-
HardverApró
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás
-
nagyúr
Lassan végre az AC Syndicate végére érek, már csak egy final act van hátra. Mit ne mondjak, már csak becsületből játszom végig, annyira unom. Az Origins és Odyssey után bele ne vágjon senki. Ráadásképp meglepő, de így 5 évvel a megjelenés után is legalább naponta egyszer (2 óra játék alatt ... ) produkál olyan hibát a játék amitől teljesen kifagy
[ Szerkesztve ]
-
eM'82
addikt
Sziasztok,
Google-ban nem találtam rá megoldást, de muszáj feltennem ezt a bagatel kérdést:
"Trial Plus-t nem lehet megosztani acxountok között, ugye?"
Csak teszt miatt kérdezem, mindenképpen lesz éves előfizetés egyik gépen.
Köszönöm
eM -
marilllyo
veterán
válasz RangerFox #265228 üzenetére
NEEEEEM!
A Need for Speed olyan, mint egy tripperes Jessica Alba. Tudod, hogy necces, de azért csak kell mert hát Need for Speed.Seth: Mint írtam...a Days Gone nekem tetszett. A kötelezően, mindenki által imádott játékok között a Witcher 3 mellé én is bátran oda állok.
Ha jó dramaturgia, akkor Heavy Rain.
Fantasztikus játékélmény, akkor Alien Isolation.Nagyon bejött a Shadow of War is! Az egy zseniális játék szerintem.
Meg hát minden, ami sci-fi.
De egyértelműen a Battlefield 6 az, ami nagyon várós.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
oliwire
őstag
válasz tboy93 #265252 üzenetére
Én ma értem az Odyssey végére, a Valhalla kivételével az összes AC-t megcsináltam. Természetesen soknál csak a fő történetvonalat, nem mind 100%.
soknál én is úgy voltam, hogy most már csak becsületből viszem végig.
mindenképp megjelenési sorrendben érdemes játszani, akkor az ember könnyebben adaptálódik az új részekhez. -
-
nemorino
tag
válasz tboy93 #265252 üzenetére
Én a múlt héten végeztem vele, az első végigjátszásomon, 2016 elején 3 trófea volt bugos, most csak egy, 3 órát vesztegettem el feleslegesen, de végül megcsináltam a platinát. Nekem fagyást nem produkált szerencsére. A Last Maharaja az egyik leggyengébb AC dlc tartalom, amit eddig láttam, a The Lost Archive után. Engem másodszor is elkapott a hangulata, de tényleg nem a sorozat jobb darabjai közé tartozik.
"Le style est l'homme même." Georges-Louis Leclerc de Buffon
-
Bad Pritt
félisten
válasz ImACeltic #265260 üzenetére
A cél szentesíti az eszközt?
Az lenne a lényeg, hogy egészséges-e a dolgozókra nézve a cég gyakorlata vagy sem és hogy ezt díjazzuk vagy sem. Az idei évnek az a tanulsága, hogy sem az iparág, sem a közvélemény nem tart még ott, hogy a crunchot helyén kezelje, megy a szerecsenmosdatás állandóan, mert hát jó játékokat készítenek és ezért elfogadható a folyamatos túlóra, meg a törvényi keretek biztosítottak hozzá, stb.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
RangerFox
veterán
-
Dvix
senior tag
válasz RangerFox #265249 üzenetére
A Naughty Dog-nál a toxikus környezet sokak távozását okozta náluk. Nem én mondom, meg lehet nézni hányan nyilatkoztak ,hogy "-fób" jelzőkkel illették őket azt se tudták miért és a "crunch"-ot azt meg kiváltságként kezelték.
Engem nem érdekel milyen olvasztótégely van a játékban csak legalább jó lenne megírva, de nincs. Folyamatos logikai buktatók és no karakter fejlődés.
A TLOU2 egy fals reklámokkal létrehozott hype vásárlást keltett .És Neil el is ismerte, hogy több trailert meg is másítottak ezért. Ha meg nem kellemes élmény, akkor ott a Death Stranding amire szintén mindent lehet mondani csak azt nem h jó. Ha szenvedni akarok akkor előveszem a Bloodborne-t#265264hombre[EU] félre ne értsd én teljesen én nem verem a nyálam csak beszélgetek.
#265260ImACeltic Ja persze...ezért állt föl 20 ból 14 design-er az Uncarted 4 után amikor megtudta, hogy ezek akarnak egy TLOU2-őt És nem ők voltak az egyedüliek. Azt a nyomasztó közeget amit a "kiváltságosoknak" csinált a ND azt nem sokan bírták. Az Uncharted meg erős közepes...se több se kevesebb.
[ Szerkesztve ]
-
balazs025
senior tag
Hát én most játszok a Death Strandinggel és azt mondom pedig, hogy nagyon is jó. Igaz még csak az elején járok (30 óra, episode 3). A TLoU2 még hátra van nekem, így nem véleményzem, de a legjobb studio címnél nekem az a véleményem, hogy nézni kell, hogy mit tett lett, de szerintem azt is, hogy hogyan, milyen munkakörülmények mellett. Különben nincs értelme külön kezelni, mert akkor egyértelműen az a legjobb studio, amelyiknek a játéka a legtöbb címet bezsebelte.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz RangerFox #265267 üzenetére
Én azon a véleményen vagyok, hogy manapság a transzparencia minden cég számára fontos és az iparág vezető stúdiói példát kéne mutassanak nem csak a termékek minőségét, de a munkakörnyezetet illetően is.
A Media Molecule egy nagyon jó ellenpélda, vagy ott a Larian például, a Telltale bezárása után átvették az alkamazottak jelentős részét, dinamikusan fejlődő cég és igyekeznek megtartani azokat az értékeket, amiket képviseltek az elmúlt másfél évtizedben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Mauzes
őstag
válasz drk88 #265273 üzenetére
Igen, de az a gyári "kék" ikon, csomó forrásnak ugyanúgy néz ki, ezért nem tetszik.
Amúgy ez az indok nem biztos, hogy megállja a helyét, mert pl. az Nvidia Shield-et irányítja a smart remote, és még sincs ikonja, illetve úgy emlékszem, hogy a Q90T-nél volt dedikált ikonja.
Na mindegy, first world problem.
-
RangerFox
veterán
Ez válasz neked, illetve Bad Pritt-nek is.
Ebben az évben tényleg nagyobb hangot emeltek a crunch ellen és a munkakörülmények javítása érdekében, ebben pedig a TLoU2 körüli botrány is nagy szerepet kapott. Viszont! Ez mindig is így működött: adott időpontokra el kellett érni az éppen következő milestonet, vagy különben jött a dádá, sok ilyen után pedig a csúszás... És az egész ipar olyan, hogy az emberek nem maradnak egy helyen sokáig. Új dolgokat akarnak kipróbálni, úgy érzik, hogy az adott helyen kimaxolták a lehetőséget stb. És az ipar, meg a 21. század elég rugalmas ahhoz, hogy erre lehetőséget adjon. Így nincs abban semmi meglepő, hogy egy-egy nagyobb projekt után sokan otthagyják az adott céget.
És a crunch tényleg rossz dolog, de kb. egy elkerülhetetlen dolog. Azt azért érezzük, hogy nagyon kevés kiadó engedheti meg magának, hogy egy stúdió ~7 évig üljön egy játékon, és addig csak a pénzt nyeljék lefelé... Ezt próbálják kompenzálni a menő irodával, külön mentorral, szakmai tanácsadóval, pszichológussal, bónuszokkal...
És nem védem foggal-körömmel az ND-t, csináltak ők elég sok unszimpatikus dolgot, kezdve mondjuk azzal, hogy a trainee-ket nem említették meg a credits blokkban, a vége felé már a traineek is ugyanazt a munkát csinálták ugyanolyan körülmények között, mint a rendes állásban lévők, csak épp trainee fizuért, vagy épp elfelejtették megemlíteni azt az énekest, akitől kölcsönvették a dalt ehhez a trailerhez (utólag írták hozzá, illetve Neil twitteren kért elnézést tőle ezután)...
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
félisten
válasz RangerFox #265276 üzenetére
És a crunch tényleg rossz dolog, de kb. egy elkerülhetetlen dolog.
Ez a lényeg igazából és ezen kéne hosszútávon változtatni. Nyilván nem fognak, mert olcsóbb felbérelni egy pszichológust, aki a mentális tüneteket kezeli, mint hosszabb, de tartható fejlesztési időszakokat meghatározni.
Csak az fura számomra, hogy míg a szórakoztatóipar más ágazataiban, más témákban egyre inkább előkerül a nagy cégek erkölcsi felelősségének kérdése a munkavállalóikkal szemben, ehhez képest a közvélekedés szerint a crunch valahogy még mindig szükséges velejárója a szoftverfejlesztésnek, pedig ennek is ugyanúgy hosszútávú mentális és fizikális következményei lehetnek.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na közben írtam odaát a Wasteland 3-ról, de mivel itt is sokat beszélgettünk régebben crpg-kről és ez is megjelent PS-re, ezért megosztom.
Röviden: remek játék, sok lehetőséggel, őrült hangulattal, de elég bugos sajnos, viszont a játékélmény kárpótol minden problémáért.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
RangerFox
veterán
válasz Bad Pritt #265280 üzenetére
Szerintem inkább a fejlesztés természetéből adódóan nem lehetséges ennek a megvalósítása. Nyilván egy stúdión belül lehet kalkulálni, hogy egy-egy kisebb csapat mennyi idő alatt tud végezni az adott feladattal a csapat képességei, meg az előző munkáik alapján, de általában a legoptimálisabb eredményt adják tovább a menedzsmentnek. Viszont én még nem találkoztam olyan projekttel, ahol minden 100% simán ment volna, mindig előjön valami nem várt probléma, vagy épp a változó igényeknek való megfelelés miatt akár többhetes munka megy a levesbe (és nyilván nem fog időarányosan kitolódni a leadási határidő...). Ráadásul egy olyan nagy cégnél annyi embert szinte lehetetlen megfelelően koordinálni, ami csak tovább ront a helyzeten.
-
Gery9112
őstag
válasz RangerFox #265283 üzenetére
Igen, előre pontosan nem lehet tervezni semmit és megjelenés környékén előfordulhatnak túlórák ez általánosságban elmondható bármelyik munkahelyen. Csakhogy a Naughty Dognál, amit említettél az a crunch okának egy kisebb része. A nagyobb részét az adja, hogy a cég híres/hírhedt arról, hogy decentralizált, nincs egy nagy fejes, aki ossza az észt fentről. Ez vezethet egyrészt zseniális alkotásokhoz, hiszen mindenki magáénak érzi a projektet és nem munkaként fogja fel (persze itt meg lehet említeni, hogy egy profitorientált cég ezt hogyan használja ki a lelkes fejlesztők ellen) a másik oldalról ha nincs egy előre megbeszélt terv akkor mindenki a saját feje után megy és valami ilyesmi sül ki belőle:
"Of course, there's a difference between being a producer and being a good producer, one that often takes years of experience to appreciate. But Naughty Dog has long taken a very public stance that devs -- or at least, Naughty Dog devs -- don't need producers. The benefits, it argues, are worth the costs, and this latest Times feature lays out exactly how those costs accrued during the development of Uncharted 4: A Thief's End.
For example, the writer recounts how co-directors Bruce Straley and Neil Druckmann were separated for a time, and without production meetings to keep tabs on each other's work they plotted out two different ways a given encounter was meant to play out. They eventually wound up going with Druckmann's approach, wasting three weeks' worth of part-time work by three devs." Forrás1 Forrás 2
Egyik véglet sem jó természetesen de a túlzott szabadság legalább ugyanannyira megy a hatékonyság rovására mint az 5 percenkénti meeting valami fejes számára.[ Szerkesztve ]
PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832
-
Borzasmackó
újonc
válasz hombre[EU] #265172 üzenetére
Magyar feliratos lesz ez a játék ?
-
Wesder
félisten
válasz Borzasmackó #265285 üzenetére
Igen.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
-
Neoteric
addikt
edigitalban akciós a Dual Shock 4, 13k HUF. [link]
PSN: ne0teric_sAN
-
F-ECT$
titán
MM-hez is lesznek DLC-k?
Szerk: Akkor nem lesz belőle Ultimate Deluxe GOTY kiadás
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
Nayrobi
őstag
-
Baltazár123
senior tag
Srácok, segítsetek nekem abban, hogy a Vacation simulatorra vadászok, de akcióban szeretném elkapni. A játék tavaly juniusi kiadás és a tracker szerint még soha nem volt leárazva. Nincs sok tapasztalatom a store-al, de van valami hüvelykujjszabály, hogy mennyi idővel a kiadás után lehet leárazásra számítani egy játéknál?
-
F-ECT$
titán
válasz Baltazár123 #265298 üzenetére
Az első leárazások elvileg meg szoktak érkezni pár hónappal (vagy akár héttel) a megjelenés után.
Dive ever, work never.
-
Steve1207
veterán
válasz #42308056 #265297 üzenetére
10 kellett oda, amúgy jól el lehetett vele szórakozni, nekem is platina A mostani felhozatalból a JC4 teljesen vállalható, mondjuk a PS5 miatt a Worms is, hogy kapjanak az emberek valamit oda is, elvégre más nem nagyon van.
Amúgy elmegy ez, álom a szeptemberi SF, PUBG vagy Skylines, Farm után, de a többi hónap teljesen oké volt, ahol sokszor mindkét játék végigjátszásra volt ítélve.
Szerk.: MK11 - 6k a store-ban
[ Szerkesztve ]
.
Új hozzászólás
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elfelejtettem egy játék címét
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mini PC
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 Slim 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 500GB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Ally Z1 Extreme 512GB SSD játékkonzol garanciával hibátlan állapotban
- PLAYSTATION 3 bazár, játékok, tartozékok
- PS 5 Slim Disk 2 hetes 2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest