor rendeltem két éve a telefonom már a kezemben fogtam erre megszolalt hogy nincs oylan számozásu simkártya amivel megrendeltem ugyhogy rendeljem meg ujra ...... Még 3 napot várhattam egy nyomorék adminisztrácios bénaság miatt.
-
talamasca
senior tag
válasz talamasca #58289 üzenetére
Na, ment a mai levél feléjük, gondoltam megosztom:
"Tisztelt Címzett!Tegnapi napon felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal (1430), ahol a kolléganőjük azt javasolta, hogy a problémámat írásban is közöljem.
IKON 200 díjcsomagra kötöttem hűséget Társaságuknál, amit szerződésileg 2015. december 02-ig vállaltam fizetni. Nem ecsetelném, hogy a díjcsomag milyen előnyöket tartalmaz a többi mai nappal választható díjcsomagjaikhoz képest, hiszen ezt Önök tudják a legjobban.
Február havi számlámon értesítettek, hogy díjcsomagomat megszüntetik. Mivel még benne vagyok a 15 napos felmondási időben ezért ezt kívántam a tegnapi napon belül jelezni munkatársuk felé. (Külön levelet, mailt a mai napig nem küldtek) Az nem kérdés, hogy engem (és az ebben a díjcsomagban lévő ügyfeleket) a más díjcsomagra váltás hátrányosan érint, mivel vagy nem kapok annyi szolgáltatást az előfizetés díjáért, vagy drágább havidíj vállalásával kaphatok csak annyit. (Percdíj, Lebeszélhetőség, Internet)
Szintén közölték velem, hogy “szinte” bármelyik előfizetésre válthatok, kivéve a 6000 Ft alattiakat.
Akkor nézzük a tényeket:
Önök szüntetik meg azt a csomagot, amire előfizettem.
A hűségidők lejárta előtt.
Nem választhatok olcsóbb díjcsomagot, csak drágábbat.Úgy érzi Társaságuk, hogy ez a hatályos jogszabályokba belefér?
Kérem levelemet (akárcsak a telefonos megkeresésemet) tekintsék hivatalosan is az Önök által feltüntettet 15 napos elállási időszakban történő nyilatkozatomnak.
Őszintén remélem, hogy az üggyel kapcsolatban nem kell a békéltető testülethez fordulnom, bízom megnyugtató válaszukban.
Tisztelettel:
xxxxxxxxx""Sorstársak" is jelezzék a problémát feléjük, hátha észbe kapnak...
“Black as midnight on a moonless night.”
-
kali
legenda
válasz hurenzon #58294 üzenetére
kiállított készüléket nem adhatnak el újnak, hanem csak használt státuszúnak és ezt jelezni is kell a leírásban.
hiimmark; szia, előfizetés nélkül, listaáron vásároltad a készüléket?
bontatlan állapotút nem kötelesek adni, illetve le is matricázhatják, ha épp akarják, de ha egyértelműen látszik a használat nyoma, az nem okés.
igaz, indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, szóval ilyen szempontból nincs jelentősége.
a repedésről fontos tudni, hogy szeriális probléma, itt a fórumon is tele a one mini téma a hibával, továbbá nem egy helyen olvasható, hogy az újonnan kibontott készüléken is voltak repedések, így jelen esetben sem biztos, hogy a szolgáltató hibája, álltó helyében is keletkezhetett a hiba.[ Szerkesztve ]
-
marositech
senior tag
válasz talamasca #58295 üzenetére
Nagyon szép!
Ma voltam az Blaha téri pláza tmobilban.
Más ügyben miatt voltam ott, de amint vége lett rákérdeztem, hogy Ikon 200-asnál hasonló/árban csomagot tudna-e ajánlani.
Eladó: - Minek váltasz, eza legjobb.
Én: - Igen, csak megszüntetik...
E: - És? Attól még marad.
É: - Nem egészen, úgy szüntetik meg, hogy választanom kell mást, szó szerint megszüntetik.
E: - Nanehülyéskeggyémá. Ilyenről még nem hallottam pedig 8 éve dolgozom.
É: - Komolyan mondom...és nagyon mérges vagyok.
E: - Nemá, (közben ordít a felettesének, hogy jöjjön ide) ez azmondja, hogy váltania kell...(bla-bla-bla)Na itt éreztem magam nagyon elkeseredve, hogy ez így megy ennél a cégnél...
Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
-
Teko001
őstag
válasz marositech #58299 üzenetére
Pedig jó pár csomagot kivezettek az idő alatt, mind a vezetékes, mind a mobilos oldalon.
Új hozzászólás
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I7-4600U, 16GB DDR3, 500GB HDD, Nvidia 2GB, WIN 10, Számla, gar
- Dell Latitude E5540, 15,6" Kijelző, I5-4310U, 8GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen