-
HardverApró
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás
-
MODERÁTOR
válasz hackeeeee #20001 üzenetére
nem, csak a T 100%ban garantálja az asszem 2 megabit körüli sebességet, legalábbis addig, amíg ők is meg nem változtatják az ÁSZFet
Az egységesített definiciók* szerint megadott szolgáltatási területre vonatkoztatva az esetek 80%-ában a 3G/HSPA-technológiával elérhető sebesség legalább 2000 kbps (letöltés), illetve 800 kbps (feltöltés). A megadott területen a szolgáltatások kültéren és bizonyos esetekben a kültéri lefedettség területén épületen belül is igénybe vehetők.
- ez lesz nekik 100% - részletkérdés, hogy ez fizikailag lehetetlen[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
beers
addikt
Ma voltam a vodánál!
Flottás számot vittem át vitamaxba!
Van céges flottás kártyám is, és a sajátom előfizetésemnek a felét beszéltem le, ezért úgy döntöttem kilépek. Éves szinten kb 20-25k-t megspórolok vele.
Mivel a hétvégén jól működött az internet ban, ezért 7k+ befizetésem van jelenleg!
A cégesen nincs net, de mivel nekem kell, ezért a zsebnet 100-ra gondoltam!
Nekem a 3k-s előfizetésbe belefért az 50M és ez elég is volt mindig!
Szinte csak mail-re használtam és néha opera minivel böngésztem rajta + pár viber hívás!
Sajnálattal vettem észre, hogy még az előfizetéses kártyán ment a viber, a zsebneten nem....!
Rendben, lebeszélem a 7k-t és átmegyek máshova....!
10 éve a vodánál voltam.M&N
-
Vangelis
nagyúr
Működik a voda online:
A dokumentumnak nincsenek stílusinformációi.
<string xmlns="http://tempuri.org/">
<div> <input type="hidden" name="__VIEWSTATE" id="__VIEWSTATE" value="/wEPDwUBMGRkwlvTwL6jDESjUdY2wJ+3BPHnzmM=" /> </div> <script type="text/javascript" src="../Scripts/JQuery/sstooltip.js"></script> <div id="ctl01_fullControlContainerBilling" style="display:block; position:relative; overflow:hidden;"><div style='display: block;' class='errorContainer'><h2>A szolgáltatás átmenetileg nem elérhető</h2><p>A kért információk pillanatnyilag nem elérhetők. Kérjük próbálkozz később!</p></div></div>
</string>@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
szjoci
őstag
Bontottam én is szerződést a vodával, de elég mókás volt a dolog... Pár napja felhívtam az ügyfélszolgálatot hogy az előfizetésemet mennyire fogja megdobni a mobiladó, majd hogy van-e lehetőség esetleg lefelé váltani tarifacsomagot (2 év hűségem volt, amiből 1 lement). Az ügyintéző határozott nemet mondott. Tegnap bementem egy másik szolgáltatóhoz szerződést kötni, a vodához pedig felmondani (sorrendben is így történt sajnos). Mondom hogy mi célból jöttem, erre mondja hogy nem-e gondoltam arra hogy esetleg egy olcsóbb tarifacsomagba átlépek ingyen és bérmentve... Gratulálok a vodás ügyfélszolgálatnak, akkor legalább mondanák azt hogy menjen be az ember a legközelebbi márkaképviseletbe és lehet hogy ott kitalálnak majd valami okosat.
[ Szerkesztve ]
-
#35104512
törölt tag
válasz szjoci #20006 üzenetére
Pár napja nekem is ezt mondta a 1270, és itt is volt róla szó, hogy nem teljesen igaz amit ott állítanak, be kell menni személyesen.
Tegnap írtam, hogy én is bontottam, de egyet elfelejtettem. Azt mondta az ügyintéző, hogy mivel nagyon sok a szerződésbontás, elképzelhető, hogy 8 napon belül nem történik meg (ennyi idő van ugye a bontásra a szerződés szerint). Kérdésem, hogy ilyen tényleg létezhet? Ha nem sikerül nekik 8 napon belül megszüntetni a szerződést, akkor az minek minősül? Kérdésem szigorúan elméleti, az sem érdekel, ha 12 vagy akármennyi nap múlva szűnik meg.
[ Szerkesztve ]
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz szjoci #20006 üzenetére
Ezért nem is kell ezzel a "problémával" ügyfélszolgálatot hívni, hanem be kell menni személyesen.
(#20007) insomniac: Ha azt nézed, fel kell vinni a rendszerbe, hogy Te bontottál, aztán gondolom azt máshol is intézik, "jóváhagyják" stb.. Nem tudom, hogy mi lehet ennek a pontos menete, szal végülis, előfordulhat. Dehát, ott van a papír a kezedben, szal ha mégis küldenek számlát, beviszed, h ez van, aztán kész.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
fisch
csendes tag
válasz #35104512 #20007 üzenetére
Biztos, hogy az az időpont számít, amikor bemész és intézed. Nem pedig az, amikor nekik kapacitásuk van végrehajtani a feladatot. Valamilyen szinten érthető, hogy túlterheltek. Amúgy én is megyek a napokban és bontok. Kettő előfizus kártyát használok, az egyik flottás. A magáncélra használt 100 plus surf 4-volt még tavaly, aztán áfaemeléskor 4400 körülire nőtt, most pedig 4800 felett járunk. Ez több, mint 20% emelés 1 éven belül...kicsit sok. A flottást is duplájára emelték volna, meg a feltételek is negatív irányba változtak, de sikerült kialkudni náluk egy új díjcsomagot. Arra átváltok, másikat lemondom, aztán kalap-kabát. Szerintem a szolgáltatónak nagyon szarul jött ez az adó...de nekünk is :S
-
Vangelis
nagyúr
54óra és még mindig előfizetéses vagyok.
MI az a garantált 48 óra???
Annyi idő alatt kötelességük átállítani vitamaxosra....
Hajrá vodafone.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
janes1976
őstag
Baszki nem értelek benneteket. Csak itt 1000-szer el lett mondva, hogy BE KELL MENNI SZEMÉLYESEN, mert az ügyfélszolgálat hazudik.
Csak én írtam le legalább egy tucatszor.
Aki ezek utána nem megy be, az nem tud olvasni.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
janes1976
őstag
válasz Vangelis #20014 üzenetére
Áttesznek, csak türelem. Nekem még a bónuszok a régi van online, ennyire tetű lassú a rendszer. A csomag az új, a bónusz a régi.
Meg ahogy a kollega is mondta, Debrecenbe a központi vodánál egy deka vitamaxos kártya se volt. Úgyhogy pl. sztem rengetegen mennek kártyásba.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
-
janes1976
őstag
válasz szjoci #20018 üzenetére
Jó, igazad van, picit elgondolkodva aki nincs felvilágosítva azt átverik.
Személyesen nem.
Azért jó ez a topic, mert itt midnenkit kiokosítunk, pontosabban egymást.
Scapegtre azért kíváncsi leszek mit tud intézni. Az a gond basszus hogy megszopatták, ő meg aláírta a +2 év hűséget, úgyhogy szerződés van róla. Nem lesz egyszerű történet.
(#19994)-es hozzászólásba ban az ő gondja.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
addikt
válasz hackeeeee #20008 üzenetére
Ugye nem mondod komolyan, hogy számodra elfogadható, hogy ugyanazon problémáról mást mond egy, a 1270-en dolgozó ügyfélszolga, és egy, az üzletben dolgozó ügyintéző?!
Ráadásul úgy, hogy -nagy tisztelet a kivételnek- általában a telefonos ügyintézők sokkal felkészültebbek.
Jó szerencsét!
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz Vangelis #20016 üzenetére
Mondjuk szerintem attól a készüléket fizetni kell.. Bár ezt nem tudom.
(#20020) dedike: Nem. Csak azt is vegyük figyelembe, hogy az emberek nagytöbbsége spontán lustaságból nem megy be személyesen ügyet intézni, aztán meg hőbörög, hogy nem megfelelő tájékoztatást kap. Ha spontán lusta, akkor meg is érdemli.
Természetesen tisztelet a kivételeknek, akik ténylegesen nem tudnak bemenni, mert nincs lehetőségük.. Vagy akár nincs iroda a városban, településen, stb. De ilyen helyzetben is többen megoldják, akár meghatalmazással, hogy más intézkedjen helyettük. Ez szerintem nem olyan dolog, mint pl. a hűséghosszabbítás, hogy hopp "neten klikkelek kettőt", és el van intézve.
Aki a lustasága miatt szívja meg, az meg is érdemli..
Na meg, ezt úgy mondod, mintha a többi ügyfélszolgáltató nem vezetné félre az ügyfeleit. Amikor a T-home-os ügyintéző azt mondta Nekem, hogy megcsinálta amit kértem, erre nem működött, hívtam őket újra, és a következő ügyintéző mondta, hogy rohadtul nincs megcsinálva.. És egy egy példa a sokból.. Szal ennyit arról, hogy ki, hogy tájékoztat, segít telefonon...
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
janes1976
őstag
Na gyerekek megtaláltam a részletfizut.
Én voltam a nagyon bína.
ÁÁÁ, majd kiverte a szememet.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
addikt
válasz hackeeeee #20021 üzenetére
Nézd, én életemben talán kétszer intéztem személyesen ügyet, azon kívül mindig telefonon. Soha, semmi bajom nem volt azzal, amit a telefonos ügyintéző megcsinált. Lehet az is persze, hogy nagyon egyszerű kérések-kérdések voltak.
De továbbra is tartom magam ahhoz, és ebből nem is engedek, hogy ugyanazt mondja és tegye mind a telefonos, mind a személyes ügyfélszolgálaton dolgozó ügyintéző! Különben bármelyik minőségbiztosítási rendszer teljesen felesleges.
Amikor a T-home-os ügyintéző azt mondta Nekem, hogy megcsinálta amit kértem, erre nem működött, hívtam őket újra, és a következő ügyintéző mondta, hogy rohadtul nincs megcsinálva.. És egy egy példa a sokból.
De itt jelenleg nem erről van szó, hanem arról, hogy a telefonos ügyintéző hazudik, a személyes pedig nem. És ez így nagyon rosszul adja ki magát. Vagy úgy lehetnek vele, hogy aki lusta és nem megy be személyesen, az így járt?
Jó szerencsét!
-
Pug
veterán
-
addikt
Kezd egy kicsit felháborító lenni az a hangnem amit egyesek itt megengednek maguknak.
Nem gondoltok bele, hogy esetleg az itt fórumozó embertársatoknak a felesége-gyermeke-kedves ismerőse ül a telefonos ügyfélszolgálaton akit egyszerűen hazugnak neveztek.
Nem is értem hogy lehet ezt kigondolni, a beszélgetéseket rögzítik nem mondhat mást csak amit megszabtak neki, ellenkezőleg felelősségre vonják.
A Vodafone sem mondathat valótlant, mert azért is elmarasztalható lenne.Tehát ami előfordulhat, az az, hogy nem időben tájékoztatják a dolgozót.Az meg szegény csak azt mondhatja amiről tudomása van.
A másik eset, hogy a posztoló hazudik.Vagy félrehall.
Volt már példa erre is arra is.[ Szerkesztve ]
"Aki ad,az nyer"
-
janes1976
őstag
válasz Daffni2 #20030 üzenetére
Nem érdekel ki ül ott. Nem értek egyet. Felhívtam, sőt még facebookon a vodánál is azt mondták hogy nem. Személyesen meg igen. Akkor ez nem HAZUGSÁG?
Amúgy meg a hangnem olyan amit egy hazug megérdemel.
Hagyjuk már ezt a rosszul tudják dumát. Ezt te se gondolod komolyan?
Durva példát mondok. Józsi bácsi nem netezik, de mondjuk van egy mobilja amit használ és mondjuk fizeti az előfizetést. Józsi bátyja meghallotta a híradóból hogy a voda áthárítja a telefonadót az ügyfelekre és ez neki nem tetszik. Felhívja az ügyfélszolgálatot hogy van neki tarifahűsége és szeretne lentebb menni. Erre mosolyogva mondja az ügyfélszolis hogy Józsi bácsi, ezt nem lehet, mivel köti a bácsit a tarifahűség. Na Józsi bácsi nem egy tájékozott ember, úgyhogy mivel nincs tisztában a jogaival, leteszi a telefont és iszik rá egy pohár vizet meg szidja a szolgáltatót. De bele se gondol hogy esetleg hazudhat. 15 nap múlva bemegy a kocsmába és a cimborái közül az egyik elmondja, hogy volt benn a vodánál személyesen és lentebb lépett a tarifacsomagok között. De hát neked is tarifahűséged van, nem? - kérdezte Józsi. Persze, de az adó miatt most elintézték. Józsi bácsinak elkerekedik a szeme és azt mondja hogy 15 nappal ezelőtt az ügyfélszolgálatos azt mondta neki hogy nem lehet. De Józsi bácsi nem tudja hogy lejárt a 15 nap, úgyhogy becumizta az egészet.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
Pug
veterán
válasz janes1976 #20031 üzenetére
Nem, nem az, mert Józsi, Mari, Teri, Pityu ül ott, aki biztos nem hazudik. Meg sose volt még olyan egyetlen egy szolgáltató ügyfélszolgálatánál sem, hogy hazudtak... Komolyan mondom ez a "foggal-körömmel" védem a szolgáltatót hozzáállás kezd már nevetséges lenni, amit pár fórumozó játszik...
[ Szerkesztve ]
-
-
#35104512
törölt tag
válasz Daffni2 #20030 üzenetére
Azért ez sem teljesen így van. Dolgoztam telefonos ügyfélszolgálaton közel 3 évig (nem mondom melyik szolgáltatónál mert elkezdtek szidni ), és abban igazad van, hogy nem azért mondja amit mond, hogy hazudjon, de nekem is voltak olyan kollégáim (főleg újak), akik kérdés nélkül olyan baromságokat mondtak az ügyfélnek, hogy kettéállt a hajam. Aztán ha visszatelefonált, akkor meg nem győztem magyarázkodni, hogy miért állította a kolléga az ellenkezőjét annak amit én mondok
Az meg, hogy rögzítve van a beszélgetés semmit nem jelent ilyen esetben, ha nem teljesen tájékozott az ügyfélszolgálatos, simán szemrebbenés nélkül mondja a magáét, hiába semmi köze a valósághoz. Persze ez az egész az ügyfél számára úgy jön le, hogy hazudtak neki.. -
janes1976
őstag
Saját példa, lentebb akartam menni tarifacsomagba. Mind a facebookon a voda mind az ügyfélszolis azt mondta: "nem lehet, lehetetlen, mert köt a tarifahűség". Bemegyek személyesen, elmondom mit akarok, majd a srác kedvesen azt mondja: válassz tarifacsomagot, mert abba mégy amelyikbe akarsz az ÁSZF miatt. Mondom bocs. Akkor az ügyfélszolis se hazudott meg a facebookon a voda se, ugye?
Bazdmeg: át akarnak baszni és több tiszteletet? Mi a lófaszra adjak én több tiszteletet? Mert megérdemli? Mert át akart baszni? Hagyjuk már!
Tudod mire adnék én maximális tiszteletet? Amit a srác csinált a debreceni vodánál, na arra. (a vastagbetűsre)
Undorító hogy lehazugozzuk? És amit ő csinál az mi? Kedves gesztus?
Azt az egyet nem bírja megemészteni a gyomrom, ha át akarnak kúrni, erre nagyon allergiás vagyok.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
RedSix
tag
válasz janes1976 #20036 üzenetére
De, minden bizonnyal szánt szándékkal hazudtak, utána pedig kimentek elszívni egy cigit, de előtte még összemosolyogtak az asztal felett: "ha-ha, ma ismét megint jól kib.sztunk valakivel"
Én is érdeklődtem a díjmentes bontásról, nem egyszer, nem kétszer. Saját példámból kiindulva - nem csak ebben a témában - napról napra, sőt, óráról órára változnak a folyamatok, az éppen aktuális hatósági vagy törvényi szabályozás, belső folyamatok kialakításának függvényében.
Éppen ezért nem mindig aktuális vagy pontos az az infó, amit hall az ember, én legutoljára éppen tegnap szívtam az egyik kedves vezetékes internetszolgáltató nemtörődömsége miatt. De soha nem mondanám azt, hogy hazudtak.
Bénák voltak? Igen. Hibáztak? Lehet. Hazudtak? Nem.
***Live online, love online***
-
pit stop
addikt
válasz szjoci #20006 üzenetére
Ebből a hibából lehet másoknak tanulni, és előbb menni Vodához, aztán menni másik szolgáltatóhoz. Ha bontani akar valaki úgy is be kell menni, akkor ne a telefonosokat szapuljátok - igaz ott se kéne félretájékoztatni.
Külföldi befektetők pont ezért kezdenek ódzkodni kis hazánktól: nem lesz telefonadó, aztán mégis csak máshogy, aztán lebegtetjük hogy lesz, ok 700, ja nem mégis 400... stb.
Telefonosoknak naponta 2 továbbképzést kéne legalább tartani, és akkor se lennének pillanatkészek. És szerintem még napi szinten is nehezen megoldható hogy ok, dolgoztál 8 órát, de maradjál még benn egyet, mert meg kéne beszélni hogy tegnap óta mi változott
Face to face a biztos információ.
Eleinte pedig valószínűleg úgy álltak hozzá, hogy aki lejjebb akar váltani inkább menjen el; csak mivel sok lett ilyen ügyfél rugalmasabbak lettek - csak ez még nem jutott el minden szintre, de ez csak szvsz.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Agro
senior tag
Azért kérek mindenkit, hogy próbáljunk meg emberek maradni. Kultúrált hangnemben is ellehet mondani a véleményetek, nem kell káromkodni és ujjal mutogatni másokra.
Nem azért járok a forumra, hogy pocskondiázást olvassak. Ha erre van igényem akkor kimegyek a józsefvárosi piacra.
Elhiszem, hogy mindenkit érzékenyen érint az adó. De kérek mindenkit, hogy azt az egy tényt ne feledjétek, hogy ezt nem a szolgáltatóknak köszönhetitek, hanem állam bácsinak. Valamint a felett se hunyjunk szemet, hogy napi szinten módosítanak a rendeleten. Ember legyen a talpán aki nyomon tudja ezt követni és megfelelő tájékoztatást tudjon nyújtani. Félre tájékoztatás meg eddig is volt és mindig is lesz, de azt erős tulzásnak tartom, hogy olyan jelzőket használtok, hogy "hazudik" vagy "át akar baszni". Ezek a jelzők szándékos megvezetés vádjával egyenlők és azt valjuk be őszintén, hogy csak az elmúlt pár napban elég sok a felhasználók oldaláról pozitívnak mondható visszajelzés is érkezett a szolgáltató helyzethez való hozzáállásáról.
Félretájékoztatás létezett eddig is és késöbb is lesz ez valóban csúnya gonosz dolog, de szerintem még ennél is gusztustalanabb a vádaskodás.
ps.: Ha telefonon félretájékoztatnak akkor azt nem véletlenül rögzítik. Ha Pista bácsi 15 nap elteltével azt az infót hallja a kocsmában, hogy márpedig Józsi bontott. Akkor Pista bácsi szépen tesz egy panaszt és a hívást vissza halgatják. Ha jogos a panasz úgyis lebontják/leváltják.
Akkor nevezném "átbaszásnak", ha ahhoz az ügyintézőnek érdeke fűződne vagy visszamenőlegesen nem lehetne lenyomozni.
Türelem emberek...
-
janes1976
őstag
Nemhogy megadtam még be is azonosítottak.
Mindegy én lezártam a témát velük, mivel személyesen megoldottam. Viszont majd most akarok telkót venni, megyek be személyesen.
Az ügyfélszolgálat engem ne tájékoztasson félre, és szted engem érdekel hogy kinek a hibája, ki nem tájékoztatta őket megfelelően? Engem mint ügyfelet ez kell hogy érdekeljen?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
fesii
aktív tag
Sziasztok
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy májusban vettem egy telefont.
Most anyámnak kellene venni egy 3e ft-osat azt kérhetem az én sim kártyámra? Régebben volt olyan, hogy 1évig nem lehetett telefont venni ez most is fenn áll?
Illetve a vodafone-ba van az a 3e ft körüli telefon amit a tescó média stb is reklámoz? -
janes1976
őstag
Csak egy apró dolog. Ha engem félretájékoztatnak meg elhallgatnak dolgokat amihez jogom lenne, az mi? A korrekt tájékoztatást az hol van? Ja és ha ez az első nap lett volna megértem, mármint hogy zavar van a gépezetben, de ez kb. 5 nap után történt, úgyhogy véleményem szerint nem lehet arra fogni. Bocsesz. Itt nem az adóval van a probléma, hanem azzal, hogy mást mondanak az ügyfélszolgálaton+facebookon, mint személyesen. Nem gondolnám hogy ennyi embernek lenne ilyen erős személyes varázsa, mármint hogy csak és kizárólag személyesen tudja a problémáját elintézni, mert a fennt említett 2 fórum totálisan alkalmatlan rá. Ők nem vodásak? Nem nekik dolgoznak?
Józsi bácsihoz visszatérve pedig alapból mér nem lehet az öreget korrektül tájékoztatni telefonon? Mér kel valótlant állítani, mért kell ügyeskedni. Tudod mit kellett volna mondani az ügyfélszolisnak: Józsi bá, menjen be az önhöz legközelebb lévő vodához és ott segítenek önnek. Ez olyan óriási kérés? Ha nem tudja, akkor legalább valótlant ne állítson, könyörgöm!
Jó a hazugság szót meg hogy át akar baszni nem használom többet, pedig nehéz lesz, mert dühös vagyok rájuk.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz dedike #20027 üzenetére
Én meg tartom magam ahhoz, hogy szerződéseket kötni, bontani szerintem érdemes személyesen bemenni, ha van rá lehetőség, épp azért, mert jóval kisebb a lehetőség arra, hogy meglepetés érje az embert. Esetlegesen már azonnal látja a szerződést, hogy valami nemoké.. Így, meg ha több napot, v akár hetet ülnek rajta, mire megkapod, addig csak vársz. Addig meg ha már szükséged lett volna a papírra (mert azt mondták, hogy küldik) akkor biza igen, így jártál. Személyesen meg kezedben van kapásból a papír, ha nem az történik amit intéztél, akkor legalább a papírral tudsz menni reklamálni..
Oké, lehet hivatkozni a beszélgetésekre, csak mire visszahallgatják, stb, az plusz idő, és az sem kizárt, hogy szépen kicsúszol a napokból, stb..
(#20042) fesii: Havettél az előfizetésedhez készüléket is, akkor nem.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
Új hozzászólás
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nők, nőügyek (18+)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- LG OLED65B26LA 2 Év gyári garancia
- Eladó PS4/PS5-re játékok
- ASRock Phantom Gaming RX 5700 XT - eladó!
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen