Archív –
***Gianni bazárja - Új árlista 2013.01.24***
100 Ft
Állapot: | használt |
---|---|
Szándék: | kínál |
Archivált hirdetés
Új PC alkatrészek 1 ill. 2-3 év garanciával. Átvehető személyesen Bp-en a 11. kerületben, ill. vidékre postai utánvéttel is, 1 nap alatt megérkezik a csomag. Minden ár bruttó a listában.
Postai csomagküldés megoldható előre utalással 1500,- Ft-ért, de! itt csak 15e Ft érték biztosítás van, ezen felül kizárólag saját felelősségre.
Utánvétnél teljes összegre biztosított a csomag, értékfüggő: 0-50e értéknél 2000,- Ft, 50-
100e értéknél 3000,- Ft, 100e érték felett 4500,- Ft az utánvétes csomagküldés full biztosítással, 50e érték felett szombaton is kiszállítják. (de: szombati kiszállítás csak városokba, nagyobb településeken van, egyéb esetben következő hétköznap érkezik meg)
1 csomag teljes konfigot tartalmazhat, kivétel ház + TFT, ami csak külön csomagban mehet.
***UPDATE 2013-01-24***
Új árlista itt:
[link]
- Netbook SONY VAIO 11.6” 1366X768 – igényes masszív ezüst fémházban!, AMD Brazos E350APU + Ati Radeon HD6310 VGA, Windows 7 Home Premium 64 bit, HDMI, 2 GB DDR3 RAM, 320 GB HDD, 6 cellás aksi 1 év garancia 1.45kg: 85.000,- Ft
- Notebook SONY VAIO 15.6” 1280X800 fekete (VPCB11A7E) Intel® Core i3-350M CPU (2.27 GHz, 3 MB Cache), 3 GB DDR3 RAM, Intel HD VGA, 320 GB HDD, DVD-RW, Wifi, SD Card reader, Bluetooth: 79.990,- Ft
PRIVIT NE! írjatok, mert nem tudok rá válaszolni az új korlát miatt!
Rendelésfelvétel csak email, vagy telefonon lehetséges.
Tel: 30-224-1929
gianniz27@yahoo.com
Hirdetés
-
megint én
őstag
válasz Dominiator #7852 üzenetére
Én tegnap reggel elértem, de azóta se híre se hamva...
-
Puma K
veterán
válasz Yamaha R1 #7851 üzenetére
Kit érdekel a lista? Kimásolod a listáról azt a cuccot ami neked kell (vagy ha nincs rajta akkor megkérdezed tud-e szerezni) és ő közölni fogja veled az aktuális árát és javasolni fog mást azon az áron. Ez történt esetemben is. Asus P7P55 EVO-t akartam venni de az 38k-ról felment 52k-ra, és javasolt Gigabyte valamit Asus alaplapokat. Én meg azt választottam amit. Szóval nem kell minden áron várni a listára.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Yamaha R1
tag
Személy szerint nagyon örülök annak, hogy sikerült alaplapot szerezned. Tényleg. Ennél nagyobb öröm már csak az lehetne, ha a szomszéd autója abbahagyná a dél óta tartó sípolást.
Ettől függetlenül kell lista, akár képes vagy ezt megérteni, akár nem. Akinek nem 1 darab alkatrészre van szüksége, hanem komplett konfigra, monitorral, kiegekkel ADOTT pénzből, annak igenis szüksége van rá, hogy össze tudja válogatni. Kicsit gondolj bele. Legelőször összeállítom a gépet, amit szeretnék. Mivel árakat nem tudok, ezért 1x lekérem az egészet. Látom mi mennyibe kerül, mennyivel léptem túl a keretet. Nade mit cseréljünk? Mindent egyel kisebbre, vagy csak 1-1 nagyobb alkatrészt lényegesen kisebbre? Esetleg monitort most mégse cseréljünk, mert nincs jó árban? De mi van, ha Intel helyett AMD-vel annyit spórolnék, hogy kijönne még belőle más is... persze minden cserénél, változtatásnál újabb és újabb alkatrészek árait kell lekérni, mert ugye így egyszerűbb.
Kapisgálod már?
-
bigtomy18
újonc
válasz Yamaha R1 #7856 üzenetére
Na igen ott a pont. Ezekre a dolgokra akartam én is célozni, de amint láthatod van egy-két olyan ember akinek kicsit lassabb a felfogása az átlagosnál vagy mit tudom én. Én is hasonló módon akarok eljárni a gép összeállításánál, de ha nincs lista akkor tényleg nehezebb mind annak aki új alkatrészt akar, és nem utolsó sorban az eladónak is. Szerintem azért Gianni is megtehetne már annyit a sok privi és egyéb b...ogatás után, hogy megdob minket egy új listával, mert azt azért ne mondja nekem senki, hogy egyszerűbb ha valami kell akkor írok privit, mert ha tudja, hogy mi kell akkor először ír egy levelet, hogy mennyi, és jó esetben a következő levél az, hogy kell, stb. És ez még tényleg csak jobbig eset nem az amit az előttem szóló felvázolt.
-
DoxaM
aktív tag
válasz Yamaha R1 #7856 üzenetére
Van aki nem fogja föl, hogy más kíváncsi esetleg új cuccokra, vagy esetleg nem 1 db dolgot akar rendelni..és nincs kedved és pénze egyesével megkérdezgetni, h akkor mi mennyi ebből...Mert 1-2 komplett konfigot még letelefonál az ember így, az tuti fél-1 óra...A listát meg csak ki kellene rakni Kíváncsi vagyok amúgy miért nem csinálja gianni..eddig mindig jól működött a dolog.
-
megint én
őstag
Az a baj, hogy én nem érem el őt... Pedig már nagyon kéne...
Ami meg az árlistát illeti, engem is nagyon zavar, hogy nincs. Engem nahgyon sok haverom, ismerősöm hív, hogy mit vegyen, mennyiből, stb. És akkor...
1. felhív engem a haverom "vevő" kell pl 5 alkatrész alaplap, cpu, ram vga, ház (szokásos recept)
2. Fehívon Giannint árakat leírom.
3. Havert felhívom árakat mondom... Hú drága az a valami (mint ahogy ecsetelte #7857 bigtomy18)
4. Felhív giannit mi lenne most olcsóbban?
5. viszahív havert. Rossz esetben az előző 2 pont még ismétlődik. Jó eseben ez az ár már jó.
6. Viszahív Gianni mikor-hol?
7. Havernak átadni mikor-hol...Nagyon korrekt a Gianni, de az árlistát én is NAGYON hiányolom.
Arról nem is beszélve, hogy magával is kibaszik, mert ha olvasgatjátok a milyen gépet vegyek PH!-s topicot, akkor amikor van új árlista, akkor innen nézik és linkelik az árakat ami élből bazinagy reklám neki. Amikor meg nincs új árlista mindíg ipon.hu... Szóvak ha lenne árlista azzal mindenki csak nyerne. Na jó, az ipon talán nem (:
-
harmincas
tag
válasz megint én #7860 üzenetére
Na most meg pártunk és kormányunk adott még egy nagy pofont az euró-árfolyamnak, úgyhogy nemigen lesz hamar árlista, és ha igen, jó magas árak lesznek...
Egyébként nem bírom megállni, hogy elmondjam: meglepetésemre Gianni árai mostanában nem olyan szuperek a piachoz képest. Ismerősöm összevetette a nemrég privátban kért árait egy üzletével, amiről nemrég cikket is publikáltak a PH-n, és nem volt jelentős különbség.
Persze az azért nagy előny, hogy Gianni beszámítja a régi alkatrészeket is...
[ Szerkesztve ]
-
fanti
addikt
válasz harmincas #7861 üzenetére
Igen, beszámítja a régi cuccokat.
De azért lenne fontos az árlista, mert kell valami kiindulási alap mindenkinek.
És euró árfolyam ide vagy oda, valahonnan tudnia kell a vásárlónak elkezdeni a kalkulálgatást.
És utána majd persze lehet pontosítani telefonon.GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
-
Yamaha R1
tag
válasz harmincas #7861 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, de sanszosabb, hogy dollár alapon számolják a távol keleten gyártott alkatrészeket. Talán ezért is ugrott meg ennyire az ára mindennek. Lassan annyi a dollár, mint az euró. De ezért is mondtam, hogy USD / EURO alapú lista készüljön inkább, aztán szépen felszorozza mindenki magának az adott árfolyamon. A listát pedig lehetne szűkíteni. Csak a népszerűbb és fontos alkatrészekből csinálni először egy listát (lap, cpu, ram, hdd, stb). Azután pedig szépen lassan mindig kiegészítgetni, ha épp van idő rá.
-
DjDexter18
csendes tag
Köszönöm szépen Gianni a HD 5850-et nagyon flottul megy minden!! Örültem h ilyen hamar nyélbe üthettük az üzletet! Jó nyarat neked!
Dexter
-
fanti
addikt
Hát, nekem más a személyes tapasztalatom.
Rendeltem az ipontól lapot, procit, és egy geil 2x2 gigás memókitet.
A memókit hol gagyizott, hol meg működött. Lehet hogy csak a Gigabyte lapomat nem szerette.
Egy hét után írtam az iponnak, hogy mi a gondom, corsair vagy kingmax ramot javasoltak a geil helyett.
Visszaküldtem nekik postán a geil kitet hétfői napon és szerdán már hozta is a futár a helyette rendelt corsair kitet.
Csak az árkülönbözetet kellett fizetnem, a szállítási költséget nem.Úgyhogy velem korrekt volt az ipon teljesen!
[ Szerkesztve ]
GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
-
nagyúr
Mindenkinek aki az árlista miatt aggódik:
Türelem és könnyen elképzelhető, hogy ősztől nem lesz már ilyen probléma az elavult árlista miatt, mert orvoslásra kerül a dolog. Addig meg ott az árgép.hu vagy az olcsóbbat.hu mint alternatíva, ha az aktuális árakra vagytok kíváncsiak.
Üdv,
Vik~ B & B & L & N | Suomi Finland Perkele ~
-
Törzsúr
senior tag
Igaz nem nagy tétel de nekem amikor elromlott a Zalman MCF-1+-om, elvittem nekik, bevették és néhány nap múlva mehettem az újért! Ezt eljátszottam velük 2x mert a tápcsatlakozója rendszeresen kilazult mikor rádugtam és lehúztam! 3. alkalommal már inkább a pénzt adták helyette!
Nincs bajom az iponnal!Steam: szedibatta | EA, Battlenet: Szedi90
-
kovilac
tag
UP Gianninak! 1 nap alatt megérkezett a cucc! Korrekt eladó! I offer him to everyone
-
SSJPeter
őstag
Hát ezt én is megtapasztaltam,nekem nem rég volt garanciális ügyem velünk...nem volt benne köszönet...csak azután voltak hajlandóak korrektül eljárni miután elkezdtem cirkuszolni itt a PH!-s fórumban.
30 napig húzódott az ügy és ki tudja meddig tartott volna ha kussolok.Let’s go Brandon!
-
Johny_
újonc
Egy sikeres üzlet =)
Johny
-
Gál István
senior tag
jó bazár! up!
-
Dee-Jay
csendes tag
Nekem garanciális ügyintézés gondom van vele, vettem tőle több mindent, és egy ASUS P5QPL-AM alaplap megadta magát fél év múltán. Június 29-én odaadtam neki , mondta hogy kb 2 hetet vesz igénybe a gari. A lapot elmondása szerint csak 1héttel később adta le a nagykerbe, sebaj, 1hét nem a világ vége. Ma írtam neki (ismét), mert többször kerestem már (telón is) de mindíg csak a következő hétre igérte. ezt kaptam:
Szia!
Pénteken voltam bennt a nagykerben. Az alaplap meg van égve a hátoldalán egy pici helyen. Ezért választani lehet, hogy vagy vissza adja a nagyker garvesztesként, vagy feltételesen kiküldi Kínába az Asus-nak, ahol lehet, hogy kicserélik, vagy javítják, de kb. 2-3 hónap az átfutása.
üdv. gianniGondolom ha elromlik egy elektromos alkatrész akkor kisülés vagy vmi hasonló keletkezhet. (jó alaplapot minek vinne vissza az ember) Nem volt buherálva meg hasonló, működött rendesen. EDDIG
Én továbbiakban NEM AJÁNLOM !DELL Latitude E6520 i5-2540vPro /PC ASUS Maximus IV Ext, i7 2600K 8GB Kingston HyperX , ASUS GTX560
-
senior tag
válasz csaba17 #7875 üzenetére
Nem adnak vissza pénzt, mert fizikailag sérült, amire senki sem ad garit. Ha beütöd véletlenül a monitorodat az kb ugyanaz, mint ez a sérülés a lapon. Elhiszem, hogy van olyan, hogy valami magától a nagy melegben kisül, de sajnos ez mindenképpen zsebbenyúlós dolog.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Dee-Jay
csendes tag
Akkor ezzel az indokkal semmit sem kell kicserélni. Hisz a egy kondi megy ki rajta (amire x órát igér minden gyártó) az is látszik "ergo" fizikai sérült. Ha leég egy ellenállás az is fizikai sérülés.
Végkövetkeztetés: A garancia akkor csak kamu.....(vidd úgy vissza a lapot gariztatni ahogy kaptad)
Amúgy meg légkondis lakásba ment a gép (de gondolom már arról is igazolás kell a légkondit beszerelő cégtől)DELL Latitude E6520 i5-2540vPro /PC ASUS Maximus IV Ext, i7 2600K 8GB Kingston HyperX , ASUS GTX560
-
aimettirlz
tag
válasz Dee-Jay #7878 üzenetére
Igazat adok a srácnak, az nem fizikai sérülés hogy kiég rajta valami, a fizikai sérülés erre vonatkozik: BENYOMÓDÁS, LETÖRÉS, KARCOLÁS, HAJLÍTÁS, REPEDÉS... bár az hogy kiég valami az alaplapon az nem egyértelműen a lap hibája de elég nagy %-ban adok erre esélyt... főleg akkor ha a gép X ideig hibátlanul működött... úgyhogy sztem rossz napon rossz időben küldted vissza a cuccot vagy nmtom
® aimeTTi atticuS ™
-
őstag
Az adott alaplap a hátoldalon meg van égve egy pici helyen. Ez ugyanolyan fizikai sérülésnek számít, mint a letörés, benyomódás, stb. Erre semmilyen gyártó nem ad garanciát!
Mint írtam ennek ellenére nem biztos, hogy garvesztes, lehet, hogy el lehet rá intézni a garit, csak meg kell várni a gyártó álláspontját, ill. a hosszabb átfutást.
Egyébként eddigi 7 éves tapasztaltom alapján az égés a legdurvább fizikai sérülésnek számít, és a legtöbb boltban, nagykerben helyből visszaadják garvesztesként. Ami egyébként szomorú, mert az égés valóban a legtöbb esetben pech szokott lenni, a többi fizikai sérüléssel ellentétben nem a felhasználó hibája általában.
Ha a kedves felhasználó az első ténymegállpító, tájékoztató privim után hozzám fordult volna, lehet, hogy tudtam volna alternatív módokon is segíteni. Mostnár maradunk a hivatalos formánál természetesen.
-
Dee-Jay
csendes tag
válasz Gianni27 #7880 üzenetére
Maradjunk annyiban , hogy kérem vissza az alaplapot, és kivizsgáltatom inkább én egy "alternatív" módon ,vannak erre hivatott helyek is. Holnap akkor megyek érte ha jó.
Érdekes hogy priviben nem ajánlottad fel ' azt a bizonyos ALTERNATÍV módot', csak miután ide írtam.
Na de mind1...tanul az ember, számla nélküli boltnál nincs garancia.
DELL Latitude E6520 i5-2540vPro /PC ASUS Maximus IV Ext, i7 2600K 8GB Kingston HyperX , ASUS GTX560
-
őstag
Nem is ajánlok neked semmilyen alternatív módot, gondolod, hogy majd ezek után neked szívességet teszek?
A lapot nem tudom visszaadni, mert már elküldtük a gyártónak. Ilyen esetben 99%-ban ki is cserélik, vagy megjavítják. Csak várni fogsz rá 2-3 hónapot, amíg visszajön.
-
őstag
Egyébként, azt ajánlottam volna fel, hogy miután egyeztettem a nagykerrel, és biztosítottak, hogy az Asus 99%-ban javítja, vagy cseréli a lapot, az égés ellenére is, akkor kaptál volna egy vadiúj cserelapot. Nekem meg ráért volna a cserelap októberben is, ha visszajön.
Miután voltál ilyen kedves egyből itt a fórumon kipanaszkodni magadat, és alaptalanul vádaskodni, gondolom megérted, hogy nem feltétlen fogok neked szívességet tenni. Bár valószínüleg nem érted meg.
-
Dee-Jay
csendes tag
válasz Gianni27 #7884 üzenetére
Érdekes hogy csak akkor merült már fel az "egyéb" segítség felajánlása amikorra "kipanaszkodtam magam" !!! Vagy előbb privibe neked kellett volna panaszkodnom? megtettem, de te azt írtad garvesztes és visszaadod, vagy kiküldik és 2-3 hónapot várni kell.
DELL Latitude E6520 i5-2540vPro /PC ASUS Maximus IV Ext, i7 2600K 8GB Kingston HyperX , ASUS GTX560
-
őstag
válasz Dee-Jay #7885 üzenetére
Pont azért nem cserélem neked ki idő előtt, csakazért sem, az se baj, ha mindenki látja.
Normális esetben velem mindent meg lehet beszélni privátban, és segítek is mindig a lehetőségekhez képest.Miután te minden alap nélkül helyből itt kezdted a letámadást, alaptalanul, egy egyszerű tájékoztató üzenet után, tőlem ne várj extra segítséget. Majd ha sorra kerül a lapod, ill. az Asus megjavította visszakapod. Felőlem addig akár Göncz Árpádnál is panaszkodhatsz.
-
WildBoarTeam
aktív tag
Éppen "erre jártam" és látom a vitátokat.
Egy történet a gyári gariztatásról, tanulság gyanánt:
Vettem anno egy Vantec előlapi panelt (4 venti szabályzós, ledes, miegymás) a Mistralban. Aki ismerte a boltot, tudja, hogy a garanciáztatás volt a legnehezebb náluk, talán még a porosodás miatt is kötekedtek.
Na, egyik nap azt vettem észre (kb 1 óra gépezés után), hogy a ledek nem világítanak a szabályzón. Gép kikapcs, oldallap leszed, ventiszabályzó csatija látom megsülve .
Kiszedtem a gépből és akkor látom, hogy még a hozzá kapott kábelen is megolvadt a szigetelés.
Természetesen visszavittem a mistralba, ott kb negyed óra veszekedés után oda jutottam a sráccal, hogy küldje vissza a gyártónak, mivel Ő nem volt hajlandó elfogadni a tényt, hogy egyik nap még jó volt, másik nap már nem... Szóval elküldte.
Mivel éppen a vizsgaidőszak jött így ki is ment a fejemből a dolog, de kb 2,5-3 hónapra rá jött a telefon, hogy mehetek a pénzért a boltba, vagy kaphatok másikat. Tehát jól jártam.Megnyugodhatsz, az Asus is cseréli/javítja majd a lapodat szerintem.
Amúgy szerintem ez egy jól bevett szokás, hogy ha égési sérülés van valamilyen terméken, akkor azt visszaküldik a gyártónak. Így az is megszemlélheti, hogy mi az amit esetleg Ő méretezett alul a fejlesztés során.
blabla
-
őstag
válasz WildBoarTeam #7887 üzenetére
Igazából régebben 2-3 éve elég sok lapot, ill. videókártyát visszakaptam különböző nagykerekből, égésre hivatkozva, hogy garvesztes.
Viszont az utóbbi időben már nem volt ilyen gond, valószínüleg a gyártók korábban is cserélték volna, csak az adott nagykernek nem volt kedve/ideje hónapokat várni a cserére, ezért egyszerűbb a garvesztésre hivatkozni.Elvileg a fogyasztóvédelmi törvények szerint égésnél is él a gari, ill. ha nem fogadják el, akkor a forgalmazónak kell bizonytani a nem rendeltetésszerű használatot.
Jelen esetben tt nem is ezzel van a gond, hanem az ügyfél hozzáállásával van a bajom.
-
Dee-Jay
csendes tag
válasz Gianni27 #7888 üzenetére
"Bocs" már ha baj van a hozzáállásommal !!!!!!!!
De sajna a privát üzikben még véletlenül sem volt szó egyéb "alternatív" lehetőségekről, nem ajánlottál semmi megoldást. Csak is a garvesztést és a gyártóhoz való visszaküldést.
Naná hogy felment a pumpa ettől a " kis égésfolt az alaplapon" dumától.
Volt már hasonló jellegű problámám ettől komolyabb lapokkal is de azt boltba vettem és nem volt gond a gariztatásnál. Sajna nem volt a "garancia"papírra ráírva amit adtál hogy milyen hozzáállás a megfelelő garanciális ügyintézésnél.DELL Latitude E6520 i5-2540vPro /PC ASUS Maximus IV Ext, i7 2600K 8GB Kingston HyperX , ASUS GTX560
-
WildBoarTeam
aktív tag
válasz Dee-Jay #7889 üzenetére
Hidd el...a mistralnál is olyan hozzáállások voltak, hogy a hajad égnek állt volna. Kecskeméten mindenki tudta a fősulin, ha egyszer gariztatásra kerül a sor akkor meg kell küzdeni a bunkó eladókkal. Vagy visszaadták a cuccot, vagy küldték a gyártóhoz (ha jól adtad elő). Egyedül a 3 napos cseregarinál nem vitatkoztak.
Elhiheted, hogy egyetlen egy boltnál sem ajánlanának fel "alternatív" lehetőséget. Nincs olyan bolt, aki a saját pénzét hagyná benne 2 hónapig, még ha vissza is kapja. Az, hogy Gianni ezt felajánlotta (volna), az azt jelentené, hogy átvállalta (volna) ezt Tőled.
Természetes érthető a dühöd, mivel voltam ebben a cipőben én is, és én sem tudtam mi lesz a vége. Reméljük a legjobbakat és kicserélik!
blabla
-
sanczi
csendes tag
Deejay szánalmas vagy...nehogy már Gianni-t okold azért mert a nyagyker nem veszi vissza.
Amúgy up de 1 árlista elférne -
Stukker1987
senior tag
válasz Gianni27 #7888 üzenetére
Szia Gianni!
Ha elfogadsz tőlem egy tanácsot akkor a köv. esetnél emelkedj felül azon h hogyan viselkedik egy "károsult" srác és csakazértis tégy meg mindent ahogy mondtad!
Azzal csak megcáfolod az általánosan kialakult képet az eladókról és persze ott lesz a big respect a vevőd részéről is.
Tudom h nehéz lehet a sokadik eset után,de....
Szegről-végről azért érthető az ő viselkedésük is!P.S: (vevőknek)
Eddig nem hallottam róla rosszat szóval mégiscsak jó arc lehet
P.S 2.:
Árlistát gyakrabban is tehetnél fel[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
Flashget
félisten
válasz WildBoarTeam #7890 üzenetére
bár nem a rossz gariztatáés miatt szünt meg a mistral és a kékhal..de milyen néven születtek újjá tudja valaki?
Realme GT Master Edition
-
senior tag
válasz Dee-Jay #7878 üzenetére
Nekem nem kell magyarázni, 120K-s VGA 3 éve tönkre ment MAGÁTÓL, semmi fizikai nyom és ha nincs egy nagyon drága barátom (Killhates) akkor mind a mai napig a polcon porosodna, én meg átkoznám a napot amikor megvettem. Az egyik itteni bazárostól vettem újonnan, egy teszt erejéig húztam meg, majd fél évig szépen működött alapon, gyári hűtéssel, tisztán, aztán elkezdett hülyéskedni, mire 2 hónap után benyögte a tag, hogy Ő nem tudja cserélni, mert most nincs olyan viszonyban a szállítókkal.
Pedig én felhívtam, kértem szépen, hogy tegyen valamit, erre kaptam a 8800GTX helyett egy cserekarit (6600GT, hehe, jó vicc volt). majd amikor visszaadtam neki, akkor az volt a válasz, hogy nála megy rendesen a kari, ismét 10K üzemanyag oda és haza autózni, persze nem volt jó azon semmi más jó, csak a venti, így végül Malájziában vagy hol a tökben cserélték a nyersanyag áráért, ami volt valami nevetséges 14K, aztán persze eladtam az újat, de azóta sem vásároltam nála semmit, nekem ez elég lecke volt.
Gianniban még nem csalódtam, bár az is biztos, hogy ha most lenne ilyen nem küldözgetném sehová, hanem sok-sok kedves szó után elmennék pár barátommal és 3 másik olyan termékkel térnénk vissza...többet senki sem fog bepalizni, persze nagyon türelmes vagyok, nem szabad elsőre támadni, kell adni esélyt meg kérni kell, hátha a szép szó segít. Néhanapján nálunk is reklamálnak, de el szoktam ilyenkor mondani, hogy attól senkinek sem lesz jobb, ha rögtön kiabál meg fenyegetőzik (nagy poén amikor mondja, hogy bejön és szétveri a boltot, hát tessék, legalább eladtunk egy csomó mindent az ügyfélnek, ha úgy nézzük, mert úgyis fizetni fog érte), próbáljunk meg dűlőre jutni, ha nagyon nem megy akkor meg pénz vissza, aztán húzzon a sunyiba, de szerencsére ez 100-ból 1, az is azért, mert neki semmi sem felel meg.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
supercow
őstag
Gianni,
- Cooler Master RC692-KNN2-GP Advanced 2 Black: 22.990,-
- Cooler Master HAF 922 Black fekete ház: 25.990,-ezekből melyik van és mennyi a frissített ára? Inkább HAF922 érdekelne.
thx, G.
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
őstag
Nincs ezzel semmi gond, de nem tudod elképzelni, hogy sokszor mivel le nem támadnak egyesek.
A legújabb, hogy egy egyébként régi vásárló, most azzal jött, hogy dobozos X2 5000+ Black procit vett tőlem, és garizni szeretné, amit fél éve vett! A garlevelet elhagyta, az nincs.
Én megmondtam neki, hogy én úgy emlékszem, de az nem tuti, mert nagyon rossz a memóriám, hogy dobozos X2 5000+ procit nem adtam el az utóbbi 1 évben (csak tálcásat). Közben betelefonáltam a nagykerbe, és 2009.01-én vetten utoljára ilyen procit.
Közben persze egyből le lettem megint csalózva, én átverem őt, stb. Közben átküldte a gyári számot, és kiderült, hogy tényleg nálam vette, csak nem fél, hanem másfél éve. Ezekután tudom garizni is természetesen.
És ez rendszeres, hasonlók nagyon sokszor előfordulnak. A másik pedig, hogy nem lehet 100% munkát végezni, én is hibázok, stb. de a legkisebb hiba, 1 meggondolatlan, vagy nem eléggé részletezett privi, és azonnal nekiesenek az embernek, mint deejay. Ilyen világ van.
-
őstag
Deejay lapjáról annyit, hogy mégcsak arról sincs szó, hogy nem veszi vissza a nagyker, amúgy nem is kell azt senkinek visszavenni. Itt garis javításról van szó, amit maga a gyártó, az Asus végez el, csak ez nem megy 2 hét alatt, hanem 1-2 hónap, Kínába oda-vissza.
Namost, ha deejay korrekt lett volna, (privit milyen jogon kopizunk ki fórumba, elsőre?) még várnia se kellene erre, mint az összes többi ügyfélnek, hanem én cseréltem volna ki mostanában, idő előtt a lapot, a rendes garanciális átfutásban (2-3 hét). Most megvárjuk, amíg az Asus kijavítja, ennyi lesz.
Ha arról lett volna szó, hogy deejay-t valóban kár érte, mondjuk tényleg nem cserélem ki a lapot bármilyen indokkal, vagy hónapokat várna rá, vagy hitegetném, stb, akkor joggal panaszkodhatott volna itt, erről azonban szósem volt.
Nyugotan vissza lehet keresni a fórumba, hogy az elmúlt 4 évben 2006 óta hány ember panaszkodott garanciára, nem sok lesz, ha lesz. Mindennap cserélk, adok vissza garanciális termékeket ügyfeleknek. Amúgy DJ lapja 8000 + áfás termék, erről ment a "vita".
-
Fontos tudnod!
- Hogyan működik a Hardverapró?
- Soha ne utalj előre! Probléma, csalás esetén bármely hirdetésben ott a "Jelentem" gomb, használd!
- Mit tilos meghirdetni?
- Felhasználási feltételek (ÁSZF)
- Konkrét hibát itt, általános észrevételeket itt jelezz!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
67 wattos gyorstöltés és Leica kamerák a Xiaomi kagylóján?
ma Megkérdőjelezhető hitelességű fotó és valós hitelesítési adatok a Mix Flipről.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
-
Master Detective Archives: Rain Code - Rövid előzetesen az új kiadás
gp A korábban Switch-re megjelent játék a nyáron újabb platformokra is ellátogat.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen