-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
james001
veterán
válasz Kendek #239298 üzenetére
Gondoltam azért hogy nem olyan rövid,persze végigszaladva minden izgalmat kihagyva biztos annyi,de én minden egyes sarkot átkutatok,szóval úgy tuti több lesz.
Így is a demóban is ezt tettem,mégis egy csomó lelőhető babát kihagytam. Videóban néztem meg utána hol vannak,egy-kettő brutálisan el van rejtvehttps://psnprofiles.com/kazama001
-
MODERÁTOR
válasz HubaBuba96 #239300 üzenetére
A csere az típusazonos, és javított-felújítottat adnak. Ez azt jelenti, hogy a cseredarab az olyan mintha új lenne, a burkolata is új és nincs leharcolva. Várni sem kell rá, ha beviszed, akkor raktárról kapod is azonnal a másik konzolt.
-
HubaBuba96
friss újonc
válasz Kendek #239302 üzenetére
Nekem azt mondták, hogy egy hét múlva menjek be és ha van raktáron akkor valamit kapok.... De fehéret vettem direkt! Most akkor köteles vagyok feketét is elfogadni? Szerintem jogom van a sajátomat megkapni nem? Telefon üzletbe is szép lenne ha valaki másét adnák oda, az enyémet meg valaki másnak.... Neked volt már ilyen problémád?
-
Szabi®
addikt
válasz HubaBuba96 #239300 üzenetére
Én nem mennék bele a fehér helyett feketébe.Ez nem így müködik.Vázold nekik hogy semmilyen konzolt nem hozol el,és hazafelé beugrasz a fogyasztóvédökhöz.
-
001krisz
csendes tag
Sziasztok. Ps4 szeretnék netezni, csak netezni bill.
sem kell, hogy tudom egérrel irányítani?
Előre is köszönöm a válaszokat -
nagyúr
-
HubaBuba96
friss újonc
válasz Szabi® #239304 üzenetére
Én is így gondolom, tehát lehet bármilyen felujított, új borítás stb.... bármot mondhatunk rá de az nem új! (Bontatlan) a fogyasztóvédelem szemében. Tehát én vagy a sajátomat akarom visszakapni megjavítva természetesen ha jól tudom 30 napon belül, vagy egy bontatlant, de enmyi erővel nekem a vételár is megfelel vissza!! Van egy xbox one-om otthon, kipróbálásból vettem a ps4 pro-t, gondoltam váltok.... nah jól befürödtem Xd
-
F-ECT$
titán
válasz HubaBuba96 #239300 üzenetére
Kérd, hogy ezt javítsák meg és adják vissza. Ha nem megy, akkor vadonat új bontatlan, és ha ez nem megy, akkor vételár vissza. Ellenkezés esetén jegyzőkönyv felvétele és fogyasztóvédelmi bejelentés.
Dive ever, work never.
-
Wesder
félisten
válasz HubaBuba96 #239307 üzenetére
Van baj úgy làtom.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
MODERÁTOR
válasz HubaBuba96 #239303 üzenetére
Attól is függ, hogy hova vitted. Vidéken nyilván nem lesz raktáron, de fordultával küldik is vissza a cseredarabot. Nyugodtan ragaszkodj az eredeti, fehér konzolhoz. Ha ilyet nem tudnak adni, akkor kérj utalványt amit be tudsz váltani.
A tiédet tutira nem tudják 30 napon belül megjavítani, mert ahhoz kiküldik Franciaországba. A jelenlegi helyzetben szerintem fél évet biztosan várhatnál rá. -
3L1T3
addikt
válasz HubaBuba96 #239307 üzenetére
Egy sima HDD csere megoldotta volna a gondodat es nincs ez a kavar. Sajnos a SONY igy intezi az ilyen gepeket!
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
HubaBuba96
friss újonc
Köszönöm szépen a válaszokat. Segítőkész, jófej közösség van itt! Mellesleg azt mondták bent, egy hét múlva keresnek... Két hét telt el azóta, de valahogy nem sikerült. Korrekt embernek tartom magam, tehát szeretem, ha korrekt az ügyintézés is.
-
#42308056
törölt tag
Lehet túl sok Bioshockot játszottam az elmúlt két hétben, de ezt a második részt nem élvezem annyira. Próbáltak változtatni amin lehet, van ahol működik, van ahol kicsit zavar. Pl. a little sistereknél hogy ilyen keresgélős challenge lett belőlük. Elég leölni azt a hülye Big Daddy-t, most mit kell még húzni az időt sétálgatással meg hullámokban érkező ellenfelekkel?
-
nylontacsko
senior tag
válasz HubaBuba96 #239312 üzenetére
Engem azért érdekelne a "végjáték" is.
Gondolok ez alatt arra, hogy mi lett (lesz) a géped sorsa.[ Szerkesztve ]
"Akár azt hiszed, képes vagy rá, akár azt, hogy nem, mindenképp igazad lesz."H.F
-
#42308056
törölt tag
válasz Carlos Padre #239314 üzenetére
Általában úgy szoktam, de azt hittem most jó lesz így is. Felbátorodtam azon, hogy az Infinite után nagyon tetszett az első rész.
-
HubaBuba96
friss újonc
válasz nylontacsko #239315 üzenetére
A szervízben azt mondták valaki más fogja majd megkapni ha kész, mint "cserekonzol".
-
#42308056
törölt tag
válasz Carlos Padre #239318 üzenetére
Azért vannak hasonlóságok, bár tényleg eléggé különbözik a játékmenet.
-
F-ECT$
titán
válasz Carlos Padre #239314 üzenetére
Ellenkezek. Az UC-vel a negyedik résznél tartok és nem unom
Dive ever, work never.
-
markknight
veterán
Jó ez a mostani Sony hírlevél. Április 1-tõl új akciók, de ott a gomb, hogy böngéssz most! Erre, az elvisz a store-ba, semmi kis promo vagy a várható játékok listája. Tipikus agyhalott clickbait. Ment a leiratkozás.
-
MODERÁTOR
válasz markknight #239321 üzenetére
Néha osztogatnak kedvezménykódokat, sokan ezért iratkoztak fel. Persze ha zavar az a pár email amit küldözgetnek, akkor így jobban jársz.
-
F-ECT$
titán
válasz markknight #239321 üzenetére
Illetve a hírlevél alján van értékelési lehetőség, ha ezekre sokan adnak 1-est, akkor az segíthet a fejlesztésben
Dive ever, work never.
-
Steve1207
veterán
válasz Kendek #239322 üzenetére
Remélem lassan ösztönözni akarnak, mert fél éve nem vettem semmit digitálisan
Az akció időtartama mióta tűnt el az adatlapokról? Régebben jó volt, hogy legalább lehetett látni mettől meddig tart vagy máshová kerülhetett?Pont egy új leárazást néztem, a többinél fent van.[ Szerkesztve ]
.
-
nylontacsko
senior tag
válasz HubaBuba96 #239317 üzenetére
Ezt írtad.
Engem a végső kifejlet érdekel.
Mire, hogyan cseréltek, javítottak és egyáltalán"Akár azt hiszed, képes vagy rá, akár azt, hogy nem, mindenképp igazad lesz."H.F
-
NomAd_82
aktív tag
Sziasztok,
Egy Hidden Agenda-t bedobnék a közösbe ( most úgyis sok idő van játszani )
ha valakinek kell, szóljon. -
Lackooo84
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239300 üzenetére
A jogszabályok szerint ha nem tudnak a leadott termékkel minden paraméterben azonosra cserélni (ebbe beleszámít a szín is), akkor nem vagy köteles elfogadni, és vissza kell adják a vételárat. De egyébként te most alapból jogilag a konzolvirággal vagy szerződésben, szóval velük kéne leboxolnod. Oké, hogy te elvitted közvetlen a szervizbe, de alapvetően nem ez lenne a hivatalos procedúra.
The Truth is out there...
-
HubaBuba96
friss újonc
-
Lackooo84
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239332 üzenetére
Ügyesek. Hát sajnos a tudatlan fogyasztókat sok helyen megvezetik. Kötelességük lett volna átvenni és intézni a jótállással járó teendőket. Nem a fogyasztónak kell a szervizbe rohangálni a termékkel, semmi köze hozzá. De te most már okosabb vagy, és ha legközelebb valahol megtagadják az átvételt, akkor beleírsz a vásárlók könyvébe.
Tudom, hogy sokszor gyorsabb ha az ember maga viszi a szevizbe a cuccokat, de a jogszabály szerint a bolt kötelessége és ha bármi ilyen gond van, akkor is velük kell lerendezni, nem a szervizzel. Ha nem javítható a termék, akkor első körben kicserélés, ha az sem lehetséges, akkor vételár vissza ez a sorrend, ők meg lerendezik a szervizzel/beszállítóval, ahogy akarják.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
válasz nylontacsko #239335 üzenetére
Beírsz, és nem hagyod ott. Attól még őket kukira húzzák.
The Truth is out there...
-
HubaBuba96
friss újonc
-
bandi0000
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239337 üzenetére
Miért? Neked az jó lenne, ha leadod, és 2 hét múlva küldik tovàbb? Vagy szerinted 1 konti miatt a srác szalad neked a szervizbe? Telekomnál is leadhatod a telót de ott 1 hétig várnak, és többet küldenek, ezért van a márkaszerviz semmi átbaszás
Xbox One: bandymnc
-
Lackooo84
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239337 üzenetére
Hát nem is nekik kell javítani, de nekik kell(ene) a szervizbe juttatni, meg minden ezzel járó dolgot intézni. A fogyasztónak a jótállás ideje alatt semmiylen költsége ebből nem adódhat. Ergo ha postán kell beküldeni javításra valamit, azt is a boltnak kell fizetnie.
The Truth is out there...
-
markknight
veterán
válasz Carlos Padre #239323 üzenetére
Ugyan Padre, két év alatt semmi elõnyöm nem származott ezekbõl a levelekbõl, nem most fog ez megváltozni. Neked igen?
F-ECT$: Ebben a levélben pont nincs
[ Szerkesztve ]
-
McReay
aktív tag
válasz HubaBuba96 #239337 üzenetére
Samsung telefonommal én is így jártam. (nem is olyan rég)
Kijelzőbeégés. Egyből vittem vissza, ahol vettem és mondták, hogy ők nem tudnak vele mit kezdeni. Samsung szakszerviz.
Nincs messze egymástól a kettő. Átsuhantam, de azért ott megkérdeztem, hogy ez mégis mi, hogy a bolt nem veszi át a nála vásárolt hibás készüléket és a szervizes azt mondta, hogy gyári garancia esetén szakszerviz. Máskor ne is próbálkozzak a boltnál. Vigyem magammal a garanciajegyet és a blokkot, majd ők megoldják.
Zárójelben jegyezte meg, hogy ha esetleg mégis valami oknál fogva átveszi a bolt a javítási idő radikálisan megnő, ugyanis ők a központi szervizbe küldik el javíttatni, ahol kicsit több idő kell hozzá.
Nekem így pár nap alatt (2 nap talán) kész lett a telefon. Annyi idő alatt talán még a központi szervizbe sem ért volna be.
Samsung Galaxy S23 --- Honda CBR 600 F4
-
Lackooo84
nagyúr
válasz McReay #239341 üzenetére
Most ebbe nem akarok belemenni, van ennek topikja, de az első évben a jogszabályban meghatározott feltételekkel ketyeg a "gari", ami kimondja, hogy a vásárlás helye kötelező gondoskodjon a javításról. Az egy éven felüli plusz "gariknál" már a gyártó feltételei érvényesülnek, ahol már ki lehet kötni ezt-azt. De a PS-re csak 1 év van, szóval a bolt felelőssége itt kétséget kizáróan megállapítható.
Persze, alapesetben jobb elvinni, egyből a szervizbe küldeni, de ha a fogyasztó nem akar/tud vele foglalkozni, akkor nem lehet elhajtani. Az csak egy LEHETŐSÉG, nem lehet rá kötelezni senkit. Ha a vásárlás helyén akarja leadni, akkor át kell venni, pont. És törekedni a 15 napos javításra... Jelen esetben ha a szerviz nem tud fehér gépet adni, és csereutalványt sem, akkor a konzolvirággal kell lemeccselnie, mert velük van szerződésben. És ha ők nem tudnak neki leakasztani egy fehér pro gépet a polcról, akkor vissza kell adniuk a vételárat a szerviztől függetlenül, és majd megveszi máshol újra.
The Truth is out there...
-
HubaBuba96
friss újonc
válasz bandi0000 #239338 üzenetére
Jó érvelés van benne igazság, viszont mint mondtam a korrekt ügyintézést szeretem. Ha a konzolvilágba mikor beviszem, azt mondja a pasi hogy, figyelj beküldhetjük mi de az legalább x idő, vagy nézd itt van számlán a márkaszervíz amibe mi is beküldjük, ha előbb akarod hogy készlegyen, akkor ajánlom hogy vidd be személyesen. Ha ezt így elmondja korrekt és beviszem személyesen hisz laukis vagyok ezen a téren. És még meg is köszönöm neki a kedvességét és hogy így ért a munkájához. De ez így nekem olyan mintha levakart volna. Lehet ugyan ez volt a tetteinek célja amit elmondtam. Csak nekem valahogy szar, mert kb 4 napig utánna még itthon állt magában a gép mire volt, meló mellett időm bevinni a szervízbe. Plusz így a felelősséget is lepantittota magáról, mivel személyeaen én vittem be a szervízbe. Mossa kezeit..... Mondom nem tudom pontosan mi hogyan működik ezen a téren, de pont ezért fordultam hozzátok.
-
Carlos Padre
veterán
válasz markknight #239340 üzenetére
Nekem még meg sem küldték, úgyhogy inkább örültél volna a bennfentes infónak, mégha a benne lévő link nem is él
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
bandi0000
nagyúr
válasz HubaBuba96 #239344 üzenetére
Nehogy azt hidd, hogyha ők küldik el, bàrmit is vállalnak, leírják jegyzőkönyvbe a panaszod, és gyakorlatilag ők csak postàs szerepet jàtszanak...
Nyilván rossz élményed volt, lehet nem volt a helyzet magaslatàn a kollêga, mindenesetre jobb ha megtanulja mindenki ezt, samsung, sony esetében tuti hogy van màrkaszerviz, ahol sokkal gyorsabb az ügyintézés
Xbox One: bandymnc
-
HubaBuba96
friss újonc
Hát mivel soha nem volt ilyen problémám, első tanulságnak ez tökéletes volt! Mivel két hete bent csücsül a szervízbe, és most igazából szinte minden zárva ahogy lehet bemegyek. Ha még nem is az enyémet de egy fehér ps4 pro-t adnak cserére, amit azért tüzetesen átnézek kívülről. Nem érdekel elhozom úgy is eladom az egészet tartozékokkal accountommal együtt..... Ha valami folytán nincs fehér és feketét akarnak adni, semmi gond nem fogadom el. Megfelelő papírokkal majd megyek a konzolvilághoz bontatlanért, ha van fehér pro a boltban akkor ugyanúgy eladom azt is, ki se bontom. Ha nincs fehér pro akkor vételár vissza. Azzal járok a legjobban.
Elég nagy csalódás volt számomra ez az úgymond fas*kodás egy Sony-hoz képest, hogy a mai világban egy telefonnál újat adnak ha nem tudják megcsinálni, itt kapok egy használtat ami újnak van titulálva, mert meg lett javítva és kész. A sajátomhoz már ne is ragaszkodjak mit képzelek én, nemhogy egy bontatlant, a vételár meg vissza?? Szüless újra hülyegyerek...
Tehát nekem ez jött le és elég pofáncsapás volt. -
MODERÁTOR
válasz HubaBuba96 #239348 üzenetére
Azt nem tudom, hogy most pontosan mire is kell várnod, mert nem a javításra az biztos. Szerintem alapvetően tök jó, hogy egyből adják a felújítottat, és újraindul a gari. Ha a sajátodat kapnád vissza, akkor is használt és javított lenne (csak nem kapna új burkolatot). Ha nem tudnak cserét biztosítani (pl. mert limitált széria), akkor elvileg utalványt adnak amit a boltban új konzolra válthatsz. A szervizben tutira nem adnak vissza pénzt, hiszen azt a boltban költötted el. Amit pedig meg lehet javítani, a helyett miért adnának mindig újat? Ez eléggé irreális elvárás.
-
gangstagergo
senior tag
válasz HubaBuba96 #239348 üzenetére
Én a helyedben az RTL Klub-hoz fordulnék. Sőt azon belül egyenesen a Fókuszt hívnám, hogy milyen gonosz a Konzolvilág és Sony. Nem veszik be a gépedet javítani ehelyett elküldenek a hivatalos szervizbe, ahol egy új vagy javított gépet kapsz egy év garanciával. Micsoda egy mocskos bandita egy cég... Megértem hogy fáj de 24 évesen nem kéne Greta Thunbergként harcolni a multik ellen
Új hozzászólás
- XBOX Series, ONE, S, X, XBOX360, PS4, PS5 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- XBOX Series X / S HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!
- XBOX ONE S/X HDMI IC csere aznapi elkészüléssel, 3 hó garanciával, üzletben!
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest