-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
saelin
veterán
válasz Szabi® #245239 üzenetére
Engem ilyenkor mindig az sokkol, hogy az Ubisoft név alatt jött ki a Prince of Persia is. A Warrior Within-t egy tucatszor játszottam végig annyira tetszett. Most meg az Odyssey-ben a gyűjtögetni valók, questek (az XP és content miatt) és egyéb mechanikák tartanak csak a játékban. A story-nak a fonalát én már rég elvesztettem annyi ugyan olyan kinézetű karakterrel találkoztunk már. Pár emlékezetesebb kari azért megmaradt!
Tegnap volt egy beszélgetésem egy psn ismerősömmel, aki nemrég kezdte el a játékot. Ő játszott kb az összes AC epizóddal és annyival elintézte a story-s firtatásom, hogy ezt az IP-t sosem a történetért játszották, hanem a gyilkolászós játékmenetért és a parkour-ért. Lehet igaza van és én várok el túl sokat a játéktól, de ettől még ha lehet fejlődni valamiben, akkor fejlődjön! Elhiszem hogy így is jó eladásokat produkál, csak böki a csőröm, hogy lehetne ez sokkal jobb játék is. Komolyan én nem tudok semmibe belekötni, mint a rosszul megtervezett forgatókönyvet és a történet folyásának katasztrófális hektikusságát. A Valhalla-val szemben nekem óriási elvárásaim vannak, mert abból a témából rengeteg mindent ki lehet hozni! Ezért idegbeteg mindenki a kamu beharangozott gameplay miatt, mert kíváncsiak mit fejlesztettek az előző részekhez képest. Szerintem ezzel az openworld dologgal egész jó irányba mentek el, csak kicsit több törődést igényelne... A felfedezés inkább egy to-do list, ahelyett hogy valami izgalmat csempészne a játékba. Ha egy barlangot láttál akkor mindet láttad, ha egy kriptát vagy ősi romot láttál úgyszintén mindet láttad. Semmi meglepetés nincs bennük. Én pl tökre örültem volna ha ezek mélyen valami komolyabb puzzle van és a jutalmam valami legendary gear vagy bármi amiért megérné ezeket felkutatni. Több csapdát, parkour-t stb... Egy kis mélységet el tudnék viselni a játékban a karakter buildelésen kívül, mert a környezet az pazar (a gyenge LOD és pop-in ellenére is), a tengeri csaták is annyira egyhangúak. Ezt egy flotta rendszerrel igazán fel lehetett volna fűszerezni vagy random evenetekkel. Az egész játékot egy óriási kihagyott ziccernek érzem. Mintha a tájak és épületek modellezése elvitte volna az összes pénzt, és a maradékból készült a story, meg minden más töltelék elem. Mintha fókusz nélkül készült volna az egész játék. Naaagyon vegyesek az érzéseim a játékkal kapcsolatban, és ennek ellenére mégis leköt a karakter fejlődés miatt. Meg hogy mindig van mit csinálni... még ha egy kaptafa az egész. Eddig kb 2 vagy 3 igazán érdekes küldetéssel találkoztam csak, ami arányaiban nézve katasztrófális.
Sorry a wall of text-ért, de muszáj voltam ezt kiírni magamból. Irritál az ilyen.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
Szabi®
addikt
válasz saelin #245252 üzenetére
Nagyon szépen,összeszedetten leírtad ami zavar
Sztem az Ubi nem fog adni mélyebb történet orientált Ac-t,és nem azért mert nem akar,már nem is tud,nincsenek ott azok a kulcs figurák akik tudnának mélységet adni a játéknak.
Itt a karakter megformálásokkal van a gond,nincsenek a karakterek kiemelve,csak pár.
Nincsenek a szerepek kiosztva,csak egy-két történelmi név mögé bújtatott bábú.
Az AC játékok jelenleg olyanok mint egy 100 órás film,amiben egyedül megy egy karakter,mellék szereplők nélkül,az általad írányított karaktert nem érik ingerek,nincs semmi behatása más szereplőknek,totálisan hiányoznak az interakciók.A Witcher azért lett etalon,mert irgalmatlan sok szereplővel van kontakt, több száz sokrétű párbeszéd és küldetések.(mész az erdőbe és egy kisfiú oda szalad hozzád,mert az édesapja bajba került,persze a bokrok mögött haramiák lesnek rád) És ez csak egy a millióból.
És pontosan ezek az atittűdök adnak lélegző/életszerű atmoszférát a játéknak.És ennek a kivitelezése az Ubisoftnak nem megy. Ezért hatnak a játékaik üresnek,lelketlennek.
Oliver Bowden az Ac játékok könyv irója az elmúlt két résznél meg-megakadt.
Hogyan írjon könyvbe egy olyan játéksztorit ami 150 óra végigjátszásnál ad egy felületes 15 percnyi sztorit ? És ebből ugye ne 20 oldalas füzetke legyen ?
(facebookon nagy port kavart)Az meg már a kreatív igazgató sara hogy a játékban található feladványok milyen minőségűek.Az Odyssey esetében a visszatermelödő loot meg már a legalja.Itt már semmi nem ösztönöz hogy akarj haladni,a legtöbb játékos meg is állt a karakter fejlesztés és campek írtásában ,kis kóborlással megfűszerezve.Sokan végig se viszik,annyira repetitív,önismétlödő.
A Valhallától mindenkinek nagy lesz az elvárása,de már most bórítékolható az elégedetlenség.
A játéktól a legtöbb felhasználó szebb grafikát és nagyobb framerate-et vár.Az igényesebbek pedig mélyebb történetet,csavarokkal,intrikával,romantikával,rejtvényekkel stb.
Maga a grafika Odyssey szintű lesz,és 30fps (nextgenen is).A ki nem adott gameplaynek is oka volt.Valószinűleg még próbálnak valamit finomítani. Már amennyit lehet,ugyanis a Valhalla alatt is az Anvil 2.0 2014-es motor fut. Ami nextgennek éppen nem nevezhető.Nagyon jól mutatja az elmúlt 5 év hogy az Ubisoft milyen szinten le van maradva egy Witcher 3 2015-ös játékkal szemben ,2020-ban.
Vagy írhatnánk a GTA V-öt,ami 7 éves,és semmilyen aspektusában nyomába se ér[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz Szabi® #245239 üzenetére
Ezek közül egyedül Jade, aki figyelemre méltó. Ő is csak a külseje miatt.
Egyikük sem tett le olyat az asztalra, amiért ez valóban hírétékű. Például, mint amikor Amy Hennig otthagyta az ND-t.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz saelin #245252 üzenetére
"sosem a történetért játszották, hanem a gyilkolászós játékmenetért és a parkour-ért"
Nem tudom, hogy itt pontosan kikre gondolt. A gamerekre összességében, vagy csak az ő haveri társaságára. De azért az első pár Assassins Creed- nek zseniális high concept átívelő történetszála volt. Amit egyszer csak "elfelejtettek" tovább vinni, és nem foglalkoztak már vele. Ott lett a játékból egy futószalagon gyártott "átlag" cím.
(#245253) Szabi89
"A Valhallától mindenkinek nagy lesz az elvárása"
Kétlem. Aki eddig is elvolt az AC játékokkal, azoknak elég amit eddig kaptak. Aki meg nem volt elégedett vele, azt most se fogja érdekelni. Mi változna? Lesz egy baromi frankó sztori ami odaszögezi a játékosokat a képernyők elé? Jó vicc. Vikinges AC, semmi több.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
felixo
őstag
Valhalla gondolom nem kap magyar feliratot !?
Redmi Note 9
-
GEIL
addikt
válasz Peetey91 #245194 üzenetére
Pár hete én is írtam ide pont ezzel a gonddal....aztán hagytam a fenébe...és nini...rá 2 hétre vettem észre hogy megjelent a könyvtárban
------------------------- i7 13700K - 64Gb DDR5 - RTX4070 ---------- i5 9600k - 32Gb DDR4 - RTX3060 ------------------------- ------------------------- PS5 --------------- ------------- Samsung A53 5G ------------ ------------ Xbox Series X ----------------------------
-
Szabi®
addikt
Igazad van,végülis csak pont az hagyta ott őket aki az Assassins Creed franchise-t létrehozta,megteremtette.
Semmi komoly,bárki megcsinálja . De ha te ezt betudod egy szimpla takaritónő nyugdíjba vonulásának azt már az egyéni megítélésedre bízom.
Változni nem fog semmi ,ez tiszta sor. (pont ezt taglaltam fentebb)
Elvárások pedig lesznek,ha szétnézel a híreket ömlesztő oldalak hsz szekcióiba láthatod.(#245256) felixo Úgy tudom csak Bulgár felirat lesz,és nem lehet majd kikapcsolni,ráadásul elég nagy méretben fogja megjeleníteni a képernyő középső részén (a gyengénlátók miatt)
[ Szerkesztve ]
-
temes69
aktív tag
válasz #42308056 #245228 üzenetére
Én megvettem pénteken és 7végén toltam. Nekem bejön, nyugtató játék. Mondjuk engem kétszer azért megszívatott: egyszer kimentem a konyhába és nem húztam be a kéziféket, mire visszaértem a teherautó begurult egy tóba és sehogy nem bírtam kijönni, másodszor meg telefonon kerestek, elég hosszan beszéltem és mire visszaértem a játékhoz alapjáraton elketyegett az üzemanyag, szal a motort is érdemes ijenkor leállítani.
Mondjuk még nagyon az elején vagyok, de az ff7 remake mellett pont jó, nyugtató[ Szerkesztve ]
-
temes69
aktív tag
válasz #42308056 #245262 üzenetére
kézifékes esetnél nem, de a másiknál amikor kifogyott a nafta igen, de ennek ellenére elketyegtette. Én is sokalltam kicsit érte a 16500-at, de pont aznap kaptam fizut és úgy vagyok a játékokkal, hogy havi 1 belefér, van amikor 2 is.
Illetve én nagyon szeretem ezeket az amerikai dögöket amikkel ebben lehet vánszorogni. -
RangerFox
veterán
válasz Szabi® #245258 üzenetére
Az egész franchise életútja alatt volt 3 része (2, Brotherhood, Black Flag), amiknek a játékosok és a kritikusok szerint is egybehangzóan jó volt a sztorijuk. Szóval van benne valami, hogy nem a sztori miatt játszunk velük. Ez egy videojáték, nem egy film, több aspektusból kell megközelíteni a dolgokat. Az első része nagyon sok tekintetben felülmúlta az akkori játékokat, a 2 pedig minden szempontból jobb lett nála (amit el is vár az ember, legyen szó bármilyen folytatásról). És ez a sikeres nyitány meg is alapozta a franchise jövőjét.
Számomra pl. hatalmas pluszt jelent, hogy egy (az adott technológiához képest legkorhűbben) lemodellezett korabeli várost szabadon bejárhatok, a parkour mozgásnak hála szinte korlátok nélkül. Olyan történelmi szereplőkkel találkozhatok, akikről anno töri órán hallottam, és valóban megtörtént történelmi eseményeket követhetek szemmel, alkalomadtán meg is változtathatom a kimenetelüket. Ha már mindenképp ki kellene emelni valamit, hogy miért játszottam végig őket, akkor ez lenne az. Ugyanúgy említhetném a szabadságot, hogy akár full stealthben végigjátszhatod a küldetéseket, vagy akciózhatsz is. Ezt a szabadságot sok játék nem adta meg anno, ezért lett sikeres a Far Cry széria is.
A W3-ból látszik, mennyit számít egy jó sztori egy ilyen játékban. Hiszen ott is ugyanazt csinálod, mint az AC játékokban (lovagolsz A-ból B-be, witcher érzékkel követed valaminek a nyomát, kardozgatsz), sőt, még csak a stealth/action választás sincs meg a játékban. És mivel nem tudnak ilyen sztorit összerakni, ezért igyekeznek más dolgokkal kompenzálni ezt a Ubisoftnál (látvány, extra gameplay mechanikák, masszívabb open world stb).
És igen, elég sok dolgozó elhagyta az első AC óta a Ubisoftot (ami amúgy egy természetes folyamat), de azóta az egész széria többször is új irányt vett. Ráadásul az akkori írók rakták bele a jelenkori Animus szálat, ami senkinek se tetszik, mégis, az akkori írók miatt erőltetik bele minden játékba mind a mai napig ezt.
-
penge111
addikt
Olvasatom szerint ez egy ajánlott gamer TV, elég jó áron van most a Samsung QE55 Q82RA.
Itt hagyom, hátha valaki ilyesmit vadászik.PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/
-
_drk
addikt
válasz RangerFox #245265 üzenetére
Pontosan!
Sok ember meg inkább ACval nyomja mint a Witcherrel mer a nagy sztori se jó sokaknak. Játszani akarnak nem fel órákat csevegni. Sok ismerősom bele se mer kezdeni witcherbe mert túl sok neki a hallottak alapján.
ACbe beletol 20-30 azt jól van, de addig fullra élvezi.Minél nagyobb egy cég, annál nagyobb a jövés-menés.
Főleg ha elfogytak az adott franchisehoz az ötletek. Vagy ebben az esetben meg is változott a játék. -
Bad Pritt
félisten
És akkor ennél a kommentednél csatolnék vissza a (#245254) kommentedre: Patrice Desilets kilépése miatt lett a AC története mára olyan, amilyen, eldobták a teljes saját mitológiai szálat. Elég nagy érvágás volt ez az Ubinak, még ha nem is volt akkora hírértéke, mint pl. a Konami Kojima szakításnak.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz RangerFox #245265 üzenetére
Szerintem a jelenkori szállal nem lett volna semmi probléma, ha a játékosokat ösztönzik arra, hogy kilépjenek az Animusból és Desmonddal játszanak egy kicsit. Ehelyett mint egy rossz tévécsatorna a reklámokkal, játszod a játékod, egyszer csak kiléptet belőle, megszakítja a folyamatot és egy barlangban meg valami álomvilágban elidőztet hosszú percekig.
Mai napig tartom, hogy nem Desmond karakterével volt a baj, tök jó fejlődésen ment keresztül és alapvetően érdekes is lehetett volna az ő útja is, nem is a két idősíkkal és a jelenkori szállal, de nagyon rosszul volt implementálva a játékba, teljesen széttörte az egész élvezeti értékét.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
l.skywalker
félisten
válasz l.skywalker #241691 üzenetére
A kiadó későbbre tolja a Star Wars: Episode 1 Racer újra-kiadását, a dátum ismeretlen:
https://twitter.com/AspyrMedia/status/1259907109661089792Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
Bad Pritt
félisten
válasz l.skywalker #245271 üzenetére
Mindegyikben van valamennyi szerintem, az Originsben még volt egy kevés. Néha változtatgattak rajta (Black Flag az fps nézettel), de nem engaging, nincs tényleges célja, mert a történetet az Animuson belül viszed előbbre, az ottani történések hatnak ki a való világra, vagy épp köze sincs hozzá, csak valami mellékszálat kreálnak hozzá (Black Flag).
Nem koherens a játékmenet emiatt és ez megtöri az érdeklődést. Mennyivel másabb lett volna, ha egy labor vagy valami koszlott barlang helyett azokon a helyeken ugráltál volna Desmonddal is, mint az őseivel, Közel-Kelet, Velence, Róma, Konstantinápoly, stb, és egy ilyen múltat követő, országokon átívelő üldözés-nyomozás lett volna a modern szál.
Vagy ha kihagyják az elején az egészet és a végére lett volna egy kolosszális csavar, hogy ez csak kvázi a Mátrix volt, egy jó író ezt is fel tudta volna építeni és utána Desmondból világmegváltót kreálni sokkal kevesebb idő alatt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Frod
addikt
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #245269 üzenetére
Igazad lehet. Nem is akarok vitatkozni, nem tudom, hogy a Creative director mennyire szól bele az írásba.
De sokkal komplexebb ez az Assassins Creed hanyatlás, mint egy CDirector lelépése. És itt a hanyatlást nem kell annyira negatívnak értelmezni, mint amilyennek hangzik. (Persze használhattam volna más szót, de azése')Igazából az megkérdőjelezhetetlen, hogy az Ubisoft évek óta csúszik le a lejtőn. Ennek rengeteg oka, hozadéka, és vonzata van. Ezt idén látták be végre ők is.
Egyszer jó lenne egy nagy levegővétellel összeszednem a gondolataimat a stúdióról. A LSD-s E3-as prezentációktól kezdve, a downgrading botrányok, a Vivendi felvásárlás elöl való menekülésen át, az idióta vezetésig. De túl nagy falatt lenne. És igazából ez a cég nálam ma azt jelképezi, ami anno (és még most is) az EA. Az EA az évek alatt kicsit feljött, az Ubi meg oda süllyedt. Így az EA = Ubisoft nekem. Egyik se a sátán kutyája, de komolyan nem veszem őket. Max néha meglepnek, de ez elég ritka.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mr Chapel
tag
Meló előtt volt egy kis időm, egy órácskát szarakodtam ezzel a Breakpointal...
Hát gyerekek...ez hogy néz ez ki? Ilyen ronda "lodolást" még nem láttam...
Ps4Pron, így fest. Nagyszerű. Tökmindeggy gyakorlatilag hogy a felbontást vagy a graf minőséget kapcsolgatom, ez mindenhogy így néz ki Erre rá kell nézzek pcn is mert nem akarom elhinni hogy ilyent meg lehet engedni manapság.
A kockásodó textúrákon át, van itt minden mi szem szájnak (hány)ingere
Felhívnám figyelmet a vattapamacs minőségű égboltra is.
Tudom, unalmas elővenni (megint) a Witcher 3-at de...az egy 2015ös játék.
Itt valahogy ilyen ha felnézek az égre, és ez egy szarminőségű kép amit csak most random a netről vadásztam.
Bocs az off. ért de ez most így hirtelen kikívánkozott. -
GEIL
addikt
válasz Mr Chapel #245277 üzenetére
Ps4 pro és xbox one X a két csúcskonzol, de a játékok átiratai jó indokkal is a PC-s epic/ultra grafika 75-80%-a maxiumum...de inkább 65-70%.....érdemes rászánni az időt és megnézni egymás mellett PC-n és konzolon egy adott játékot...mosolyogtató, de ezek a konzolok már nem mai darabok....és jó eset ha a 30 fps megvan, de pár játéknál mehet a 60 fps is, de kompromisszumokkal.......ez van.
remélem a PS5 és az xbox series x már ütni fog és egy mostani RTX vga-val felszerelt felsőkategóriás PC erejét és grafikai részletességét tudja majd hozni mindenhol
FullHD 144/60 fps és 2k 60/30 fps, esetleg 4k támogatva 30 fps-sel.....mondjuk 2-3 évig......
A PS4-es címek pedig atomfix 60 fps bárhol bármivel fussanak. Ennyit várok.------------------------- i7 13700K - 64Gb DDR5 - RTX4070 ---------- i5 9600k - 32Gb DDR4 - RTX3060 ------------------------- ------------------------- PS5 --------------- ------------- Samsung A53 5G ------------ ------------ Xbox Series X ----------------------------
-
Bad Pritt
félisten
Szerintem, de ez szigorúan magánvélemény: ebben a generációban nincs még egy kiadó, ami ennyire megjárta volna a legnagyobb magasságokat és a legmélyebb mélységeket is és ugyanaz az oka mind a kettőnek.
Az Ubi elhitte és amióta csak a mostani gépekre fejlesztenek, aktívan erőltette azt a két koncepciót, amit jelen generációnál felfuttathatónak és működőképesnek láttak: a gaming as a service és az open world kooperatív játékokat. Mind a kettőre alkottak működőképes alternatívát (R6 Siege, GR Wildlands, FC 4-5), amik minden szinten sikert arattak és olyat, ami égetnivaló (For Honor, GR Breakpoint) és instant bukásként lett elkönyvelve. Minden meglévő AAA franchise-ukat és újonnan kreált címeket is erre fűzték föl, a Witcher 3 és Dragon Age Inquisition pedig olaj volt a tűzre, mert láthatóan működőképes ez a living world koncepció egy Boston környékénél nagyobb területen is, úgyhogy fokozatosan minden nagyobb lett náluk.
Ami játékosként szembetűnő, hogy milyen iszonyatosan gyönyörű és részletes világokat kreálnak, nem tökéletesek, de tényleg páratlan a Wildlands, Origins és Odyssey is, csak pár példát említve. De miközben a grafikusok meg dizájnerek ezeket tökéletesítették, nem sikerült olyan írókat, kreatívokat szerződtetni, akik feltöltenék ezt élettel, nincs vízió a játékok mögött, csak egy tökéletes keret, amibe beledobják a játékost és ott játszadozhat, viszont ezek nem sandbox játékok, nem építhetsz fel egy olajbogyó kereskedelmet az Odyssey-ben, nem lehetsz drogkereskedő a Wildlands-ben, helyette végeláthatatlan task management a sorsod, ami egy orbitális hiba ilyen közegben.Az AC sorozatnál egy dolog szembetűnő mondjuk a 2 óta: egy sajátos, jól disztingválható játékmenetet szépen fokozatosan sikerült leépíteni, így mára az Odyssey inkább hasonílt egy Batman-re, Middle-Earth játékra, mint bármelyik előző generációs AC-re. Nincsenek fizikai határai a karaktereknek, elrugaszkodott a valóságtól, a puszta falat megmásszák ma már, míg a régi részekben még az volt a kihívás, hogy megtaláld az utat a torony tetejére. Sokkal kommerszebb, színesebb, szagosabb egy mai AC rész, igazodik a trendekhez, minden felszerelés, minden ellenség csupán egy szín és számhalmaz, ami egy pörgős multi fps-nél tökéletes, de itt mesterséges hatást kelt, ami számomra valamelyest csökkenti az immerziót, mert nem erről szól assassinnak lenni.
Azzal se lenne gond amúgy, hogy egyéb játékelemekkel színesítik a palettát, hisz régen is ezt tették, a 2-ben megjelent a rejtett pisztoly, a kis házad felvirágoztatása, a Brotherhood sokkal nagyobb játékteret engedett, lóval tudtál közlekedni, megjelentek a segítők (az egyik legjobb játékelem, amit valaha a sorozatba tettszek szvsz), a Revelationsbe bekerült a védelmi minijáték, stb. De megint csak azt tudom mondani, hogy kommersz lett a játék: a Shadow of Mordorban működött a nemesis rendszer, a mini boss jellegű random encounter-ökkel, berakták hát az Originsbe a folyton az utadba kerülő fejvadászokat, ugyanígy feleslegesen került bele a lock alapú harc. Az Arkham City-ben tökéletes volt a grappling, bekerült a Syndicate-be tokkal-vonóval és még lehetne sorolni. Nem idegen az AC világától, de minden ilyen változtatás kicsit távolabb lökte az alap koncepciótól és eljutottunk oda, hogy most már szabályos háborúval, várostrommal reklámoznak egy orgyilkos című játékot.
A legnagyobb gond viszont tényleg az, hogy nem szól már semmiről. Nincs átívelő szál, nincs impakt a nagy világra, csak valami magányos harcos, akivel átélsz pár ismert történelmi helyzetet, viszont ha már eldobták a mögöttes tartalmat, akkor az adott rész sztoriját írhatták volna meg normálisra, de ez sem sikerült. Ott az Ezio trilógia, házon belül tanulhatnának, elkészítettek három játékot, aztán lezárták a karakter történetét az Embers kisfilmmel, amit az ember akaratlanul is képes volt megkönnyezni. Tökéletes volt és ami a legszomorúbb, hogy nem lesz több ilyen.Amúgy az én meglátásom: miért van az, hogy az előző generáció tele volt fantasztikus karakterközpontú sorozatokkal (teljesség igénye nélkül: Halo, Gears of War, Uncharted, Assassin's Creed, Mass Effect, Tomb Raider, Arkham sorozat) és valahogy ebben a generációban vagy lezárni sikerült őket (Uncharted, Arkham), vagy átalakították (Gears of War, Halo), új alapokra helyezték (God of War), vagy nem tudták felfuttatni az utánuk következő részeket (Mass Effect)? Minden más AAA cím egy-egy rész egy ismert franchise-ban, laza kötelékekkel.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
jbnd-007
tag
Végül én is letöröltem az AC Odyssey-t. Az utolsó csepp a Cerberos csata volt, amihez át kéne speccelnem, de az összes autosave-met, ahol értelmes helyre visszaléphetnék, felülírta az időben ide-oda ugrálás. 2 napot meg nincs már erőm visszalépni.
Szerintem jó játék, jó alapsztorival csak feleslegesen hosszú. Egy játéknak addig kell tartania, amíg az újdonság varázsából eredő izgalmat valamennyire fenn tudja tartani. Senkit nem izgat föl, ha huszadszor is meg kell menteni a királylányt.
-
Frod
addikt
válasz Mr Chapel #245277 üzenetére
Tipikus generáció végi(?) betegség, sajnos konzolon vállalhatatlanul néznek ki a multiplatformok, tisztelet a kivételnek.
Vampyr vásárlástól is azért álltam el, mert egy összehasonlító videó alapján a Slim és a Pro között egy deka különbség nincsen, ugyanakkor a padló rácsozata recés!!!! YouTube-on ott a videó, érdemes. Néhol még a napszak is más platformtól függően.
Anno 360-at is a végén hagytam ott, és mentem vissza pc-re, amikor öcsémmel párhuzamosan játszottuk a Dishonored 1-et, ő pc-n, én konzolon, és hát megnéztem milyen asztalin...Do you see the white shadow?
-
NyMRooD
őstag
válasz Mr Bond 007 #245261 üzenetére
Szerinted nem figyelemre méltó a külseje?
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
RangerFox
veterán
válasz Bad Pritt #245279 üzenetére
Nagy részével egyetértek, de az, hogy elrugaszkodtak a valóságtól (nincs fall damage, bármit megmászhatsz) azért rakták bele, hogy kényelmesebb legyen a nagy világban közlekedni. A játszhatóság rovásán meg szerintem nem baj, ha ezeket belerakják. A BoTW-ben is csupasz falat mászol meg, ez pedig csak a szabadság érzetét kelti.
-
nanorambo
őstag
Hello, nálatok minden ok a ps store-ban?
Nekem a deals-fül alatt semmit nem hoz ki, ha meg a featured alatt nézelődök ott kihozza az akciókat, de amikor rányomok mindent az eredeti árán mutat.
A másik meg, hogy Library-ből semmit nem nyit meg, szóval ha installálni akarok egy játékot, akkor be kell mennem a store-ba és név szerint kikeresni, majd ott download.[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #245279 üzenetére
(Nem teljesen értem ezt válaszként az én kommentemre.)
Az Ubisoft, maga a középszerűség. És onnan csak lefele tud kilógni. Évekre visszamenőleg a Child of Light az a játék, ami egyedi volt, amire emlékszem tőlük. Pedig játszottam szinte mindennel amit kiadtak, még ha csak pár óra erejéig is.
Nem keverném ide az előző generációt, a mostaniban is megtaláltam a magam szórakoztató, és emlékezetes játékait.
A középszerű játékokon túl, egy valamiben nagyon jók. Az ígéretekben![ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Bad Pritt
félisten
válasz RangerFox #245285 üzenetére
Szerintem baj, mert veszített az identitásából. Amit mondasz, hogy minden más játékban csupasz falat mászol meg, ebben viszont volt egy kialakult rendszer a falmászás mögött, amit fokozatosan dobtak el és most már mindent is megmászhatsz, de minek? A táj miatt, fasza a photo mode.
A fall damage hiánya meg számomra nonszensz, teljesen idegen az AC eredeti szemléletétől.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Az volt a kérdésfelvetésed, hogy mi a baj a Ubisofttal, szerintem az, amit leírtam. Tucatnyi játék, sok százmillió dollár értékben ugyanazokra az alapelvekre erőltetetten felépítve.
Nem azt írtam, hogy nincsenek jó játékok, csak hogy a karakterközpontú, átívelő szálakra épülő játéksorozatok kifutottak valamiért, amit kicsit sajnálok.
Nekem a Child of Light mellett a Rayman Legends, ami kedves emlék marad az utóbbi pár évből tőlük.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
.LnB
titán
válasz Bad Pritt #245291 üzenetére
Értem, igaz is amit leírtál. Csak én mélyebb dolgokra gondoltam, hogy azok amiket te is leírtál, az honnan eredeztethető. Természetesen a management-től. Láttad a Playing Hard-ot?
Mindehhez hozzátartozik, hogy én azért se találok jó játékot tőlük, mert nekem nagyon fontos a jó történet (legtöbbször). Azt ők meg ahogy te is írtad, jó ideje nem írtak.
(#245290) Moby Lazán, de azért a mostani generációról volt szó. A Rayman okés, nem is vonom kétségbe. Viszont a Valiant Hearts nekem kimaradt.
(#245292) ldave
Bad Pritt tökéletesen leírta, hogy miért nincsenek már ilyen játékaik.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz ldave #245295 üzenetére
Ebben is nagyon hasonlítanak az EA-re. Mindkét cég nagy elánnal bejelentette, hogy felkarolják az indie címeket, mert azok annyira fontosak nekik! Aztán mindkettőnek valahogy elfogyott a lelkesedése.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mr Chapel
tag
válasz Bad Pritt #245289 üzenetére
Ezzel egyet tudok érteni. Én kimondottan élveztem pl a Brotherhoodban a Borgia towerek megmászását. Ki kellett találni merre tudsz feljutni. Az Originsben is már elkezdték ezt a minden szir szarra felmászást, bár ott még némileg működött a fall damage. Aztán az Odyssey már nevetséges lett. Mint valami Avengers játékból kiszedett Hulk-al szaladgáltam volna. 100 méterekről nyugodtan ugráltam lefele a sziklákon. A felületekre való fel-le mászás jellegtelen. Nyomod az előre gombot és....igazából ennyi. Elvoltam velük, csak komolyan venni nem tudtam őket. De úgy mint " Assassin's Creed" játék, na igy nem tudtam rájuk nézni. Ezt a nagy openwordözést jó lenne ha végre értelmes keretek közé szorítanák mert hiába nagy a térkép, de semmi felfedezni való nincs benne. Örülnék ha lassan visszazökkennének az assassin mederbe. Nem kell ekkora homokozó, helyette assassinnak szeretném érezni magam, normális lopakodós résszel, hidden blade-el, nem ilyen "szuperhős" játékmenettel.
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz RangerFox #245298 üzenetére
2016-ban jelentették be az Originals-t.
1 játék / év? Egy ekkora cégtől.(#245301) ldave
Erről is volt szó, már a bejelentéskor is. És az EA-t ismerve, ez a jobbik megoldás.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest