-
HardverApró
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás
-
Landsmann
addikt
-
goop
őstag
válasz Landsmann #107603 üzenetére
Ez már régóta így van, írtam már régebben. Yettel vowifi nem megy yettel mobil nettel...
Sőt, már tesztelgettem olyat is, hogy hangminőség, és voda net alatt a legjobb, utána telekom majd yettel. Voda alatt hibátlan, többinél ki ki marad egy hang, kis sistergés, stb. Persze, lehet máshol más eredmény születne.[ Szerkesztve ]
-
tuto558
tag
Hali,
Telekomos részét meg tudom erősíteni, optikánk van itthon a telekomtól, elég jó wifivel, Yettel-es mobillal viszont a VoWifi hívásoknál, panaszkodnak a vonal túlsó végén recsegésre, kimaradó hangokra. Ki is kapcsoltam a VoWifit, marad a VoLTE.
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
goop
őstag
válasz tuto558 #107606 üzenetére
Félre értesz. Amiket írtam hang minőségre az mind mobilnet alatt értendő. Telekom optika + jó wifi mellett a hang minőség jó volt, de néha nem tudtál kifelé hívni, befelé jó volt, másnak épp fordítva, változó. Ez csak yettel vowifi, voda stabil mint atom nálam.
[ Szerkesztve ]
-
Landsmann
addikt
Akkor bonyolítsuk tovább a dolgot. Redmi 6-on, amiben két Yettel kártya van, az egyiken megy a vowifi, a másikon nem. Amelyiken megy, az kártyás, a számláson, ami egyébként elsődleges kártya, azon nem. Szintén nem megy továbbra sem a Redmi Note 10 5G-n. Ha a VOWIFI-t elküldöm a 1744-re, mindkettőről az jön vissza, hogy nem vagyok jogosult a szolgáltatás megrendelésére. Noha már aktiválva volt.
Szóval úgy fest a dolog, hogy valamilyen oklból egyes SIM klártyákhoz fűződően nem működik és független attól, hogy milyen készülékben van. Mármint ha eddig műklödött, most meg nem.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
azbest
félisten
Na, ma is tanultam valamit
Új előfizetésnél, a meglévő számokhoz úgy tűnik csak kártyaszintű joggal (nem látható a szerződés letöltés / Elektronikus dokumentumok) lehet hozzáadni az új előfizetés számát a yettel fiókban.
Helyette, az ügyfél-azonosítót kell kimásolni, amit a fiókban is ír. Az összes meglévő telszámnál nyomni "előfizetés eltávolítása a fiókból"-t. Majd a teljesen üres fiókban a "Telefonszám vagy Ügyfél hozzáadása" része kell az előbb említett ügyfél-azonosítót megadni az ügyfélszintú jelszó kóddal együtt. Így elővarázsolódik minden ügyfélhez tartozó kártya, magasabb joggal, szerződéssel együtt.
Persze ez akkor van, ha egy ügyfél alatt léteznek a különböző előfizetések. Ha valakinek valahogy sikerült több ügyfélként létrejönni több előfizetéshez, akkor ott teljesen külön vannak ezek. Eddig azt hittem, hogy szerződésenként van kétféle jog szintű kód, de az ügyfélszintű az a yettel fiókban lévő személyi fióké, egy embernek elvileg egy kéne legyen. Van pár furcsaság a rendszer működésében, pl az is, hogy alapból nem jelenik meg az új előfizetés az ügyfélnél. Meg az is, hogy lehet egyik telszám + ügyfélkód kombóval is felvenne magasabb szinten mindent, mert előtte úgy is próbáltam és hibát írt, hogy már fel van véve. Mintha a kódok alapján, nem pedig szerződések alapján lenne felsorolva az adatbázisban.
Egész jó ez a videosupport. Azon segített a kolléga rájöttni a megoldásra, hogy lássam a szerződésemet picit lehetne beszédesebb, induláskor, hogy kapcsolásra vár Így megúsztam, hogy bemenjek újra személyesen (személyi, lakcímkártya bemutatás kell jelszóval kapcsolatos módosításoknál).
És egy b525 router függetlenítő kód kérés is pikk pakk ment személyesen reggel, amikor a szerződést kötöttem.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
azbest
félisten
válasz devast #107611 üzenetére
ha a meglévő fiókodba belépsz, akkor ott látszik az ügyfél azonosító. [kép]
vagy amikor benn vagy már azon belül az előfizetéseid listánál [kép]
https://fiok.yettel.hu/fiokSőt, úgy látom rajta van a számlán is. Yettel azonosító/Yettel ID részen.
Ha még eddig nem is volt fiókod, akkor lehet az új telszám + ügyfélkód is felveszi szépen. Bár gondolom neked is inkább az a gondod, hogy több előfizetésnél kell gatyába rázni a listát.
[ Szerkesztve ]
-
devast
addikt
válasz azbest #107613 üzenetére
Az a gondom, hogy most hordoztam yettelhez, es a kod amit az uzletben megadtam ugy nez ki nem ugyfel szintu. Hozzaadom a szamom azzal a jelszoval, es hianyos. Megtalaltam az ugyfel szamot, ha azzal adnam hozza akkor azt irja ehhez a szamhoz nincs beallitva jelszo. Szoval lesz megegy utam a yetihez.
-
logper
lelkes újonc
ilyen cell id-t nem látok a környéken, hogy tudom kideriteni ezzel az eszközzel, hogy melyik toronyhoz csatlakozok?
-
logper
lelkes újonc
válasz donjohnson #107617 üzenetére
köszi, így megtaláltam
-
slice14
veterán
Belépve az online fiókomba azt jelzi hogy van számlám, de az előfizetést kiválasztva már nincs semmi fizetendő. És az app-on belül sincs fizetendő számla. Mi lehet ez?
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
lasz10
junior tag
válasz snooze #107620 üzenetére
Nem állnak a helyzet magaslatán a Yettelnél, miután kifizettem a számlát, rá 2 nappal rendszeresen küldik az sms-eket és emailt, hogy fizessek, persze hiába kattintok a linkre, nincs fizetendő számla.
Dell Latitude 7420 LTE Touch, Iphone 12 ProMax, Apple Watch 8, 45mm_LTE, AppleTV, Firetv_Stick, TP-Link NX510v,,Mitsubishi FH25VE2+ Broadcom RC4mini
-
MODERÁTOR
-
lasz10
junior tag
válasz Viktor0610 #107622 üzenetére
Persze, az ügyfél a hülye, nem a yettelnél vannak az idióták, akik befizetett számláról küldözgetnek kéretlen emaileket és sms-eket hajnali 4-kor.
Dell Latitude 7420 LTE Touch, Iphone 12 ProMax, Apple Watch 8, 45mm_LTE, AppleTV, Firetv_Stick, TP-Link NX510v,,Mitsubishi FH25VE2+ Broadcom RC4mini
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #107622 üzenetére
de azért az sem franko,hogy a befizetett számlát még napokig ugy mutatja,hogy nincs befizetve..tudom,erre jön,hogy le kell könyvelni..de attol még be van fizetve,és jön is a visszaigazolo értesités a yetteltöl..
GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #107631 üzenetére
Ez több nap volt...
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #107632 üzenetére
sajnos ez is random..egyszer jol mutatja,máskor napokig nem..nem tudom mi alapján csinálja igy..
GO Gunners!!!
-
lasz10
junior tag
válasz Viktor0610 #107628 üzenetére
Én is viccből, ott volt a smile a végén.
Dell Latitude 7420 LTE Touch, Iphone 12 ProMax, Apple Watch 8, 45mm_LTE, AppleTV, Firetv_Stick, TP-Link NX510v,,Mitsubishi FH25VE2+ Broadcom RC4mini
-
whiskeys
őstag
Sziasztok. Otthon net van jelenleg teszt jelleggel nálam. 4g van csak erre. Itt a sebesség mennyi az elfogadható 4g mellett?
"Jól jegyezd meg,ha egy krokodil a kezedből eszik, az enni fog a lábadból is."
-
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
MODERÁTOR
-
Ricsii2001
csendes tag
Szevasztok!
Szeretnék érdeklődni a Yettel tv iránt. Kollégiumból nézném, ahol nincs lehetőség tv-t nézni technikai okokból (nincs tv bekötve a szobákban), de cserébe van net. Milyen maga a szolgáltatás? Milyen a csatornák bitrátája? A több hangsávos csatornákon elérhetőek a másodlagos hangsávok? (Az eredetinyelvű hangsávokra gondolok, és a Tv2, vagy az RTL esetében a látássérülteknek készült audionarrációs hangsávokra). Mennyire gyakoriak a kimaradozások, az akadások, az instabil működés? Telefonos hangcsomaghoz venném, tehát nem tv boxal, hanem online nézném, és telefonról néha, az alkalmazásból. Az ígéretüknek megfelelően működik a felvétel funkció, miszerint bármilyen műsort rögzíthetek későbbi visszanézésre, ha véletlenül élőben nem tudnám nézni, vagy megy a sunyiskodás, hogy "jaj, ezt a műsort nem veheted fel, mert a csatorna azt mondta"? Persze most azokra a csatornákra gondolok, amiket alapból nem rögzítenének visszanézés címszó alatt. Megéri a 6000 forintot a legnagyobb csomagjuk? Szép a kép, jó a hang? Ti használjátok? Van még valami más választásom a sweetes tv-t leszámítva? Köszi a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz Ricsii2001 #107647 üzenetére
Hozzál ki egyet 3 hónapos próbára a nettel együtt és eldöntöd neked megfelel-e vagy nem.
Olvass vissza kicsit én is így csináltam meg többen is!
Sztem arra jó amiket írtál,véleményeket is tudsz visszaolvasva találni de jobb ha a magad szemével látod-tapasztalod meg sztem... -
trec12
addikt
válasz tobias40 #107648 üzenetére
Én (eddig) kellemesen csalódtam ebben a szolgáltatásban. A Digi optikát nem kellett eddig vissza kapcsolnom. Mióta itt van ez azóta alszik az ONT. Vidéken leszek kiváncsi Mutternál. Ott is van 5G elviszem a cuccot szerintem Gigabit körül fog menni a házban a tetőtérben. TV sem rossz, de sportcsatikért kár (25 fps). Meg a box lehetne kicsit gyorsabb. Amúgy droidos Sony-n is megy már box nélkül is.
[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
válasz trec12 #107649 üzenetére
Ma majd kipróbálom a netet is csak még a fiam alszik és ott van a router!
Ezek szerint te meghagytad a Digi előfizetést is csak nem használod?
(ráadásul gyorsabb is mint a digié?)
Nem úri mulatság ez így?
Én most írtam alá sajnos 2 évet a telekom optikára,igaz nincs vele gondom de "kicsit" rendesen beleemeltek az árakba de ezt mindegyik szolgáltató meglépte-lépi majd.Tehát ezért nem is eröltettem a netet de ma mindenképpen kipróbálom ha már itt van!
[ Szerkesztve ]