Archív –
Eladó egy általam átépített, könnyített CrMo vázas, 24 sebességes mountain bike kerékpár! Jegelve!
20 000 Ft
Állapot: | használt |
---|---|
Szándék: | kínál |
Archivált hirdetés
Eladó egy, a tárgyban leírt, összességében szép megjelenésű mountain bike kerékpár.
A bicikliről részletes leírást az 1. hozzászólásban olvashatsz.
Képek a 2. hozzászólásban.
Jegelve!
frőBácsi további hirdetései
-
5
10 000 FtXVII. kerület
-
5
15 000 FtXVII. kerület
-
5
30 000 FtXVII. kerület
-
frőBácsi
tag
Első váltó: Shimano Alivio FD-M412 (Top-Swing);
Hátsó váltó: Shimano Altus RD-M310;
Fékváltókarok: Shimano Acera ST-EF50-8;
Fékrendszer: Shimano STX-RC V-fékrendszer (új fékpofákkal);
Hajtómű: gyári hajtómű 42-32-22 (a kerékpár alapból alig használt, így a hajtómű minden fogaskereke ép, a festék kopása is elenyésző), műanyag pedál, aki át szeretné építeni: adok hozzá egy használt Trinity 42-32-22 hajtóművet (Sunrace FCM-56), hozzá passzoló használt, ipari csapágyas középrészt (FSA Powerpro BB7420AL), teljesen fém VP pedálokat,
Lánc: vadonatúj Shimano CN-HG40;
Kerekek: Mach1 210 BOS (szegecselt duplafalú alufelnik), Sram 5.0 2006 fogaskeréksor, Maxxis Ignitor gumiköpenyek (első: 80%, hátsó: 70%), új belsők;
Nyereg: Trinity montis nyereg (odaadom hozzá az eredeti, gyári nyerget is);
Nyeregcső: vadonatúj Spyral 50 cm-es alu (átmérő: 25,4 mm), vadonatúj nyeregcsőszorító (odaadom az eredeti, gyári nyeregcsövet is);
Kormány: alap monti kormány (átmérő: 21,1 mm, a belső rögzítőék a biztonság miatt egy új darabra cserélve), kényelmes habszivacs markolat;
Egyéb: új csengő, új első lámpa (5 db fényes fehér led, új elemek), hátsó lámpa (5 db led, új elemek), komplett prizmaszett (elől, hátul, első kerék/hátsó kerék), kulacstartó, kitámasztó.
A kerékpárt teljesen szétszedtem, minden mozgó alkatrészt átellenőriztem/újrazsíroztam/beállítottam.
-
frőBácsi
tag
Amúgy még nem próbáltam ki, éppen most jöttem egy próbakörről.
Én 100 kiló vagyok, és azt kell, hogy mondjam, nem nagyon érzi meg a bringa, nagyon megy, kényelmesen tartható a 20-24-es tempó vele.
A nyereg egy egészen kicsit hátrafelé dől, de tényleg csak egy nüansznyit a megszokottnál, én 5 perc alatt megszoktam.
Az első lámpa, mikor elindulsz, kb. 10 km/h-ig be-berezonál (aszfalton), aztán további gyorsításnál ez megszűnik. Ez egyértelműen a bordázott guminak, és a merev villának tudható be, de ez sem zavaró amúgy...
A hátsó váltónál van még annyi, hogy 6-osból 5-ösbe néha nem akar felváltani azonnal (ez sajnos ezeknél a félautomata váltóknál előjöhet), de itt sincsen probléma, hiszen csak egy nagyon picit kell rásegíteni pluszba a felváltáshoz, utána szépen, stabilan viszi az adott sebességet, a többi fokozatnál nem volt hiba.
Összefoglalva szerintem megéri a bicikli az árát, a régi montimnál mindenképpen nagyobb élvezet volt tekerni vele, már csak ezért is