-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
nagyúr
-
oriic
HÁZIGAZDA
Sony prezentáció.
[link]Vannak benne érdekességek. Pl.:
God of War-ból elment 10+ millió már. (De az Uncharted 4 és a The Last of Us is odaver. o.O )
Live-Die-Respawn
-
Kvelstadt
veterán
válasz saelin #200544 üzenetére
Itt is van néha egy kis mellékút a felfedezés kedvéér.
Nekem pont az tetszik hogy nincs higítva. Nem hosszú viszont végig pont jó ízű.
Days gone-t pont azért hagytam ki mert higított, én meg behányok már attól hogy ismétlődő küldetéseket csináljak újra és újra."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
sp8787
addikt
válasz Woodslave #200552 üzenetére
Allj mar hozza kicsit pozitivabban!
Adapt and overcome oszt kesz ez a whining nem jo semmire.Nezd a jo oldalat. Ha megnezed ennel a jateknal nagyon sokan dobtak az elejen, kozepen vszinuleg mert nem tetszett nekik.Azt viszont nem hiszem le ,hogy aki jatek utolso reszeire eljutott ott jott ra ,hogy nem tetszik neki es ez a mennyiseg az odaig eljutott jatekosok 1/3-a.
Ennel sztem sokkal egyszerubb a dolog > nem voltak a foldon jelek, nem volt csengo, Sloth,Ochoko...etc.Ennyi!
-
-
sp8787
addikt
-
l.skywalker
félisten
válasz Wesder #200565 üzenetére
Nem bullshit. A HDMI 2.1 szabvány képes rá, ebből következtették ki. Ez nem prediction, hanem a komponens egység kapacitása. Most is van HDMI 2.1, most is képes 8K-ra
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
saelin
veterán
válasz sp8787 #200573 üzenetére
Haver megvette PC-re. Ez tényleg nagyon rossz játék lett! A harcrendszere és egyéb gameplay mechanikák nem állnak benne össze, egy nagy katyvasz az egész zéró újrajátszhatósággal.
Szerk:
Nem soulslike játék ugyan, de a Fade to Silence megér egy próbát. Főleg ha jönnek még hozzá updatek.[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
sp8787
addikt
Nem mondod!
Amugy most nezem ,hogy meg DLC is jott hozza nemreg.
@(#200575) saelin
Nem akarok vedeni egy olyan jatekot amivel soha nem jatszottam de vmilyen szintu ujrajatszhatosag biztos van.Ha megnezed(en most neztem meg ) az elejen 6 Discipline kozul lehet valasztani.Hogy ez mennyit valtoztat a jatekmeneten gozom nincs.[ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
www.eshop24.hu megbízható bolt?
Mintha itt olvastam volna, hogy mikor rendeletek ps4 játékot, hiányzott róla a ps4 eredetiséget igazoló kis fólia.Szóval használt volt.[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
A Plague Tale: Innocence
Szeretem ezt az érzést, amikor végzek egy játékkal, és kellemes elégedett érzés tölt el. Ez nem minden játékra igaz, csak az igazán jókra. És a A Plague Tale: Innocence az. Ma már sajnos az is kisebb csodának számít, ha egy játék készen jelenik meg. És ez kész van, sőt megkockáztatom, hogy hibamentes. Semmi problémával nem találkoztam, egyetlen kis bug sem hátráltatta az élményt. Mégpedig az élmény fantasztikus. Egy kis Bordeaux-i stúdiótól nagy teljesítmény. Hálás vagyok ennek a stúdiónak azért mert mertek újjal próbálkozni, és azt a lehető legnagyobb odafigyeléssel alkották meg.
Egy nagyon aranyos, érzelmes, drámai, olykor nyers és durva kalandon vagyok túl. Ami még meg is lepett a végére. Meglepett, mert nem számítottam rá, hogy oda fog kifutni a sztori ahol, és ahogy befejeződött végül. A játék során egy testvérpár, Amicia és Hugo kalandját játszhatjuk végig, akik az 1348-as Franciaországban menekülnek az inkvizíció elől. Kezdetben természetesen nem igazán tudjuk miért. Utalás van rá már az elején is, de igazán nem számítunk arra ami a játék utolsó negyedében történik.
Ekkortájt Franciaországban a százéves háború ideje alatt, az országot még a pestis is sújtotta, amit a patkányok terjesztettek. Ezért Amicia és Hugo mellet, ezek a rágcsálók is kulcsszerepet kapnak. Az inkvizíció, és a pestis köré a fejlesztők egy érdekes, misztikummal átitatott történetet sikerült megálmodniuk. Viszont szeretném elkerülni a spoilerezést, ezért erről többet nem írnék. Annyit mondhatok, hogy tartogat kisebb-nagyobb meglepetést a történet.Audiovizuális megvalósítása a játéknak elsőrangú. A grafika kiváltképp. Rengeteget dolgoztak az Asobo stúdiónál annak érdekében, hogy a lehető legélethűbb bevilágításokat reprodukálják. Pieter Bruegel és Johannes Vermeer festők stílusát vették referenciának a grafikai stílus kialakításánál. És a látvány varázslatos. A pestis sújtotta, ugyanakkor gyönyörű kisváros, az erdők, a mezők, a csatamező mind-mind hihetetlen, engem személy szerint nagyon magával ragadtak a helyszínek. Imádtam ebbe a világba kalandozni. Leszámítva a sötét, helyenként undorító helyeket. Mert azok is annyira realisztikusan vannak ábrázolva, hogy akár szorongást, vagy undort is kiválthatnak a játékosokból.
A zene autentikus, a XIV századra jellemző dallamok csendülnek fel. A hangokat illetően meg kell említeni a remek szinkron játékokat is. Amicia hangja gyönyörű. Hugo hangja aranyos (és Logan is aki a hangját kölcsönzi). Nem idegesítő, nem élettelen. A karakterek ábrázolása szép (főleg Beatrice). Viszont látszik, hogy a kis büdzsébe sajnos a mo-cap már nem fért bele. Amit én még kicsit hiányoltam, az a játékmenet alatti, (szóval nem a cutscene-ek alatt) testbeszéd. Gondolok itt arra, hogy ha Amicia fut, rohan, és Hugo-t hívogatja, keresi. Akkor emelje a kezét a szájához, úgy kiabáljon neki, vagy legyen valami testbeszéd. Ha jól emlékszem a Naughty Dog szokott erre figyelni. Persze a két stúdió anyagi lehetőségi egészen mások.
A sztori és a sztorivezetés tökéletes. Szépen épül fel a cselekmény, szép lassan mélyülnek el a karakterdrámák. Amicia és Hugo kapcsolata jól működik. A sztorinak megvan a kellő íve, és ritmusa. Nem csapong. Végig egyenletes, magas színvonalon halad a cselekmény. Sikerült a készítőknek olyan történetet írniuk, ami nem ül le sehol, végig fenntartja az érdeklődést. És a végén (szerintem) meglepő fordulatokban is gazdag.
A játék teljesen lineáris. Ez van akit zavarhat. Én örülök ennek, ha a kötöttség a sztorit, és az előadásmódot szolgálja. Itt pedig egyértelműen ez a helyzet. A gameplay egy kellemes lopakodós, logikai játék. Azért írom ezt, mert a lopakodás maga is ugye gondolkodást igényel, és pluszban vannak kisebb fejtörők is. Egyáltalán nem nehéz játék. Pont annyi kihívás elé állítja a játékost, hogy az ne terelje el a figyelmet a hangulatról, és a történetről. A játékmechanikában fontos szerepet töltenek be a patkányok. Ötletesen vannak beleszőve a játékmenetbe. Kapunk némi itemizációs lehetőséget is.
Élvezetes, nyugis az egész. Abszolút nem a Hellblade: Senua's Sacrifice-hez hasonló, ahol a játékmenet teljesen háttérbe szorult. És nem GoW szerű ahol a lehetőségeink felének kvázi semmi haszna.Év játéka? Nekem eddig egyértelműen. Ez a játék egy kis kincs. És a félreértések elkerülése végett leszögezném, hogy ez bizony egy AAA cím. Nem attól lesz valami AAA mert gigastúdió csinálja, dollármilliókból. Hiába a kis stúdió, hiába a lineáris játéktér, a 10-12 órás játékidő. Ez bizony egy teljes értékű, kész mű. És manapság már az is csoda, ha egy játék készen jelenik meg sajnos. Ez a 10-12 óra végig meg van töltve kalanddal, élményekkel, érzelmekkel. Akármennyire is élveztem, abszolút nem bánkódtam, hogy vége lett. Ezt így tervezték, nincs benne semmi sallang. Kerek az egész.
Maradtak bennem még gondolatok a játékkal kapcsolatban. Apróságok. De szerettem volna minden tekintetben spoilermentes maradni, ezért ezeket megtartom magamnak egy ideig. Szeretném ha ti fedeznétek fel a játékot, mert a spoiler tag mögé tuti csak azért is bekukkantanátok.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Deck
titán
"És miért jobb a GoW mint a Plague Tale?! Semmiben."
Na jó, azért kis komolyságot.."És nem GoW szerű ahol a lehetőségeink felének kvázi semmi haszna."
Ez nagyon nem tetszik igaz.Amúgy ha ezt a Ubisoft adta volna ki akkor már csak elvből is utáltad volna..
[ Szerkesztve ]
PS5
-
.LnB
titán
Kiszedem inkább onnan ezt a részt. És külön hsz-be másolom:
A játékról leírtam nagyjából mindent. Viszont van egy dolog ami belb*sz. A játékkal kapcsolatos, de nem a bemutatásához.
Ez a játék teljes mértékben megérdemelné a díjakat és az elismeréseket. És ebből nem lesz semmi. Holott tavaly a God of War mindent besöpört. És miért jobb a GoW mint a Plague Tale?! Semmiben. Mégis míg az egyiket a mennybe emelték, addig a másik eltűnik majd a "pestis sújtotta sötét sikátorokban?!"
Nagyon szurkolok az Asobo srácoknak. Remélem ezután nagyobb figyelmet, és támogatást kapnak. Titkon remélem, hogy valaki (talán a Sony) ezek után a szárnyai alá veszi őket. (Csak nehogy az Ubi vagy a...)[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
sp8787
addikt
George R.R. Martin: “I’ve consulted on a video game out of Japan”
[link]Szoval akkor jon az openworld Dark Souls/GOT?
-
penge111
addikt
Köszi a beszámolódat, felrakom a bakancslistámra. Sok ilyen játék van sajnos, mivel kis stúdió csinálja, nincs pénz a marketingre, így nem lesz akkora siker mint amekkorát megérdemelne. Egy Ps3 exclusive játék jut eszembe erről, a Folklore, ami egy szuper játék, szerintem még a kutya se tud róla. Pedig anno a ps3 kontroleréből kihozta a maximumot, nagyon innovatív játék volt, érdekes, izgalmas sztorival!
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Bétaville
senior tag
-
l.skywalker
félisten
Nem 'tom volt-e már, de ha véletlen kimaradt volna akkor:
Sony Shows PS5’s Fast Loading Time In New Video
00:00.83 vs. 00:08.10
.LnB (#200579): nagyon jó írás, köszi. Nekem alapvetően tetszik a játék, de nem számítottam, hogy ilyen jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Peace
nagyúr
Nekem rohadtul tetszett a játék a videók alapján, megnéztem az összes fejlesztői naplót is! Mégis tartottam tőle, hogy ez a lopakodós játékmenet nekem szinte semmiféle élvezetet nem fog nyújtani. Ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna!!! Főleg, hogy gyilkolni is lehet benne! Hihetetlenül tetszik, csodálatos a látvány, a zenei betétek elképesztőek!!! Hugo-tól is tartottam, hogy irritáló lesz és felba** majd, de annyira tündérien aranyosra kreálták meg a gyerkőcöt, hogy totálisan bele tudom magam élni az egész történetbe. IX. fejezetnél járok éppen, de minden pillanatát imádom!
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz Peace #200588 üzenetére
Huhh, most majdnem spoilereztem neked, jó, hogy szerkesztetted, azt hittem végeztél már vele.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
addikt
A Microsoft egyik meglepetés bejelentése az idei E3 rendezvény alkalmával, az Asobo Studio felvásárlása.
(elnehiddkamu)
Mondjuk az utóbbi években főleg a Micronak dolgoztak, de jó lépés volt, hogy ez multiplatform lett. Szerintem lassan fog beérni ez az alkotás, és egyértelműen számíthat akár több díjra is, de hogy az év meglepetése, az már biztos. -
saelin
veterán
válasz l.skywalker #200587 üzenetére
Ez azért durva különbség. Kíváncsi vagyok miben lesz még előrébb a nextgen. Ps3 - > Ps4 között nem volt akkora ugrás szvsz. A VR bedobása volt szerintem ezen generáció legnagyobb újítása.
RudY
Nekem tegnap este sírt Pc-s haverom, mert azt hitte Sony Ex ez is. Aztán linkeltem neki a Steam adatlapot... Még nem látta..LnB
Köszönöm a beszámolód a játékról! A tegnapi pár óra játék után nekem is kellemes élményt nyújtott. Ilyenkor röhögök, hogy vannak stúdiók/kiadók akik azt gondolják, hogy a singleplayer nem jövedelmező. Ez a kis studio rengeteg pénzt fog ezzel a játékkal szakítani.[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Peace
nagyúr
-
l.skywalker
félisten
válasz saelin #200591 üzenetére
Persze azt azért mellé kell számolni - szerintem - hogy az új hardveren a textúrák, a fény vagy a VR is valszeg többet fog "fogyasztani", de ha csak 2x gyorsabb lesz az új gen, már nagyon jó.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
hyggelig
senior tag
Tegnap upgradelve lett a tv otthon, full hd-ról 4k hrd-re.
Ezelőtt azt vallottam és komolyan is gondoltam, hogy elég a full hd, nem nagy a különbség közte és a 4k között.
Mekkorát tévedtem. A Red Dead Redemption 2 és a Horizon Zero Dawn kipróbálása közben majd besz*rtam a gyönyörtől.
Azt hiszem, most egy jó darabig jobban be fog szippantani a PS.
-
Woodslave
félisten
válasz hyggelig #200594 üzenetére
de prod van gondolom nem?
én a FIFA2019-et próbáltam slimen 4k tv-n jó egy full alap lg- de nem voltam elájulva, sőt a beállítások miatt még xarabbul is nézett ki. (tudom ez az én hibám is mert kellett volna ezzel kicsit tökölődni)
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
saelin
veterán
A PlayStation Gold Wireless Headset-et eddig nagyon ajánlottam mindenkinek, de ezt lehet visszaszívom... Olyan szinten elkezdett málani róla a párnán lévő bevonat, hogy nem lehet már hordani. A lekaparása után pedig az alatta lévő ragasztó ilyen olajos réteget képez és eléggé nehezen jön le. Most próbáltam alkohollal leszedi róla, de nem sok sikert értem el.
Most nézem, hogy mennyire bonyolult vagy sem a párna cseréje a készüléken. Ezzel kapcsolatban még írok ide egy update-et, mert gondolom mást is érint a dolog.
[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
Új hozzászólás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest