-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
penge111
addikt
Gauntlet, ebben is van local coop, erről van valakinek tapasztalata?
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
sxxorp
őstag
PS5 Special Edition? - nyitás a mobil gaming felé? [link]
-
Mike
veterán
válasz hombre[EU] #229785 üzenetére
vagyis míg korábban legalább láttál valamit, most majd semmit, mert tűz a nap
tényleg de jó
meg a valóságban is minden ennyire fényes, tükröződő
esetleg márványpalotában laksz? -
Mike
veterán
válasz markknight #229793 üzenetére
egyetértek
szerintem az RT parasztvakítás -
Mr Bond 007
őstag
Igazából ez a jövő. Kb most ahhoz hasonlít a szitu mint anno mikor bejöttek a 3dfx kártyák meg a 3d gyorsított gamek. Elég tetemes mennyiségük rondább (simábbak, homályosabbak voltak a felületek) mint sw rendernél, de mai szemmel már röhögnénk a sw render gameken. Nem mellesleg rengeteg munkát levesz a fejlesztők válláról, mert nem kell folyton kamu fényeket meg trükköket belerakni a játékba, minden úgy megy ahogy mennie kell.
Szóval lehet széllel szemben, de nem érdemes....Távlatokban kéne gondolkodni, és nem szélsőségekben.
[ Szerkesztve ]
-
marilllyo
veterán
válasz Mr Bond 007 #229809 üzenetére
Volt már hasonló nagyszabású újítás...Nem emlékszem pontosan a technológiai nevekre, de volt a Tomb Raider-nél Lara hajával valami (TressFX), aztán a Batman Arkham Knight-nál a füst(GameWorks), na meg a Witcher 3-nál a szőr meg a kerítésszaggatás... Meg az nVidia-nak az a fiziksz extra kártyája. Legtöbb esetben jobb volt, ha ezeket a speciális effekteket kikapcsoltad a francba. Legalábbis akkor. Most meg már gondolom alap az ilyen.
Ettől függetlenül biztos megvannak benne a lehetőségek arra, hogy a későbbiekben valami könnyebb, jobb, szebb legyen. De ez még gyerekcipőben jár jelenleg.[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
Mr Bond 007
őstag
válasz sting2 #229810 üzenetére
Ezeknek ma sem a hardver szab határt, hanem a ráfordított fejlesztési idő/akarat.
marilllyo: Ez azért kicsit más kategória. Akárki akármit mond, ez a gaming jövője. Egyszerűen még kevés a hw, de ha meglesz a kellő sebesség, ezzel már fotorealisztikus játékok lesznek. Ahogyan anno x éve megjelent a 3d gyorsított grafika, ez is ugyanúgy fog felnőni.
Jelenleg elértünk a mostani technológia határaihoz játék viszonylatban. Persze lehet fokozni erőből megoldani sokmindent, de lassan már kell egy fejlettebb jobb megoldás. Ez lesz az rt. Más alternatíva nem létezik.[ Szerkesztve ]
-
markknight
veterán
Tölthetőek a PS plus gémek
-
Moby
addikt
válasz Mr Bond 007 #229812 üzenetére
Ezt senki nem vitatja. A kérdés inkább az, hogy való-e eze egy olyan eszközben jelen pillanatban, aminek a hatékonyság az egyik fő ismérve. Ha játék oldalról köüzelítjük, jelenleg az RT támogatott játékok a látványnak 90%-ban raszterből mennek, 10% RT, de pl a turingban majd akkora az RT core, mint a compute rész, de legalább a hármonegyede. Gigantikus mennyiségű tranyó ez, ami kihasználatlanul fog pihenni sok esetben, és amikor használva lesz, a hatékonysága jelentősen kisebb. Persze a nextgenbe lévő Navi-t nem ismerjük, de azt sejtjük, hogy egy lépésben hatalmas ugrás nem várható etéren. Szóval itt az a kérdés, hogy való-e egy ilyen experimental feature a konzolokba. Felhasználói-vevői oldalról. Az is érthető persze, hogy elég hosszú egy konzolgeneráció, hogy erre ne lehessen jó választ adni, de most sem "átallottak" beiktatni egy félgeneráció, csak mert elég fontossá vált a 4k korai adaptációja.
-
Mike
veterán
válasz Mr Bond 007 #229812 üzenetére
emlékszem, hogy 99-ben is azt mondom, hű ez már fotorealisztikus játék
pedig utólag nézve nem volt az
úgyhogy ezt hagyjuknem létezik? csak aztán úgy ne járj mint az IBM a 640 kbyte-tal
[ Szerkesztve ]
-
VTom
veterán
válasz marilllyo #229811 üzenetére
A kettő teljesen más.
A gameworks az nvidia zárt kódú megoldása volt, amivel piaci előnyt akart kovácsolni, de belebukott, nem kellett a fejlesztőknek, mert nem nyúlhattak bele, így nem tudtak rajta optimalizálni sem.
A RT egy általános problémára kínál megoldást, az új konzolokban egységes, hardveres gyorsítást kapnak a fények, tükröződések, megkönnyítve a fejlesztők dolgát.
Lehet savazni, de még szinte semmit sem láttunk belőle. Viszont a jövő mindenképpen ez lesz.
Az nvidia RT esélyes, hogy hasonló sorsra jut, mint a gameworks, de a konzolokban kínált megoldás biztosan megmarad.Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Mr Bond 007
őstag
"Ezt senki nem vitatja."
Pont hogy de, ha megnézed az átlag kommenteket itt is ph-n.. Sokan keverik a szezont a fazonnal. Ez nem egy csilivilli feature hanem egy radikálisan más renderelési eljárás.Szerintem úgy vannak vele hogy szépen lassan fogják több lépésben bevezetni.
Anno megint csak a 3d gyorsítós példához tudok nyúlni a Novalogic játékainál néhány elem voxeles volt (talaj, táj) néhány meg poligonból (helikopter/tank/repülő). Ott se mindjárt mindent azzal csináltak, hanem csak pár helyen ahol nagyob előnyt adott. (ahogy most pl a tükrőződések, fények)
Kicsit a villany autókhoz tudom hasonlítani ahol már ott az aksi, de még kicsi, alig van értelme (kezdetleges hibridek) aztán a mostaniak már 60km-t is elmennek, majd ha oda érünk akkor csak aksival mennek majd.[ Szerkesztve ]
-
ldave
félisten
Annyira nem követem ezt a sugárkövetés témát, de pl arra is lehet gondolom használni, hogy egy lopakodós játékban ez alapján számolja a gép, hogy lát-e engem az adott ellenfél vagy takarásban, árnyékban vagyok. Szóval nem biztos, hogy csak látványügyileg lesz hasznos ez a rendszer.
[ Szerkesztve ]
A Slime draws near! Command?
-
penge111
addikt
válasz Mr Bond 007 #229812 üzenetére
Megmondom őszintén annyira nem várom ezt a fotorealisztikus grafikát, szerintem úgy elveszik kicsit maga a játék. Attól, hogy tökre úgy néz ki majd a játék, mint a valóság, az nekem egy kicsit mehh...
Itt nyilván sokan ismerik Dragon Györgyöt, alias Gyú-t, isten nyugosztalja. Ő is azt mondta, hogy szívesebben játszik pixeles, kicsit csúnyácska játékokkal (persze jó történetű), mert így kicsit olyan mint az olvasás, neki kell elképzelnie, hogyan nézne ki bizonyos dolog a játékban...
Nem mondom, hogy ne fejlődjön, de ne legyen már teljesen reális a grafika, mert az már szinte a valóság, én meg pont eleget vagyok ottUi: de ez csak az én fétisem. Nálam is számít persze, hogy jó legyen a grafika, de én a történetet, játékélményt, zenét magasan a grafika elé helyezem a mai napig...
[ Szerkesztve ]
PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
Petreszku
senior tag
válasz penge111 #229777 üzenetére
Vikings - Wolves of Midgard, nagyon jó co-op játék. Ezt cimbivel végig is játszottuk.
Victor Vran, ez annyira nem tetszett. Nem is játszottuk végig, de ízlések és pofonok. Neked/nektek lehet, hogy tetszene.
Ami nem "hack&slash" (bár lehet, hogy az), de nekünk nagyon tetszett az a Alienation.
Amúgy ajánlom a Co-Optimus oldalt.
-
GEIL
addikt
válasz penge111 #229821 üzenetére
Pont a "játék és mese/rajzfilm" szerűsége miatt játszok inkább Fortnite-ot és nem PubG-t.....az túl "komoly" (amolyan komor zöldes-szürkés katonás hangulat....elvégre az is....).
"Játékidőben" kicsit ki akarok szakadni a való életből....legyen vicces de látványos...kössön le, legyen benne kihívás és legyen motiváció...stb stb.
Ahogy előttem is írták...a látvány nem feltétlenül a legfontosabb tényező:
Pl a legutóbbi PS+ játék a "Monster motocross" vagymi.......értem én hogy szép meg stb stb...de a Moto Racer 2 nagyobb élményt adott AGP-s voodoo 3 2000-el.....pedig hol volt az látványban....[ Szerkesztve ]
------------------------- i5 9600K - 32Gb DDR4 - RTX3060 ---------- i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 ------------------------- ------------------------- PS5 --------------- ------------- Samsung A53 5G ------------ ------------ Xbox Series X ----------------------------
-
Mr Bond 007
őstag
válasz penge111 #229821 üzenetére
Lehet nézni így is, nekem is bejön a 16 bites éra, de a fejlődés nem fog megállni.
Remélem nem szeditek le a fejem de ez a videó ugrott be: [link] (gonosz xbox ad)
Azért megvan a romantikája mindegyik generációnak amit itt bemutatnak, de mégis melyik elé ülnék le este játszani? Na ugye -
Wesder
félisten
válasz Mr Bond 007 #229825 üzenetére
Uh... Az a kék kiadàsú konzol de jól nézett ki.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
-
Mr Bond 007
őstag
Az ugye megvan hogy nem csak fotorealisztikus lehet a játék? Az összes nagy animációs film ray tracinges. (ha meglesz a kellő erő akkor real time is menni fognak) Ahogyan mai szemmel a Toy story 1 se tűnik nagy cuccnak.
-
bandi0000
nagyúr
válasz Mr Bond 007 #229831 üzenetére
+ azért megnézem azt az illetőt aki pl egy autós jàtékot nem fotorealisztikusan akar jàtszani
Xbox One: bandymnc
-
Tuomas
addikt
válasz erahurka #229834 üzenetére
Ja, képzelj el egy sims-et full realisztikusan.
Sehol nincsenek a játékban hajléktalanok, nincs ki kérjen tőled a koccintósra, nem állsz fél órát sorba a boltban, nem tolakodnak be eléd a nyugdíjasok, nem akarnak az utcán lehúzni a .......[ Szerkesztve ]
We were here
-
GEIL
addikt
válasz Tuomas #229835 üzenetére
De jobban belegondolva pl Fortnite-ban kék folyadékot iszok, hogy a "pajzsom" is feltöltődjön....aztán kapok egy fejlövést ami leviszi a pajzsomat 0-ra és ha szerencsém van akkor a HP-ből marad annyi hogy talpon maradjak és tekerjem a kezemre/alkaromra a "bandage"-et fejlövés után. Na én nem szeretnék reális játékokat...ezek így jók
Karácsonyi vacsorakor is mondtam fiamnak hogy nyomja halat is mert az is "heal"-el....[ Szerkesztve ]
------------------------- i5 9600K - 32Gb DDR4 - RTX3060 ---------- i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 ------------------------- ------------------------- PS5 --------------- ------------- Samsung A53 5G ------------ ------------ Xbox Series X ----------------------------
-
VTom
veterán
válasz penge111 #229821 üzenetére
A játékok szebbek lesznek, mint a valóság Olyan dolgokat nem látsz a valóságban, mint amit pl. egy fantasyben megvalósítanak majd.
Idave: Előbb-utóbb biztosan eljutunk ide is. Szerintem ehhez kell még legalább egy generáció.
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
Carlos Padre
veterán
válasz markknight #229780 üzenetére
Az árnyék, önárnyék és visszaverődés (és a tükröződés, de az alap) sokat segít az élethűbb garafikán, a legfejlettebb játékok animációinak renderje sem éri el az első Toy Story minőségét, nézd csak meg, pedig nem mai film. Főleg a szájon veszed észre rögtön.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
ldave
félisten
-
GEIL
addikt
válasz ldave #229846 üzenetére
Arnyéka túlnyúlik a "sarkon" pl....miközben ott camppel az ellenfél egy ház sarkánál.
quake 3 arena-ban is vannak dinamikus árnylékok...fortnite-ban is....én arról nem tehetek hogy sok "fps huszár és vérgémer" kikapcsolja őket és nekik nincs ez a "segítség".
[ Szerkesztve ]
------------------------- i5 9600K - 32Gb DDR4 - RTX3060 ---------- i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 ------------------------- ------------------------- PS5 --------------- ------------- Samsung A53 5G ------------ ------------ Xbox Series X ----------------------------
Új hozzászólás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen