-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
cyberkind
félisten
válasz ProEvoFan #247750 üzenetére
És jön a kérdés, mi a "jövő" ebben a szegmensben? Én tudom mit akarok, mondjuk azt már a Gta SA óta várom, de nem igazán jön el, ha meg modként igen, nincs meg a hardver vagy az optimalizáció (konkrétan végtelen látóhatár és maximális LOD, ez a The Witcher 3-ban számomra szembeötlő probléma a kezdetek óta). Nem lesz itt égrengetés véleményem szerint, 4k 30fps lesz a standard, egy pár játék hozza majd a 60-at és ennyi, persze ott vannak a részletek a gyors ssd-vel, de szerintem semmi extra a standardon kívül.
[ Szerkesztve ]
-
Woodslave
félisten
Hangulatban nekem jobban bejött az 1. Pedig sokkal korlátozottabb volt bár akkor nagyon rá voltam kattanva a souls játékokra. A kettő se rossz de már kétszer nem futnék neki. Bár a ds jatekokhoz különösen a 3-hoz képest a bossok nagyon gyengék ebben a részben kettő volt ami emlékezetes ráadásul a főboss teljesen játék idegen mintha vmi elbaxott niohból jött volna.
Viszont a parry nagyon eltalált azt imadtam. Ezért tetszett nagyon a sekiro mert se dsben se niohban nem láttam értelmét a parrynak pedig nagyon jól néz ki
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
hombre[EU]
veterán
Life, Uh, Finds A Way
-
cyberkind
félisten
Van valakinek tapasztalata az Uncharted 4-es szobor minőségével és kidolgozásával, vagy csak plusz standard bóvli a sorba?
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #247709 üzenetére
Senki?
-
RangerFox
veterán
válasz BUZZLGHTYR #247756 üzenetére
Profil -> Payment Management.
-
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #247756 üzenetére
Store -> Payment Management -> Kiválasztod -> Remove
vagy
Account Settings -> Payment Management -> Kiválasztod -> Remove
<-ƘƘ->
-
hombre[EU]
veterán
válasz BUZZLGHTYR #247756 üzenetére
Account managment-patment methods
Fiókadatok-fizetési eszközökLife, Uh, Finds A Way
-
Wesder
félisten
Most tudtam meg hogy a MCD az alap konzolokon csak 30fps-sel fut.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
válasz Kendek #247761 üzenetére
Nem szàmítottam rà, mivel a főjáték 60-nal fut mindenen. Ha jól emlékszem, mert csak 1x jàtszottam vele és nem tudom hogy alap, vagy félgeneràciós konzol volt e.
Annak a tudatàban igazàn vicces, hogy a Diablo 3 meg 60fps. Még talàn Switchen is.
[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Wesder
félisten
-
marilllyo
veterán
Middle Earth Shadow of War (.lnb style )
Gondoltam miért is ne...beszéljünk egy kicsit erről a játékról.
Korábban már befejeztem a Shadow of Mordor-t, ami ugye az első rész. Pár szösszenetet kezdésnek erről is... Ez egy gyűrűk ura témára felhúzott tipikus WB játék...mint a Batman, Mad Max... Open world, egy egész barón megálmodott meele harcrendszerrel. Háromszöggel védesz, négyzettel ütsz... A játék újítása az úgy nevezett "nemesis system" volt..KÉP. Itt látható az Ork-Uruk sereg vezetőinek hierarchikus felépítése. Minden kapitánynak megvannak az egyedi gyengeségei, erősségei melyeket célszerű kideríteni mielőtt felkutatjuk és harcba szállunk vele szemben. A nagyobb vezetőkhöz tartoznak kisebb kapitányok, mint testőrök...szóval ezeknek érdemes utánajárni, kémlelni... mert könnyen megeshet, hogy mi egy hadvezért akarnánk megölni...de közben ott van vele kettő vagy akár négy másik kapitány is mint testőr. Célszerű lehet először felkutatni a testőröket és egyesével megölni és úgy csatába menni a -már egyedül maradt- hadvezér ellen. Ez csak a jéghegy csúcsa... A gond a Mordor-ral az volt, hogy a kampány igazából arról szól, hogy megmutatja -kvázi mint egy tutorial- a lehetőségeidet... és mire tudsz már mindent és kényed-kedved szerint "játszadozol" a sereggel a játék véget ér... Sokan unalmasnak tartják ezért...és én valahol meg is értem. Ha nem élvezed a kapitányok becserkészését, akkor tényleg ...nincs semmi benne. Mint Gyűrűk ura alapjában véve sokat nem tesz hozzá a sztorihoz. Kicsit olyan érzés, mint a Fallen Order esetében... nem akarták, hogy bármennyire is "beleszóljon" a könyvben megírt történethez. Szóval ez azzal valahol párhuzamosan, előtte játszódik. Nyilván szereplők terén csatlakozik... de annyira nem jön át benne a "LOTR" feeling.
Na aztán most jött ugye a Shadow of War.
Leszögezném az én személyes véleményemet...miszerint ez a játék egy MESTERMŰ.
Először is kapott egy teljesebb...epikusabb sztorit. Nagyon jó átvezetőkkel, szarkasztikus humorral. Zseniális lezárást is kaptunk az egészhez úgy, hogy nyugodtan és elégedetten dőlhetünk hátra.
Számtalan újítást hoztak a nemezis rendszerbe. Az elsődleges szempont, hogy felépítsünk egy sereget (az orkok megbabonázásával) melyeket egyesével kell magasabb szintre tornázni, különleges képességeket adni neki. Például...mérgező, tüzes fegyvert. Harci állatot, amin lovagolhat... Egy komplett sereg menedzsment az egész. Kell egy jó csapat ugyanis erődöket kell bevenni és megvédeni. A lehetőségek tárháza szinte kimeríthetetlen. Olyan ötletes trófeákat dobtak be hozzá, hogy pl.. állíts magad mellé két harcost, akik vértestvérek... majd küld be őket egymás ellen egy arénába... Csak fogod a fejed, hogy baszki... Vagy olyan is van, hogy egy teljesen alap kis lébecoló "grunt"-ot tornássz fel "overlord"-ig. Ennek az a menete, hogy megöleted magad vele egymás után háromszor... így először kapitány..majd egyre erősebb kapitány lesz. Majd megbabonázod és felrakod vezérnek. Így leírva nem...de egyébként hatalmas poén az egész, ahogy szórakozhatsz velük...és nem az van, hogy csak ide-oda kattingatsz mint egy AOE játékban, hanem konkrétan te is részt veszel ezekben a csatákban...sőt.. a te harci skilled rendkívül számottevő. Badass vagy és OP de ha 20-n körülállnak, amik között van 1-2 kapitány is...akkor szívsz...vagy meghalsz.
Az ostromok k*rva jók. youtube.
Meg kell nézni, hogy az erőd védelmének tagjainak, mik a gyengéi és úgy összeállítani az ostrom seregét. Ha az ellenfél hadvezérei közül sok nem bírja a range weapon-okat, tüzet, mérget stb...akkor a te seregedet elsősorban ezekkel érdemes felruházni. Jó tudom ezek tök alapnak számítanak minden stratégiai játékban...de mindezt úgy lejátszani, hogy te is ott vagy és végig kell harcolnod az egészed...hatalmas. Ha áttörtétek a védelem minden pontját, akkor szembe kell nézned az ellenfél csapatának Overlord-jával. Standard bossfight.
Ezek mellett pedig a sztori folyamán harcolsz Balrog ellen, repkedhetsz sárkányháton, megismered a filmben látott óriás pók (Shelob, aki valójában egy elég fullos bébi) történetét, ... stb..stb..Alapvetően a negatív kritikákat azért kapta...mert egy elég merész Pay To Win és lootbox rendszer volt beleépítve a játékba. A játékosok nyomására hála az égnek ezt azóta teljes mértékben kiszedték. Nincs lehetőséged pénzt költeni. Egy normal nehézség teljesen egészséges kihívást tud nyújtani. Szépen lassan, de be tudod szerezni a szükséges dolgokat ingame.
Jöjjön azért egy-két negatívum is...
Grafika: Nekem ez volt az elsődleges csalódás. Alapvetően a Mordor a maga idejében..meg még talán most is, hiszen kapott közben 4k textúrákat...szép volt. Gondoltam ettől majd eldurran az agyam. Hát nem. Elmosott az egész. Biztos vagyok benne, hogy PC-n állejtő.. de itt csúnyán le lett butítva. Nagyon kellemetlen csalódás volt. Nem mondom, hogy ronda...inkább csalódás.Van a játéknak egy sajátossága már a Mordor óta. Minden kapitánynak -ha meglát, vagy ha elkezdtek harcolni- van egy egyedi monológja... "Remélem jók a hangszálaid, mert kelleni fognak az üvöltéshez, miközben levagdosom a végtagjaid"..vagy valami hasonló baromság. Na a Mordor-ban kb. ennyi volt ...1 sor, 1 mondat kb.
Itt nem. Kész bekezdéseket mondanak el és k*rva idegesítő, mikor azt se tudod kit üss-vágj mert annyian lettek hirtelen...ezek meg közben egy cutscene erejéig megszakítanak, hogy elmondjanak ilyen fél perces sorokat. Rengeteg ilyet vettek fel... több száz orkkal harcoltam de kétszer ugyanazt még nem hallottam. Idegesítő a harcot megszakítva ezeket meghallgatni.
A "hint" rendszer. A f*szom kivolt már azzal, hogy 30 óra után is fel-feldobálja a játék a legtriviálisabb dolgokat..pl. "x"-el falra tudsz mászni. "L2"-t nyomva tartva tudsz nyilazni... stb. Folyamatosan ott villogott a képen. Hála az égnek ezeket kikapcsolhatod, meg a HUD-ot is eléggé rendesen le tudod gyalulni... de van, amit nem célszerű. B*szta a szemem, hogy mindig ott villog, hogy "új küldetéseid vannak"... ezt is ki lehet kapcsolni, viszont akkor nem mutatja az éppen folyamatban lévő küldi feladatait se.
Megannyi új tereptárgy..megmászható mindenféle... na itt is voltak gondok. Amikor melletted egy fal, egy hordó, doboz...minden rosseb és közben próbálnál menekülni mert 40-en körülálltak, de nem jár mindig egy rugóra az agyatok a játékkal. Volt, hogy hordóra akartam felmászni...ez meg felugrott egy mellette lévő torony tetejére, vagy az ellenfelek fejére stb.. Illetve a térdmagasságban lévő küszöböket is érdekesen, vagy inkább sehogy sem kezeli a játék. Néha ezt egy megmászhatatlan akadálynak tekinti..Hiába több és teljesebb a játék...a Shadow of War-ral kezdeni semmi értelme. Még nekem is, aki az előző részt A-tól Z-ig ismerem...nekem is bonyolult volt átrágni magam a megannyi újításon. Kellett idő, hogy felfogjam. Ezt a nemezis rendszer alapvető ismerete nélkül felfogni nehéz és nem csodálom, ha valaki itt feladja. Szóval kell hozzá az első rész is.
Platina még várat magára mert van még vele meló, plusz a két dlc is hátra van. Most tartok 35 óránál.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
S e t h
nagyúr
Megnézve a Ghost of Tsushima gameplayt egyszerűbb lenne megemlíteni miben tér el az AC sorozattól, mintsem a hasonlóságokat felsorolni.
A lopakodós rész prezentálásánál azért választhattak volna kevésbé mosolygásra késztető jelenetet.
Mert az hogy egy kő eldobásával eltereled a katona figyelmét az oké, de amikor éjjel egy ellenséges tábor közepén petárdát dobsz a sátrak közé, majd az ott lébecoló 2-3 katonát levágva csalódottam konstatálod, hogy a pár sátorral arrébb lévő katonák továbbra is a töküket vakarják, mert ugye egy petárda parádé annyira megszokott kelléke a középkori japán éjszakáknak, mondhatni a tábori élet velejárói.This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!
-
Frod
addikt
Látom feljött a Surge 2 az elmúlt napokban.
Még az akció vége előtt biztosan megveszem, mert kemény 7ezer Ft a premium kiadás season pass-el együtt.
Viszont néztem ezt a DigitalFoundry-s videót róla, a megjelenés óta helyre lettek pofozva ezek a később betöltő textúra gondok?
Nyilván az 1.0-ról készült a videó, és azóta ha jól néztem már 1.09(?)-es patch is jött, de még Pro-n is elég csúnya.Do you see the white shadow?
-
saelin
veterán
válasz sp8787 #247704 üzenetére
Majd ha végigvittem írok róla én is egy véleményt. Nekem csak annyi tűnt fel eddig mintha könnyebb lenne az elsőhöz képest. Viszonylag szépen haladok és a bossoknál sem ragadok le olyan sokáig, de én ezt betudom annak, hogy előbb akarják a játékosoknak megmutatni az endgame-et, a buildelést és majd utána ugrik egyet a difficulty.
A coop az elsőben nagy kedvencem volt. Azt ma megnézem hogy miért találod nem kielégítőnek.
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz saelin #247769 üzenetére
És ez nem is nagyon fog változni, mert az már túl szimulátor lenne, akkor meg az lenne a baj.
Ki akarna egy teljesen élethű játékkal játszani? Teljesen abszurd ezt elvárni bármelyik játéktól is, hiszen az már nem is játék lenne, hanem kommandó szimulátor TEKeseknek.
A mesterséges intelligencia nyilván lehetne jobb, van hova fejlődni, de ne menjünk át teljesen élethűbe, mert az megöli a játékot. -
ImACeltic
őstag
válasz S e t h #247767 üzenetére
Ahogy írta saelin, video game logic. Ahogy a periférikus látás hiánya is az, vagy amikor 1-2 méterre lopakodsz a fűben - ami ugye valójában egy kis zajjal járna - és roppantod el a nyakát egy őrnek, eközben a pár méterrel arrébb álló őr ebből semmit sem hall. Ezektől játszatóak a játékok.
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
Moby
addikt
válasz saelin #247772 üzenetére
Nekem sokkal nehezebb volt, mint az első. Végig szenvedtem, mint malac a jégen. A végére annyira túlfejlődtem a játékot, hogy már nem tudott mit kezdeni velem, meg már betéve ment minden mob/boss movesetje, de egyetlen pillanatig nem éreztem azt, hogy ez nekem jól menne. Szemben az elsővel, ahol mindegy milyen szinten voltam, pusztultgurult minden.
-
KaitouP
nagyúr
válasz Steve1207 #247744 üzenetére
Én még a PS2 érában játszottam az eredeti Star Wars trilógiát feldolgozó egyik ilyen Lego alkotással, és könnyesre röhögtem magamat sokszor az alternatív cselekményen és jeleneteken, szóval igen, a többsége biztos szórakoztató. Ha játszik az SW, akkor nézz rá arra is.
PlayStation 5 Pro - több mint 50 játék lesz felhúzva: https://playstationcommunity.hu/hirek/komment/playstation-5-pro-tobb-mint-50-jatek-lesz-felhuzva
-
Zoleee83
addikt
válasz 3L1T3 #247728 üzenetére
Mi értelme lenne annak ha PS4-re is jönnének az új játékok rosszabb minőségben?
Pont ez lenne a fék, amit mondjuk a M$ előszeretettel használ, mert annyira azért nem megy jól nekik hogy bukjanak egy halom One, One S játékost..
Szerintem Sony okosan megoldotta ezt, lesz visszafelé kompatibilitás, de aki jó minőségben ÚJ játékokkal akar játszani az ruházzon be a PS5-be, és sokan fognak.[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
-
-
Carlos Padre
veterán
válasz Zoleee83 #247781 üzenetére
Most őszintén, az xboxosokon kívüli ki akar még current gen játékokkal játszani 120fps-el az új konzolján raytrace és a többi eye candy nélkül? Ezt a piaci rést a Microsoft már lefedte, a Sony kénytelen más utat valasztani.*
*irónia Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #247786 üzenetére
Inkàbb örülnél hogy egyre kevesebb indokot ad az MS arra hogy Xboxod legyen.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
30z.Samu
félisten
-
Wesder
félisten
válasz Carlos Padre #247788 üzenetére
De, àtment.
Ja, és ne sértegess.[ Szerkesztve ]
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
MODERÁTOR
válasz Wesder #247785 üzenetére
Nem egészen arról beszéltek, hogy ez a 100 cím konkrétan PS5 patch-et kap, hanem ezekkel már tesztelték a boost módot és engedélyezni fogják rajtuk. Van a sima PS4 kompatibilitási üzemmód amivel elvileg a legtöbb játék rendben elfut, meg van az amikor ráengedik a PS5 hardverének a magasabb teljesítményét is.
<-ƘƘ->
-
ImACeltic
őstag
válasz Carlos Padre #247782 üzenetére
Moby, wesder
Jaaa okés, akkor rosszul emlékeztem. Ez mondjuk így elég fasza.
EDIT
Na várjatok csak. Lehet az én angolom szar, de szerintem itt azt írják, hogy launch-kor a top 100 játék futni fog a PS5-ön, majd később ezt folyamatosan bővítik.
[ Szerkesztve ]
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
30z.Samu
félisten
Ha már szóbajött Sheldon
Sic Parvis Magna
-
MODERÁTOR
válasz ImACeltic #247794 üzenetére
Azt írja, hogy boostolt órajelekkel szeretnék futtatni a PS4-es játékokat, de ehhez egyenként tesztelni (és persze ha szükséges akkor korrigálni) kell őket. A PS5 kiadására több ezer ilyen boostolt címmel készülnek.
Viszont a PS5-ben lesz sima PS4 és Pro kompatibilitási üzemmód is, szóval a legtöbb játéknak mennie kell majd amint kézhez kapjuk a konzolt.<-ƘƘ->
-
hombre[EU]
veterán
válasz ImACeltic #247794 üzenetére
Lehet az én angolom szar... nem lehet
A Deep Dive-ban azt mondta,hogy kipróbálták a top100-at és a többsége gond nélkül ment..mondjuk 80%. Ezek alapján úgy számolnak,hogy a 4000+ játék többsége (a 80%) gond nélkül futni fog, de még folyamatos tesztelések alatt vannak a játékok
[ Szerkesztve ]
Life, Uh, Finds A Way
Új hozzászólás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest