Felfüggesztett hirdetés
Új hozzászólás
-
Edge
veterán
Szia, mennyi a beszerzési idő? Pl küldök pü-t amikor tutira tudom hogy mehet a dolog, onnantól pl. 1-2nap és a kezemben lehet a cucc?
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
thomasvold
őstag
UP! , hogy visszataláljak.
-
LSL1337
őstag
válasz thomasvold #59 üzenetére
Megvettem 32 gigásat, minden gond nélkül
-
oliverkiss32
aktív tag
Szia!
Nexus 7-nél a 2 év garancia tuti? A nemzetközi nem csak 1 éves? A magyar garancia szokott csak 2 év lenni....vagy rákérdeztél a serial számokra?
Üdv.
OlivérEz privát akart lenni, de mindegy.
[ Szerkesztve ]
;]
-
HPservice
csendes tag
válasz oliverkiss32 #61 üzenetére
Mi árunk nyugat-európai eredetű,az én beszállítóm 2 évet garantál
-
oliverkiss32
aktív tag
-
HPservice
csendes tag
válasz oliverkiss32 #63 üzenetére
Közben pontosítottuk a beszállítómmal
-
Luser2000
addikt
Szerdán a 3G-s verziót át lehet venni valahol?
A számlás ár (27%ÁFA-val) mennyi?0
Köszi.Apple iPhone 16pro, Apple Watch Ultra2, MacBook Air M2 13"
-
Kocsó
aktív tag
UP!
nagyon jó ár
__▂▂▃▃▅▅▇▇ OnePlus 3, 3T, 5, 5T, 6, 6T McLaren, 7T Pro McLaren, 8T, 9 Pro, 12 + OnePlus Watch 2 ▇▇▅▅▃▃▂▂__ ''Szabad országban szabad ember szabad akaratából azt mond és azt tesz, amit szabad''
-
turcsikg
csendes tag
PÜ ment!
-
retroid
senior tag
PM
iPhone 13 & Apple Watch 8 45mm
-
bodort
csendes tag
Nagyon korrekt elado. Tegnap vettem meg a 3g-s modellt, minden rendben van vele.
-
moy
csendes tag
PM!
Live in style! :)
-
Edge
veterán
Köszi!
Minden rendben a Nexus 7-el. (32GB wi-fi-s)
Többékevésbé: éééééééééééé bbb
-
Greenlaser88
csendes tag
Pü ment!
-
vili13
őstag
Szombaton vettem át a kiváló új 3G-s készüléket, számlával. Korrekt eladó, korrekt árak, UP!
-
turcsikg
csendes tag
Ma vettem át egy 3G nélküli verziót. Minden rendben ment, sk. bontottam ki a dobozt, benne a vadonatúj fóliás készülékkel.
Asus oldalán regisztráció rendben
Köszönöm!
-
bajzi7
csendes tag
Vásároltam tőle egy 32gb-os Nexus 7-et nagyon gyors és korrekt eladó! mindennel meg voltam elégedve.
-
Cok3
csendes tag
Egy hete írtam az eladónak, hogy foglalózzon le egy 3G-s verziót. A héten kedden véglegesítettük a rendelést, azt mondta, hogy pénteken át lehet venni.
Kiderült, hogy közben 1.000 Ft-ot emelkedett az ár, de ez végülis nem probléma, valóban korrekt áron került (volna) eladásra a termék.
Ma felhívnak, délelőtt, hogy át lehet venni a terméket. Biztos, ami biztos, felhívom őket, hogy meddig vannak az üzletben ma, erre azt mondják, hogy ELADTÁK azt a terméket, amit én rendeltem meg. Elnézték a telefonszámom, blablabla. MINDEZT KARÁCSONY ELŐTT 3 NAPPAL!!!!
És akkor még elnézést sem tud szóban kérni a kedves hirdető, hanem smsben...AZÉRT EZ MINDENNEK A TETEJE, "kedves" PMT Kft.! Boldog Karácsonyt Kívánok legalább Nektek, ha nekem már elintéztétek!
ui.: és nem érdekel, hogy 100.000 alatt nem lehet kapni sehol, ti ennyiért hirdettétek nekem, de végül rendesen kisz*pattatok!
-
HPservice
csendes tag
Kedves Cok3,
Nagyon sokan tudtak átvenni ilyet (lásd feljebb),te sajnos nem.Sorry.
1. Nem kértünk pénzt előre,mint mások.
2. Tévedésböl másnak adtuk el,felajánlottuk későbbre EREDETI áron,nem kellett...
3. Mindenki a jelentkezési sorrendje alapján kapott,összesen ketten nem.
Ők mindketten várnak tovább....
4. Szart sem keresünk rajta,sokan át sem veszik,mi kockáztatunk,mi rohangászunk utána,
hogy végül ti jóárasítva kapjátok.Nem sírok,de tényleg...
5. Az Euró felmegy 8 forinttal,felemelem 1000 forinttal azt a terméket,amit 100 ezerért sem kapni,
hadd ne leyen már inkorrekt....HA RENDELNÉL EGY OPEL CORSA-t és UGYANNYIÉRT ASTRA-t AJÁNLANAK,VAGY KEVESEBBÉRT CORSA-t,AZ HAMAR ELFOGY,ILYEN AZ AKCIÓ....
-
Cok3
csendes tag
válasz HPservice #80 üzenetére
Azzal jöttetek, hogy egy olyan vásárlónak adtátok el, akinek a telefonszáma két számmal tér el az enyémtől. Na ennyire hülye azért én sem vagyok, hogy ilyet bevegyek - pont azon a napon, pont nálatok, pont ugyanazt a terméket egy szinte teljesen az enyémmel megegyező telefonszámú illető akar megvenni. Ennél már sokkal korrektebb lett volna, ha azt mondjátok, hogy eladtuk valakinek drágábban, mivel ő "Astrát ajánlott érte, te pedig Corsát", ha értitek a hasonlatot.
Engem az a többi kettő, aki vár, nem érdekel. Én kaptam egy útmutatást, hogy mi alapján rendeljem, ha szeretnék, én ennek eleget tettem, időben, majd ti - "biztos nem szándékosan" - eladtátok valakinek az én példányomat, holott még délelőtt Zsolt hívott fel, hogy megvan és mehetek érte. Lehet, hogy nem volt szimpatikus Nektek, hogy rá mertem kérdezni, hogy miért emelkedett az ára a megrendelés után, de ettől függetlenül nem volt szép dolog ilyen módon kicseszni az emberrel. Meg kellett volna mondani a telefonba, Zsolt, hogy akkor ezek után eladjuk másnak. Lehet annyit mondtam volna, hogy rendben, és most ez nem lenne.
Tegnap, miután én kerestelek fel titeket, hogy mégis mi van, majd kb. el lettem hajtva, sms-üzenetben kértetek elnézést. Én háromszor akartalak felhívni titeket ezek után 200-as pulzusszámmal, mindhárom alkalommal kinyomtatok, nem akartatok velem beszélni, majd kaptam ígéretet ismét egy smsben, hogy visszahívtok. Gondoltam, hogy meg tudjuk beszélni anélkül, hogy ide posztolnom kelljen, de mivel azóta sem hívtatok vissza, nem tudtam tisztességesen lerendezni ezt az egészet, ezért ide írom.
És tudom, hogy jó áron adjátok, emiatt mondtam, hogy túl lett beszélve az áremelkedéses dolog, viszont azt, hogy ti "nonprofit szervezet vagytok a 21. században", ne meséld nekem. Az, hogy nektek mennyi hasznotok van ezen, senkit nem érdekel, a ti dolgotok. A vásárló attól vásárol, aki a legjobb áron adja, az eladó pedig úgy szabja az árat, ahogy azt el tudja adni. Hirdessétek annyiért, amennyiért nem szégyellitek, viszont ahhoz tartsátok is magatokat és a vásárlók igényeire pedig figyeljetek.
Úgy gondolom, hogy bőven előre jeleztem ahhoz, hogy el tudjátok nekem tenni azt a példányt. Így én karácsony előtt két nappal ajándék nékül maradtam, ti pedig 86.000 Forinttal lettetek szegényebbek.
-
Cok3
csendes tag
Ha a továbbiakban még hajlandó valaki közületek velem kommunikálni, akkor tudjátok, hol vagyok elérhető, javaslom, hogy ne itt folytassuk. Nem az üzlet rontása volt a cél, biztos sokaknak örömöt tudtatok szerzeni, de mint mondtam, amikor te vagy a f*rok rossz végén, akkor más nem érdekel.
-
Shinyhc
újonc
Vásároltam egy 32GB 3G-t.
Minden rendben van vele. Gyors ügyintésés, ajánlani tudom.
Köszönöm -
Daralo:)
tag
válasz HPservice #79 üzenetére
Arrol nem is beszélve!
Hogy én kb 2 hete vettem át tőle a táblagépet garancia nélkül az lett mondva hogy majd elpostázza nekem le is íratták a címemet 1 hétre rá rákérdezek hogy sikerült-e e feladni a papirokat erre jön a válasz: ?? kérdőjel válasznak! ahogy elnézem ebből nem lesz semmilyen garancia hiába rimánkodtam hogy küldje el vagy akár elmegyek érte ha sajnálja rá a pénzt... főleg hogy én szívom meg mert nincs garancia a táblagépemre!
hülye voltam amikor átvettem csak bíztam bennük maga Hpservice mondta telefonba hogy majd elküldi mert ő nem volt ott hanem egy kedves öreg úrtól vettem át! így per pill nagyon ajánlom hogy csak garanciával vegyétek át a gépet tőle mert utána nem tudtok nagyon mit csinálni csak becsapva lesztek!
így az én részemről egy nagyon nagy mínusz a ph megbízhatóságon!
persze ha lesz olyan kedves és elküldi vagy valahogy megoldjuk akkor visszavonom!
De persze ez őt nem hatja meg gondolom én válaszolni se nagyon tud igaz most karácsony van!
Mindenkinek Boldog Karácsonyt! nekem nem annyira e miatt mert ezzel kell vesződnöm hogy könyörgök azért a mocskos garanciáért ami járna nekem!!!! -
HPservice
csendes tag
Kedves Darálo,
Többször el lett mondva neked magyar nyelven,hogy a garancia ONLINE működik,nincs garanciajegy,
SEMMILYEN írás nincsen.
Amint beregisztrálod a készülékedet a rendszerbe,az AUTOMATIKUSAN tudja a szériaszám alapján,hogy
mi ez,meddig él a garancia.CSAK így működik.
Innentől minden ONLINE működik,ha elromlik,ÉRTE jönnek,majd VISSZA hozzák lakásra.MINDEZ LE VAN ÍRVA AZ ASUS (.hu, .com stb.) HONLAPJÁN
-
gyurka00
csendes tag
helló mennyi van készleten? lesz még januárban is?
-
Daralo:)
tag
Kedves HPservice!
http://kepfeltoltes.hu/view/121225/599454027N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.png
csak önnek fotóztam hogy higgye el nekem nem hiába rinyálok a garanciámért ami járna nekem mert
úgy hirdette meg úgy mentem átvenni és a nélkül jöttem el önöktől mert biztam a szavukban hogy elküldik ha más nem megint elmentem volna érte itt van nézze meg ezzel sokat nem érek max annyit hogy én már 0. napon megvettem a készüléket!
Tényleg nem akartam önnel ilyen hangnemben beszélni de aki ilyen hányaveti módon áll hozzá azzal nem tudok mit kezdeni sőt itt kell szívnom karácsonykor miután megkaptam a táblagépet!
Boldog Karácsonyt!
Remélem meg tudunk egyezni!Miután sikerült regisztrálnom a készüléket azt írja hogy az eladót azaz önt zargassam ha baj van a géppel!
Ha valaki aki vett itt az úrtól táblagépet csak kapott hozzá garancia jegyet?? azzal van hirdetve!
És ezzel egy baj van hogy ön 1 hétre rá mikor udvariasan megkérdeztem öntől sikerült e feladni nem tudott róla hogy megígért volna ilyet akkor mondjuk egy év múlva mi lesz hogyan bizonyítsam hogy van rá garanciám!
Azért mondom ez így nem lesz jó jó lenne ha megoldanánk az ügyet Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
HPservice
csendes tag
KEDVES VEVŐK,
ULTOLJÁRA:
100 eladott készülék után:-NINCS ÍROTT GARANCIA JEGY,NEM LÉTEZIK
-MINDEN ELADOTT KÉSZÜLÉK ORIGINÁL,BONTATLAN,hivatalos viszonteladótól
-ONLINE REGISZTRÁCIÓVAL KELL,CSAK ÍGY LEHET,A GARANCIÁT INTÉZNI
-A BIZTONSÁG KEDVÉÉRT (nem kell a garihoz) MINDENKI KAP HIVATALOS SZÁMLÁT
-GARANCIA ASUS,AZAZ VISZIK,HOZZÁK LAKÁSRÓL.Kérünk mindenkit,hogy ezen a fórumon ilyesmivel ne zaklassanak
-
IppY
csendes tag
Euróban is fizethetnék egy sima 32GB-osért (nem kell 3G-s)? Egy helyett két év garanciával is lehet Öntől vásárolni?
[ Szerkesztve ]
-
Daralo:)
tag
válasz HPservice #90 üzenetére
Üdv végül is telefonon megbeszéltük!
Számomra furcsa módon nincs papíros garancia itt kell beregisztrálni és kész!
https://vip.asus.com/login.aspx?SLanguage=hu-hu
A tábletet köszönöm jól működik mindenki vegyen tőle nyugodtan gépet semmi baj nincs csak ezt kell tudni félreértések elkerülése végedt!
Üdvözlettelagy Tamás
Hpservice-től élnézést kérek! de kicsit szájbarágósabban kellet volna több oda figyeléssel!(nem mindenki egyforma) -
adakiller
senior tag
korrekt megbízható eladó, bátran ajánlom mindenkinek!!!!
Köszönöm!!!
-
danee992
tag
ment egy privát!
Értékelést ne felejtsük már el. Köszönöm!
-
turcsikg
csendes tag
Sziasztok!
Aki vett ebből a tabletből, és sikeresen tudta regisztrálni, és kiírja az ASUS, hogy meddig van a tablet garija, leírhatná úgy szájbarágósan, mit is kell tenni (sajnos eladótól nem kapok segitséget, és többeknek is gondja akadt a gari résszel).
Tehát beregeltem az Asus oldalán (https://vip.asus.com/login.aspx?SLanguage=hu-hu) az eszközt.
Az "Eddig regisztrált termékek" résznél ott van, hogy van egy nexus, meg mikor vettem, kitől.
Ha a "Garancia információra" kattintok, ott elvisz egy másik oldalra, ahol a "javitás állapotának lekérdezése" van.
Ha a "Warranty Extension Activation"-t választom, ott ki tudom választani a készülékemet, de kell valami "Szerződéskód a Jótállás kiterjesztése kártyáról", illetve egy ehhez tartozó "jelszó".
Volt a készülék dobozában egy "ASUS-Garantiekarte", és azon van egy vonalkódos matrica, de nem tudom, hogy az lenne-e?
Azt látom ezen a matricán, illetve a készüléken levő matricán, hogy 24 hónap garancia van a készülékre, csak nem tudom, hogy a regisztráció után ezt hol írja ki a weboldal.
Előre is köszi a segítséget )talán sokak nevében is)!
Üdv!
Gergely -
greco01
csendes tag
Vásároljatok tőle nyugodtan,megbízható eladó.Vettem én is egy N7 32Gb-os verziót.Minden OK.
-
YikeSS
tag
1. a regisztráció annyi, amennyit te is írtál
2. sehol nem írja ki tudtommal, hogy 24 hó gari van rá, a garancia info asszem a folyamatban lévő javítások esetén ad info-t
3. a "Warranty Extension Activation" pedig "garancia kiterjesztés", ha vásárolsz 1 termékre az alap garancián kívül plusz garanciátmergedes...
-
poschm
csendes tag
+
Én is vettem 32 -es 3G verziót, minden rendben azóta is a géppel. Be is regeltem az asusnál minden ok, valóban csak a te általad megadott vétel dátumát írja ki , egyébként úgy is a tényleges vásárlás dátumától ketyeg a gari ami ugye a számlán megvan. Ez fog számítani.
Ha valakinek valami nem megy, nem kell egyből lehúzni az eladót, egyszer majd te is állhatsz a másik oldalon és elég idegesítő tud lenni...Remélem lesz Nexus 10 is nemsokára !
Ajánlom az eladót!+
Új hozzászólás
-
Fontos tudnod!
- Hogyan működik a Hardverapró?
- Soha ne utalj előre! Probléma, csalás esetén bármely hirdetésben ott a "Jelentem" gomb, használd!
- Mit tilos meghirdetni?
- Felhasználási feltételek (ÁSZF)
- Konkrét hibát itt, általános észrevételeket itt jelezz!
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest