Archív –
Notebook elektronikai SZERVIZ
Archivált hirdetés
Teljes BGA gépparkom/felszerelésem eladtam!
Gépparkomat és ügyfélkörömet BGA/GPU/notbook javítás szinten a 20 éves tapasztalattal rendelkező és 8 éve önálló vállalkozásként működő, fő profilként BGA javítással foglalkozó SolarPC e.v. (AAM) veszi át!
Én belefáradtam a videokártyák javításába és vállalkozásom az F27 Szervíz a megújuló energia valamint az elektromos hajtásláncok felé ívelődik főként már.
Keressétek bizalommal Pétert a javítási feladatokkal, nyugodt szívvel ajánlom nektek, 15 éve ismerem!
Elérhetőségei:
Bencze Péter (HA! Sol4r)
Telefon: H-P 8-17 óra közöttt +36harminc6584305 (viber üzenet 7/24)
Mail: bencze.peter[kukac]solarpc.hu
Web: www.solarpc.hu
HA! privát üzenet: Közvetlen üzenet
Saját hirdetése: Link
Amennyiben nekem írnátok ez ügyből kifolyólag, azt nem fogom továbbítani!
A fenti elérhetőségeken érhetitek Őt el!
Notebookok BGA és elektronikai hibával rendelkező gépek javítását vállaljuk.
Márkafüggetlen javítások MXM vagy integrált videokártyák javítása.
Ugyan itt MACBOOK notebookok javitása is felső fokon.
-
buza82
csendes tag
Üdv!
Azért van amit a mesteretek sem tud megjavítani pl. az én laposom ,ami fagyás problémával került hozzá és sajnos nem sikerült megjavítania.
Arról nem is beszélve,hogy összekeverte a laptop burkolat csavarjait ,így ahová a kisebb csavar ment volna vissza,oda a hosszabbat rakta ezzel átszakítva a burkolatot,amit nem tudnék már eladni alkatrészként se (nesze neked több éves szakmai gyakorlat) -
buza82
csendes tag
Csak hogy reagàljak az a gép még egyszer sem volt szetszedve,úgyhogy a csavarok összekeverését igen csak kezdő emberke pakolta vissza ahogyan te is mondod :-) arról nem is beszélve,hogy az alaplapot egyetlen csavar sem fogta amikor vissza került hozzám a gép. Idehaza csak külsőleg történt a ventilátor por kifujatása amihez nem kelett szétszedni a gépet. Igen visszaküldtem a gépet fagyas problémával ami nálad nem fagyott le a te elmondasod szerint viszont nálam ugyan ugy lefagyott.Ha jo lett volna,akkor nem küldtem volna vissza neked feleslegesen főleg,hogy saját magamat terheltem a posta költséggel.
Bár ezt még lenyeltem,de az hogy a telefonbeszélgetésünkre hivatkozva mondtad hogy siker eseten 10-12 K - ba kerül sikertelen javításra pedig csak az anyag költséget kel ki fizetnem,de sajnos én kifizettem a 12 ezret és ugyanolyan rossz a gép,mint amikor felküldtem hozzád javításra. Akkor most miről is beszélünk itt???
Üdv! -
buza82
csendes tag
Szinte mar nevetek
Ki mondta hogy az ujrapasztazast én végeztem? Mivel nekem halvány lila gozom sincs ezekhez a dolgokhoz. Nálam biztosan nem volt szetszedve a gép igaz ezt rosszul irtam de nem is akarok ezen vitázni emlékezetem szerint emlékeznek ra ha a csavar at szakította volna a burkolatot amikor visszakerült hozzam a gép pásztázás után.
Abban biztos vagyok hogy az nálatok történt de ahogy értem akkor a garancia nálad az csak addig van amíg ki nem kerül a kezedből a gép? Amikor visszakerült másodszorra is a gép rögtön hívtalak is telefonon,hogy a gép ugyanolyan sz...! Erre mar nem tudtál konkrét választ adni,hogy akkor most mi is lehet valójában a hiba csak találgattál. És így válaszoltál a telefonban akkor engem nem szeret a gép csak nálad működik úgyhogy ezen vitatzhatnak hogy most akkor jo volt- e vagy sem.
A lényeg pedig az hogy a gép ahogy visszakerült hozzám azóta sem jo én pedig fizettem érte,abban a tudatban,hogy sikeresen lejavitvaEzzel a vitát le is zártam a részemről
Tanultam belőle
Üdv![ Szerkesztve ]