Archív –
Vigneau interaktív blogbazárja
0 Ft
Állapot: | használt |
---|---|
Szándék: | keres |
Archivált hirdetés
Tisztelt Fórumtársak!
Szívesen látom minden PH!-s Kolléga hozzászólását - feltéve ha azt barátkozásra, ismerkedésre vagy eszmecserére használja. Itt aztán bármiről lehet csevegni...
Csak lazán és kulturáltan. ;)
Köszönettel: Vigneau
-
JanR
addikt
Na most kell drukkolni. Lehet tudok venni egy 5870-et újra (vagyis cserélni). Akkor viszont marad az SSD.
Kedvenc kártyám, hogy megbántam, hogy elcseréltem anno egy GTX570-re váltottam
-
Qru
MODERÁTOR
Omega nem barát. Szomszédomé most esett szét. Szelepfedéltömítés: kampó. De hát egy ilyen korú verdánál ez már előfordul.
Enyém most esett át egy vérátömlesztésen (olajcsere), meg kapott új szűrőket (olaj+levegő) is. 15 ropi...
Nyár előtt még kap egy klmía pucolást, meg új pollenszűrőt és kész egy évig megint nem kell hozzányúlni, max az abalkmosó lötyit utántölteni meg guminyomást csekkolni.#nincsbennetarcsi
-
JanR
addikt
Ez Omega B, egybe van a kaszni Nincs vele gondom, nem kell költeni rá hál' Istennek. Benzint kap, meg olajat (na meg az ablakmosó folyadékot) + szűrők, de azt majd műszakin.
Én szeretem ezt a gépet, de hát annak is eljött az ideje, hogy cseréljem (14 éves). Jövőre asszony csemetét szeretne és meg megmondtam neki, hogy a kocsit gyerek előtt cseréljük. Szóval jövőre elmegy az első autóm
Amúgy érdekes, mert sokan szidják az Omega-kat, de nekem tényleg semmi bajom nem volt vele! Pedig évente olyan 40K km belemegy.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor szerencsés csillag alatt születtél. Olajat nem eszi? Mind a két G Astra ette nálunk az olajat, igaz csak autópályán, városban nem.
Dízellel csak a szívás van hosszútávon. Haver a 6 éves Avensis-ére most költött 600k-t. Galyra ment benne a turbó, kettőstömegű lendkereket kellett cserélni, meg komplet vezérlést.
Végül vett egy tetőre dobott roncsot abból ollózta össze a hiányzó turbót, meg a bőr ülés is ki lett kapva.
Nagy élmény volt a véres ülést kiszerelni a tetőre dobott kocsiból gonodlhatod...mod:
Amúgy a turbó megrepedt, garis hibának számít de persze hogy elküldték a márkaszervízből 6 év után.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
JanR
addikt
Az igen.
Mi az, hogy eszi az olajat... Olyan 5,5 - 6 liter olaj megy bele. Én 10K km-ként cserélek olajat, de egyszer sikerült 13K km után vinnem szervízbe. Akkor evett meg pont 1 liter olajat. Szóval azt nem mondanám, hogy olyan vészes.
Ami egyedül problémám a kocsival: kpiufogó - de ez meg nem omega beteség. Egy 14 éves autótól ne várja el senki, hogy mindenhol rendbe legyen a kipugofója. Sajnos a leömlő csonk + katalizátor nálam kuka
Most kukáznom kell egy csonkot, meg egy utángyártott katalizárt, mert elég szép hangja van mikor gyorsítok.
-
Qru
MODERÁTOR
Az teljesen jó, G Astra bekért 1000km-enkenét kb egy litert. Mind a két Astra ezt csinálta, egyikben 120k km volt a másikban 270k km.
Passat is ette. Nem felejtem el, pályárol lejöttem és kigyulladt az olaj lámpás. Jött is a dilemma: a turbót füstöljem el, vagy az egész motort. Turbó kapta a maflást végül, de túlélte szerencsére.Jó az, más tudod mennyit fizet azért, hogy olyan hangja legyen!?
Ősök Fiatjan rohadt le a kipuff, hol máshol mint a gyorsforlamin, ahol nem tudsz félre állni. Olyan szikraessőt húztunk magunkután, hogy csak na!
#nincsbennetarcsi
-
JanR
addikt
Nem lenne baj a hangjával, csak már kinőttem belőle és borzasztóan zavar, hogy 90 fölött, amikor már kezd pörögni a motor akkor eléggé búg az egész kocsi (és mivel nem városba használom, utazó autó révén...). Pályán egyenesen undorító a hangja, mert már bántja a fülem a kipufogó zaja nagyon.
Meg, ha 0-ról gyorsulok és kevés fordulatnál adja a nagy nyomást, mint ha fém darabokat ráznék egy konténerben Na ez viszi a pálmát. Valahol érted meg szép lányok vannak, nem merek rálépni a gázra
-
Qru
MODERÁTOR
Hát én marhára élveztem mikor a Puntóra felkerült az új röfi. Nem lett hangos, csak egy ici-picvel mint a gyári, pont olyan jól eltalált lett, hogy van hangja de nem zavaró még autópályán sem. Viszont olyan szépen gurguklázik kis gázfröccsre, hogy az első héten a piroslámpánál is toltam neki a gázfröccsöket.
Ettől csak a Passat-ot szerettem jobban. Ott szoktam le a rádióról. Egyszerűen ahogy elkezd fütyülni a turbó 3000rpm környékén... 2 perc alatt beleszerettem. Sajnos a dízeleknél a kerregés elveszi ezt a szép hangot de itt a turbós benzineseknél annyira szépen kijön...
Utálom a dízel hangját. Egyszer egy 2006-os Passat TDI-t kellett levinnem az Ukrán határhoz. Kb olyan hangja volt mint egy Ikarusnak.
Persze a Skodánál már úgy le van szigetelve, hogy nem hallod csak nagyon halkan. És a karakteriszikája is jobban bejött a Passatnak.Ott 2800-3000-nél hirtelen jött meg a nyomás és tarkónvágott, itt alacsonyabb fordulattól ébred a turbó szinte folyamatos a töltési erősség, pedig ebben nem változó geomteriás turbó van, szóval nem tudom hogy csinálták, biztos az ECU operál, vagy nagyon kicentizték a töltési teljesítményt. Alul jobban húz de cserébe fent nem tol akkorát.De a legrosszabb a Saab turbója. Alacsony fordulaton olyan erőtlen mint egy dízel, akkora trubólyuka van mint az állat, ha nem úgy indulsz hogy a gázon állsz kb csiga tempóban indul meg. A6-os Audi viszont tök steril, nem érzel semmit csak megy mint Schaffhausen.
Szerettem azt a melót, kár, hogy már vége annak az időszaknak mikor sofőrködtem. Már csak néha ugrok be besegíteni ha nagyon elúsznak a srácok.
dfdfdf: Astránál minden tankoláskor néztem, muszáj volt.
#nincsbennetarcsi
-
dfdfdf
őstag
Én a szomszéd wartburgjában szettem a turbót nagyon szép hangja volt bár semmi plussz nem volt benne csak 2 ülés kormány meg ami kell hogy menjen najó műszerfal volt de üvegszálból kapálok róla képeket (1,6 VTi CRX blokkal volt megoldva)
-
Qru
MODERÁTOR
Minimálbéres voltam, igazából sz@rt se kerestem de olyan autókba ülhettem és mehettem amikbe kb soha az életbe nem tudtam volna beülni mint tulaj. Ez egy magamfajta autóbuz-nak kb kánaán.
A6-ból 3.0TDI Quatro-t vezettem párszor (nem Avantot). Nagyon jó járgány a dízelessége ellenére is.
mod:
Hehe, az első KIT-el 1366-nál nekem is ez volt. 3 db OCZ-ből 1 halott volt.
dfdfdf: Arról képet lőjjél!
Fullra terhelve:
deszka: kb 25W
proci: 65W
hdd: 5W/db
ram kit: 4W
ODD: kb 15WSzvsz nem a táp a ludas, legalábbis nem az erejével van gond, max nem tartja stabilan a feszt.
Egy ram modullal is csinálja?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
JanR
addikt
Jaja, nekem is OCZ volt a ludas, ráadásul Obsidian, amiről azt állítják, hogy gyárilag tesztelt és válogatott - ahozz képest, már új korában szar volt.
Őszintén megmondom neked, hogy én 2 és 3L közötti autót szeretnék venni. Nagyon sok a 2,5-s TD V6-s motorral. Jól mennek és azt mondják megbízható, de én akkor is húzom a szám a diesel miatt
-
dfdfdf
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
Ezt láttátok már? Chuhck Norris vs WOW.
#nincsbennetarcsi
-
Vigneau
félisten
Én is másfelé nézelődtem, csak a pontosan 5 percenkénti ciklus volt gyanús. Először a Comodo-t nézegettem, aztán a Feladatkezelőt. Egyesek azt írták más külföldi fórumokon, hogy indexelés lehet. De ahogy elnéztem, az a C-re ment. Aztán csak leesett ez a HD Sentinel dolog. De hogy ilyet 3.60 korában nem csinált, az is biztos.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
ttt1
őstag
Huh. Sztem az első komolyabb inteles gépet lehet tőled vettem. Vmi P31-es Giga lap meg talán vmi celeron? Volt neked ilyened ?
-
Qru
MODERÁTOR
Pedig marha rég felvásárolta az Intel őket. De nekem is úgy maradt meg mint külön gyártó.
Ma jót röhögtem, traffiztak a Hungária krt-on a Népligetnél. Ok, ez nem meglepő, de olyan dugó volt, hogy jó ha 30-ra fel tudtam gyorsulni... 70-es tábal alatt biztos nagyot kaszáltak a srácok.
#nincsbennetarcsi
-
Fontos tudnod!
- Hogyan működik a Hardverapró?
- Soha ne utalj előre! Probléma, csalás esetén bármely hirdetésben ott a "Jelentem" gomb, használd!
- Mit tilos meghirdetni?
- Felhasználási feltételek (ÁSZF)
- Konkrét hibát itt, általános észrevételeket itt jelezz!
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest