-
HardverApró
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás
-
Ngtx
aktív tag
Srácok! Valaki tud számszerűbb példát, hogy ez az összeg milyen mértékű?
Nem találom sehol, hogy konkrétan ez mennyi.
iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
donjohnson
addikt
ott van alatta a válasz, hogy hol látod (mindenkinek más mértékű, a hátralévő hűségtől függően):
"Lépj be a fiókodba!
A kiválasztott mobil termékoldalán lépj be a Yettel fiókodba, ha még nincs, regisztrálj email címmel! Belépve láthatod, hogy van-e jogosultságod a készülékcserére, ill. a készülékcsere költségeit is megnézheted."
vagy menj el egy üzletbe, és kérdezd meg ott.[ Szerkesztve ]
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
zzola
félisten
Nekem 5-6 hónap volt vissza a hűségidőből, egyszer azt mondták 5e ez a díj, máskor pedig azt, hogy nem kell fizetni. Végül nem kellett fizetnem, de ezt csak a vásárlás pillanatában (szerződéshosszabbítás előtt értelemszerűen) tudta megmondani az ügyintéző, előre nem.
[ Szerkesztve ]
-
bzolika10
aktív tag
Sziasztok! Januárban megrendeltem az otthonnetet, amit ugye 3 hónapig nem kellett fizetni. Most viszont hogy rá akartam nézni nem látom a yettel fiókomban. A telefonos ügyfélszolgálat lerázott anniyval, hogy ők nem is látják, hogy lenne a nevemen előfizetés, pedig nagyon is működik. Mit lehet ilyenkor tenni? Megvárni amíg küldik a felszólítást, vagy élvezni az ingyen netet?
-
Ngtx
aktív tag
válasz donjohnson #107953 üzenetére
Köszi! Nekem konkrétan semelyik telefonnál sem mutat készülékcsere opciót. Úgy néz ki muszáj lesz be sétálnom egy Yettel üzletbe.
iPhone 14 Pro , Macbook Air M1
-
donjohnson
addikt
válasz bzolika10 #107955 üzenetére
add hozzá újra. a szerződésen rajta van az otthonnet sim telefonszáma (vagy a nagy sim kártya hátulján). a router tud sms-t fogadni, azzal be tudsz lépni, ha megnézed az sms-t a router webes felületén. vagy pedig a szerződésen van belépési jelszó (bár nem biztos).
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
bzolika10
aktív tag
válasz donjohnson #107957 üzenetére
Ez szép és jó, csak az a baj, hogy tőlem elég messze van az az előfizetés és mivel online kötöttem ezért abban a fiókban van a szerződés is. Kurva anyjukat amúgy hogy ezt se tudják megoldnai, hogy abban a fiókban maradjon az előfizetés amivel meg lett rendelve. Aztán ha meg nem fizetem rögtön küldik a felszólítást... Le is lesz mondva az egész, egy forintot nem fognak tőlem látni az biztos...
-
donjohnson
addikt
válasz bzolika10 #107958 üzenetére
a router webes felületén a system / device information-nél nem írja ki a sim-nek a telefonszámát? azzal rá tudnál kérdezni az ügyfélszolgálaton, hogy a te neveden van-e a telefonszám (előfizetés).
ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
bzolika10
aktív tag
válasz donjohnson #107959 üzenetére
A probléma ott kezdődik, hogy ide 100+ km-re van a router, így nem férek hozzá.
-
Landsmann
addikt
Na, eljött az újabb számlafizetési mizéria. A múltkor új mail címet adtam meg a Barion fiókhoz. Természetesen meg kellett adni hozzá a kártyaadatokat. Simán ment a fizetés. Mivelé a korábbi címhez meg törölve lett, no mondom most akkor megint megpróbálom, de tesztelem a rendszert. Az eredeti címhez megadtam a kártya adatokat. De hogy teszteljem a rendszert, nem jelöltem ki minden számlát, egyesével akartam fizetni. No, az első csont nmélkül ment. Nem kért jóváhagyást az OTP apptól. Kiírta, sikeres fizetés. Oké. Jöhet a másik számla. Ugyanezt végig vittem, feldobta az ablakot, hogy hagyjam jóvá a tranzakciót. Na, így nem szokott sikerülni a fizetés. Jóvá hagytam, természetesen nem teljesült a fizetés. Oké, akkor belépünk az utóbb regisztrált címmel. Helyzet ugyanaz, fizetés nuku. Na, akkor csináljuk webről. Belépek a Yettel oldalára az adott számlához, rányomok a fizetésre, bejön a Barion oldala. Belépek, rányomok a fizetésre, kiírja, hogy jóvá kell hagyni a tranzakciót. Telefonra megjön a banki értesítés. Jóváhagyom és láss csodát, ki lett fizetve a számla. Szóval ezek után már 100 %-ban biztos vagyok benne, hogy az a nyüves app a hibás. Nem tudom mit küld az OTP-nek vagy mit nem, vagy egyáltalán minek is a jóváhagyás, amikor az első számlánál nem kért ilyet és novemberig sem kért ameddig még normálisan ment a fizetés. Azóta scak a szarakodás megy. AZért fizetném az appból, mert ott ki lehet jelölni a számlákat, nem kell egyesével fizetni. De weben nem tudom kijelölni mindet, csak egyesével lehet.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
psg5
veterán
Sziasztok!
Fiam kártyájat feltoltottem 1500.- ft-al, most 2.500.- ot jelez az elozoből nyilván maradt.
De ezt nem tudja mobilnetre használni csak telefonálásra? Vagy valamit még allitani kell? Illetve feltoltes után kapott uzenetet hogy holnapig korlatlan mobilnetet kapott, de nincs mobilnet. Valamit ehhez is állitani kell? (Igen be van kapcsolva a mobilnet a telefonon)F.K.T.
-
vence
junior tag
Ilyenkor, feltöltés v. vásárlás után nem árt repülő üzemmódba kapcsolni a telót és kis idő után vissza.
Akkor újra bejelentkezik a hálózatba éa elméletileg így már helyükre kerülnek a dolgok.
Ez egyszerűbb, mint a kikapcsolás ... persze néha az sem árt a telefonnak se, ha vki nem kapcsolja ki éjszakára.
És nem arra ébred, mert nem minden okos kapcsol be ébresztéshez..
Bezzeg a "buták" bekapcsoltak! -
B.Ricsike
őstag
Mennyire jellemző, hogy rossz időben, erős szélben, viharban szórakozik az Otthon Net és a Yettel TV adás? 2024-ben ez még mindig fennáll? Mobilnet alapú szolgáltatásnál?? Vagy a bázisállomás ennyire gatya lenne?
Nemrég kötöttük és használjuk a szolgáltatást, most van egy kis szél, erre alig van Net és Adás.... Amikor embert akarunk küldeni a Holdra... Ész megáll.
Létezik? -
vasskos
csendes tag
Sziasztok! Lehet hülye kérdés, de a gprs még elérhető a yettel hálózaton? (Retro telefonozás miatt kérdezem.) Köszi!
-
martonl
senior tag
válasz vasskos #107973 üzenetére
Amikor próbáltam, akkor kb. használhatatlan volt a sebessége (régen azért gyorsabb volt), de tudtommal megvan még a szolgáltatás. Vannak még eszközök, ha nem is telefonok, amik ezen a rendszeren működnek. A wap nem tudom, megvan-e még, vagy egyáltalán léteznek-e még wap oldalak.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #107977 üzenetére
azért ez nem igy van..🤔🤔van 3 elöfizum egy néven,egy számlán jön minden,egy fiokba látok mindent..
uj szerződés kötése után,ami mind a háromra ugyanaz,ugyababba az idöben,mégis csak két uj szerzödés látszik az elektronikus dokumentumok között,a harmadikba nem..az hogy lehet???GO Gunners!!!
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
-
MODERÁTOR
-
slice14
veterán
válasz Viktor0610 #107982 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék...
És ha felhívom az üfsz-t, talán nem kéne azzal elhajtaniuk hogy ott a papír alapú szerződés.KÜF flotta, személyes üfsz-en kötve.
#107984 snooze: Én friss ügyfél vagyok számhordozással.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
MODERÁTOR
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #107985 üzenetére
sajnos én sem láttam a szerződést,mivel a hölgyike nem mutatta meg, digitálisan irtam alá az üzletben,igy az egy év hüség kettö lett..küf flotta..ezt át lehet iratni?igaz,hogy a fiokban meg a kötbér egy év..ez igy akkor rendben van?
meg azért vannak más furcsaságok is a szerződéstbe..🤔🤔😔😔
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
slice14
veterán
válasz Viktor0610 #107985 üzenetére
Elektronikus aláírás volt. Így nem értem a hozzáállást a 1220 részéről.
Vagy csak én fogtam ki egy lerázásra specializálódott kollégát.Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
slice14
veterán
válasz slice14 #107987 üzenetére
Most telefonáltam újból és a hölgy azt mondta, hogy idő amíg feltöltésre kerülnek a dokumentumok. És ha egy hónap multán sem látom, akkor panaszként felveszik.
De hogy ezt az előző kolléga mért nem tudta mondani...?
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
goop
őstag
válasz slice14 #107988 üzenetére
Ez a lekoptató szöveg volt, de mindegy. Tegnapelőtt kötöttem új előfizetést, hazaértem, kb. 1 óra múlva, fiókból előfizetések törlés, majd újra hozzá adás után ott az új szám is, dokumentumokkal együtt. Minden automatikus, nem kézzel töltik fel...
Vagy más ügyfél azonosítót kaptál véletlenül, vagy valami hasonló gond lehet.
Nekem az összes ilyen volt, digitális aláírás, papírt semmit nem kaptam. (Szerencsére :-))[ Szerkesztve ]
-
slice14
veterán
Egyszerre kötöttem Otthon Net-tel, és annak látszik.
Nem hinném hogy más ügyfélazonosítót kapott volna, mert ü.azonosítóval adtam hozzá a fiókhoz, és mindkettő előfizetést látom a fiókban.
Ha meg lerázott, akkor legalább kedvesen tette.ui: Ha meg tényleg lerázott, akkor meg 2-3 hét múlva bejelentem panaszra hogy nem látszik a fiókban a dokumentum.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
Landsmann
addikt
-
donjohnson
addikt
válasz B.Ricsike #107994 üzenetére
az nagyon messze van. kb. bármi bezavarhat.
nincs közelebb torony?
nézd meg a térképes nézetben asztali böngészőben a yettel-t kiválasztva: https://www.cellmapper.net/mapThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
B.Ricsike
őstag
válasz donjohnson #107996 üzenetére
[kép]
Igen, így néztem!
A kék 'X' az én pozícióm!