-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
syler123
veterán
Jól értem ha a Season pass-t megveszem a Life Is Strange-hez, akkor lényegében megvan az első évad. Úgy látom az első rész ingyenes. Egy 1000-es nem rossz ezért a játékért.
-
marilllyo
veterán
Nédd'a főkandúr micsoda clean killt nyomott...
Doom 3 Revenant Clean kill nightmare - youtube.
/mondjuk nem értem ezt az rotyika videófelbontást... /Sírni tudnék...
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
erahurka
félisten
Controlban hogy a francba lehet legyőzni a repkedő ellenfeleket????????? Ha megdobom valamivel kikerüli, erre rámküld kettőt pajzzsal!!!!!% HOGYY??????ÉDFHn,f- Q H
?Most törném ripityára a lemezt ha nem digitálisan lenne meg. Körberak a legkeményebb ellenfelekkel, átlőnek a pajzson, mégis mi a francot csináljak?????
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz erahurka #233259 üzenetére
Kész letöröltem a francb, nevetséges amit csinál ez a rakás szar. Körém teszi a legerősebb ellenfeleket, megpróbáltam visszarepülni az előző platformra, onnan lődöztem őket, erre átugrottak ide a sziklás repkedők, megpróbáltam fedezékbe futni, de CSONT FEKETE VOLT MINDEN NEM LÁTTAM SEMMIT ÉS LEESTEM!!!!! RAKÉS SZAR!!%+!+ZREdfrhip
úá qroúánÉs a kedvencem, hogy nem antennánként van checkpoint.......... Újra az elsőhöz dob vissza, ami atom szemét rohadék a gömbbel, ami gyógyítja az ellenfeleket, amik egyébként mind azok a rohadék rakétások......
[ Szerkesztve ]
-
-
Wlac
Ármester
válasz erahurka #233263 üzenetére
Erről a PS3-as Spec Ops: The Line jut eszembe, ahol volt egy olyan rész, amikor egy egyenes folyosón kellett rohannunk, mialatt egy helikopter lőtt. A kapott sebzést teljesen random volt, nem lehetett kiszámítani vagy védekezni ellene, azonban FUBAR fokozaton 2-3 lövéstől meghaltunk. Teljesen szerencsealapon ment, hogy mikor kapjuk be a lövést és mikor nem. Ha jól emlékszem, olyan 4 órán keresztül próbáltam azt az egy szakaszt. LINK
“A száz év az emberi hülyeség monumentumainak eróziója szempontjából csak egy röpke pillanat.” - mazur
-
erahurka
félisten
Én könnyűn játszottam PC-n, nem rémlik semmi kihívás belőle. Persze nyilván mert könnyűn játszottam. De remek példa arra, hogy lehet egy 10 órás sztorijú játékot meggyűlöltetni valakivel egy elvileg 10 perces résszel.
Controlt is simán lehúznám már a legkönnyebb fokozatra, de elvileg dinamikusan állítja a nehézséget. Nálam mondjuk valami beakadhatott, mert egy ideje nem ment lejjebb a mélytorkos fokozatról.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz ProEvoFan #233267 üzenetére
Azt még mindig jobban elfogadom, hogy van az a stílus, és akkor annyi azt kihagyom, mint amikor normális játéknak álcázzák a bukkake partit.
(#233268) Kvelstadt: Nekem az a taktikám, hogy olyan fedezéket keresek ahol nem találnak el, és valahogy ledobálom róla a pajzsot, és addig lövöm míg át nem vehetem felette az irányítást.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz ProEvoFan #233270 üzenetére
Hát a Bloodborne nem volt olyan vészes ebből a stílusból szerintem, azt végig is játszottam.
Na sikerült ez a mocsadék Control, az első antennát harc nélkül négyzeteltem, a másodiknál kinyírtam mindenkit aztán újraspawnolt a második hullám valamiért, a harmadikat meg megint harc nélkül csináltam meg
-
Rage47
veterán
válasz erahurka #233272 üzenetére
Ezek a játékok mind arra mennek, hogy szívassanak. Bloodborne, Nioh sem nehéz, de vagy a kameraállás szopat, vagy a hátad mögül kiugró ellenfél, vagy épp lelök valami a szakadékról és halál. Értelmes játékoknál van egy egyensúly, de köszönhetően a FromSoftware-nek egyre több játék kezd elmenni a szopatásba, mert azt lehet streamelni meg menő, mert "nehéz".
Nioh-val játszogatok mostanában, de rezeg a léc... -
válasz ProEvoFan #233267 üzenetére
A Nioh-t szerintem ne keverjük ide. Ott az első pillanattól kezdve olyan a játékmenet és szerintem az egyik legzseniálisabb harcrendszere van attól függetlenül, hogy nálam is okozott pár ősz szálat a szakállamban. Majd talán a Tsushima olyan lesz ami abban a settingben könnyebb játékmenetet biztosít.
Ami gond egy játéknál az amikor a nehézség nem egyenletes. Amikor meg van a ritmus és egyszer csak hirtelen váltanak. Ott volt a Ruiner, 1-2 boss hirtelen nagyon nehéz volt, de ott az újravariálható skillfával remekül kompenzálták ezt. A ThroneBreaker legutolsó összecsapásától agyérgörcsöt tudtam volna kapni, pedig addig elég jól haladtam, de ott már nem nagyon volt mit csinálni. A legtöbb RPG elemekkel operáló akciójátékban gondot okoz ha más irányba fejlesztesz egy karaktert, amit nem tudsz utólag finomítani az adott szituációhoz.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
nagyúr
Tegnap felraktam az NFS 2015-ot, ha mar van 1 honap EA Accessem. Hat mit ne mondjak, ez iszonyat gagyi
-
erahurka
félisten
válasz vonSux #233273 üzenetére
Visszaraktam és befejeztem. De azt hittem az az antennás rész a vége már, erre betesz a legnagyobb szopatógödörbe és rámzárja a dildókkal teletűzdelt tetejét! Mi az a piros hely ahol egymillllliárd ellenfél jön rám? Nem elég hogy nehéz, még rohadt unalmas is. Így kell a végső bossfightokkal tönkretenni egy amúgy jó játékot.
-
Rage47
veterán
válasz hombre[EU] #233283 üzenetére
BB-ben volt olyan, hogy megyek be az ajtón és már rám is ugrik egy zombi és megöl kész.
-
Rage47
veterán
válasz hombre[EU] #233285 üzenetére
Mindegy, ez ilyen, beletörődtem
Csak az nem tetszik, hogy ragályos ez a stílus. -
sp8787
addikt
válasz hombre[EU] #233285 üzenetére
Mondjuk nem mindig tudsz am backstep-elni. Kinyitod a bossroom ajtajat es egybol radugrik az Undead Giant. Na az egybol replay.
-
hombre[EU]
veterán
válasz sp8787 #233289 üzenetére
Jó, kivétel erōsíti a szabályt
De a Niohban is, már az elejétōl az ajtónyílás túloldalán ott lehet az enemy. Ezért körbeforgatod a kamerát mielōtt belépsz vagy rollolsz... Ha tizedjére belesétálsz ugyanabba a pofonba akkor nem biztos,hogy a játékban van a hibaLife, Uh, Finds A Way
-
hombre[EU]
veterán
válasz Rage47 #233286 üzenetére
A From mondjuk a ló túloldala, én jókat tudok rajta röhögni,ha beszopok valamit
Én meg örülök,hogy kicsit visszatérnek a gyökerekhez,mert a videójátékok dns-ében van a kihívás (arcade gépek). Mára nagyon elpuhult, az easy fokozattal nincs bajom, de már a nehezebb fokozatok sem jelentenek kihívástLife, Uh, Finds A Way
-
Kvelstadt
veterán
válasz erahurka #233280 üzenetére
Ez az ami az ending után van ha vissza belépsz a játékba?
Mert ott nekem is volt pár köröm váladztékos szavak kiséretében.
Azt a kőtörmelék pajzsot én csak a legvégén a trofi miatt húztam ki. Viszont az ellenfél átálitós skill az hasznos volt.
Kérdésedre visdzatérve, nekem sem annyira tetszett hogy a játék azzal operál hogy rádspameli az ellenfeleket."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Lovro Joe
tag
Sziasztok!
Nem tudom hogy jó helyen érdeklődöm, de ma sikeresen elnyírtam géptisztítás közben az egyik kábelt a mellette lévőt meg sikerült megsértenem!
[kép]Valaki tud segíteni vissza forrasztani? Előre is köszönöm! Üdv.
Ps4 pro adp-300cr
[ Szerkesztve ]
-
Wesder
félisten
Új hozzászólás
- Belsős ügyek: megújult a Logout.hu!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Raspberry Pi
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Úgy tűnik, hogy jön a Horizon Zero Dawn Remastered
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen