Archív – Navigációk javítása (GPS,PNA,PDA)

MY2K (aktív tag) – 20 éve regisztrált
1 pozitív értékelés
2009-02-22 22:48 16 éve
csak személyes átvétel

0 Ft

Állapot: használt
Szándék: kínál

Archivált hirdetés

A készüléket működtető szoftver(ek) hibáival kapcsolatban próbálok segíteni. Egyéb hardveres hibát mint pl: törésből eredő cserét vagy más hardverhiba miatt alkatrész pótlást sajnos nem vállalok.

de pl:
- térképfrissítéssel kapcsolatos problémák
- véletlenül letörölt indítófájlok esetén
- egyéb szoftveres hibából adódó hibák esetén
- vagy kérlek egyeztess pü-ben a hiba jellegéről a félreértések elkerülése miatt és megpróbálok segíteni.

Az alábbi típusok "újraélesztésében" tudok segíteni:

BluePanther: ( ALPHA NAVIGO A-N318 ) /v350 egygombos,v350 kétgombos,v350-b
v460/

MIO-k, Wayteq (N770,X820), MYGUIDE (3000, 3100 GO), Goclever 4384BT FM, AIRIS T920
ROYALTEK RN2,Navon N250,N350,N360,N460,N470,ORION GPS01,Navman F35 (N254)

Köszönöm a figyelmed!

Új hozzászólás

  • anita0224

    újonc

    Helló! van nekem egy BluePanther v350-es készülékem, (2 gombos) és a következő hibajelenség tapasztalható rajat: Bekapcsolás után, nem boot- ol be, azaz mondhatjuk úgyis, hogy lefagy a képernyő, csak a BluePanther- es logó jelenik meg.

    egyszerűen nem lehet találni megfelelő NK.bin-t....... Már azt is tudom, hogy nem mindegy milyen szériaszámú a nav...
    eddig bármilyen nk.bin prosziltam nem történik frissítés. :-(
    Formáztam az SD-t fat32- re , rámásoltam a NK.bin fájlt , majd powergomb, és bekapcs....

    SD UPDATE PROGRAM v1.2 for 400 09. 01
    Please Insert SD CARD...
    SDCARD inserted.
    Detecting Update Files, wait,,,

    ez után nem történik semmi... valaki tudna nekem segíteni? kérem. :((

Új hozzászólás

Hirdetés