-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
RangerFox
Topikgazda
válasz Rigormortiis #207399 üzenetére
A GoW sztorijához elég sokat hozzáad az, ha végigjátszottad az előző részeit is, valamint figyelembe veszed, hogy mennyit változott, fejlődött azokhoz képest.
-
Deck
titán
válasz Rigormortiis #207399 üzenetére
Keressük meg az eltűnt lányt akit keresnek a gonoszok majd győzzük le a gonoszokat. Ez nem egy nagy 0 akkor? Vagy forradalmi sztori?
Szeretem mindegyiket játékot de azért nem kellenek ezek a W3-hoz képest 0 szövegek mert nem igazak. Vagy akkor csak a W3-al játszotok ha nektek semmi sem elég jó hozzá képestPS5
-
penge111
addikt
válasz F_Peter #207360 üzenetére
Vasárnap néztük meg az Alitát. A Surgét előtte játszottam, nekem például kifejezetten tetszett a film, főleg a látványvilága volt persze zseniális, de a története is elment. Szívesen néznék egy folytatást róla...
Más: Picit a filmek kapcsán, szeretnék az itteni toy story háborúra (Witcher, Hzd, GTA V szar vagy jó vita) reflektálni. Olyan ez mint a filmeknél, annyira sok jelent már meg belőlük, hogy nagyon nehéz egyedit alkotni, aminek nem lerágott csont a története. Ami az egyiknek tetszik, az a másiknak nem, és oda-vissza. Nem vagyunk egyformák, mindenkinek más az ízlése, ezért is létezik ennyi féle film, könyv, játék stb...
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
-
nagyúr
válasz Rigormortiis #207399 üzenetére
+1
Szerintem egy lapon nem lehet említeni a két játékot. Nekem is tetszett a GoW, de kb egy picit kibővített hack and slash volt a játék, a történet nagy részét a mitológia adta, konkrétan Kratos és a fiú sztoriját le lehet írni 2 sorban. A W3 minden téren sokkal összetettebb játék.
Más:
A hétvégén megtoltam a HZD-t rendesen, már 34 órát raktam bele és egyszerűen nem bírom megunni. A main storyhoz kb még hozzá se szagoltam, de kipucoltam már a fél térképet. Baromi jó az atmoszféra, nagyon tetszik a világ, gyönyörű, változatos, a lényekkel való harc baromi élvezetes és nehéz tud lenni. Nagyon megvett a játék, egy platinát kinézek belőle.[ Szerkesztve ]
-
Derron
aktív tag
Sziasztok,
Nem tudom mennyire ide tartozik, de nem találtam neki topicot. Múlthéten megvettem életem első konzolját és mivel most "ingyenes" a Detroit become human el is kezdtem vele játszani. A kérdés, ha a story során valamelyik android meghal, akkor az Ő története véget is ért? Szóval érdemes újra csinálni a részeket úgy hogy túléljék, vagy felesleges, mert így is meg fogom kapni azt a játék időt?
-
F_Peter
őstag
válasz penge111 #207403 üzenetére
Én is bízom a folytatásban. Talán a második résznek több marketinget adnak és akkor a bevételek is összejönnek (és a szakma is elismeri 😁).
Egyetértek a filmes témát illetően, de akár film, akár játék vannak fix dolgok amik megítélhetők. Ezek olyan fixek mint a matek.
Például egy forgatókönyvről elég jól el lehet dönteni hogy jó vagy sem. Viszont lehet egy rossz forgatókönyvvel is szakmai elismerést szerezni (lásd. Game of thrones utolsó szezon), ennek az oka hogy a "szakma" másként vizsgál.
A nézőnek attól jó a forgatókönyv, ha fordulatos, jól építkező, érdekes sztori. A szakmának meg, ha kalkulálható, segíti a forgatási munkát, és eléri hogy sokat beszéljenek róla (ezzel növelve a nézettséget), stb. Ma egy szakembernek nem elég jót csinálnia, az a másodlagos. -
erahurka
félisten
válasz Derron #207407 üzenetére
Vissza ne töltsd a mentést hogy kijavítsd a hibáid! Max ha nem vetted észre a gombot amit nyomni kell. Pont az a lényege, hogy a döntéseid befolyásolják a történetet. Másodjára vagy harmadjára már lehet ezzel operálni, ha kifejezetten adott befejezést vagy szituációt szeretnél látni.
-
#10186752
törölt tag
Dragon Quest XI update:
Tíz óra játék után ott tartok, hogy imádom. Végre megkedveltem benne a harcot is, miután átláttam, hogyan működik, meg mi is a koncepció, elkezdtem élvezni.
A játék világa továbbra is varázslatos, haladok szépen a sztorival. A szinkron kiváló! A zene 2-3 óra játék után mintha megváltozott volna, és már nem az elviselhetetlenül idegesítő, helyenként már-már kellemes is.
Úgyhogy Moby, ha csak emiatt pattintottad el, akkor tegyél vele még egy próbát szerintem. Zeldácskát is imádtad, nekem ez annál jobban bejön, akkor első pár órában a zenét nullázd le, utána már tényleg emészthető.
A játék viszont kurva jó szerintem, szóval ennyit megér elviselni cserébe.
Én nem kedvelem igazán a "mesejátékokat", de valami ebben nagyon megfogott, csak tudnám, hogy mi!?
[ Szerkesztve ]
-
penge111
addikt
válasz #10186752 #207411 üzenetére
Ahogy haladsz benne előre csak egyre jobb lesz... Főleg a sztori, annyi minden fog még történi, annyi mindenkivel ismerkedsz majd meg. 11 rész, szinte soha semmin nem változtatnak, a szörnyek, a világ, a karakterek dizájnja, harcrendszer, mégis mindig működik a csoda...
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Woodslave
nagyúr
Na kezdem megkedvelni a horizon chase turbot. Nem magam miatt hanem mert a két gyk aránylag nagyobb veszekedés nélkül tud együtt játszani
Kipróbáltam az mgs ground zerot. Hát a videó alatt mondtam magamban ez qrva jó aztán maga a játék 5 percet ment. Lassan azt hiszem ezek a from játékok teljesen lebaxtak a ps karrierem. A bloodbornet kétszer toktam végig jó pár óra chalicevel aztán harmadikra három boss után gyorsan töröltem inkább
Most assassin creed originsel próbálkozom. Korábban már elkezdtem
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
.LnB
titán
válasz penge111 #207403 üzenetére
Ez nem így van. Nem lehet mindenre ráhúzni ezt a szeret - nem szeret dolgot. Egy játékdizájn, játékstílus megítélésekor még oké. De egy történetnél már elég kevés ha valaki azt mondja, hogy jó, mert neki tetszett, vagyis szerinte jó.
Olyan ez mint az autók gyorsasága. Az, hogy valakinek elég egy bizonyos sebesség (100km/h), az még nem jelenti azt, hogy az az autó ami 300km/h-val tud menni, az ne lenne gyorsabb. Ez nem feltétlenül nézőpont kérdése.
Egy sztori sok dologból áll össze, sok aspektusa van. Mint például, a mondanivaló, narratíva, karakterek mélysége, karakterfejlődés, karakterek indítéka, logikusság, fő sztori - mellékküldetések, rendezés, operatőri beállítások, szövegek, stb stb. A játék történetének megítélése, nem csak a forgatókönyv megítélésén múlik. Vannak nagyon egyszerű, még is nagyon jó történettel megáldott címek is.
És ott van a HZD. Amit agyon nyom a saját high-concept története. Tele van plot hole-okkal. Már alap felvetése is durván megkérdőjelezhető, hogy miért törzsi szintre robban le az emberiség, és miért csak azok a technikai dolgok maradnak fent ami a játékot, játékmenetet szolgálják. Semmi olyan ami a civilizáció életszínvonalát magasabban tartaná. És ezekre magyarázat sincs a játékban. Adatokat, lexikonokat semmisítettek meg egy "adatbankban". És ezzel egyenes arányosságban minden elpusztult. Se egy könyv, se egy adattároló semmi. Bottal vadásznak mint az ősemberek, nonszensz. A tárgyakról nem is beszélve. Abból se maradt fent semmi...Persze mivel ez egy játék, a játékos elfogadja a világát, és megpróbál élni benne, és akkor szembesül a..
... játék borzalmas rendezésével, karaktereivel, monológjaival, operatőri munkával a párbeszédeknél, mellékküldetései bugyutaságáva stb stb .. A Witcher 3-ban van jobb történetű, és kivitelezésű mellékküldetés mint a HZD fő sztorija.
Annyira high concept akar lenni, hogy meghal a szépségben. Az egyik fő küldetésszál érdekes (legalább azért mert sok harcot tartogat), a másik pedig egy Barátok közt szintű szappanopera. Teljesen felesleges is. Nevetséges intrikákkal húzzák az időt, mert nem sikerült elég ötlettel megtölteni a világot, és mindezt ezzel palástolják.
Ráadásul Aloy félóránként gondolja meg magát, és talál magának újabb életcélt.
És akkor ott a sztori vége,
John Gonzalez lenyilatkozta, hogy felkereste őt, a Guerrilla Games, és megmondta mi az ötletük, írjon köré sztorit. Nem ment neki.ami semmissé, és teljesen feleslegessé teszi az egészet amit az egész játék alatt elértünk. A GOW-nál meg ne hozzuk fel a nosztalgiafaktort, mert az csak a végén számít. A játék eleje ettől függetlenül még unalmas. Apa-fia kapcsolat láthatóan nem működik úgy, ahogy tervezték. Később persze jobb lesz, de igazi csattanó csak a
. Ami azért elég kevés ahhoz képest, hogy mennyire ajnározva van.fia neve Az ízlés amit írsz az fontos, csak nem azért amiért sokan gondolják..
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz tboy93 #207416 üzenetére
Nincs veled semmi baj. Nekem is tetszik nagyon a Final Fantasy XV, mégsem pozitív az általános vélekedés arról a játékról.
A baj akkor lenne, ha megprobálnád megmagyarázni, hogy azok a mellékküldetések nem is bugyuták, mert neked tetszik.
Nekem is tetszett a GoW, csak sztoriban nem olyan erős. Nem rossz, csak nem kiemelkedő.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Rigormortiis
addikt
válasz RangerFox #207401 üzenetére
Attól ez még piszok unalmasra sikerült. Lore építésre jó volt, és a játéknak voltak azért egyéb érdemei, de ez konkrétan csak arról szólt, hogy SPOILER! menjünk el a hegyre szetszórni a hamvakat.
Azért ehhez képest bármelyik, sorszámozott epizód komolyabb törtenetet pakolt elénk. Ott motivált, hogy lássam már az újabb bosst, az újabb helyszíneket, itt viszont csak ásítozva végigmentem. Mert semmi nem történt, és ezen az sem segített, hogy a harcot is belassították.
Így, egy év távlatábol emlékszik valaki a SPOILER két, jelentektelenebb isten nevere, akiket kibelez Kratos. Oké, a Baldur szálat érdekesre megcsinálták, de itt kb véget is ért számomra a dolog
Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled
-
.LnB
titán
válasz F_Peter #207418 üzenetére
Amikot a GoW elviszi a legjobb történet díjat a Detroit: Become Human elől, ott érezni, hogy valami nem oké.
Jó játék meg minden, de azért na. Ráadásul technológia kategóriákban pedig a RDR2-vel szemben nyert. Kicsit túlzás mindkettő.
De ez van.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
F_Peter
őstag
válasz Wesder #207423 üzenetére
Illetve Mobytól idezve :
"/Ill mostanra már a Detroit ill. a Heavy Rain sem."
ManUnited: amúgy igen, illetve még egyéb helyekről ollózva. Amúgy a Detroit is nekem az a kategória (ha félre is teszem hogy nem vagyok a műfaj rajongója), hogy jó játék nagyon, de ez is túlhypeolt. Nem áll más játékok felett, csak ez is egy jól sikerült alkotás.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
A Ditroit egy sima mesterséges inteligenciás lázadás. Láttunk belőle jó párat már. Ráadásul nem is nagyon nyúl túl mélyen bele. Az utókövetkezményekről nem is beszélve. Ráadásul az még mindig inkább egy interaktív film, mint játék így felesleges is indítani abban a kategóriában.
Ellenben a GoW sztorija, éppen hogy csak a szárnyait bontogatja. Egy eléggé átírt, viking mitológiában a Ragnarok előtt járunk. Törpök, sárkányok. Főleg a 3 sárkányos mellékszálnak is elég jó a sztorija. Odin miket művelt, például csak a Valkyr-ökkel. Ennyire azért nem kéne ledegradálni.
De ezért mondtam, hogy szidjuk inkább a Fortnite-ot vagy az Xbox-ot mert még Pc-t se éri meg össze rakni a játékaik miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Carlos Padre
veterán
-
Mike
veterán
nem fogom agyilag
a UNBOX: Newbie's Adventure and Sublevel Zero: Redux
store
most két játék?A Sublevel Zero: Redux pedig olyan mint a Descent?
youtube Descent
anno az király kis játék volt
bár úgy látom, ez nem multiplayer, létezik ilyenből multis?köszi, ha vki tud segíteni
[ Szerkesztve ]
-
F_Peter
őstag
Attól még hogy láttunk ilyet nem zárja ki hogy jó legyen.
A GoW sztori elemeivel is találkozhattunk már (vagy ami nagy hasonlóságot mutat).Akinek van mondjuk egy gamer pc-je annak nem kell a karjába dőlnie szerintem, hogy ha a fent említett játékok kimaradnak.
Carlos Padre : mire gondolsz? Csak hogy figyeljem.
[ Szerkesztve ]
-
RangerFox
Topikgazda
"A GOW-nál meg ne hozzuk fel a nosztalgiafaktort, mert az csak a végén számít. "
Szó szerint a legelső jelenet a nosztalgiáról szól. Illetve arról, hogy szakít az eddig megszokott dolgokkal.
Rigormortiis: Ilyen megközelítésből az összes régebbi GoW sztoriját össze lehetne foglalni annyival, hogy Kratos megöl minden görög istent... Abban igazad van, hogy az előző részekkel ellentétben ez kevésbé pörgős, lassab folyamú sztori. Ráadásul csak egy felvezetés a következő részeknek.
[ Szerkesztve ]
-
Mike
veterán
válasz Carlos Padre #207427 üzenetére
mibe is vállalta túl magát szerinted?
kéne egy külön topik, ahol a műkedvelő játékesztéta nagyérdemű kiélhetné ilyen késztetéseit
annyira unom hogy mindig ugyanazokat a köröket futjuk a rohadt játékoknál,
egyiknek tetszik, másoknak nem, és mindig arra jövök, hogy egyesek köpködik a kedvenceimet
és annyira unom már, hogy mindig újra és újra meg kell védenem, és veszekednem amúgy értelmes emberekkel, olyan marhaságokról, hogy mi az év játéka, hogy a gow jó-e vagy a detroit, ami egyesek szerint nem is játék, rdr2 szar, stb.
tényleg kell ez?
komolyan erről kell szólnia egy ps4 topiknak? -
Moby
addikt
A minap szó volt róla: ez a Remnant: From the Ashes lemezen nem jelenik meg?
-
Mike
veterán
hagyjuk már ezt az álságos "általános vélekedés"-t! ilyen nem létezik. vagy kik az általános vélekedők? a játékteszterek, vagy a youtuberek, vagy más megmondóemberek, vagy esetleg vmi bizottság?
voltam játékújságíró, kurvára nem kell adni a véleményükre
vagy az itteni közvélekedés?
nincs olyan cím, ami mindenkinek tetszett. amióta aktívan olvasom a topikot - lassan egy éve - még nem volt olyan amiben a közösség megegyezett volna -
F_Peter
őstag
válasz Carlos Padre #207440 üzenetére
De érdekel. 😁
Én mondjuk X-en tolom, lehet más eset, nem tudom. -
-
F_Peter
őstag
válasz #30212352 #207442 üzenetére
Szerintem azért az értelmesebb hsz. - ek nem erről szóltak hogy köpködjék, vagy hogy szar vagy jó, hanem - még ha nem is lett belőle beszélgetés - felvetettek egy egy témát, pl. technikai háttér, sztorik működése, stb. Ezeket lehet meghallgatni vagy sem, de attól még hogy tetszik egy játék még lehetnek hibái és érdekes lehet. Szeretem az RDR2-t, de ha valaki leírja hogy a gunplay gagyi, akkor nem fogok ugrani hogy "hogy lenne gagyi, hiszen ez az évtized játéka".
Wesder: így van. Én kicsit így jártam. (de az új Bosszúállók filmmel is 😁).
[ Szerkesztve ]
-
#30212352
törölt tag
válasz Wesder #207444 üzenetére
Nekem a videojáték "olcsó" - nem anyagilag értem, hanem szellemileg - szórakozás. Nagyot nem hiszem, hogy csalódnék. Ellenben ha tudtok nehezebben emészthető, elgondolkodtató játékot javasolni , azt megköszönöm. Érdekes ez a videojáték ipar. Masszív potenciál lenne benne az igényes szórakoztatás kategóriájában, de borzasztóan nincs kiaknázva.
-
Wesder
félisten
válasz hombre[EU] #207446 üzenetére
Jònak tűnik.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
.LnB
titán
Divinity: Original Sin 2-vel kapcsolatban lenne két kérdésem.
-mennyire kell ismerni az első játék történetét?
-milyen egy ilyen játék irányítása konzolon? Nem frusztráló?[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”