Archív – ALZA garancia rtx3060ti, rtx3070, rtx3080, rtx 3090

Pemethe (csendes tag) – 10 éve regisztrált
7 pozitív értékelés
Extra (fizetett hirdetés) 2021-04-14 10:51 3 éve
Budapest csomagküldéssel is

500 000 Ft

Állapot: használt
Szándék: kínál

Archivált hirdetés

Gainward GeForce RTX 3060Ti Ghost eladó!!-500.000,-Ft
GAINWARD GeForce RTX 3070 Phoenix -700.000,-Ft. 2021.01.04. vásárlás. (Alza)

Megjegyzés:
Vigyázzatok az Alzával, mert nem adják vissza a garanciális javításra leadott videókártyákat!!!!
Az árukeresőn visszaolvasható, hogy mások is hasonlóan jártak!

2021. 01. 04 napján vásároltam egy RTX 3070 8GB típusú videokártyát az Alzától.
2021. 02. 22. napján a meghibásodott terméket leadtam személyesen az Alza Róbert Károly utcai üzletébe.
Kifejezetten javítást vagy cserét jelöltem meg a kérelmemben.
Az Alza 2021. 04. 01. napján kelt levelében tájékoztatott, hogy a panaszom pénzvisszafizetési jóváírással lezárult.
A 2021. 04. 08. napján kelt levelemben információt kértem az Alzától, hogy biztosítsanak számomra egy jegyzőkönyvet a garanciális javítást végző cégtől, tekintettel arra, hogy szeretném megtudni, hogy a jelenleg több mint fél millió forintba kerülő videokártya miért nem javítható. Telefonon is felkerestem a céget, ahol azt az ígéretet kaptam, hogy megküldik részemre a jegyzőkönyvet. Ezek után tájékoztatott az Alza, hogy nem áll módjában megküldeni a jegyzőkönyvet, illetve írták, hogy részemre jóváírásra került a termék. Levélben jeleztem az Alzának, hogy ragaszkodom a jegyzőkönyvhöz, tekintettel arra, hogy a tulajdonomat képző terméket garanciális javításra adtam le így kötelességük tájékoztatni, hogy milyen hibát állapítottak meg a terméknél ami nem javítható. Tekintettel arra, hogy a termék a többszörösét éri a vásárláskori értékéhez képest, így szerettem volna más szerviznél is bevizsgáltatni a terméket. A termékre egyébként 36 hónapos garancia van feltüntetve jelenleg is a honlapon. Megjegyezni kívánom, hogy az Alza részéről semmilyen jóváírás nem történt a mai napig. Az ügyintéző tájékoztatott, hogy a leadott terméket nem hajlandóak visszaadni, illetve nem adnak semmilyen jegyzőkönyvet a garanciális javítást végző cégtől! Elfogadhatatlannak tartom, hogy egy garanciális javításra leadott készüléket ami jelenleg is a cégem tulajdonát képezi visszatartsanak. A fogyasztóvédelem felé is megtettem a bejelentést, tekintettel hogy a mai napig nem szolgáltatták vissza a javításra leadott terméket.

Alza válasz 1:

Köszönjük a türelmét.
Az Alza.hu az érvényben levő Reklamációs kódex alapján járt el a reklamáció kezelése során. Ezt Ön a reklamáció elindításakor elfogadta, továbbá a megrendelés leadásakor az ÁSZF-ünket is elfogadta.

Nagyon sajnáljuk, de nem tudunk segíteni.

A szerviz munkáját és döntését nem áll módunkban felülbírálni.

Ön a termék vételárát teljes egészében visszakapja.

Miután több száz ezres kárt okoztak felajánlottak 1500,-Ft-ot kompenzációként!

Üdvözöljük!
Köszönjük a türelmét és elnézését kérjük a kellemetlenségért.
Illetékes kollégáink visszajelzése alapján a termék visszaszállítására nincs lehetőség, mivel a szerviznek sajnos nem sikerült javítania a terméket és cseretermék nem található a weblapunkon, ezért a kollégák HUD2126742 pénzvisszafizetési jóváírást állítottak ki.
Az okozott komplikációkért szíves elnézését kérjük, és szeretnénk felkínálni 1500 Ft-ot kompenzációként.
Megértését köszönjük.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.

Keresés
  • dvd_R+

    őstag

    Pff ez vicc, azt gondolná az ember hogy egy ekkora cég mint az alza nem fog lealacsonyodni ilyen mélyésgekbe +100-200e ft haszonért.. :U Vicc..
    Ha a kártyád teljesen tönkre is ment és nem javítható az alza visszajuttatja a distributorhoz, a distributor pedig jelzi a gyártónak, akik küldenek egy újat :)
    és inkább megtartják maguknak és eladjak felbontottként vagy elmutyizzák anélkül hogy felkerülne a webshopra vagy komplett pc-be teszik
    (ezt csinalja edigital, emag, és még sorolhatnám)

    De ettől valószinűbb hogy valami apró hibája van a kártyádnak és már rég tovább adtak rajta a belső körökben :D :(( :W

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz MikiLóS #37 üzenetére

    Szerintem ez nem csak a szervízes ügyeskedő döntése, magsabbról jön az a döntés h milegyen ezekkel a visszaküldött, megvásárolt árakhoz képest 3x annyit érő termékekkel, nyilván nem a fő-fő vezetőség de azért a szervízes és supportos felett van valaki aki ezt előre megmondja h mit csinaljanak a kialakult helyzetben
    és a cég annyit ér mint a benne lévő emberei. ha ezt a szervízes vagy felette a sales manager vagy bárki más csinálja az = alza. mert a cégen belül teszi ezt meg.
    Ha te jelenteni szeretnéd a problémád és szarnak rád meg kimagyarázák az ászf-el akkor ez szintén nem a kis pista szervízes még akkor sem ha ő ír vissza, hanem a cég nevében teszi tehát ALZA.

    Persze jó lenne ha minden csaló megszívná, előbb utóbb meg is fogja (remélem)

    Mindenesetre drukkolok és figyelemmel fogom kisérni itt a kommenteket remélem hogy rendeződik a te javadra :) :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • dvd_R+

    őstag

    válasz MikiLóS #39 üzenetére

    Őő, ok. inkább csendben maradok :) nem az a kérdés én mit hogyan látok, ráadasul nem velem kell megvívnod a vitád, hanem az Alzával :U
    Sok sikert .

    Ui most esik le hogy nem is te vagy a hirdetés "tulajdonosa" hanem te is csak egy kommentelő vagy
    akkor meg pláne nem értem ezt a hangnemet.. :U
    Köszöntem a "beszélgetést" :R

    Illetve ha nem egy olyan eladót ismersz itt aprón aki szervízes és hordozza ki a "sok szart" és itt értékesíti
    tegyél ellene ! te írtad fentebb h csalók, férgek, és még nem tudom milyen jelzőkkel illetted az ilyen embereket :o

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/