-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
Anaren91
senior tag
Német ebayen, sokszor van Nacon Revolution Pro 40-50 euro körül. Ha nem zavar az xbox elrendezés, akkor én minden féle képpen ajánlom. Ds4 et is szeretem, de ezen jobb a gombok nyomáspontja, és elég jól testreszabható.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
sultansmith
senior tag
-
mcwolf79
veterán
Üdv megint!
Most olyan problémám van, hogy vettem pontokat a CODWWII-höz. Viszont nem jelent meg a játékban. Már próbáltam újraindítani, a gépet is újraindítottam de sehol semmi.
Ahogy olvasom nem egyedi az eset. Annyi, hogy a játékot magát USA store-ról , de a pontokat a magyar Store-ban vettem (mivel azon multizok). Hol lehet ezt megreklamálni,vagy refundoltatni a pénzt? A support elérhetőségét hol találom?
ThxIntel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
-
WaterWave
veterán
új tv-re váltottam, (sony xf9005), egyelőre nem tapasztaltam a pillanatra elsötétedés effektet
• PlayStation 5 • PSN: waterwave0122 • Thinkpad X1 Yoga • LG 48 OLED C1 • Samsung Galaxy S9+ • Tp Link AX6000 • Marantz SR8015 AV Receiver • Synology Nas 718+ 6GB • Klipsch R-28F 7.1.2 Dolby Atmos •
-
petertoth10
tag
Sziasztok! Ha egy bizonyos játékot egérrel és billentyűzettel használok PS4-en, a JOY-ról tudom hallgatni 3.5 jack csatlakozós fülhallgatóval?
-
mcwolf79
veterán
Üdv!
Másnál előfordul-e ,hogy bekapcsoláskor nem kapcsol be a gép? Nálam hébe-hóba előfordul, ilyenkor csak a PS-en lévő power gomb nyomvatartásával tudom újraindítani, mert a kontrollerre sem reagál.
Ma új dolgot csinált, Dark souls 2 közben fogta és újraindult. TV ment ,tehát nem áramszünet volt. Elindult, megcsinálta a tároló ellenőrzését és ezután boot-olt be.
Másnál csinál ilyeneket vagy az én gépem kezd megdögleni? Még februárig garis, de gyanítom ezekkel a jelenségekkel hiába küldeném gyriba, úgys az lenne, hogy náluk nem jelentkezik a hiba.
Vagy esetleg próbáljam meg a merevlemezt kicserélni (nem a gyári van benne,hanem egy 1 TB-os SSHD)?
ThxIntel I5 12600K + RTX 4070 Ti + Asus B660M Plus D4 + 32 GB DDR4 RAM
-
-
30z.Samu
félisten
válasz Carlos Padre #156033 üzenetére
Burkoltan azt akartad jelezni, hogy régen volt a "Hangos a Pro" mondat?
Sic Parvis Magna
-
Carlos Padre
veterán
Kicsit leült a topik, meg amúgy is rég volt, úgyhogy feltenném A kérdést, a God of War limited edition pro a hangosabb, vagy a halkabb családba tartozik?
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
penge111
addikt
válasz fahrii #156031 üzenetére
Én nem vagyok ekkora guru, én csak Ps3-on toltam végig az alap storyt. Tudtommal a konzolos Diabló kivételes alkotás lett, mert a Pc-s irányítást felülmúlta, nagyon szuperül sikerült megoldani. Én startkor kezdtem akkor még Pc-n nem létezett pl olyan, hogy a karaktereddel tudtál gurulni/bunkfencelni, lehet Pc verzióba ez is bekerült azóta, de konzolokon bekerült ez a + funkció már induláskor. Szóval annyit meg tudok erősíteni, hogy az irányítása nagyon pazar lett! Majd jönnek a nagy konzolos 100+ meg 1000+ órát Diablózó arcok, ők megmondják a tutit!
@Carlos: passzív hűtésű lett a GoW limited kiadás így semmi hangja nincs. A Leviatán baltát adják hozzá, azt kell a tetején tartani, és így szépen hűti hangtalan a konzolt
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
őstag
válasz penge111 #156025 üzenetére
Egy olyas valakinek aki start után rongyosra játszotta / nyerészkedte magát 2 év alatt a pc verzión még anno és még bele kóstolt a kiegbe is tud újat mutatni a konzolos? Az irányítás mennyire gáz egyébként? Jó pár setupot nem tudok elképzelni hogy működhet kontrollerrel.
-
penge111
addikt
válasz saelin #156026 üzenetére
Én anno Ps3-on asszonypajtással kipörgettem, de az nem vonzott, hogy egyre jobb tárgyakat szerezzek, de ugye mi még az ős Dió III-at toltuk végig, nem volt kieg, meg nem voltak riftek stb.. Gondolkozom rajta, mert ha az embernek 30 perce van játszani akkor a Diablo III tökéletes erre a célra, meg mellesleg magasan az egyik legjobb coop játék.
Más: A Dark Souls III Goty ilyen jól sikerült?! Lemezesen használt piacon alig van eladó példány, és jól is tartja az árát 7500-8500 között van. A Bloodborne Goty és a Nioh meg bőven akad a piacon és 4-5k között mozog. Hmm, ki érti ezt Pedig a BB is fantasztikus játék, Niohoz még nem volt szerencsém, de rosszat nem nagyon hallottam róla...
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
penge111
addikt
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Dr. Venkman
tag
válasz RangerFox #156020 üzenetére
Melyik üldözős jelenet, amikor a gyerek után megy az elején? Arról én a játék végigjátszása után tudtam meg, hogy mém lett. Kiemelve belőle külön megnézve tényleg béna, de a játékban nem éltem meg annak. És voltak tök izgalmas QTE-k is ott, volt azoknak bizony súlya is. Egyik-másik karakter simán meghalhatott ha nem voltál ügyes. Az egy főhősös Beyondban nincs ilyen, de mondom, én olyannal sem találkoztam, hogy újra kellett volna egy adott szakaszt játszani mert hibáztam és meghalt a karakter. A verekedések során 10 ütésből mondjuk 3-at tudtam kivédeni és minden gond nélkül ment tovább a sztori. A pöttyös auto séta minden ilyen játékban zavar, de itt nem is auto séta van, nekem kell menni, csak egy bizonyos pontnál tovább csak akkor tud menni ha ott lenyomja az x-et és akkor tovább lehet sétálni. Akkor miért kellett ott azt lenyomni?? De ez a mechanika globálisan az egész játékra igaz. Egyszer ott hagytam a gépet a hajléktalanos résznél ahol lehet zenélni talán, meg pénzt szerezni? És mire visszajöttem már újra ott voltak a híd alatt a szereplők, ment tovább a történet bármilyen beavatkozás nélkül.
Egyébként lehet, hogy már szigorúbb vagyok a játékkal mint kellene, végülis el voltam vele, végigmentem rajta, de nem volt meghatározó élmény.
-
Dvix
senior tag
válasz Gery9112 #156022 üzenetére
Egyet kell értsek ezzel a kommentel mert a harcrendszer engem is meglepett, hogy még a zombik sem hülyék ebben a játékban. Az hogy felriasztod az embereket az nagy probléma tud lenni, ahogy után megpróbálnak mögéd vagy az oldaladba kerülni. Nem süket egyik ellenfél sem a játékban.
-
Gery9112
őstag
válasz sultansmith #156014 üzenetére
Nem is a személyes véleményeddel van a gond mert az teljesen szubjektív. A probléma ott indul amikor olyan dolgokat deklarálsz tényszerűen hibaként, ami a játék szabályrendszeréhez kötött, azon belül konzisztens de te belekötsz, illetve látszik, hogy te végigvitted egy nehézségi fokozaton és tényszerűen puffogtatod, hogy márpedig az MI nem is olyan jól kidolgozott. Egyrészt tekintsünk el attól, hogy az MI sose lesz tökéletes, ahogy ismered ki a játékot úgy jössz rá hogyan lehet kijátszani. Másrészt ha szerinted nem jól kidolgozott akkor tedd feljebb a nehézséget.
Az, hogy a harcrendszer közepes pedig alapjaiban nem tudom értelmezni mert kevés ennyire kidolgozott játék van ezen a téren is.[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Dvix
senior tag
válasz sultansmith #156010 üzenetére
Nekem nincs bajom ezzel a mechanizmussal mert plusz izgalmat ad a játékhoz szerintem, hogy van egy OP zombi amitől óvakodni kell. A shiv-re lehet "manualt"-t találni a játékba, és akkor kétszer annyi ideig tart majd. A másik meg ha van egy jó vascsöved azzal is szétverheted a clickerek fejét. Én most tolom, csak lassan haladok vele mert sokat dolgozom.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
veterán
válasz Dr. Venkman #156015 üzenetére
Ebben csak azt nem értem, hogy ha itt zavart a megjelenő pötty és utána az auto séta, akkor a TT játékokban miért nem? Meg ez a qte-s dolog. A Heavy Rain üldözős jeleneténél szerintem nincsen ikonikusabb, bénább és kínosabb qte jelenet.
-
Frod
addikt
válasz sultansmith #156010 üzenetére
Emlékeim szerint volt rész a játékba, amikor konkrét shiv-et találunk, persze nem sok, talán összesen kettő, de lehet egy ilyen rész van.
Egyébként meg a training manual-okkal fejlesztve a végén kvázi végtelen késed van, mert egyszerre kilenc "lehet nálad". Plusz ha mellé van egy balta az is öt instant-kill. Ez így 14.
Más kérdés, hogy ennyi sosem kell, ha igen akkor meg nem tudod játszani ezt a játékot, ennyi.Olyan meg nincs, hogy "feltűnés nélkül nem lehet" mert az a sima runner, de azokhoz nem kell shiv, a clicker meg pl íjjal is instant kill ha fejlövést adsz neki, és sokszor vissza is tudod szedni a vesszőt.
A vége felé rengetegszer futottam bele olyan szituba, hogy tele volt a táska ollóval/ragasztóval, és még az aktuális melee is fejlesztve volt - egyszerűen ott kellett hagynom.
Egyébként a játék folyamán szerintem több shiv-et használtam az ajtókhoz, mint ellenfelek ellen.Do you see the white shadow?
-
#20844032
törölt tag
válasz sultansmith #156014 üzenetére
>A másik, hogy nagyvonalúan átsiklotok a "miért nincs kés" témakörén...
Mert ez egy videójáték, az alkotói által megszabott szabályrendszerrel. Ami úgy néz ki, hogy Joelnek van sok eszköze, de nincs állandó shiv-e, Ellie viszont nem tud vascsövekkel clickereket szétbarmolni, nála ez van állandóban. Ennyi a válasz, de ezt te is tudod. Nem értem miért kérdezted meg? Szerinted ez így nem logikus, vagy máshogy kellene? Lehet, de így van. Ez olyan, mint a DaS-nak felróni, hogy nem lehet benne menteni bárhol, vagy hogy miért élednek fel benne a mobok.
-
sultansmith
senior tag
válasz Dr. Venkman #156016 üzenetére
Valószínűleg én sem fogom majd kihagyni, mert már most érzem a hype vonatot, de lehet, hogy várok vele 1-2 hónapot, mert van még mit bepótolni szerencsére PS fronton.
Uncharted sorozat felkészül!
Előtte még talán belefér egy kis God Of War III remastered....
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
Dr. Venkman
tag
válasz sultansmith #156010 üzenetére
Továbbra sem értem az idézett mondat jelentését, de nem akarok tovább kötözködni, legalább a craftolással kapcsolatos problémád már világosabb. Egyébként persze, ha nem tetszik, nem tetszik, ezzel nincs mit tenni.
Én nagyon szeretem a LOU-t, és nagyon várom a következőt.
-
Dr. Venkman
tag
válasz RangerFox #156008 üzenetére
Mondjuk azt hozzátenném, hogy a Heavy Raint szerettem, most játszom az Until Dawnt, az is tetszik, több Telltale játékot is végigjátszottam (platináztam, haha!), Life is Strange is bejön, szóval nem a műfajjal van gondom. A Beyondról már egyszer írtam, akkor is az volt a konklúzió, hogy az a "játék" gyakorlatilag végigjátsza saját magát, soha nem ért semmi baj benne, pedig össze-vissza húzgáltam néha a nagyszerű QTE-ket. Az meg tök röhej volt, hogy megyek előre egy folyosón, egy idő után megjelenik egy pötty, és mi az interakció, ha benyomom a gombot, továbbmegy a folyosón!
A történet szódával elmegy jellegű volt, de hát a fentiek miatti minimális immerzió teljesen megölte számomra. Szóval csak erre gondoltam, nem a fásultság beszélt belőlem. -
sultansmith
senior tag
válasz Gery9112 #156012 üzenetére
"Az a "zombi" a clicker lesz és bizonyos részeket leszámítva a játék nem erőlteti rád, hogy megöld őket. El lehet és el is kell osonni mellettük."
Akkor csak a "bizonyos részekkel" van bajom, főleg nehezebb nehézségi szinteken megcsinálhatatlan.
És mint írtam fentebb (de többször már nem írom le), mindent lehet lootolni vagy találni, a shivet _kivéve_. Why?
A másik, hogy nagyvonalúan átsiklotok a "miért nincs kés" témakörén...
De nem nagyon számít egyébként, hogy mivel indokoljátok meg, hogy mi miért van így, vagy amúgy, hiszen ezek az én benyomásaim. Nem kincstári igazság, nem is kell elfogadni, viszont nem is nagyon fog megváltozni a véleményem.
[ Szerkesztve ]
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
Gery9112
őstag
válasz sultansmith #156010 üzenetére
Az a "zombi" a clicker lesz és bizonyos részeket leszámítva a játék nem erőlteti rád, hogy megöld őket. El lehet és el is kell osonni mellettük. Az pedig, hogy nem lehet a megölt ellenfelektől mindig felszedni valamit teljesen érthető döntés. Limitáltak az erőforrásaid, az esélyeid növelésének érdekében fel kell fedezned a környezeted és alkalmazkodni hozzá. Ez a mechanika a régi "old-school" FPS és survival horror játékokra volt jellemező még a regenerálódó élet és a "cinematic experience" majmolása előtt, ami pont, hogy azt veszi el a játékostól, hogy beleélje magát.
[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
-
sultansmith
senior tag
válasz Dr. Venkman #156007 üzenetére
Ez mondat szerintem értelmes, a craftolási rendszerrel pedig az volt a bajom, hogy ha shiv van, minden van. Ollókat meg ragasztókat kerestem all time, hogy tudjak haladni.
Ez több szempontból is aggályos.
1. Miért nincs kés (Ellie-nek volt, és örök életű volt, nem úgy, mint nálunk a balta. Meg a shiv, persze.)?
2. Miért nem lehet shiv-et lootolni (szegbombát, molotovot, medipackot lehet), miért kell komponensekhez kötni egy olyan elemét a játéknak, mely nélkül az egyik zombit lehetetlen feltűnés nélkül kinyírni, és igen, ez halálhoz vezet, vagyis újra kell próbálni, majd újra és újra, ami egy olyan felesleges körbe vezeti bele a játékost, amikor a "játék" b___kodik vele, nem pedig a "zombi"?[ Szerkesztve ]
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
RangerFox
veterán
válasz Dr. Venkman #156007 üzenetére
Ez eléggé befásult gondolkodás, hogy a Beyond és az ahhoz hasonló játékokat nem tartja valaki játékoknak... De amúgy egyetértek veled, annak az idézett mondatrésznek nincs értelme.
-
Dr. Venkman
tag
válasz sultansmith #155990 üzenetére
Egyáltalán nem szórakoztató ez a játék, elszívja a levegőt a játékos elől, és csak néha enged egy kicsit szabadon lélegezni, és ennek a kémiája okozza, hogy igazából nem is olyan jól kidolgozott MI-vel, viszonylag közepes harcrendszerrel, véleményes craftolási súlyozással, valamint az olykor repetitív feladatok mellett az ember végülis csettintsen az ujjával, hogy nahát, ez jó volt, mert a történet drámai, olykor fordulatos, és igen, érzelmes is.
Ennek a bekezdésnek (mondatnak) mi az értelme? Mi a bánat pl. az a "véleményes craftolási súlyozás"? Már elnézést.
Egyébként csak azért kötözködöm, mert most komolyan a Beyondot pozitív példának felhozni a Last of Us-al szemben? Az nem is játék kb.
-
3L1T3
addikt
válasz oriic #156001 üzenetére
D-padot én csak a FighterZ alatt érzem rossznak, a csúsztatott kombinációk miatt szétcseszi a hüvelyujjam, a kialakítása miatt, ugye ez domború, míg az X dpad homorú.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
Gery9112
őstag
válasz Zolibacsi88 #156002 üzenetére
Még így is ezerszer jobban kidolgozott setting, mint a mai játékok 90%-nál (meg akkoriban is sok silány játék volt, nem volt az olyan régen). Bár igaz, nem minden stúdió lehet pajkos kutya.
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
KaitouP
nagyúr
(#155999) Deck
Nem is kell, minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy elég jó játékos vagyok fps játékok terén, nagyon ritka ha nem vagyok ott a top 3 -ban multiplayer meccsek során. Szimplán csak jó lenne egy olyan kontroller, ami hozzáadhat némi pluszt a tudásomhoz. A Vantage -ban szerintem meg van ez, más, hogy ennyiért nagyon drága a kontroller.
[ Szerkesztve ]
Magyarország legnagyobb PlayStation specifikus weboldala: https://playstationcommunity.hu
-
Zolibacsi88
aktív tag
válasz sultansmith #155990 üzenetére
Azért egy 2013-as játékról beszélünk. Remaster ide vagy oda. Kezeljük helyén a dolgokat, hogy akkoriban ez a setting mindent überelt.
Új hozzászólás
- PlayStation 4 Pro 1TB, frissen pasztázva, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!
- Sony PlayStation 5
- Eladó új, bontatlan dobozos Nintendo Switch/OLED/Lite gépek, 2 év gyári garanciával
- Új, bontatlan dobozos Playstation Disc Drive lemezmeghajtó PS5 Pro géphez, 2 év Sony garanciával
- Steam Deck 256 Gb+Dokkolo