Archív – Eladó egy általam átépített, könnyített CrMo vázas, 24 sebességes mountain bike kerékpár! Jegelve!

frőBácsi (tag) – 16 éve regisztrált
30 pozitív értékelés
2011-07-03 17:30 13 éve
csak személyes átvétel

20 000 Ft

Állapot: használt
Szándék: kínál

Archivált hirdetés

Eladó egy, a tárgyban leírt, összességében szép megjelenésű mountain bike kerékpár.

A bicikliről részletes leírást az 1. hozzászólásban olvashatsz.

Képek a 2. hozzászólásban.

Jegelve!

Keresés
  • frőBácsi

    tag

    Első váltó: Shimano Alivio FD-M412 (Top-Swing);

    Hátsó váltó: Shimano Altus RD-M310;

    Fékváltókarok: Shimano Acera ST-EF50-8;

    Fékrendszer: Shimano STX-RC V-fékrendszer (új fékpofákkal);

    Hajtómű: gyári hajtómű 42-32-22 (a kerékpár alapból alig használt, így a hajtómű minden fogaskereke ép, a festék kopása is elenyésző), műanyag pedál, aki át szeretné építeni: adok hozzá egy használt Trinity 42-32-22 hajtóművet (Sunrace FCM-56), hozzá passzoló használt, ipari csapágyas középrészt (FSA Powerpro BB7420AL), teljesen fém VP pedálokat,

    Lánc: vadonatúj Shimano CN-HG40;

    Kerekek: Mach1 210 BOS (szegecselt duplafalú alufelnik), Sram 5.0 2006 fogaskeréksor, Maxxis Ignitor gumiköpenyek (első: 80%, hátsó: 70%), új belsők;

    Nyereg: Trinity montis nyereg (odaadom hozzá az eredeti, gyári nyerget is);

    Nyeregcső: vadonatúj Spyral 50 cm-es alu (átmérő: 25,4 mm), vadonatúj nyeregcsőszorító (odaadom az eredeti, gyári nyeregcsövet is);

    Kormány: alap monti kormány (átmérő: 21,1 mm, a belső rögzítőék a biztonság miatt egy új darabra cserélve), kényelmes habszivacs markolat;

    Egyéb: új csengő, új első lámpa (5 db fényes fehér led, új elemek), hátsó lámpa (5 db led, új elemek), komplett prizmaszett (elől, hátul, első kerék/hátsó kerék), kulacstartó, kitámasztó.

    A kerékpárt teljesen szétszedtem, minden mozgó alkatrészt átellenőriztem/újrazsíroztam/beállítottam.

  • frőBácsi

    tag

    válasz zsoltyyy #3 üzenetére

    Köszi szépen! :R
    Valóban próbáltam úgy összerakni, hogy az egész bicikli megbízható legyen, ne nagyon lehessen rajta gyenge pontot találni, na meg hogy nekem is tetszen természetesen ;)

  • frőBácsi

    tag

    Amúgy még nem próbáltam ki, éppen most jöttem egy próbakörről.
    Én 100 kiló vagyok, és azt kell, hogy mondjam, nem nagyon érzi meg a bringa, nagyon megy, kényelmesen tartható a 20-24-es tempó vele.
    A nyereg egy egészen kicsit hátrafelé dől, de tényleg csak egy nüansznyit a megszokottnál, én 5 perc alatt megszoktam.
    Az első lámpa, mikor elindulsz, kb. 10 km/h-ig be-berezonál (aszfalton), aztán további gyorsításnál ez megszűnik. Ez egyértelműen a bordázott guminak, és a merev villának tudható be, de ez sem zavaró amúgy...
    A hátsó váltónál van még annyi, hogy 6-osból 5-ösbe néha nem akar felváltani azonnal (ez sajnos ezeknél a félautomata váltóknál előjöhet), de itt sincsen probléma, hiszen csak egy nagyon picit kell rásegíteni pluszba a felváltáshoz, utána szépen, stabilan viszi az adott sebességet, a többi fokozatnál nem volt hiba.
    Összefoglalva szerintem megéri a bicikli az árát, a régi montimnál mindenképpen nagyobb élvezet volt tekerni vele, már csak ezért is :)