Archív –
PCZálog -- Nem tudod eladni, vagy nem akarod? A megoldást mi kínáljuk!
pczálog (csendes tag) – 15 éve regisztrált | |
, értékelés |
Archivált hirdetés
Záloghitelt adunk modern műszaki eszközeire!
Korrekt kiszámítható feltételek, legmagasabb zálogkölcsön, banki háttér, 12 éves piacvezető szerep és tapasztalat.
Záloghitelt adunk: laptop, tablet, netbook, LED/3D TV, fényképező, kamera, okos-telefon, monitor, asztali PC, játékkonzol.
Várjuk az ország legnagyobb műszaki zálogházában a PCZálogban a Baross téren!
Cím: 1087 Budapest Baross tér 3.
web: www.pczalog.eu
tel: 06(1)7893851
pczálog további hirdetései
-
5
Samsung NX3000 ... MILC ... 20.3APS-C/16-50 IOS / FullHD video / WiFi / JPeg-RAW ... karcmentes – 6 éve
48 000 FtXX. kerület -
8
51 000 FtXX. kerület
-
4
45 000 FtXX. kerület
Új hozzászólás
-
Vincent_
aktív tag
Sokatmondó, ahogyan a panaszos hozzászólások - és az érdekes stílusú válaszok - eltűntek a HSZ-ek közül. Egyáltalán miért van mód akkor itt HSZ-t írni? Tiltsátok le ezt a funkciót itt, és kész.
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Vincent_
aktív tag
-
-
Vincent_
aktív tag
Kedves PCZálog,
Az eset leírása felettébb különös (=hihetetlen?); ugyanis elismerő kommentet nem szoktak kimoderálni szemetelésre hivatkozva. Akula tag megmaradt HSZ-a sem igazán ezt sejteti...
Kérdésére a választ az egyik kimoderált HSZ-emben megtalálhatta (én magam is terveztem volna vásárolni Önöknél). A még intenzívebb érdeklődés az egyik - szintén kimoderált - kommentjének volt köszönhető.
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Vincent_
aktív tag
Ne haragudjon, de nem értem, ha nem kíváncsi a válaszra, miért tette fel a kérdését?
Nem értem sértődöttségét; pont az Ön kérdésére válaszoltam, amit Ön válaszában "értelmetlen beszélgetésnek" titulál. Úgy vélem, ez a hozzáállás - és a korábban kimoderált ügyfélválaszok- is sokat elárulnak Önökről - 500 adás-vétel ide- vagy oda.
"végtelen ügyfélirányú lojalitás" - ez vajon mit jelenthet? A fenti panaszos pont (rá nézve) ellentétes ügyről számolt be, nem értem, miért került ő pl. törlésre.
Lévén végül nem lettünk ügyfelek, így valóban nincs közös ügyünk, de pont fenti panaszosuk, és annak kezelésének okán alakult ez így. Ez itt egy közös fórum, ahol HSZ-ek keretében mindenki elmondhatja a tárgyhoz kapcsolatos tapasztalatát/véleményét.
De persze, mint fizetős ügyfél tegyen a fórummal (és hozzászólásaival) továbbra is belátása szerint.
Minden jót!
Szerk.: OFF-ba tettem.
[ Szerkesztve ]
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Vincent_
aktív tag
Ott van a "szövegesen is értékelték" mezőben a leírása az 5 fekete adójának, akit innen is (a többiekkel együtt) sikerült kimoderáltatni.
Az új rendszerről csak annyit, hogy egy vidéki vevőm totojázott napokig, és közben elvitték, amit szeretett volna, és ő azért rányomott a "megvettem tőle" gombra csak azért, hogy negatívat adhasson, ugyanúgy, mint a fenti "majdnemvevő". Nem biztos, hogy ez a legjobb módja a visszajelzésnek.
Az én korábbi HSZ-eim kimoderálását sem értettem. Sértette a T. Hirdetőt, vagy nem tudom...
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Vincent_
aktív tag
válasz SeniorTilla #69 üzenetére
Megírta, hogy így akarta "meghálálni", hogy nem vártam meg, amíg eldönti, mit akar. Ha én meg véletlenül visszaigazolom, akkor meg mehetett volna a magyarázkodás, meg a töröltetés miután már lenegatívozott.
Amúgy nem a PCzálog védelmében, de ha jól értem, a negatívjaikat ők is ugyanígy szedték össze (egy meghiúsult noti-vásárlás miatt).
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html