-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
syler123
veterán
válasz Big_Boss #235597 üzenetére
+1
Nekem régről megmaradt egy Jasper lapos Xbox 360, nem akart megpusztulni. Már nem igazán szoktam használni, de a rokongyerekek annál inkább, jól elszórakoznak vele, a ps4 meg megmarad csak nekem. (meg is őrülnék, ha a dualsockot kezdenék el rágni, amikor épp a töltőképernyő megy )
Retrózni én is elővenném, sok jó játékot végigvittem rajta a maga idejében.[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
-
d@vee
őstag
válasz Carlos Padre #235591 üzenetére
Neem, Playstation az Én elhiszem, hogy csippelve visz mindent, de ez kicsit túlzás
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
Ezt csak így itthagyom, megvan a hiba?
Ja
-
saelin
veterán
válasz Bad Pritt #235572 üzenetére
Egy egyszerűbb ping rendszer a Fortnite-ban is van. Tudsz location-t megjelölni és enemy position-t (az egyik kék, a másik piros ping). Szerintem minden csapat alapú multiba kötelező lehetne az ilyen vizuális kommunikáció, ami az Apexban van az mindenre elég. Több infó nem is kell a játékosok között.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
.LnB
titán
válasz Carlos Padre #235584 üzenetére
Ez kicsit ilyen agresszív kismalac szint most..
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Bogyi007 #235580 üzenetére
Mindig is így ment. Csak az elején én sipákoltam így, most meg eltelt jó pár év, és én hallgatom. Vagyis nem, mert minden multi játéknál "mute"-tal kezdek.
Viszont nekem volt egy pont amikor teljesen átértékeltem ezeket a rage-eimet. És átgondoltam a dolgokat. Na ez nagyon sok embernél kimarad.*Az meg a másik, hogy komoly skilles playerek szóba se állnak veled, ha ilyen idióta vagy.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bogyi007
veterán
Ebben a generációban nem mondhatnám hogy sokat multiztam bármely platformon, előző generációban viszont rendszeresen de egyáltalán nem volt jellemző egyik oldalra sem hasonló viselkedés...
Ennyit változott volna a világ?Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Deck
titán
Figyelem! Ne kattintson az alábbi link-re (youtube) az aki nem érti a poént! [link]
Én szóltamPS5
-
.LnB
titán
válasz Carlos Padre #235577 üzenetére
Megnézted a videót? (Akkor nem írtad volna ezt.)
És lesz repu system is, azt előbb elfelejtettem írni. Így elvileg a gyökerek bekerülnek majd egy nagy "erdőbe" ahova valók, ahol sok a gyökér. Aztán TK-zhatják egymást naphosszat. Mondjuk ezzel kapcsolatban vannak kételyek még, de jön majd.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #235572 üzenetére
Igen, az jó. Ezért is veszik át majd Siege-be is nemsokára: [link] Six Invitational-on jelentették be ezt is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
Ez szerintem ma már alap (sajnos).
Inkább bukok egy-egy meccset, mert nem hallottam a segítséget, minthogy a maradék 99% fejhangú toxicitást elviseljem.
Ezért is zseniális amúgy az Apex Legends ping rendszere, egyszerű, intuitív és mindenki által érthető. Ezt is tudják idegesítően használni, de valamiért ritkán spammelnek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Carlos Padre
veterán
A matching a játék legnagyobb rákfenéje, játszottunk végig ranked! meccset 3v5-ben nem egyszer, a csúcs 2v5 volt. Meg persze hiába ranked akkor is összedob diásokkal ha nálatok nincs még goldos sem. Meg a smurfos boostolás. Meg hosszan tudnám még sorolni. Most már kicsit jobb, mert legalább a tk-zást büntetik végre, de a hátam közepére nem kívánom púpnak azt a szart.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Deck
titán
válasz Carlos Padre #235568 üzenetére
COD-ba is toxic a közösség. Chat és a Voice Chat is tiltva van nekem benne. Így csak a játékkal kell foglalkoznom.
PS5
-
saelin
veterán
Azért a leaver-ektől is lehet agyérgörcsöt kapni. Emlékszem anno LOL alatt volt hogy majdnem ketté fejeltem mérgemben a notit! Tiszta jól álltunk, megölte a dps-t az ellenfél jungler-e többször is, mert volt olyan zizi hogy belement az 1v1-be. Végül kilépett és utána szenvedtünk egy sort mire megnyertük. Ha jól emlékszem a meccs több mint egy órán át tartott. Kegyetlen macska-egér harcok voltak ott. Hiányzik is, meg nem is az a játék!
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Bad Pritt
félisten
Na ez így szerintem egy korrekt rendszer. Meg most néztem egy videót és van ban is, 30 percnél kezdődik TK-ért, a határ gondolom a csillagos ég.
Kilépés szerintem is nagyobb baj és sokkal többször van. Mondjuk ez a round-alapú multi átka volt mindig, ahogy emlékszem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #235564 üzenetére
Scoreboard-on látszik ha valaki RFF-be van, még az enemy is látja.
Ha téged lőnek, akkor csak neked, balra felül megjelenik egy kis ablak. A kontroller középső érintő panlejét megnyomva tudsz szavazni, hogy direkt volt e szerinted, avagy sem. Mindig az az egy játékos dönti el akit lőttek.
Én volt, hogy besétáltam valaki elé, és lelőtt. Nyomtam, hogy nem az ő hibája. Kezdőn ki akartam lőni a kamerát, besétált a csapattársam, fejbe lőttem ő se jelentett. De alapjában jelentenek ha valakit TK-zol. Volt amikor a gránátomba szaladt bele a társam, volt, hogy simán csak belépett elém, amikor lőttem az enemy-t.. Többnyire nem képesek felmérni, hogy miért TK-ztam, de ez benne van. Én még sose lőttem le senkit direkt, ez a lényeg.
Így van. Ezért se a TK-t tartom a bajnak, hanem a leavelést. A 189 meccsem alatt, kettő direkt TK-ra emlékszem az irányomban. Persze körülöttem többször látom. Vagy az enemy-nél, vagy a csapattársaimnál. De engem valahogy nem lőnek..
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
saelin
veterán
Ha jól értem az RFF aktiválódása után a már rám irányított lövések sebzését a csapattárs kapja? Ez annyira nem hangzik rosszul, de akkor is ott van, hogy egyszer be kell kapni a bullying-ot. Ha lesz free weekend megint, akkor teszek vele egy próbát és videóra is veszem mi történik.
Bad Pritt
Jogos. Egyik általam felsorolt játékban sincs friendly fire... szerencsére. Ha lenne szerintem ugyan az lenne mint R6S-ben. Bele sem merek gondolni."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #235562 üzenetére
Így: [link]
Ha egyszer lelőnek, akkor választhatsz, hogy szerinted direkt volt e, avagy sem. Ha direkt, akkor a társ kapja a RFF jelölést, és onnantól nem sebezhet társat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
válasz saelin #235560 üzenetére
Azért, mert egyikben sincs friendly fire. Amelyik játékban van, ott ez hozzá tartozik valamilyen szinten, más kérdés, hogy a játék hogyan bünteti. World of Tanks-es példám van csak, ott nem szaroztak a ruszkik, akár hónapokra is kitiltotta a fizetős játékosokat is, ha b*szakodtak, ráadásul volt egy "okos" rendszer benne, pl ha valaki begurult eléd, miközben lőtted az ellenséget (tehát érzékelte, hogy a line of sight megtört egy csapattárs által), akkor nem is büntetett, ez egy remek rendszer amúgy, de az elején még kihasználták és úgy tk-ztak, hogy vonalba álltak. Tehát érted, arra volt ideje meg energiája a féregnek, hogy kimatekozza, hogy hol az ellenség, hol van az a friendly, akit ő meg akar lőni és úgy helyezkedett, hogy ezt büntetlenül megtehesse. Agyrém komolyan.
Itt R6-ban nem tudom még, milyen szankciók lehetnek, mert egy piros feliraton kívül mást nem láttam még, de itt nyilván látványosabb, mert csak öten vagyunk, egy direkt vagy eltévedt lövés elég és kvázi 20%-kal csökkented a saját csapatod esélyeit...[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
saelin
veterán
válasz Bad Pritt #235537 üzenetére
Free weekend után nekem is a toxic community maradt meg csak. Végül ki is léptem inkább, mert mi az hogy a meccs elején a csapattársaim halálra lőnek? Azt sem tudtam merre vagyok és ezzel köszönt a játék. Nem bírom az ilyet. Rengeteget mmo-ztam (most is megyeget a ffxiv online), Overwatch, Sw Battlefront 2, Fortnite battleroyal, de egyikben sem tapasztaltam ilyet. Szerintem undorító az ilyen viselkedés.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
ldave
félisten
válasz Bad Pritt #235558 üzenetére
A játék eleje főleg pve. Elég nagy a térkép és ha jól tudom 12 játékos van rajta, szóval az elején kicsi az esélye, hogy belefuttok másik csapatba. Aztán ahogy haladtok a célpont felé, úgy ennek növekszik a valószínűsége, a vége, amikor már esetleg mentek kifelé, az meg már szinte csak pvp.
A Slime draws near! Command?
-
Bad Pritt
félisten
válasz ldave #235556 üzenetére
Melyik része dominánsabb, a pve vagy a pvp? Néztem videókat, de csomó montázs, ami kiemeli vagy az egyiket, vagy a másikat. A hangulata nagyon atom, csak azért megérné kipróbálni, csak nem tudom, mennyi tartalom van benne hosszú távra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
Persze, hogy sokkal több a casual. És ez nem is baj. De vannak komolyabb játékok is szép számmal. Én azzal csak azt akartam mondani, hogy a CoD egyszerű játékmechanikája engem nem sokáig szórakoztatott.
(#235551) Bad Pritt
Akkor olvass bele a MW topikba, hogy mit szólnak a S&D játékmódhoz, hogy ott az a híg közösség mire képes. Kevesen játsszák. Mert olyan a scene...A Siege mint játék szuper. A közönséggel van a baj. Mint mindenhol máshol. Csak a Siege játékmenete az nem tolerálja a hülyéket.
Na mindegy, én élvezem. Ha nem is felhőtlenül. De hétvégén is jókat játszottam. Néha előfordulnak velem is bosszantó dolgok, csak én nem idegeskedek rajtuk. Ha meg felhőtlenül szeretném élvezni, akkor vissza PC-re, és keresni kellene még négy társat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
Persze, csak a CoD nagyobb létszámú meccseket pörget respawn rendszerrel, kevésbé tűnik ki, ha egy-egy ember hülye vagy troll, a BF-nél meg végképp ki lehet szűrni az ilyeneket. El is gondolkoztam, hogy mennyivel szarabb lenne a taktikai része a Siege-nek, ha nem lenne friendly fire, ez nagyon alap a játékban.
Az MM-hez hozzátartozik, hogy mit kezd a játék a kilépkedőkkel, TK-zókkal, feltölti-e a csapatokat, ha valaki kilép, ilyesmi. Nálam is befigyelt már a sok perces várakozási idő, ez tuti valami bug csak a matchmaking rendszerben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
GEIL
addikt
Egyetértek amúgy.....de a "játékoknak" még mindig a gyerek a célközönség......túlnyomórészt.
Nézzünk gyors számokat világszinten:
Fortnite 150 millió gamer
PubG: 30 millió gamer
COD + Raimbov six + CS : 60 millió gamer összesenAz adatok persze eltérhetnek valóságtól.....de látni hogy a többség nem biztos hogy komolyan akarja venni a játékot akár 25-40 éves korában sem...........játék az kikapcsoljon és szórakoztasson, de ne tegyen függővé.......ha család és párapcsolat mellett (ezek rovására) 3-nál több óra a játék és még idegeskedik is rajta az illető az már nem a kikapcsolódás kategória.
Csak annyit akartam kihozni ebből, hogy jóval jóval több a "casual gamer" és az egyszerűbb játékokat játszó mint a vérkomolyan vevő "hardcore" gamer......
[ Szerkesztve ]
------------------------- i7 13700K - 64Gb DDR5 - RTX4070 ---------- i5 9600k - 32Gb DDR4 - RTX3060 ------------------------- ------------------------- PS5 --------------- ------------- Samsung A53 5G ------------ ------------ Xbox Series X ----------------------------
-
pr0bi
senior tag
-
.LnB
titán
A COD casual gyerekeknek és casual felnőtteknek készülő lövöldözős játék. Évről évre, egy recept és cél alapján. Hamar legyen sikerélmény(+jutalom), és keressék vele degeszre magukat a fejlesztők.
A Rainbow Six: Siege pedig egy kompetitív eSport játék. Amit 5 éve folyamatosan csiszolnak, és egyre sikeresebb.Ezzel nem azt mondom, hogy a CoD-nak ne lenne helye, sőt! Ráadásul óriási siker. Csak egy szóval jellemezhető: Egyszerű.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Deck
titán
Azért, nem kell túlozni.
"A COD csak a skinek unlockolásáról szól."
És a gameplay-ről.. Vagy attól függ melyik játékmóddal játszasz."Nem sok kihívást találtam benne."
Hát aki ilyen jól nyomja és profi az elhiszem, hogy nem talál benne kihívást és megunja."Ami meg van, azok a challange-ek. Amikért megint csak vagy skint kapsz, vagy calling card-ot vagy valami hülyeséget."
Ezek amúgy nem hülyeséget és gyorsabban gyűjthetőek mint az R6S-be. Mert, az R6S-be aztán mást kapsz jutalmul.."A pályák unalmasak,"
Szerinted, szerintem nem. Az R6S-be mióta jönnek a pályák? 6 éve? Jönnek majd idén folyamatos a mapok is.."a fegyverek szinte csak külsőre különböznek. Elég hamar az volt az érzésem, hogy ismétlődnek a dolgok, nem túl változatos."
Ezt mondod úgy, hogy maxoltad mindet? Nem hiszem. Mert, különben nem írnál ilyet.. (igen én maxoltam mind.)
Na meg az R6S papírfegyvereit hasonlítani hozzá.. Ne már."Sokszor mondjuk, hogy egy multiplayer játékban minden kör más, hát én ezt a COD esetében elég hamar nem éreztem már."
Rossz játékmóddal játszasz akkkor."De gondolhatod, hogy ott miért nincs TK."
Igen, mert core-ba nincs."Mindenhol van hülye. Akkora merítésből meg, amekkora a COD játékosbázis?!"
Van mindenhol de itt nem annyira számít mint az R6S-be. Ott full csapat kell, COD-ba meg nem." A kilépkedőket sokkal durvábban büntetném. Az meg nem ilyen egyszerű."
Énis.[ Szerkesztve ]
PS5
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #235541 üzenetére
A COD csak a skinek unlockolásáról szól. Nem sok kihívást találtam benne. Ami meg van, azok a challange-ek. Amikért megint csak vagy skint kapsz, vagy calling card-ot vagy valami hülyeséget. A pályák unalmasak, a fegyverek szinte csak külsőre különböznek. Elég hamar az volt az érzésem, hogy ismétlődnek a dolgok, nem túl változatos. Sokszor mondjuk, hogy egy multiplayer játékban minden kör más, hát én ezt a COD esetében elég hamar nem éreztem már.
De gondolhatod, hogy ott miért nincs TK. Mindenhol van hülye. Akkora merítésből meg, amekkora a COD játékosbázis?!
Csak sajnos a R6:Siege játékmenete nem bírja el, hogy noob friendly legyen, hogy ne legyen csapat sebzés. A kilépkedőket sokkal durvábban büntetném. Az meg nem ilyen egyszerű.Az első kommentedben miért írtad, hogy gyenge a MM rendszer? Én ritkán találkozok Flawless Victory-val.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Wesder
félisten
Activision. Viszont megy bele havonta tartalom rendesen. Egyébként egy csomó karakter a kampànnyal oldható ki.
Ha Xaels-el privàt versenyt jàtszotok online akkor is megadja az 5x-ös szorzót hétköznap, hétvégén meg 10x-est.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Bad Pritt
félisten
Engem kétszer lőttek meg direktbe rögtön kezdés után, nem tudom miért, de nem haltam meg. Ezen kívül volt egy tk a túloldalon a másik oldalon egy másik meccsen, meg egy nálunk megint másik meccsen. A kilépkedés állandó, pl akit kilőttek rögtön lelécelt.
Biztos vagyok benne, hogy a meccsek színvonala is emelkedik majd, csak győzze az ember kivárni. Az tuti, hogy ehhez a játékhoz az átlagnál több türelem és még több alapvető konzolos skill kell, mert auto aim nélkül egy hétköznapi halandó vért izzad, mire megtanulja irányítani.
De tényleg ambivalens érzéseim vannak, mert jó a játék maga, arányaiban több a sikerélményem, mint vártam volna, már MVP is voltam párszor.
És az is igaz, hogy a három nagy irány közül (BF, CoD meg R6) ez a legszimpibb, bár én a CoD-ot sem látom annyira pusztulatnak, mint pár éve.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #235537 üzenetére
Péntek délutánom "érdekes" volt. Nem tudom olvastad e?! [link] Ez volt az első eset amikor mérgelődtem. Aztán este már jobb volt. Voltak jó meccsek. De az igazán durva az csak szombat este jött. Leültem játszani, és 5-6 nyert meccs zsinórban. Aznap este minden meccset nyertem. Jól is esett, ki is léptem és elmentem sorozatozni. Nem kisértettem a sorsot.
Viszont ez, hogy téged ennnyiszer lőttek le a csapattársaid, ezt nem értem. Lejátszottam már 189 meccset. És előfordult velem is persze, de abszolút nem jellemző. Ez pech akkor. Én is 0-ról indultam itt konzolon. Newcomer-től, de engem nem TK-ztak. Konkrétan egy esetre emlékszek most így, amiről írtam itt is.
Egyébként meg nem élvezem felhőtlenül természetesen. De abszolút nem látom olyan borusnak a helyzetet, mint ahogy sokan ti látjátok. Ahogy magasabb szintre jutok, mint ha kevesebb is lenne a sok hülye. Hétvégén esténként 120-170+-os játékosokkal játszottam. Egy kettőt meg szoktam nézni a meccs előtt, és magasabb szintűek nálam jóval. És a meccsek színvonala is emelkedik. Vannak nem rossz IQ (mármint nem az operátor) playek, okos dolgok. Én is néha csinálok szép dolgokat. És ha tényleg annyira borzasztó lenne minden, akkorén sem tudnék fejlődni. [link] (Vigil 1.58-as K/D, arra büszke vagyok. Az már pure roamplay.)
De egyébként ettől féltem, és valahol tudtam. Ez új belépőként halál. Szinte mindenkit elriaszt ez a sok faszság. Sajnos meg is értem. Lehet nekem szerencsém volt, vagy sokkal toleránsabb vagyok, nem tudom..
Szerk.: Elvileg a leaver-ekre jön majd egy súlyosabb büntetés lassan. A Year 5-bejelentésekor említették. És nekem az a legnagyobb bajom.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
bagyulajuve
addikt
jó játék ez a pókica, remekül néz ki, jó a történet, de hogy az üldözések (pl a galamboké) kiborítanak, csak sokadjára sikerültek az eddigiek - nyilván béna vagyok, de akkor is
Resistencia eterna
-
Bad Pritt
félisten
Na hát hétvégén elkezdtem multizni R6 Siege-ben, nem fogok messzemenő következtetéseket levonni pár óra Newcomer meccs alapján, mert ha azt tenném, már töröltem volna a játékot.
Ennyire rossz közösséget nagyon rég tapasztaltam online játékban és ez lehet azért van, mert az utóbbi években igyekszem minimum tartani a kommunikációt multizás közben (voice chat mindig off, néha a pingelést is kinyomom, ha idegesítően spammelnek), de itt még ezek nélkül is lelombozó a közeg. Az elején bekapcsolva hagytam, mert mondom legyen call out, ha szükséges, hadd halljam, ki mit lát. Aztán kb. 5 meccs után 0 lett a voice chat volume a sok sikoltozó, hörgő hülyegyerek miatt, aki rátenyerel a mikrofonra és úgy tolja végig a meccseket.
Volt itt szó nem olyan rég a tk-zókról meg a kilépkedőkről is, úgyhogy az elejétől kezdve számoltam, nálam hányszor esik meg ilyesmi és 5 óra alatt mindössze 4, azaz négy darab olyan meccs volt, aminél atrocitás nélkül tolta végig ugyanaz a 10 játékos a meccset. Engem is meglőttek többször ok nélkül, volt hogy 3v5 volt a felállás már a második körben.
Akartam írni .LnB-nek egy privit, de végül mégsem tettem, amiben megkérdezem, hogy te ezt a játékot tényleg felhőtlenül élvezed? Vagy csak nagyon szeretni akarsz egy multis játékot és az összes többi szar a szemedben, ez meg kicsit nosztalgikus a sok CS után. Mert amit én tapasztaltam, az nem egy kiemelkedően jó játékélmény és itt a kulcskifejezés az élmény, hanem egy pokolian jó játékmenetű játék egy kiforratlan, gyenge matchmaking rendszerrel. Mert azt el nem lehet vitatni, hogy rengeteg a lehetőség, fantasztikus a gameplay, hangok, grafika, tényleg azt érzi az ember, hogy folyamatosan, apránként fejlődik és hatalmas tudást lehet elsajátítani. De AHOGY játsszák a játékot, az nem jó és az a bajom, hogy ahogy ti beszéltek róla, az még inkább eltántorít, mert ezek szerint nem csak a kezdőknél van meg ez a jelenség, hanem később ranked meccsek során is, ami meg egyenesen botrányos egy kis létszámú taktikai játéknál.
De persze hozzá lehet állni úgy, hogy nem foglalkozok vele, mert csak magamat idegesítem, de most őszintén: egy jó formulát nem lehet anélkül értelmezni és értékelni, ahogy azt gyakorlatba ültetik és számomra elég sok sebből vérzik ez a játék emiatt. Én is szeretném szeretni, mert rohadt jó meccseket is toltam ebben a pár órában, de őszintén ajánlani senkinek nem tudom sajnos.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
válasz ProEvoFan #235534 üzenetére
COD-ban ha minden golyó pénzbe kerülne, akkor is vennék rengetegen. Kicsit meglepő is, hogy ennyi minden van ingyen. Én csípem a Battle Pass-okat, jó kis célt adnak a játékosnak. MW-ben is megvettem. Kár, hogy a körülötte lévő játék sz*r (szerintem). De megvettem Siege-ben is, és megfogom a következőt is. MW-ben nem volt egyszerű menet az unlockolása, talá n a feléig jutottam, de lehet, hogy addig sem. R6-ban teljesen kellemes volt a Six Invitational-es. Igaz olcsóbb is volt (mint a COD-ost), nem volt olyan hosszú. Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz a következő.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ProEvoFan
nagyúr
💰 az úr.
Mondjuk kellemesen csalódtam amit az új CODban kitaláltak.Egyszer megvettem az alap szezonbérletet, utána ha normál ütemben játszok - nem kell elérnem a max tiert - akkor következő két szezon ergo ingyen van.További szezon is "ingyenes" lehet ha rámegyek a max tier szintre.
Mapok ingyen jönnek, erre sem kell költeni.
Ok, a sok(k) skint meg veszik, mint az állat, szóval nem fognak éhen halni. -
.LnB
titán
válasz Xaels #235532 üzenetére
Majd elmondom neki, bár ő még picúr ehhez. Nem teljesen értem, hogy egy ilyen gyerekeknek való játékot minek ennyire erőltetettre készíteni. Vagyis a pénz miatt persze. De nekem ez nem túl szimpi. Én tuti nem fogok ebbe farmolgatni.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
.LnB
titán
Ebben a CTR-ben nincs valami olyan store, ahol bármit meg lehet venni, amihez kedvünk szottyan? Csak az van ami naponta változó tartalommal frissül? Kipróbáltuk hétvégén 1-2 órára. Szép meg jó, de ez, hogy ennyire sok idő bármit unlockolni...
Az a lényeg, hogy mi 1v1-ben szeretnénk játszogatni. Nem érdekel a sztori, meg a challange-ek. Csak ketten játszunk a fiammal (Ai ellen). De így kb semennyit nem gyűjtünk abból a hülye éremből. Mario Kart 8-ban elég volt csak játszogatni, gyűjteni az érméket, az sokkal család barátabb koncepció.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
saelin
veterán
válasz Carlos Padre #235529 üzenetére
Jaja, az mondjuk kérdéses, hogy miből fogják fentartani. Semmiféle microtranzakció nincs a játékban. Esetleg kiegészítőkkel? Azzal meg szét fogják darabolni a közösséget. Szépen és jól hangzik, hogy hosszú távra terveznek, de ahhoz kellene egy bevétel is.
Ez olyan mint a Hello Games esete. Ők is ingyen nyomtatják az update-eket a No Man's Sky-hoz már egy jó ideje. De vajon meddig megy így? Mert bevételük csak az egyszer megvehető játékukból van.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
F-ECT$
titán
válasz Jim74 #235503 üzenetére
Dehogyis. Egy csomó olyan játék nem tetszik nekem sem, ami itt ajnározva van, de nem hiszem hogy ennek elhallgatása jobbá tenné a topicot. Ha rákeresel egy játék nevére akkor legalább lesz más vélemény is.
Az EQ emlegetés arra hogy tetszik-e egy játék vagy nem, az inkább az illető IQ-járól árul el a kelleténél többet.
Dive ever, work never.
-
Szilágyi84
senior tag
válasz Xaels #235525 üzenetére
Pedig a 3. része is igazi Darksiders rész az egész felépítése és megvalósítása teljesen a régiek utánzata csak más karakter és világ + harc ami engem jobban elszórakoztatott mint ahogy az átlagos közepes teszteket a hibái ellenére is kedveltem. Nem vagyok nagy filmes de ebből megnéznék egy látványos filmet hamár mostanában mindenféle játékból próbálkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
saelin
veterán
válasz hombre[EU] #235521 üzenetére
Dreams-ben az ai nagyon gyenge, és a gyengét most a leggagyibb indie játékhoz kell hasonlítani. Ez sajnos az egyik sarkalatos pontja a programnak. Láttam már jó AI-t, de meg sem közelíti azt amit mi megszoktunk.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
válasz Szilágyi84 #235487 üzenetére
Azért ha nem is kiemelkedőeket, de jó értékeléseket kapott az 1-2. Aztán ugye volt egy THQ csőd és a 3. részt már nem teljesen az a csapat csinálta mint az elődöket. Ezt a Genesis-t meg egy teljesen más brigád hozta tető alá, nem is túl régi stúdió.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
hombre[EU]
veterán
Life, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #235519 üzenetére
Megkoreografált videó is szép munka, de ha így mūködik a kamera,AI-k...az már komolyabb,nem?
oric olajfestmény stílusa van
Life, Uh, Finds A Way
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Carlos Padre
veterán
válasz hombre[EU] #235518 üzenetére
Lényeg szempontjából mindegy is.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
hombre[EU]
veterán
válasz Carlos Padre #235513 üzenetére
Naneba... ez real time fut? Vagy csak videó?
Life, Uh, Finds A Way
-
semetka
őstag
Bioshockban ha vége a játéknak akkor marad open world vagy szedjek össze mindent mert nem lesz lehetőség rá?
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Carlos Padre
veterán
Final Fantasy VII Remake in Dreams
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
nagyúr
válasz saelin #235507 üzenetére
Köszi Az bánt, hogy ilyen személyesedésbe menő vitát generáltam...
(#235508) Carlos Padre: Valószínűleg igazad van, nincs meg a hangulat. Valahogy nem érzem a drámát az egészben. Az is lehet, hogy az a probléma, hogy ez a
dolog sosem vonzott igazán."zombis" (a fertőzöttek eléggé hasonlítanak rájuk)
Illetve lehet, hogy az játszik közre, hogy előtte toltam végig az Uncharted szériát és kicsit elég volt a Naughty Dog-ból -
MODERÁTOR
Azt írtad, hogy te harcot szerettél volna a lányával, vagy, hogy magányos farkasként tevékenykedjen, drámai hatások nélkül. Még azt sem tudod, hogy Ellie egy 14 éves lány, és nem egy nő akit mellé raktak. Ebből azt tudom kikövetkeztetni, hogy érdemben nem is játszottál vele, viszont valami egészen mást vártál volna. Ezzel nincs is baj, de azért nem lehet a LoU rossz, mert nem egy teljesen másik fajta játék.
-
Carlos Padre
veterán
válasz Jim74 #235474 üzenetére
Az tipikusan az a játék, amihez megfelelő hangulat kell. Ha nem tudsz ráhangolódni el kell tenni későbbre, kár erőltetni. Én is nekifutottam kétszer, de egyszer sem jutottam túl a falon. De nem egy játékkal jártam már úgy, hogy nem szippantott be, aztán később letenni nem tudtam. Ez ilyen.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
saelin
veterán
válasz hombre[EU] #235495 üzenetére
Belekavarodtál a témába. Én a Horizon Zero Dawn-ról beszéltem. A Last of Us nálam akkorát ütött mint ide Tibet.
Jim74
Nem kell bent tartanod a véleményed. Szerintem az itt kialakuló vita is úgy ahogy normális dolog, mert senki sem szereti, ha a kedvenc dolgáról rosszat mondanak. Mindig azt felejtik el, hogy minden ilyen személyes vélemény és nem szentírás.[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #235501 üzenetére
Ennyi. Sony alkalmazhatnà Mike-ot, mint fő dramaturgot.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Imilenni
addikt
válasz hombre[EU] #235495 üzenetére
Hát remélem sztori orientált játék lesz, nem csak akció..
Press "F" to pay respects.
-
Mike
veterán
válasz hombre[EU] #235501 üzenetére
hidd el nekem is sok, csak végre felfognák amit írtam
Új hozzászólás
- Steam Deck
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- iPhone topik
- Tőzsde és gazdaság
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Politika
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest