-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
F-ECT$
titán
Én általában 3 féleképp állok a Trophykhoz:
-Van olyan játék, ahol meg akarom csinálni őket mert kihívás.
-Volt olyan, ahol jó volt a játék, végigértem a sztorin, de még játszani akartam vele, így jól jött, hogy egy célért játszhatok, nem csak céltalanul bolyongok.
-Volt olyan, ahol már megvolt a platina, mégis tovább játszottam és gyűjtögettem dolgokat, mert még nem akartam elengedni.[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
.LnB
titán
válasz Carlos Padre #231101 üzenetére
Ingyen van, két kattintás kb. Döntsd el magad.
Mondjuk az érdekelne, hogy a Topikgazdi szerint az mér off hsz.. De akkor már ezt is offba teszem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
wierra
senior tag
válasz S e t h #231062 üzenetére
Pedig csak az első 3-4-7-8 óra nehéz a soulsborne játékokban...utána kicsit nehezebb.
Viccelek. Ha ráérzel a timingra és elfogadod, hogy nem vagy terminator, akkor hamar lendületbe lehet jönni."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
Zoleee83
addikt
"Unalmas. Ismétlődő"
Ezt elmondhatod a Death Strandingről is, én most a story felénél tettem bele +30 órát, hogy ne a stáblista után kelljen összegrindelni' a platinához a
."Legend of Legends.-et"
Mert mi történik ilyenkor story nélkül: vidd el A-ból B-be a cuccot, szóval ha ezt a végén kellene nem biztos hogy megtenném, amellett hogy imádom a játékot, és jó olvasgatni benne a mit-miért dolgokat. És nyilván enélkül esélytelen vagy a platra.
Pontosan ugyanez igaz a számodra nem sokat jelentő összes AC-ra is.Szerk.:
@erahurka -
Én is élvezem a plusz szállításokat mert agyalni kell, mi fér el és mi nem, van benne kihívás bőven, pláne ha nem használok kötélpályát, de akkor is ugyanaz a helyzet mint bármely más grindelésnél, repetitiv, max a csomagok nevei másak. Annyi pozitivum van benne, hogy jön 1-1 mail, és elolvashatod, ami hozzátesz a történethez. @ LnB - Nem hagyom a végére, így hardon menet közben komolyabb kihívás, és pont így szeretem.
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #231108 üzenetére
Azért az a Pókember egy jó játék. Van hangulata. Jó dolog röpködni a felhőkarcolók között. Például szerintem a Arkham Knight-ban közel sem ennyire élvezetes, fluid a közlekedés. Na nem akarom egymással szembe állítani a két játékot. Engem a Póki (meglepő módon) elkapott valamiért. A sztori is jó volt. Szerintem a mai AC-kben, Middle-Earth-ökben nincs ilyen értelmes sztori. Vagy igen?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Gyakorlatilag az összes játékban pont ugyanazt csinálod az utolsó órában, mint az elsőben. Meddig lesz ez még mércéje a jó, vagy bármilyen játéknak?
Játékokról meg nem olyannal kell dumálgatni, aki egy szerinte is unalmas játékkal képes 160 órát, mert annak vagy nincs ki a négy kereke, vagy annyira szar az élete, hogy unatkozni is jobb, mint amit az unatkozás helyett csinál. Bár én inkább arra gyanakszom, hogy ő vagy neked mondja ezt, közben rohadtul nem unatkozik, vagy (és ez a legvalószínűbb) te interpretálod magadban az elmondottakat így. -
.LnB
titán
Jah én beszélem be magamnak azt ,amit ő a saját szájával mondott. Logikus. Sőt én beszélem belé, hogy mondja ezt nem?
Azt mondja egyébként erre, hogy ez már megszokás. Eddig is végigjátszotta a ezeket a címeket. És el van velük. Ő kimondottan örült is ennek a Ubisoft féle pass-nak.
Tavaly játszottam 55 különböző játékkal. És biztos volt köztük olyan, ami szarabb mint bármelyik új AC mondjuk. De inkább kockáztatok, és néha belefutok szarokba. Mint, hogy játsszak 100 órát egy átlagos címmel. Inkább adtam esélyt egy Persona-nak, Nier-nek. És simán el tudtam engedi a (jellemzően Ubisoft) tucat címeket.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
>És el van velük.
Ha elvan velük, akkor unatkozik? Az unalom egy emóció. Egy olyan szintje, amiből az ember természeténél fogva menekülni igyekszik. Az elvagyok vele és az unom nem összeegyeztethető. Ha nem lenne jó neki, nem csinálná SZÁZHATVAN órán keresztül. Szerintem ezzel te is tisztában vagy, kényelmetlen, hogy ilyen low levelben beszélgetünk.
>Mint, hogy játsszak 100 órát egy átlagos címmel.
Ez vilinger, ezzel semmi baj nincs. Én azért játszok vele, mert ez nekem több, mint egy átlagos cím. Ha nem az lenne, mással játszanék. Lenne mivel, lesz mivel, olyan hosszú a várakozók listája, hogy sosem fogok a végére érni.[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
A történet nem lehet unalmas? Szerintem a HZD története unalmas, mégis végigjátszottam.
De most te azt próbálod bizonygatni, hogy hazudok. Csak azért, hogy szidhassam az Assassins Creed-et, amivel te olyan jól elvoltál.
Nem. Nem erről van szó. Van olyan ember, aki őszintén tud nyilatkozni dolgokról. Akár akkor is, ha esetleg a saját ...szát csalánnal veri. Baromira ráér, baromi sokat játszik. És ez a véleménye. Emberileg nem sérült az illető vagy ilyesmi.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
Az AC-k története a rengeteg részből - még nekem is, aki kedveli a szériát - elég széles skálán mozog. Az Ody sztoriját én sem tartom kiemelkedőnek. Vannak ettől sokkal-sokkal jobb sztorival megáldott játékok. Azt nehezen tudnám körülhatárolni, hogy mit is jelent pontosan a történet, mert a történetben felbukkanó karakterek, és cselekmények egy része a korszaknál fogva is érdekesnek tartom. A föhős története nekem sem túl érdekes. Mondhatni sablonos.
/talán ezt is leírtam már: az AC széria Ezio óta nem tudott kitermelni egy igazán érdekes főhőst. De ha már pont te hoztad fel: engem szopókembernél sem kötött le túlságosan a sztori. Nem is igen tudnám felidézni, pedig platinára vertem. Ennel ellenére (vagy ezzel együtt) rohadtul élveztem a játékot.
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
És? Most mit csináljak? Hogy jön ez ide? Nekem nem kell védened az AC-ket. Tiszában vagyok a szorikkal. Főleg az első pár részével. Ott még jó volt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
hyggelig
senior tag
Kedvenc játékaim:
1. Assassin's Creed Odyssey: 142 óra
2. Persona 5: 109 öra
3. Marvel's Spider Man: 59 óraEgész évben: 106 napot játszottam
634 órát helyben, amelyből 11 óra volt a leghosszabb idő egyben.
Vasárnap esténként játszottam legtöbbet. -
Frod
addikt
A Middle-Earth-ökben - a Nemesis-rendszer mellett - a harcrendszer ami zseniális. Mármint nem valami kiemelkedő, a sima kétgombos Arkham-féle támadás/kitérés, de elképesztően fluid és a végére elképesztően brutális lesz, amikor már annyira fel van tápolva a karakter, hogy egy ork hadosztály sem állítja meg. Rengeteg aktív és passzív skillt lehet kioldani. (pl egy jól sikerült parry-nél a sima közkatonát reflexből kivégzi, stb)
A sztori nem nagy szám, a grafika elmegy. Egyszer jó volt kipörgetni mind a kettőt, de nem venném elő őket többet.
Do you see the white shadow?
-
Bad Pritt
félisten
Változó. Szerintem az Origins (Odyssey-vel nem játszottam még sokat) kb hasonló fősztorit kínál, ugyanúgy nyílik meg a világ, elég változatos tud lenni. Amiben sokat fejlődött a korábbi Ubi játékokhoz képest, azok a mellékküldetések, van néhány kifejezetten kiváló szál, de még mindig elég sok a fetch quest.
A korábbiak közül a Syndicate, Unity nem túl erős sztoriban, vannak azért érdekes küldetések, de nem nagy durranás, a Black Flag nagyon jó, az Ezio Collection meg még jobb, csak ott már cserébe a játékmenet rozsdás. A Middle-Earth-ök sztoriban nem olyan faszák, de a gameplay meg a világ nagyon jó, még ha nem is autentikus, ezért hasonlít a Spider-Man-re.
Én amúgy az Originst (vagy az Odyssey-t) nem tenném olyan sokkal a Spider-Man alá, egy jól összerakott, masszív csomag mindkettő, szóval ha valaki megkérdezi, hogy mivel játsszon, mert végzett a Spider-Mannel és nagyon tetszett neki, akkor tuti azt is felvetném.A probléma ezekkel a játékokkal szerintem egy alapvető eltérés a játékdizájn terén a fejlesztők és a tényleges végigjátszás a játékosok részéről: míg a játékosok nagy része úgy tolja ezeket, hogy főszál->mellékszálak->gyűjtögetnivalók és így tényleg baromi soknak tűnik a gyűjtögetés, addig a fejlesztők ezt úgy gondolják sokszor, hogy miközben haladsz a sztoriban, aközben szedegeted össze a cuccokat, megoldasz pár feladatot és így alakítod a játékot.
Az Arkham Asylumban pl nincs sok gyűjtögetnivaló, de ha valaki végigrobog a fősztorin, akkor utána rohadt unalmas tud lenni összegyűjteni minden szart és sokan a Spider-Mant is így tolták. Volt egy youtuber, végigment 6 óra alatt a játék sztoriján, utána mellékküldik (azok is ugye egykaptafa challenge-ek tulajdonképp, bele lehet unni) és utána gyűjtögetés, minden galamb, minden táska, minden épület, minden autós üldözés/rablás/útlezárás... hát így én is megunnám.Én nem akarlak amúgy győzködni, tudom, milyen ellenérzéseid vannak, csak pont az AC Origins jobb és más annyival, hogy megállja a helyét az ilyen open world játékok között, még ha a korábbiak ma már annyira nem is.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Mrdevil
addikt
Gyerekek nekem még mindig ezt a 18 éves nem vagyok baromságot írja a ps stat. Ez ennyi már akkor?
-{PoH}- Patriots of Hungary - Tatyla and Friends ( TaF ) Hardcore PS5 klán.
-
.LnB
titán
Mutattam neki a kommentedet. Nevetett. De azt mondta, hogy nem kívánja kommentálni. 😁
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
RangerFox
veterán
Az a baj a te hozzáállásoddal, hogy a sztorit helyezed középpontba és fő kritériumként határozod meg azt egy AC játéknál... Ami alapból egy jó megközelítés, hiszen a sztori kulcsfontosságú egy single player játéknál. De az egész AC sorozatot leginkább a Once Upon a Time in Hollywood filmhez tudnám hasonlítani (csak hogy aktuális címet említsek). Egy élményfilm, ami arra épít, hogy visszarepítse a nézőt a hatvanas évekbe, és az ebből származó élmény által szórakozik a néző a film során. Az AC ugyanezt csinálja: visszarepít különböző történelmi korszakokba, találkozhatsz meghatározó történelmi személyekkel, akikről anno középsuliban tanultál, valamint aktívan részt vehetsz a híres történelmi eseményeken. És mindezt autentikusan lemodellezett környezetben teszed. Ez hatalmas élményt tud adni, ha vevő vagy a témára. És ha a harcrendszer tetszik, és kedveled az open world címeket, akkor mindezt összegyúrva a jó sztori hiányának ellenére is egy jó játékot kapsz. (Mondjuk 7/10, ha pontosítani szeretném a "jó játék" kifejezést.)
-
.LnB
titán
Ja tényleg. Mondta, hogy nem volt 160. Csak 100 körül.
szerk.: Így már jó.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz RangerFox #231125 üzenetére
és Bad Pritt -nek is válasz ez:
Az Origins-t próbáltam. Ott meg is pecsételődött a dolog. És a baj valószínűleg az volt, hogy nem sokkal 120 órányi Witcher 3 után álltam neki az Origins-nek. És nevetve konstatáltam, hogy az egy Ubisoft féle próbálkozás a Witcher 3 másolására. Ami engem egyáltalán nem győzött meg.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
Úgy értette, hogy én nem vagyok partner. Engem (próbál) fikáz(ni). Csak, hogy leessen neked is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Moby
addikt
>Ubisoft féle próbálkozás a Witcher másolására
Egy ilyen kijelentés még olyantól is butaság lenne, aki nincs benne a videójátékokban. Az AC-k alapreceptje jóval korábbi, mint a witchereké (pontosabban a witcher2-é, mert az 1 jelentősen különbözik ezektől), és az elődeitől maximum abban különbözött az Origins, hogy a harcon módosítottak. Csak az meg pont nem a witcherre hajaz. Sem a módosítás előtt, sem azután.
-
.LnB
titán
Az AC-k nagyon nem OW-nak indultak. És én tényleg ezt láttam benne.
Miután elkezdett kifulladni a cím, újragondolták. És szerintem egyértelmű, hogy honnan merítettek ötleteket. Ami nem is baj.
És ezt a kijelentésemet tartom is.De én eskü a W3 után próbáltam. Szarul jött ki akkor. A Logout bejegyzésem szerint is 17.09.07-e fele fejeztem be a W3-at (a sztorit). Utána még játszogattam vele azért. Rá nemsoká jött a Origins.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
válasz hyggelig #231136 üzenetére
De most ha ezt elfogadnám (végigjátszva az Origins szerintem nincs alapja), akkor ettől rossz lesz? Rosszabb, mint a Witcher 3, de nem lesz ettől még rossz játék, rengeteg jó ötlet van benne és olyanok is, amik pl a Witcher-ben nincsenek.
(#231135) .LnB: értem én, csak azt nem, hogy ettől miért lesz rossz. Most pl a Dark Souls 3 után álltam neki ugyanígy a Fallen Ordernek és rosszabbnak is tűnik, de még így is egy élvezetes, összelopkodott játék marad.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Carlos Padre
veterán
válasz RangerFox #231125 üzenetére
Ezt magam sem tudtam volna jobban leírni, tényleg igy van. Valami rém bugyuta sztorin keresztül (génekből kiszedett emlékek és vr, lol) mutatnak be érdekes világokat. Igaz majdnem földbe állították a szériát, de az utolsó két résszel jó úton indultak el, az egyiptomi nagyon tetszett (be kéne már fejeznem végre :D), és a görög is nagyon érdekel.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #231137 üzenetére
Azt írtam, hogy rossz? Átlagost írtam. Vagyis azt akartam.
Az "Ubisoft szarjai" kijelentésem nem feltétlenül az Assassins Creed játékokat takarják.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Moby
addikt
válasz Bad Pritt #231134 üzenetére
A witcherek irodalmilag zseniálisak. És ez csak részben Sapkowski érdeme. Minden egyes mellékszál lebilincselő, fordulatos, sokszor meglepő, stb. És nem finomkodik. A világ zseniális, a zenék stb. De akinek nem jön be a középkori fantasy, annak nem fog tetszeni, hiába minden jósága. És az sem tökéletes. A harc..hát ugye, mondjuk úgy funkcionális. Rengeteg lehetőséget rejt az olajokkal, varázslatokkal, de úgy alapvetően a megvalósítás nem túl acélos. Kissé ilyen szurkodjunk a levegőt, kissé súlytalan, kissé talán ügyetlen is. Mindezzel együtt nem véletlenül van itt ennyi toplistán. AC-k nem nagyon kerültek toplistára.
-
RangerFox
veterán
Ezt teljesen megértem, nem is akarlak győzködni, csak egy másik oldalról közelítettem meg a dolgot. Én is hasonlóan voltam a Witcherrel, a HZD után ültem le elé, és grafikában, harcrendszerben, lovaglásban rosszabb élményt adott, és mivel a világa se vonzott be, ezért elengedtem... Most a sorozat miatt újra megvettem, adok neki még egy esélyt.
Szerintem elengedhetetlen egy open world címnél, hogy a játékos fel akarja fedezni a játék világát, hogy időt akarjon eltölteni benne, máskülönben nem fogja élvezni. Pont ezért hagytam abba pl. a Mad Max játékot, hiába hasonlított a játékmechanikákban az AC/Middle Earth játékokra..
wesder: Én is ott hagytam abba, de már majdnem egy évet pihentettem, lassan ideje visszanéznem a játékba.
-
#10186752
törölt tag
-
Bad Pritt
félisten
Ez igaz, bármelyik AC fényévekre van a Witcher-től, csak Spider-Man jellegű játékoktól eljutottunk a Witcher jellegű játékokig, azért a kettő között rengeteg hely van szerintem és az open world-ök többsége inkább az előbbinek lehet konkurenciája méretben, kidolgozottságban, sztoriban, stb.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Moby
addikt
válasz Carlos Padre #231138 üzenetére
Az AC-knek nem az a legnagyobb bajuk, hogy történetben nem tudnak jót felmutatni, hanem az, hogy saját magához képest nem tud meglepőt mutatni. Minden egyes AC egy remek kor és város/építményszimuláció. Hiába egyre nagyobb a térkép, egyre nagyobb a terület, olyan sok jön belőle, hogy ez sem tűnik akkora dobásnak évről-évre. Most tudtuk meg, hogy jön a Ragnarok, de pontosan tudjuk, nagyon pontosan, hogy mit fogunk kapni anélkül, hogy egy kockát láttunk volna belőle. Persze végig fogom játszani azt is, de közben azért könyörgök magamban, hogy lepjenek már meg valamivel.
-
Moby
addikt
Nem tudom hogyan láttad ezt benne. Már az első része is az volt. Keményen. Bár az még eléggé ilyen kísérletféle volt egy új IP-nak. Az elején még a méretek miatt nem lehetett nyitott világról beszélni, injkább akkoriban a sandbox kifejezés élt. Aztán ahogy jöttek a részek, úgy nőtt egyre nagyobbra a bejárható helyszín is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EAFC 25
- Synology NAS
- Call of Duty: Black Ops 6
- Vigneau interaktív lokálblogja
- A hazai hitelkártyák használata és visszatérítései
- Külpolitika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Honor 200 Pro - mobilportré
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest