HP ZR22W és ZR2240W

hirdetés

hirdetés

hirdetés

this page is valid

xhtml . css

útvonal

APRÓHIRDETÉSEK  »  Hardver  »  Monitorok  »  TFT  »  21"-30"

HP ZR22W és ZR2240W

kép

HP ZR22w - 21,5"-os UH-IPS paneles monitor

Felbontás: 1920x1080/60Hz (16:9), FullHD
Képpont távolság: 0,2475 mm
Fényerő: 250cd/m2
Kontraszt: 1000:1 (typical)
Válaszidő: 8ms (g2g)
Színmegjelenítés: 96% sRGB
Látószög: 178°/178°
Csatlakozók: D-sub, DVI-D és DisplayPort (HDCP), 1+4 USB
Tartozékok: D-sub/DVI/DP kábelek
Fogyasztás: 34W
Állvány funkció: állítható magasság, döntés, forgatás, pivot, VESA

Számlával, hivatalos HP garancialevéllel, 3 év garanciával.

A monitorokkal és kalibrálási lehetőséggel kapcsolatos kérdésekben
old_artist nyújt segítséget!

Átvevőhely/bemutatóterem: Budapest 15. kerület Szentmihályi út 171.
Asia Center, China Mart épülete (1.em mozgólépcső mellett).

www.monitorguru.hu

hirdetés

navigáció

listázás
üzenetek  >> >|
Jó, ha tudod:

hozzászólások a hirdetéshez

(#1) old_artist

Új Válasz Privát 2008-10-29 14:14:16

old_artist
(PH! addikt)

Üdv mindenkinek!

Vegyétek, vigyétek, mert ilyen ár/érték/tudás színtű 22"-os S-PVA panellel szerelt HP LP2275W kitűnő monitort nagyon megéri megvenni! :K

Egyébként az EIZO S2231W 6ms g2g 22"WS Samsung S-PVA (LTM220M3) paneljét kapta meg,
Teszteket itt és itt találhatsz róla!

[ Szerkesztve ]

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#2) KubanitoS

Új Válasz Privát 2008-10-31 14:16:47

KubanitoS
(őstag)

Tegnap megrendeltem a monitort, a futár már ma ki is hozta. :C

Mivel vidékról rendeltem, kicsit félve vágtam bele a dologba, hiszen az eladót nem ismertem és személyesen nem is találkoztunk, de így utólag bizton állíthatom, hogy a lehető legjobb döntést hoztam, amikor innen rendeltem. :R

A monitor hibátlan, (sub)pixelhiba nincs, valahogy zúgni sincs kedve, nagyon meg vagyok elégedve vele! :))

Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a kiváló monitort és a megbízható eladót is! :R

[ Szerkesztve ]

Hello, ladies! Ivan Panced here - but you won't hear ME complain!

(#3) Hexaa válasza KubanitoS (#2) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-11-03 20:51:24

Hexaa
(kvázi-tag)

:R :R :R

http://monitorguru.hu/

(#4) Lepo

Új Válasz Privát 2008-11-16 12:05:25

Lepo
(újonc)

Sziasztok!

Pár napja vettem egy HP LP2275W monitort egy 4870-es videokártyával itt. Egy régi LG flatront (síkképcsöves 100 HZ-es) monitort cseréltem le amivel nagyon meg voltam elégedve, csak mivel mér elég öregecske, amíg be nem melegszik, összeugrik a kép.
Mivel vidéken lakom, ezért együtt rendeltem őket pixelgaranciával, és Old_artist kalibrációjával együtt -mivel nehézkes lenne a garanciális ügyintézés- és futár hozta ki őket.
Röviden a véleményem :Y :C :R ami a monitornak a boltnak és Old_artistnak is szól.
Fantasztikus a képe, színvilága még divixes filmeknél is, és a kedvenc játékomtól is dobtam egy hátast :)) A betük is tisztán olvashatóak, az iponos teszt óta javították.

Eddig én mindíg leszóltam a TFT monitorokat, CRT-re esküdtem. Nagy hiba volt.

(#5) old_artist válasza Lepo (#4) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-11-16 15:59:13

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Örülök, hogy a kalibrációval is tudtam segíteni a vizuális élmény fokozásában! :C

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#6) Hexaa válasza Lepo (#4) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-11-16 19:21:12

Hexaa
(kvázi-tag)

:R :R :R

http://monitorguru.hu/

(#7) erdeklod0 válasza Hexaa (#6) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-11-19 14:30:45

erdeklod0
(újonc)

Szia

Miként lehetne rendelni? (írtam a megadott email-re, és hívni is próbáltalak a profilodban megadott számon)

(#8) Hexaa válasza erdeklod0 (#7) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-11-24 14:22:51

Hexaa
(kvázi-tag)

Hali !

Már küldtem választ mail -ben.

Üdv.

http://monitorguru.hu/

(#9) KINKY_007 válasza Lepo (#4) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-01 22:04:54

KINKY_007
(tag)

Az SPVA nagyon jó, tényleg sok mindenre használható, de egy profi CRT-nek a nyomába sem ér-a flatron CRT-d nem sorolható ide, a HP TFT pedig igencsak a profi kategóriát súrolja.
Ja, vegyétek a jó HP-t!

[ Szerkesztve ]

LIVE TO RIDE

(#10) HavocS

Új Válasz Privát 2008-12-05 11:11:28

HavocS
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

Srácok, a prad.de -n 50 ms-t mértek input lagnak erre a monitorra, ez majdnem kétszer annyi mint a Lenovo L220x-é. Játszik ezzel a monitorral valaki, aki CRT-ről váltott? Mennyire észrevehető/zavaró ez?

Finally S-PVA!

(#11) HavocS

Új Válasz Privát 2008-12-05 11:19:17

HavocS
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

Közben nézem, hogy youtubeon két videó is van, ami ilyen villogó csíkokat mutat... ilyet tapasztalt valaki?

még annyit, hogy a magasság mennyire vihető le? minél alacsonyabb, annál jobb...

[ Szerkesztve ]

Finally S-PVA!

(#12) old_artist válasza HavocS (#10) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-05 13:06:45

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Lsd. a linkelt oldalt! - és sajnos van ahol a minimálisat, van ahol a maximálisat, de átlagban az átlagolásokat szokták közölni, ami valószínüsítheti a reálisat, a reális értékeket!

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#13) HavocS

Új Válasz Privát 2008-12-05 13:06:49

HavocS
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

Na jó, nem szórakozok, megrendeltem (mail) :D
Látom, közben írtál :) Igen, így jól hangzik.

[ Szerkesztve ]

Finally S-PVA!

(#14) old_artist válasza HavocS (#11) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-05 13:10:57

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Mint tudjuk, a yuetube-on csak extrém dolgokat szoktak bemutatni, nagyon nem jellemző erre a monitorra, néha megbuherált példákkal is előjönnek!

A magasságról szólva, kb. 6-7 cm-re le lehet vinni az asztalhoz képest a káváját! :K

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#15) old_artist válasza HavocS (#13) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-05 13:15:54

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Hidd el, nem fogsz benne csalódni - azt garantálom! :K

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#16) Hexaa válasza old_artist (#15) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-05 20:20:25

Hexaa
(kvázi-tag)

Üdv!

Így van - eddig szerintem senki sem csalódott . :)

Ment a privi ..

:R

http://monitorguru.hu/

(#17) HavocS

Új Válasz Privát 2008-12-10 23:05:16

HavocS
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

Azt hiszem csatlakozhatok az előttem szólókhoz. Egyszerűen gyönyörű. Most látom igazán, mennyire életlen volt a CRT-m... :) A magassága tökéletes, dönthető-húzható-vonható, mindenki a saját szemmagasságához tudja belőni. A színek rendkívül gazdagok, a fehér gyönyörű egyenletes, a fekete TFT-hez képest példaértékű. A háttérvilágítás teljesen egyenletesnek hat, a színek pedig ki akarnak mászni a képernyőről :C Utánhúzást én nem vettem észre, input lag észlelhető, de nagyon kevés, egyedül sportszerű multplayer FPS játékosoknak érdemes talán egy minimális input laggal rendelkező TN-t nézni (vagy akkor már használt CRT-t, és egyből van 160 Hz), de ők úgyis 640x480-ban játszanak :)

Egy szóval srácok, aki 22"-os monitort akar venni, kétszer gondolja meg, hogy vesz-e 60 ezerért egy TN panelest, vagy rászánja a dupláját, de garantáltan nem lesz _SEMMI_ amit a TN panel nyűgjei közül tapasztal.

A kiszolgálásért pedig :R

Egyetlen negatívumot tudok mondani, ez pedig hogy késett vonatom hazafelé :DDD

Finally S-PVA!

(#18) old_artist válasza HavocS (#17) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-10 23:57:05

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

A vasutasok is sztrájkoltak? :DDD

Gratula a monitorhoz! Az alábbiakat meg jó jegyezze meg mindenki - ahogy írtad:

"Egy szóval srácok, aki 22"-os monitort akar venni, kétszer gondolja meg, hogy vesz-e 60 ezerért egy TN panelest, vagy rászánja a dupláját, de garantáltan nem lesz _SEMMI_ amit a TN panel nyűgjei közül tapasztal." - by HavocS

[ Szerkesztve ]

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#19) HavocS válasza old_artist (#18) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-11 02:08:03

HavocS
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

Most kivételesen gázolás :U

Finally S-PVA!

(#20) HavocS

Új Válasz Privát 2008-12-11 10:02:51

HavocS
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

Na még egy apróság: az éjszaka folyamán sikeresen addig nyomogattam az OSD-t, amíg kénytelen voltam egy reset factory defaults-ot csinálni. Aztán beállítottam a bekalibrált értékekre a monitort, és uhh... kérjetek kalibrálást :C

Finally S-PVA!

(#21) Kariba

Új Válasz Privát 2008-12-11 10:14:34

Kariba
(újonc)

Én is gondolkodom egy 22-es monitor vásárlásán, de nem tudtam még dönteni.
A Lenovo L220x és a HP LP2275W jött számításba, mert 100 e Ft-nál sokkal többet nem tudok rá szánni.
Segítenétek a döntésben, hogy melyiket válasszam.
Fotófeldolgozásra és CAD-es munkára használnám elsősorban.
Árajánlatot is szívesen fogadok.

(#22) HavocS válasza Kariba (#21) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-11 10:29:26

HavocS
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

A Lenovoval csak az a baj, hogy 22"-on 1920x1200 szerintem már nagyon olvashatatlan... igaz, CAD-ben meg pont jól jön a plusz felület... de a HP-ban sem fogsz csalódni, az biztos.

Finally S-PVA!

(#23) Kariba válasza HavocS (#22) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-11 10:35:57

Kariba
(újonc)

Köszi.
Igen, a Lenovonál én is ettől félek egy kicsit, sajnos nem láttam még élőben.

(#24) Kariba válasza HavocS (#20) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-11 10:50:52

Kariba
(újonc)

A kalibrálást helyszínen végzik, vagy kalibrálva szállítják ki a monitort? :F

(#25) HavocS válasza Kariba (#24) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-11 18:17:01

HavocS
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

A helyszínen, a szemed láttára :) Bár gondolom előre kalibrálva is lehet kérni, de ezt majd az illetékesek megmondják.

Finally S-PVA!

(#26) old_artist válasza Kariba (#23) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-12 01:44:44

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Az a baj a lenovo L220x monitorral, hogy szinte nem fogsz kifogni egyetlen-egy pixel hiba, sőt sub-pixel menteset (manapság), 1000-ből 1 ami hibátlan :W , s ha igen, akkor lottóznod kell, mert biztosan tied lenne a főnyeremény! ... én még a "hősi időkből" valót vettem, de a 20db, ami a kereskedőnél lévőből csak az enyém volt pixel hiba mentes, s azóta már nem árusítanak sehol sem pixel tesztre, hanem ISO/Class II. osztály szabvány szerinti pixelgarancia vonatkozik rá, ami szvsz zsákba-macska!
A HP-t meg itt a Hexaa-nál megveheted pixel hibára tesztelve, így nem kétséges a választása, bár ez a HP, mivel megkapta az EIZO paneljét, nem mondható el róla, hogy súlyos pixel hibával küzködne, mint a Lenovo!

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#27) old_artist válasza Kariba (#24) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-12 02:41:41

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Sajnos egyetlen-egy monitort sem szállítanak hardveresen kalibrálva (kivétel a grafikai EIZO CG-s típusoknál, de ez az árukban is megmutatkozik), mivel a gyártók képtelenek lennének a megannyi VGA kártyák típusára és jel-kibocsátására kalibrálni az adott monitorokat, és különben is, honnan tudnák, hogy Te milyen VGA-val fogod használni majd a leendő monitorodat, és ahány monitor, annyi féle eltérés lehet, nincs egyfoma típusú monitoron megjelenített kijelző! Ezért vannak a műszeres koloriméterek és Spectralfotometer-ek, amikkel mindig a helyszínen lehet elvégezni az általad használt GPU-val rendelkező VGA-dra a kalibrálást a monitorodon, ami a teljes színtelítettséget, szín-intenzítást méri, és egy valóságosabb színtér megjelenítésre törekszik, és nagyon sokszor az eredmények tudatában - el is lehet érni, s miért is ne, ha van egy műszeres "bemérő"! :K

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#28) Kariba válasza old_artist (#27) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-12 07:54:58

Kariba
(újonc)

Szia.
Köszönöm a részletes válaszokat. :)

(#29) don197

Új Válasz Privát 2008-12-19 11:01:23

don197
(újonc)

Sziasztok,

én tegnap este vettem át az enyémet.
Nem akarom én is fényezni a monitort, már megtették előttem többen :R

A kiszolgálás előtt viszont le a kalappal :C Jó hogy van ilyen is, a rugalmatlan, nagyképű "pultos" hardware boltok mellet...

A helyszíni kalibrációt melegen ajánlom mindenkinek. old_artist gyönyörű színeket valrázsol a gyári beállításokból.

Az input lagra még kitérnék: számomra nem észrevehető normál FPS-ben (pl. FarCry2), pedig CRT-ről váltottam. Bár nyilván, ezzel a mondatommal biztos nem értenek egyet a minimum 200fps-el nyomuló quakerek :)

Szerintem nagyon megérte az árát. :))

(#30) Hexaa válasza don197 (#29) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-19 11:07:43

Hexaa
(kvázi-tag)

:R :R :R

http://monitorguru.hu/

(#31) old_artist válasza don197 (#29) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-19 14:43:13

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Örülök, hogy a kalibrációval is segíthettem a monitor színeinek a "kicsiholásában", s ezáltal szebb színterekben nézheted a kijelzőn megjeleníthető színvilágot! :R

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#32) Datamate

Új Válasz Privát 2008-12-22 20:13:54

Datamate
(újonc)

Sziasztok!

Én is ilyen monitort tervezek venni (még nem tudom mikor, de hamarosan). Mivel vidéki vagyok ezért a futárszolgálat lesz belőle igy a helyszíni kalibráció valszeg alma. :-( Épp ezért szeretném megkérni azokat, akiknek ilyen monitoruk van, írjátok már le légyszi, hogy a kalibrálás után milyen R/G/B ill. Brightness és Contrast értékek vannak nektek beállítva? Köszi előre is, igy ha nem is hajszálpontosan, de be tudnám magamnak jó közelítéssel állítani. Vagy esetleg egy ICC profilt elküldeni nekem privátba.

[ Szerkesztve ]

(#33) DroneZ^

Új Válasz Privát 2008-12-22 23:12:19

DroneZ^
(őstag)
(LOGOUT blog)

Éppen ma vettem Hexaa-tól ezt a fantasztikus monitort! Gyönyörű képe, színei vannak, és szerintem nagyon megérte! UP a korrekt monitornak és üzletembernek! ;]

[ Szerkesztve ]

Aki tud munkát, írjon! Minden jöhet.

(#34) Hexaa válasza DroneZ^ (#33) üzenetére

Új Válasz Privát 2008-12-27 21:17:35

Hexaa
(kvázi-tag)

:R :R :R

http://monitorguru.hu/

(#35) papirkacsa

Új Válasz Privát 2009-01-01 12:46:29

papirkacsa
(újonc)

Sziasztok!
azt szeretném kérdezni, hogy az alábbi képen jelölt 4db furat arra használható-e, hogy a falra rögzítsem a monitort?
válaszod előre is köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#36) old_artist válasza papirkacsa (#35) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-01 16:27:31

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Nem, hanem ahol a talp részét összecsúsztatod a kijelző résszel (mikor megkaptad, külön-külön volt csomagolva is), ezzel a HP konzollal (EM870AA) (br.8873Ft) tudod ugyan-ugy összecsúsztatni a kijelződet, miután a konzolt valahova felerősíted, csak egy katt/csatt, és már a konzolon is van!

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#37) Alurion

Új Válasz Privát 2009-01-01 17:00:20

Alurion
(újonc)

Hali!

Lehet érdekelne egy ilyen monitor. Mikor lehet leghamarabb hozzájutni egyhez?:)

[ Szerkesztve ]

"I don't believe in a God I have to worship."

(#38) attiati

Új Válasz Privát 2009-01-03 11:45:47

attiati
(őstag)

Ennyi pénzért már hosszútávra vennék monitort, de picit láma vagyok hozzá:

1. Kompatibilis a monitor a HDMI technológiával?
2. Mennyit fogyaszt más 22"-os monitorokhoz képest?
3. Illetve prad.de tesztjén említenek egy "Interpolation settings"-et, amivel állítólag a monitor közepén natív felbontásban megjeleníthető kisebb felbontás is (körbe fekete csíkokkal a széleken) Így: [link]

(#39) old_artist válasza attiati (#38) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-03 16:13:41

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

1./ Igen
2./ Legfeljebb 95 W, jellemzően 56 W
3./ SPG054-es rev. verzió után kijavították minden "gyermekbetegségét"

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#40) bélanéni

Új Válasz Privát 2009-01-03 17:29:06

bélanéni
(őstag)

Sziasztok,

lenne néhány kérdésem:

- mit jelent, hogy átvételkor pixelgarancia?
- mit jelent hogy átvételkor kalibrálás?

Ha én veszem át vagy ha ti veszitek át a nagykertől? Magyarul, ha kérem ezt a két szolgáltatást, akkor már eleve így kapom meg a monitort? Csak azért mert én Pesttől 150km-re lakom.

Továbbá:

- a kalibrálás "csak" pontos színbeállítást jelent, vagy javít más paraméteren is?
- a kalibrálás mennyibe kerül?

Ilyen monitort szeretnék venni, csak egy kicsit később.

[ Szerkesztve ]

Azért vagy itt hogy mindent láss | Hogy értsd a szót olvasd az írást | Azért vagy itt hogy mindent megtanulj | Hogy az égbe szállj nehogy a porba hullj

(#41) old_artist válasza bélanéni (#40) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-03 23:01:40

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Bocs, hogy én válaszolok a Hexaa helyett! ;)
"- mit jelent, hogy átvételkor pixelgarancia?" - amikor Te átveszed, akkor ha kéred, akkor van lehetőség a pixel tesztre (mivel a Hexaa bevállalta ezt a lehetőséget is), s ha találsz rajta egyet is (mivel csak Class II. osztályba tartozik "amúgy" pixel garancia ügyileg), ezért azonnal cseréli is Neked!
"- mit jelent hogy átvételkor kalibrálás?" - a helyszínen, mikor megtörténik a pixel teszt, s utána az átvételed is, akkor van lehetőség a kalibrálásra is (amit pü-ben megírhatok)
"- a kalibrálás "csak" pontos színbeállítást jelent, vagy javít más paraméteren is?" - igen, de nem csak pontos színbeállítást, hanem a monitor panel és vezérlőegységében és a pontos színvisszaadást és színtelítettséget is kapsz cserébe, ami a monitor hardveres elemeiben történik (fényerő, kontraszt, RGB %-os eltérítések pontos színszámításával), és kiíródik egy icc profil is, amit bármely windows rendszerben használhatsz a valóságos színmegjelenítéshez olyan programokhoz, amik megkövetelik a pontos vizuális megjelenítést, sőt még a a grafikai munkáknál és képszerkesztéseknél, játékoknál és a DVD+filmeknél észrevehető a legjobban, különösen az árnyékos, sötét helyeken a kalibráció által megjelenített 256 színárnyalatok!

[ Szerkesztve ]

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#42) Hexaa válasza Alurion (#37) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-03 23:09:00

Hexaa
(kvázi-tag)

Szia!

Jövő hét csütörtökön fog legközelebb érkezni.

Üdv.

http://monitorguru.hu/

(#43) Hexaa

Új Válasz Privát 2009-01-03 23:10:23

Hexaa
(kvázi-tag)

Köszönöm a válaszokat old_arist-nak ! :)
Sajnos csak ma értem haza szilveszter óta vidékről -nem voltam gépközelben.

Üdv Mindenkinek !

:R :R

http://monitorguru.hu/

(#44) bélanéni válasza old_artist (#41) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-04 00:03:42

bélanéni
(őstag)

Tehát ha jól értelmezem, a pixelteszt és kalibrálás is az én feladatom lenne, a ti utasításotok szerint!?
Egy monitorra tuti vevő leszek, kérdés, hogy amikor nekem kell majd, fogjátok-e még árulni. Meddig tervezitek ennek a monitornak az ilyen "speciális" jellegű forgalmazását?

Egy utolsó kérdés: az iPon teszten teljesen kiakadtam, az "olvashatóság" lehúzásán. Ez tényleg így van, vagy túlzás, vagy valamit esetleg elnéztek? Durva lenne egy SPVA-s 100.000-es monitortól, hogy ilyen alapvető paraméteren elbukjon. Ma már egy közepes minőségű TNFilm-es monitor is igen jól olvasható, éles képet ad. Számomra ez valami vaklármának tűnik, de tőletek akarom hallani, hogy minden oké ilyen téren (is) a monitorral.

Ja és kösz a kimerítő választ! :C :R

[ Szerkesztve ]

Azért vagy itt hogy mindent láss | Hogy értsd a szót olvasd az írást | Azért vagy itt hogy mindent megtanulj | Hogy az égbe szállj nehogy a porba hullj

(#45) harom.14 válasza old_artist (#41) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-04 01:44:03

harom.14
(lelkes újonc)

"a helyszínen, mikor megtörténik a pixel teszt, s utána az átvételed is, akkor van lehetőség a kalibrálásra is (amit pü-ben megírhatok)"

Légyszi nekem is írd meg privátban!

[ Szerkesztve ]

Hi! I'm a signature virus. Copy me into your signature to help me spread.

(#46) old_artist válasza bélanéni (#44) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-04 03:26:24

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Igen, ha igényled a pixel tesztet (ami azért ajánlott, mint minden monitornál) és a kalibrálást (ami már csak a Te vizuális megjelenítésű monitorodnak és a szemed igényességének is jót tesz), akkor az a Te belátásodtól függ, hogy kéred-e ezt a szolgáltatást (+ anyagiak) - nem kötelező, de ajánlott!

Ha jól tudom, akkor a Hexaa addig fogja árulni, amig meg nem szüntetik a forgalmazását - de majd kijavít, ha nem így van!

Az "olvashatóságról" csak annyit, hogy SPG054-es rev. verzió után kijavították minden "gyermekbetegségét", az iponos teszben még a régi rev. verziójú szerepelhetett, de a hozzászólásokban is olvashattad, hogy ezt szóvá tették ott is, csak nem javították ki az iponosok! Ha megkérdezel egy tulajt, aki már rendelkezik vele, akkor megbizonyosodhatsz a "vaklármának"! :K

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#47) old_artist válasza harom.14 (#45) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-04 03:39:23

old_artist
(PH! addikt)

Üdv!

Megírtam privátban a kalibrációs lehetőséget!

Autóban a VOLVO, monitorban az EIZO! <<< Monitor kalibrálást vállalok! >>> www.monitorguru.hu

(#48) bélanéni válasza old_artist (#46) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-04 09:51:08

bélanéni
(őstag)

Köszönöm, akkor majd jelentkezem!

Azért vagy itt hogy mindent láss | Hogy értsd a szót olvasd az írást | Azért vagy itt hogy mindent megtanulj | Hogy az égbe szállj nehogy a porba hullj

(#49) attiati válasza old_artist (#39) üzenetére

Új Válasz Privát 2009-01-04 12:28:31

attiati
(őstag)

:)
Ez elvileg inkább egy plusz funckiója lenne a monitornak, nem "gyermekbetegsége".
Linkeltem ott egy képet. Tud a monitor valóban iylen funkciót?

(#50) attiati

Új Válasz Privát 2009-01-04 12:48:20

attiati
(őstag)

Most olvasom tesztjét:
1. Valóban full fényerőn is sötét a monitor? (rengeteg amúgy is "sötét" filmem van)
2. A magasságnál csak a legalsó állást lehet rögzíteni? Ha magasabbra állítom, akkor mi tartja fixen?
3. Valóban nem lehet teljesen vízszintbe állítani?
4. Az input lagjáról meg lehet valahogy bizonyosodni? Ismertek összehasonlító videót?

navigáció

listázás
üzenetek  >> >|

jogi információk

A Prohardver Kft. semmilyen formában sem vállal felelősséget az apróhirdetések tartalmáért, illetve az adás-vétel által okozott közvetlen és közvetett károkért!