-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
Bad Pritt
félisten
Persze, csak a CoD nagyobb létszámú meccseket pörget respawn rendszerrel, kevésbé tűnik ki, ha egy-egy ember hülye vagy troll, a BF-nél meg végképp ki lehet szűrni az ilyeneket. El is gondolkoztam, hogy mennyivel szarabb lenne a taktikai része a Siege-nek, ha nem lenne friendly fire, ez nagyon alap a játékban.
Az MM-hez hozzátartozik, hogy mit kezd a játék a kilépkedőkkel, TK-zókkal, feltölti-e a csapatokat, ha valaki kilép, ilyesmi. Nálam is befigyelt már a sok perces várakozási idő, ez tuti valami bug csak a matchmaking rendszerben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
Persze, hogy sokkal több a casual. És ez nem is baj. De vannak komolyabb játékok is szép számmal. Én azzal csak azt akartam mondani, hogy a CoD egyszerű játékmechanikája engem nem sokáig szórakoztatott.
(#235551) Bad Pritt
Akkor olvass bele a MW topikba, hogy mit szólnak a S&D játékmódhoz, hogy ott az a híg közösség mire képes. Kevesen játsszák. Mert olyan a scene...A Siege mint játék szuper. A közönséggel van a baj. Mint mindenhol máshol. Csak a Siege játékmenete az nem tolerálja a hülyéket.
Na mindegy, én élvezem. Ha nem is felhőtlenül. De hétvégén is jókat játszottam. Néha előfordulnak velem is bosszantó dolgok, csak én nem idegeskedek rajtuk. Ha meg felhőtlenül szeretném élvezni, akkor vissza PC-re, és keresni kellene még négy társat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
válasz ldave #235556 üzenetére
Melyik része dominánsabb, a pve vagy a pvp? Néztem videókat, de csomó montázs, ami kiemeli vagy az egyiket, vagy a másikat. A hangulata nagyon atom, csak azért megérné kipróbálni, csak nem tudom, mennyi tartalom van benne hosszú távra.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ldave
félisten
válasz Bad Pritt #235558 üzenetére
A játék eleje főleg pve. Elég nagy a térkép és ha jól tudom 12 játékos van rajta, szóval az elején kicsi az esélye, hogy belefuttok másik csapatba. Aztán ahogy haladtok a célpont felé, úgy ennek növekszik a valószínűsége, a vége, amikor már esetleg mentek kifelé, az meg már szinte csak pvp.
A Slime draws near! Command?
-
saelin
veterán
válasz Bad Pritt #235537 üzenetére
Free weekend után nekem is a toxic community maradt meg csak. Végül ki is léptem inkább, mert mi az hogy a meccs elején a csapattársaim halálra lőnek? Azt sem tudtam merre vagyok és ezzel köszönt a játék. Nem bírom az ilyet. Rengeteget mmo-ztam (most is megyeget a ffxiv online), Overwatch, Sw Battlefront 2, Fortnite battleroyal, de egyikben sem tapasztaltam ilyet. Szerintem undorító az ilyen viselkedés.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Bad Pritt
félisten
válasz saelin #235560 üzenetére
Azért, mert egyikben sincs friendly fire. Amelyik játékban van, ott ez hozzá tartozik valamilyen szinten, más kérdés, hogy a játék hogyan bünteti. World of Tanks-es példám van csak, ott nem szaroztak a ruszkik, akár hónapokra is kitiltotta a fizetős játékosokat is, ha b*szakodtak, ráadásul volt egy "okos" rendszer benne, pl ha valaki begurult eléd, miközben lőtted az ellenséget (tehát érzékelte, hogy a line of sight megtört egy csapattárs által), akkor nem is büntetett, ez egy remek rendszer amúgy, de az elején még kihasználták és úgy tk-ztak, hogy vonalba álltak. Tehát érted, arra volt ideje meg energiája a féregnek, hogy kimatekozza, hogy hol az ellenség, hol van az a friendly, akit ő meg akar lőni és úgy helyezkedett, hogy ezt büntetlenül megtehesse. Agyrém komolyan.
Itt R6-ban nem tudom még, milyen szankciók lehetnek, mert egy piros feliraton kívül mást nem láttam még, de itt nyilván látványosabb, mert csak öten vagyunk, egy direkt vagy eltévedt lövés elég és kvázi 20%-kal csökkented a saját csapatod esélyeit...[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #235562 üzenetére
Így: [link]
Ha egyszer lelőnek, akkor választhatsz, hogy szerinted direkt volt e, avagy sem. Ha direkt, akkor a társ kapja a RFF jelölést, és onnantól nem sebezhet társat.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
saelin
veterán
Ha jól értem az RFF aktiválódása után a már rám irányított lövések sebzését a csapattárs kapja? Ez annyira nem hangzik rosszul, de akkor is ott van, hogy egyszer be kell kapni a bullying-ot. Ha lesz free weekend megint, akkor teszek vele egy próbát és videóra is veszem mi történik.
Bad Pritt
Jogos. Egyik általam felsorolt játékban sincs friendly fire... szerencsére. Ha lenne szerintem ugyan az lenne mint R6S-ben. Bele sem merek gondolni."It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #235564 üzenetére
Scoreboard-on látszik ha valaki RFF-be van, még az enemy is látja.
Ha téged lőnek, akkor csak neked, balra felül megjelenik egy kis ablak. A kontroller középső érintő panlejét megnyomva tudsz szavazni, hogy direkt volt e szerinted, avagy sem. Mindig az az egy játékos dönti el akit lőttek.
Én volt, hogy besétáltam valaki elé, és lelőtt. Nyomtam, hogy nem az ő hibája. Kezdőn ki akartam lőni a kamerát, besétált a csapattársam, fejbe lőttem ő se jelentett. De alapjában jelentenek ha valakit TK-zol. Volt amikor a gránátomba szaladt bele a társam, volt, hogy simán csak belépett elém, amikor lőttem az enemy-t.. Többnyire nem képesek felmérni, hogy miért TK-ztam, de ez benne van. Én még sose lőttem le senkit direkt, ez a lényeg.
Így van. Ezért se a TK-t tartom a bajnak, hanem a leavelést. A 189 meccsem alatt, kettő direkt TK-ra emlékszem az irányomban. Persze körülöttem többször látom. Vagy az enemy-nél, vagy a csapattársaimnál. De engem valahogy nem lőnek..
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
Na ez így szerintem egy korrekt rendszer. Meg most néztem egy videót és van ban is, 30 percnél kezdődik TK-ért, a határ gondolom a csillagos ég.
Kilépés szerintem is nagyobb baj és sokkal többször van. Mondjuk ez a round-alapú multi átka volt mindig, ahogy emlékszem.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
saelin
veterán
Azért a leaver-ektől is lehet agyérgörcsöt kapni. Emlékszem anno LOL alatt volt hogy majdnem ketté fejeltem mérgemben a notit! Tiszta jól álltunk, megölte a dps-t az ellenfél jungler-e többször is, mert volt olyan zizi hogy belement az 1v1-be. Végül kilépett és utána szenvedtünk egy sort mire megnyertük. Ha jól emlékszem a meccs több mint egy órán át tartott. Kegyetlen macska-egér harcok voltak ott. Hiányzik is, meg nem is az a játék!
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Deck
titán
válasz Carlos Padre #235568 üzenetére
COD-ba is toxic a közösség. Chat és a Voice Chat is tiltva van nekem benne. Így csak a játékkal kell foglalkoznom.
PS5
-
Carlos Padre
veterán
A matching a játék legnagyobb rákfenéje, játszottunk végig ranked! meccset 3v5-ben nem egyszer, a csúcs 2v5 volt. Meg persze hiába ranked akkor is összedob diásokkal ha nálatok nincs még goldos sem. Meg a smurfos boostolás. Meg hosszan tudnám még sorolni. Most már kicsit jobb, mert legalább a tk-zást büntetik végre, de a hátam közepére nem kívánom púpnak azt a szart.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Bad Pritt
félisten
Ez szerintem ma már alap (sajnos).
Inkább bukok egy-egy meccset, mert nem hallottam a segítséget, minthogy a maradék 99% fejhangú toxicitást elviseljem.
Ezért is zseniális amúgy az Apex Legends ping rendszere, egyszerű, intuitív és mindenki által érthető. Ezt is tudják idegesítően használni, de valamiért ritkán spammelnek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #235572 üzenetére
Igen, az jó. Ezért is veszik át majd Siege-be is nemsokára: [link] Six Invitational-on jelentették be ezt is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Carlos Padre #235577 üzenetére
Megnézted a videót? (Akkor nem írtad volna ezt.)
És lesz repu system is, azt előbb elfelejtettem írni. Így elvileg a gyökerek bekerülnek majd egy nagy "erdőbe" ahova valók, ahol sok a gyökér. Aztán TK-zhatják egymást naphosszat. Mondjuk ezzel kapcsolatban vannak kételyek még, de jön majd.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Deck
titán
Figyelem! Ne kattintson az alábbi link-re (youtube) az aki nem érti a poént! [link]
Én szóltamPS5
-
Bogyi007
veterán
Ebben a generációban nem mondhatnám hogy sokat multiztam bármely platformon, előző generációban viszont rendszeresen de egyáltalán nem volt jellemző egyik oldalra sem hasonló viselkedés...
Ennyit változott volna a világ?Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
.LnB
titán
válasz Bogyi007 #235580 üzenetére
Mindig is így ment. Csak az elején én sipákoltam így, most meg eltelt jó pár év, és én hallgatom. Vagyis nem, mert minden multi játéknál "mute"-tal kezdek.
Viszont nekem volt egy pont amikor teljesen átértékeltem ezeket a rage-eimet. És átgondoltam a dolgokat. Na ez nagyon sok embernél kimarad.*Az meg a másik, hogy komoly skilles playerek szóba se állnak veled, ha ilyen idióta vagy.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Carlos Padre #235584 üzenetére
Ez kicsit ilyen agresszív kismalac szint most..
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
saelin
veterán
válasz Bad Pritt #235572 üzenetére
Egy egyszerűbb ping rendszer a Fortnite-ban is van. Tudsz location-t megjelölni és enemy position-t (az egyik kék, a másik piros ping). Szerintem minden csapat alapú multiba kötelező lehetne az ilyen vizuális kommunikáció, ami az Apexban van az mindenre elég. Több infó nem is kell a játékosok között.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
d@vee
senior tag
Ezt csak így itthagyom, megvan a hiba?
Ja
-
d@vee
senior tag
válasz Carlos Padre #235591 üzenetére
Neem, Playstation az Én elhiszem, hogy csippelve visz mindent, de ez kicsit túlzás
[ Szerkesztve ]
Ja
-
Wesder
félisten
-
syler123
veterán
válasz Big_Boss #235597 üzenetére
+1
Nekem régről megmaradt egy Jasper lapos Xbox 360, nem akart megpusztulni. Már nem igazán szoktam használni, de a rokongyerekek annál inkább, jól elszórakoznak vele, a ps4 meg megmarad csak nekem. (meg is őrülnék, ha a dualsockot kezdenék el rágni, amikor épp a töltőképernyő megy )
Retrózni én is elővenném, sok jó játékot végigvittem rajta a maga idejében.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen